La Bolsa de Valores de Tailandia (Stock Exchange of Thailand (SET)) ye'l mercáu de valores nacional del país y alcuéntrase na capital, Bangkok. Ye una institución oficial con personalidá xurídica, creada pol Estáu y sometida a la supervisión y control del Ministeriu de Finances. Al 31 d'avientu de 2007, na Bolsa de Tailandia había 523 empreses cotizaes con una capitalización de mercáu combinada de 197.000 millones de dólares. Los índices de la bolses de valores son el Índiz SET y l'Índiz SET50 y SET100.

Bolsa de Tailandia
bolsa de valores y negociu
Llocalización
Sede Bangkok
Direición Tailandia
Historia
Fundación1975
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

El modernu mercáu tailandés de capital desenvolver en dos fases. La Bolsa de Valores de Bangkok funcionó dende 1962 hasta la década de 1970 como entidá privada. El Segundu Plan Nacional de Desarrollu Económicu y Social (1967-1971) estableció la Bolsa de Valores de Tailandia pa movilizar fondos que sofitaren la industrialización y el desenvolvimientu económicu, desenvolviéndose un mercáu de valores baxu control y supervisión.

La Bolsa de Valores de Tailandia foi formalmente creada en 1974 y empezó les operaciones el 30 d'abril de 1975. Les funciones que la llexislación establez dende 1992 pa la bolsa son:

  • Sirvir como centru pa la negociación de valores y dotase de los sistemes esenciales necesarios pa facilitar la negociación de valores.
  • Llevar a cabu cualquier actividá empresarial rellacionada cola Bolsa de Valores, como una cámara de compensación, un centru de depósitu de valores, rexistru de valores, o actividaes similares.

Referencies editar