Caravan of Courage: An Ewok Adventure

Caravan of Courage: An Ewok Adventure (orixinalmente The Ewok Adventure) ye una película fecha pa la televisión de 1984 estauxunidense basada nel universu de Star Wars. Foi estrenada en cines n'Europa col títulu actual. La película centrar na llucha d'un hermanu y hermana, en estrellándose colos sos padres en Endor, dempués de que los proxenitores sían secuestraos por una bisarma conocíu como'l Gorax. La película desenvolver en dalgún momentu ente'l quintu y sestu episodios de la saga de Star Wars. Ye la primera de los dos películes spin-off qu'ufierten los ewoks de Return of the Jedi.

Caravan of Courage: An Ewok Adventure
Datos
Títulu orixinal Caravan of Courage: An Ewok Adventure (en)
Xéneru cine de ciencia ficción y cine fantásticu
País d'orixe Estaos Xuníos
Estrenu 1984
5 abril 1985 (Alemaña)
Idioma orixinal inglés
Duración 96 min
Llugar de la narración Luna de Endor (es) Traducir
Color en color
Ficha téunica
Direición John Korty
Producción George Lucas
Guión George Lucas
Música Peter Bernstein
Fotografía John Korty
Repartu Warwick Davis, Fionnula Flanagan, Guy Boyd, Aubree Miller, Tony Cox, Burl Ives, Eric Walker y Debbie Lee Carrington
Ver llista completa
Compañíes
Distribuidora American Broadcasting Company y Netflix
Calificaciones
FSK pa mayores de seis años
Caravan of Courage: An Ewok Adventure Ewoks: The Battle for Endor
Enllaces esternos
Ficha n'IMDb
Ficha en FilmAffinity
Cambiar los datos en Wikidata

Escenariu de l'aición editar

La película ta ambientada en dalgún momentu ente The Empire Strikes Back y Return of the Jedi y aproximao seis meses antes de los fechos amosaos na secuela Ewoks: The Battle for Endor.

Sinopsis editar

Na lluna montiega de Endor, la nave espacial de la familia Towani ta cuasi estrozada. La familia Towani (Catarine, Jeremitt, Maze y Cindel) atópase atrapada. Cuando Catarine y Jeremitt sumen, los neños atopar col ewok Deej. Dempués de que Maze trata de matar a los ewoks, éstos llogren apoderalo y llévense a los neños a la so casa. Ellí, Cindel y Wicket convertir n'amigos. Poco dempués, los ewoks maten a un animal namái p'atopar un monitor de vida d'unu de los padres Towani na criatura.

Consulten a Logray, quien los informa que los padres fueron prindaos pol monstruosu gorax, que mora nun desiertu, una zona peligrosa. Una caravana de ewoks formar p'ayudar a los neños a atopar los sos padres. Axuntar con una wistie llamada Izrina y un ewok zaragateru llamáu Chukha Trok, antes de llegar al xoril del gorax. Vencen al gorax nuna batalla, lliberando a Jeremitt y Catarine, pero Chukha Trok ye asesináu. Creen destruyir al gorax cuando ésti cai nun abismu, pero precisen un golpe final de maza (l'hachu de Chukha Trok) pa matar a la criatura, que trata de volver xubir pa dir tres d'ellos. Una vegada aconceyaos, los Towani deciden quedase colos ewoks hasta que puedan reparar la nave espacial y Izrina vuelve cola so familia.

Repartu editar

Actor/Actriz Papel(ye)
Wilford Brimley Noa Briqualon
Warwick Davis Wicket
Aubree Miller Cindel
Siân Phillips Charal
Carel Struycken Terak
Niki Botelho Teek
Paul Gleason Jeremitt
Eric Walker Maze
Marianne Horine Young Witch
Daniel Frishman Deej
Tony Cox Willy
Pam Grizz Shodu
Roger Johnson Lieutenant
Michael Pritchard Xugador de cartes #1
Johnny Weissmuller Jr. Xugador de cartes #2
Matthew Roloff Ewok con muletes

