Denomínase apoderáu en Derechu, a la persona que tien la capacidá xurídica p'actuar en nome y por cuenta d'otra.

L'apoderamientu tien de realizase por aciu lo que se denomina un poder. El poder ye una manifestación unilaterial de la persona que la da, y tien de cumplir una serie de formalidaes como, por casu, ten de ser autenticado ante notario. Basar nel enfotu de la persona sobre l'apoderáu, que va poder contratar y realizar alcuerdos actuando direutamente.

El poder puede tomar diversos ámbitos de la capacidá xurídica d'un suxetu, polo que ye importante delimitarlo lo suficiente como por que seya fayadizu a les necesidaes que motiven el poder, pero nun s'entepase de lo necesario.

Nel poder tien d'especificase les capacidaes que son daes al apoderáu per parte del mandante o poderdante, quien va poder sustituyilo en cualquier momentu.

Dientro d'un procesu y por una sola de les partes nun puede esistir más d'un apoderáu. Cuando un poder ye dau a dellos apoderaos entenderáse'l primeru como principal y los demás como sustituyentes.

Tien gran relevancia nel ámbitu de les persones xurídiques, yá que una persona xurídica nun puede roblar por sigo mesma nin por aciu los sos alministradores tolos alcuerdos y puede precisar allegar a apoderaos pa descentralizar la entrega del consentimientu.

Referencies editar

Enllaces esternos editar