Bancu Islámicu de Desarrollu

El Bancu Islámicu de Desarrollu (n'inglés: Islamic Development Bank) ye una institución de financiamientu multillateral pal desarrollu, que la so sede central atópase en Yida, Arabia Saudita, participada namái per Estaos soberanos.

Bancu Islámicu de Desarrollu
البنك الإسلامي للتنمية (ar)
multilateral development bank (en) Traducir y negociu
Llocalización
Sede Yeda
Direición Arabia Saudita
Historia
Fundación1975
Sector
Industria servicios financieros (es) Traducir
Participación empresarial
Organización matriz Organización pa la Cooperación Islámica
Datos económicos
Emplegaos 932
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

Foi fundada mientres la primer conferencia de Ministros de Finances de la Organización de la Conferencia Islámica (OCI), celebrada 18 d'avientu de 1973. El bancu empecipió oficialmente les sos actividaes el 20 d'ochobre de 1975. Los principales accionistes del bancu son, por orde de mayor aportación: Arabia Saudita, Kuwait, Libia, Turquía, Emiratos Árabes Xuníos, Irán, Exiptu, Indonesia y Paquistán.

Los fines del bancu son participar nel capital social y na concesión de préstamos pa proyeutos granibles ya iniciatives empresariales, amás d'apurrir asistencia financiera a los países miembros. El Bancu trata de fomentar el desarrollu económicu y el progresu social de los países miembros y les comunidaes musulmanes en países non miembros a títulu individual, según conxuntamente, de conformidá colos principios de la Xaria o de la xurisprudencia islámica.

Ta autorizáu a aceptar depósitos y puede movilizar recursos financieros siempres que respete los principios banca islámica, lo qu'inclúi llinies de financiamientu, préstamos y operaciones de leasing polo xeneral. Tamién s'encarga de la responsabilidá d'emprestar asistencia na promoción del comerciu esterior, especialmente en bienes de capital, ente los países miembros, apurrir asistencia téunica a los países miembros, y l'ampliación de los servicios de capacitación pal personal que participa nes actividaes de desarrollu nos países musulmanes por que se afaigan a la Sharia.

Referencies editar

Enllaces esternos editar