Producción editar

Inspiración y control creativu editar

L'impulsu orixinal pa l'aventura Ewok foi una idea de George Lucas tenía una hora especial de televisión que s'ocupen unu colos ewoks, pero finalmente amplióse en dos hores. Lucas dexara que'l so universu de Star Wars que se van producir pa la televisión va seis años col Star Wars Holiday Special que, anque l'ésitu económicu na so mayor parte, demostró ser una vergüenza pa Lucas. Con L'aventura Ewok , Lucas tomó'l control total sobre'l conteníu y la producción de la película, p'asegurar una película de bona calidá. Unu d'estos eventos mientres la producción, que ye un exemplu d'esta necesidá de control creativu foi tol tiempu cuando la película taba por concluyir. L'equipu de producción preparara un guión y disparólu a un anunciu de televisión pa la próxima versión. L'anunciu apaez Maze, Cindel, y Wicket entrar nun restorán, que foi creáu nos años 50, onde ordenen batíos. Maze volver escontra la cámara, y dixo daqué nel sentíu de "Non te escaezas de sintonizar L'aventura Ewok , el 25 de payares. " Cuando Lucas amosóse l'anunciu de la so aprobación personal, nun-y gustaba la idea, y torgó que'l comercial sala al aire.

Tripulación editar

Trabayando a partir d'una hestoria escrita por George Lucas, y un guión de Bob Carrau, el direutor John Korty tresforma la pintoresca montes de secuoyas de California nel norte de la lluna montiega de Endor. Joe Johnston, direutor d'arte n'Industrial Light & Magic mientres dellos años y unu de los artistes clave de la clásica triloxía de la guerra de les galaxes, actuó como diseñador de producción. Antes d'esta película, Johnston escribiera ya ilustrara un llibru sobre los Ewoks, Les aventures de Teebo: Un cuentu de maxa y suspensu . Esto dio-y un fondu pa crear los árboles alienígenas mesma que foi crucial nel diseñu de nuevos Ewoks y de la so redolada.

Efeutos especiales editar

Dambes películes sobre los ewok fueron exemplos de los últimos usos de l'animación en stop motionper parte de Industrial Light & Magic (ILM). Nos años 1980 esta téunica taba siendo reemplazada pola animación en go motion, una forma más avanzada con motor moñecos articulaos que se movía ente que el obturador de la cámara taba abiertu, la captura de desenfoque de movimientu na estática de títeres de lo contrario, esaniciar el movimientu staccato dura de cutiu acomuñada con stop-motion. Sicasí, los presupuestos de les películes Ewok yeren tales que dir de movimientu yera demasiáu caru pa los proyeutos, de manera de stop-motion utilizar pa dase cuenta de les criatures como'l dragón cóndor, blurrgs, y los llobos-xabalín.

Les películes Ewok demostráu ser una oportunidá pa ILM pa perfeccionar una téunica a partir de 2001: Una odisea del espaciu . Esta téunica, utilizada na fotografía de les pintures mate , llámase imaxe latente pintura mate . Nesta téunica, mientres la fotografía d'aición en vivu, una seición de la lente de la cámara bloquiada, ensin impresionar restantes, y una pintura sería diseñáu pa ocupar esi espaciu. La película se rebobina, les árees bloquiaes invertíu, y la pintura fotografió el. Dende la pintura yá esistía na película orixinal, nun habría perda calidable de xeneración.

Banda sonora editar

Peter Bernstein compón la música de la película, y les seleiciones de la partitura publicaron el LP por Varèse Sarabande en 1986. La lliberación foi conocíu a cencielles como Ewoks , y tamién contenía señales de la puntuación de Bernstein Ewoks: La Batalla por Endor .

Documentales y comentarios editar

Mientres la producción de L'Aventura de los Ewoks , los neños na repartida tenía que permediar les sos xeres escolares cola actuación na película. Mientres el so tiempu nel set, Lucasfilm decidió que podría ser una esperiencia gratificante y educativo pa los neños mayores d'esa edá, Eric Walker (Maze) y Warwick Davis (piatonal), qu'hai de dase la so propia cámara pal usu ente tomar. Asina, llámase W & W Productions , Eric y Warwick realizó un documental de la realización de la película, pero'l documental nunca se fixo públicu, y esiste agora como películes caseres quitáu a los dos.

Cuando la película foi llanzada en DVD en 2004 que contenía namás que la mesma película. Eric Walker y Warwick Davis declaró n'entrevistes que taría encantáu de grabar un comentariu de votar por otru futuru llanzamientu en DVD, si dalgún día Lucasfilm dexa una versión más detallada de les películes.

Adautaciones editar

En 1985, Random House publicó'l llibru de los neños una adautación de L'aventura Ewok por Amy Ehrlich, tituláu Los Ewoks y los neños perdíos , y utilizó la hestoria presentada na película, xunto con fotogrames de la película.

