El Bancu de Ghana ( BoG ) (n'inglés: Bank of Ghana) ye'l bancu central de Ghana.[1]. Atópase en Acra y formóse en 1957. El bancu ta activu nel desarrollu de polítiques d'inclusión financiera y ye miembru de l'Alianza pa la Inclusión Financiera . El 2 de marzu de 2012, mientres una conferencia rexonal africana sobre servicios financieros móviles celebrada en Zanzíbar, el Bancu de Ghana anunció qu'asumiría compromisos específicos d'inclusión financiera en virtú de la Declaración Maya.

Bancu de Ghana
Bank of Ghana (en)
bancu central
Llocalización
Sede Accra
Direición Ghana
Historia
Fundación1957
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

Historia editar

El Bancu Central de Ghana tien los sos raigaños nel Bancu de la Mariña d'Oru (BGC, del inglés Bank of the Gold Coast) o'l Bancu Comercial de Ghana. Asina los políticos y economistes locales vieron la independencia política a la vista a mediaos de la década de 1950, alicó l'interés por un bancu central. Argumentóse qu'un bancu central yera una institución que daría un verdaderu significáu a la independencia política. Puede recordase que, allá por 1947, dellos políticos destacaos pidieren l'establecimientu d'un bancu nacional con funciones de bancu central p'actuar como banqueru del gobiernu y p'atender al sector nativu de la economía.

Aceptáronse les propuestes de los defensores d'un bancu central y, a principios de 1955, el Gobiernu creó otru Comité Selectu pa esaminar nuevamente l'Informe Trevor y preparar les bases pal establecimientu d'un bancu central en Ghana. Afortunadamente, el BGC yá preparara l'escenariu pa la banca central: tou lo que se precisaba yera personal especialmente capacitáu en banca central y un agospiamientu fayadizu por que'l bancu desapegara.

A fines de 1956, tou taba llistu pal establecimientu del Bancu de Ghana. Un nuevu y modernu edificiu de cinco pisos fuera instaláu en High Street, axacente a l'Asamblea Metropolitana de Acra (AMA) p'allugar tanto al Bancu de Ghana como al Bancu Comercial de Ghana (GCB).

Referencies editar

  1. «Bank of Ghana» (inglés). Consultáu'l 8 de marzu de 2015.

Enllaces esternos editar