Campeonatu Brasilanu de Fútbol Femenín

El Campeonatu Brasilanu de Fútbol Femenino ye la principal competición de clubes de fútbol femenín de Brasil. Apostar dende l'añu 2013 so la organización de la Confederación Brasilana de Fútbol, y complementa a la Copa de Brasil de Fútbol Femenino, que se xuega dende 2007.

Campeonatu Brasilanu de Fútbol Femenín
Xeneral
Tipu de competición competición de fútbol
Deporte fútbol
Clase de competencia fútbol femenín
País Brasil
Organizador Confederación Brasilana de Fútbol
Historia
Fundación 18 de setiembre de 2013
Competición
Participantes 16
Lliga inferior Campeonato Brasileño de fútbol femenino - Serie A2 (es) Traducir
Cambiar los datos en Wikidata

L'equipu campeón clasifica a la Copa Libertadores Femenina del añu siguiente.

Los trés primeres ediciones apostar de setiembre a avientu. La edición 2016 xugar de xineru a mayu.

Historia editar

Na primer fase, los 20 equipos estremar en cuatro grupos de cinco equipos. Los equipos xueguen tou contra toos a una rueda. Los dos meyores equipu de cada grupu avancen a la segunda fase. Los ocho equipos estremar en dos grupos de cuatro equipos, y xueguen toos contra toos ida y vuelta. Los dos meyores equipos de cada grupu avancen a semifinales, y los dos ganadores avancen a la final, en dambos casos en formatu ida y vuelta.

En 2013 xugaron clubes de quince estaos, de cuenta que São Paulo tuvo cuatro equipos, y Rio de Janeiro y Pará tuvieron dos equipos. En 2010 hubo equipos de diez estaos, polo que más estaos tuvieron múltiples equipos. En 2015 xugaron equipos d'once estaos, de los cualos seis fueron de São Paulo y dos de Rio de Janeiro. En 2016 xugaron equipos d'once estaos, siete d'ellos de São Paulo.

El certame va camudar de formatu en 2017. La nueva Serie A1 va tener 16 equipos, ocho d'ellos de São Paulo. va apostar con un formatu de dos grupos d'ocho equipos a dos ruedes, y los cuatro meyores de cada grupu van avanzar a cuartos de final. En tantu, va crease una Serie A2, tamién con 16 equipos, que va xugar con formatu de dos grupos d'ocho equipos a una ruedes, y los dos meyores equipos van avanzar a semifinales.

Palmarés editar

Añu Campeón Subcampeón
2013   Centru Olímpicu   São José
2014   Ferroviária   Kindermann
2015   Rio Preto   São José
2016   Flamengo   Rio Preto
2017   Santos   Corinthians

Ver tamién editar

Referencies editar

Enllaces esternos editar