Remortines editar

Una secuela d'esta película foi estrenada en 1985. Magar el títulu de la secuela yera a cencielles Ewoks II , ésta foi llanzada como Ewoks: La Batalla por Endor . Acordies con una entrevista con Warwick Davis, una segunda secuela, conocida namái como "Ewoks III", tuvo a lo menos na etapa de planificación alredor de los finales de los ochenta, pero nunca foi producida. La trama de la película, ye desconocida.

Universu Espandíu editar

Dende'l llanzamientu de The Adventure Ewok en 1984, dellos elementos de la película llegaron a apaecer n'otres obres de la guerra de les galaxes del Universu Espandíu . Munchos de los personaxes, llugares, o otros elementos tán ellaboraos con mayor detalle.

Regresu de los Ewoks (1982) - Disparu na producción de Return of the Jedi , esta película trata de Warwick Davis tresformamientu actor en Wicket, como él decide convertise n'actor. Star Wars Episode VI: Return of the Jedi (1983) cuntó cola introducción de Wicket y los ewoks otros, nel qu'ayudar a ganar a les tropes d'asaltu imperial y l'Imperiu, que se guarda un xenerador d'escudu na lluna de Endor. El xenerador ye importante porque protexe a la segunda Estrella de la Muerte , que se ta construyendo anguaño n'órbita alredor de la lluna de Endor.

  • Ewoks: La Batalla por Endor (1985) foi la segunda de los dos películes Ewok feches pa la televisión. Referir al orfanatu de Cindel, dempués de que la so familia foi asesinada polos Merodeadores Sanyassan. Los merodeadores tamién secuestren a munchos de los Ewoks. Dempués de conocer y ser acoyíos por Noa Briqualon , Cindel, xunto colos Ewoks, tienen de xunise pa ganar a los merodeadores y lliberar a los otros de les sos manes.
  • Star Wars: Ewoks (1985-1987) foi una serie animada de ABC colos ewoks que duró dos temporaes. Un siguimientu de los dos películes, incorporó dellos elementos introducíos nes dos películes Ewok, tales como l'apaición de la reina de les faes Izarina.
  • Test de Tiranu (1996) - Acordies cola continuidá oficial de la guerra de les galaxes del Universu Espandíu , el calter de Cindel Towani llegó a apaecer na prueba de Tiranu , el tercer llibru de Michael P. Kube-McDowell 's Star Wars serie de llibros, El Negru Triloxía de la Flota de crisis . Na novela, que se distribúin en diez años dempués de la batalla de Endor , Cindel demuéstrase que crecieron hasta convertise nun reporteru en Coruscant . Mientres la crisis yevethanos, Cindel recibió la llamada plataforma Mallar cintes d'Almirante Drayson, y peneróse la hestoria del únicu sobreviviente del ataque yevethanos de Polneye. L'informe pretende ganar la simpatía ente la xente de la Nueva República y el Senáu. Funcionó. L'Universu Espandíu reclamaciones Cindel decidió xunise a la Nueva República y entrar nel periodismu dempués de guardar la batalla de Endor .
  • Star Wars Galaxies: An Empire Divided (2003) ye un MMORPG . Nel xuegu, el xugador tien la oportunidá d'atopar el Gorax y les especies Gorax, como se ve en L'Aventura de los Ewoks .

Llanzamientu editar

L'aventura de los ewoks foi emitida per primer vegada na televisión estauxunidense'l 25 de payares 1984. N'Estaos Xuníos la película foi llanzada en VHS y Laserdisc en 1990 al traviés de MGM , col títulu orixinal.

Tamién foi llanzada en DVD nuna coleición de fenómenos doble cola so secuela, Ewoks: la batalla por Endor, el 23 de payares de 2004. El llanzamientu foi en doble discu d'una sola cara, con una película en cada discu.

Premios editar

Na entrega de los Premios Emmy de 1985 (esto ye, al añu siguiente de la so primer emisión en televisión) Caravan of Courage: An Ewok Adventure llevóse dos gallardones:

  • Outstanding Children's Programming («meyor programa infantil»)
  • Outstanding Special Visual Effects («meyores efeutos visuales»)

Referencies editar

  1. URL de la referencia: https://www.vdfkino.de/. Data de consulta: 21 xineru 2020.

Enllaces esternos editar