Carolina de Brandeburgu-Ansbach

reina alemana (1683–1737)

Carolina de Brandeburgu-Ansbach, que'l so nome completu yera Guillermina Carolina Carlota de Brandeburgu-Ansbach (Ansbach, Alemaña, 1 de marzu de 1683 - Palaciu de St. James, Londres, 20 de payares de 1737), reina consorte de Xurde II de Gran Bretaña dende 1727 hasta la so muerte en 1737.

Carolina de Brandeburgu-Ansbach
Consorte de Gran Bretaña (es) Traducir

1727 - 1737
Consorte de Irlanda (es) Traducir

1727 - 1737
Consorte de Hannover (es) Traducir

1727 - 1737
Vida
Nacimientu Residenz Ansbach (es) Traducir[1]1 de marzu de 1683[2]
Nacionalidá Bandera de Sacru Imperiu Romanu Xermánicu Sacru Imperiu Romanu Xermánicu
Reinu de Gran Bretaña  (1714 -
Muerte Palaciu de St. James20 de payares de 1737[2] (54 años)
Sepultura Abadía de Westminster
Familia
Padre Juan Federico de Brandeburgo-Ansbach
Madre Elionor de Saxònia-Eisenach
Casada con Xurde II de Gran Bretaña (1705 – 1737)[3]
Fíos/es
Hermanos/es
Pueblu Dinastía Hohenzollern
Estudios
Llingües falaes alemán
Creencies
Relixón Protestantismu
Cambiar los datos en Wikidata

Biografía editar

Princesa de Gales editar

Carolina de Brandeburgu-Ansbach foi la mayor de los trés fíos del margrave Juan Federico de Brandeburgu-Ansbach y de la princesa Leonor Edmunda de Saxonia-Eisenach, la so segunda esposa.

Güérfana de padre a los 3 años d'edá (1686) y de madre a los 13 (1696), creció como una muyer brillosa, culta ya intelixente, lo que la fixo una princesa bien acobiciada ente les cortes europees. Sicasí, cuando-y llegó la oportunidá de convertise en reina d'España, refugó la propuesta, pos de nenguna manera arrenunciaría a la so fe protestante. Poco dempués conoció a Jorge Augusto de Brunswick-Luneburgu (futuru rei Xurde II de Gran Bretaña), col cual casóse nel Schloss Herrenhausen, en Hannover, el 22 d'agostu de 1705.

Al xubir el so suegru al tronu de Gran Bretaña como Jorge I en 1714, el so home convirtióse en duque de Cornualles y pocu dempués en príncipe de Gales, convirtiéndose ella polo tanto en princesa de Gales. Como'l so suegru divorciárase de la so esposa dellos años tras, nun había reina, lo que fizo que Carolina fuera la muyer más importante del reinu. Llueu forxó una gran amistá con Sir Robert Walpole, el Primer Ministru, y foi la so influencia nel rei Jorge que dexó a los príncipes de Gales siguir col so estilu de vida dempués de que Jorge Augusto s'alloñara del so padre.

La notable intelixencia de Carolina puestu exasperó al so home. Por casu, na so mocedá ella caltuvo una activa correspondencia con Gottfried Leibniz, el colosu intelectual que yera cortesanu de la Casa de Hannover, siendo publicada dicha correspondencia nel sieglu XIX. Sicasí, el matrimoniu de Carolina y Jorge foi, en ciertu mou, acertáu, magar les varies amantes que solía tener el príncipe.

Reina consorte de Gran Bretaña editar

 
Carolina de Brandeburgu-Ansbach.

Carolina convirtióse en reina al morrer el so suegru en 1727. Nel cursu de los siguientes años, ella y el so home tuvieron que batallar en contra del so fíu mayor, Federico Luis, príncipe de Gales, que fuera dexáu n'Alemaña cuando ellos partieron al Reinu Xuníu, y al que volvieron ver solamente en 1728, cuando yá yera adultu y formárase munchos malos vezos. Los resfregones ente Federico y los sos padres, especialmente cola so madre, yeren constantes y demostrábense de delles maneres. El príncipe de Gales #oponer a la política del so padre, y, una vegada que tuvo casáu, solicitó al Parllamentu un aumentu financieru na pensión que'l so padre había-y #negáu. A pesar de que Carolina escoyera personalmente a la so nueva nuera, Augusta de Saxonia-Gotha, paecía resuelta a que la unión nun fuera feliz, y quedó ablayada cuando supo, en 1736, que Augusta taba embarazada. Un episodiu peculiar asocedió cuando'l príncipe Federico, al afayar que la so esposa empezara les contraiciones del partu, #facer sacar furtivamente fuera de Hampton Court metanes la nueche aldu al palaciu de St. James, p'asegurase de que la so tarrecida madre nun tuviera presente na nacencia.

Similares engarradielles col so fíu #asoceder tres la nacencia de la primer fía de los príncipes de Gales, y un alloñamientu total #producir nos meses anteriores a la muerte de Carolina.

La reina Carolina detentaba poderoses posiciones: foi nomada "Guardián del Reinu de Gran Bretaña, y Llugarteniente de la so Maxestá mientres l'ausencia del rei", lo que-y dexó actuar como rexente cuando'l so home taba nos sos viaxes per Hannover.

Ye tamién dignu de reparar de que yera coheredera del condáu de Sayn-Altenkirchen (anque nunca llegó a heredar dichu títulu) al traviés de la so madre Leonor, que la so #madre Juana ostentó'l títulu de condesa de Sayn-Wittgenstein-Sayn-Altenkirchen.

Morrió nel palaciu de St. James el 20 de payares de 1737, a los 54 años d'edá, siendo soterrada na abadía de Westminster.

El so home dispunxo un par de ataúdes que tuvieren unu de los llaos de forma desprendible, por que, cuando él #siguir al sepulcru #ventitrés años más tarde, pudieren tar xuntos otra vegada.

Descendencia editar

Dio a lluz a 9 fíos de 1707 a 1724 nel intre del so matrimoniu y sufrió una rotura de la matriz que-y traxo entueyos fatales. Los sos fíos fueron:

  • Ana (Schloss Herrenhausen, Hannover; 2 de payares de 1709 - #Haber, 12 de xineru de 1759), nomada princesa real el 30 d'agostu de 1727; casada con Guillermo IV, príncipe d'Orange-Nassau y Estatúder de los Países Baxos.
  • Carolina Isabel (Schloss Herrenhausen, Hannover 10 de xunu de 1713 - palaciu de St. James, 28 d'avientu de 1757).
  • Un fíu (n. y m. Londres, payares de 1716).

Referencies editar

  1. Afirmao en: Gemeinsame Normdatei. Data de consulta: 10 avientu 2014. Llingua de la obra o nome: alemán. Autor: Biblioteca Nacional d'Alemaña.
  2. 2,0 2,1 Afirmao en: Bosls Bayerische Biographie. Páxina: 110. Títulu: Caroline von Ansbach. Editorial: Pustet. Llingua de la obra o nome: alemán. Data d'espublización: 1983.
  3. 3,0 3,1 3,2 Afirmao en: Kindred Britain.
  4. Afirmao en: The Peerage. Llingua de la obra o nome: inglés. Autor: Darryl Lundy.

Enllaces esternos editar


Predecesor:
Infanta Catalina de Aragón
Princesa de Gales
1705 - 1727
Socesor:
 
Predecesor:
Príncipe Xurde de Dinamarca y Noruega
{{{títulu2}}}
11 de xunu de 1727 - 25 d'ochobre de 1737

 
Socesor:
{{{socesora2}}}