Casa de Nassau-Weilburg

La Casa de Nassau-Weilburg gobernó una parte de Nassau, que yera un estáu na actual Alemaña qu'esistió ente 1344 y 1806.

Casa de Nassau-Weilburg
condáu, estáu del Sacru Imperiu Romanu Xermánicu, German noble family (en) Traducir y familia
Parte de Casa de Nassau
Estáu Alemaña
Fundador/a John I, Count of Nassau-Weilburg (es) Traducir
Creación 1344
Disolución 1806
Cambiar los datos en Wikidata

Oríxenes editar

El 17 de xunetu de 1806 los condaos de Nassau-Usingen y Nassau-Weilburg xunir a la Confederación del Rin. So presión de Napoleón los dos condaos fundir pa convertise nel ducáu de Nassau el 30 d'agostu de 1806 sol gobiernu conxuntu del Príncipe Federico Augusto de Nassau-Usingen y el so primu menor Federico Guillermo de Nassau-Weilburg. Como Federico Augusto nun tenía herederos aceptó que Federico Guillermo se convirtiera nel únicu gobernante dempués de la so muerte. Sicasí, Federico Guillermo morrió d'una cayida de les escaleres nel Castiellu de Weilburg el 9 de xineru de 1816 y foi'l so fíu Guillermo quien se convirtió en duque d'un Nassau unificáu.

Los soberanos d'esta casa d'equí p'arriba gobernaron el ducáu de Nassau hasta 1866, y dende 1890 gobernaron la nación de Luxemburgu. La Casa de Nassau-Weiburg escastar en llinia masculina cola muerte de la Gran Duquesa Carlota de Luxemburgu en 1985. Sicasí, el nome permanez col nome oficial de la gobernante Casa de Luxemburgu que permanez Nassau-Weilburg. Dende la muerte de la Gran Duquesa Carlota, los miembros d'esta casa reinante son coagnados miembros de la Casa de Nassau-Weilburg y agnados miembros de la Casa de Borbón-Parma.

Relixón editar

Los Grandes Duques de Luxemburgu Guillermu IV y Adolfo yeren protestantes; la relixón de la Casa de Nassau, camudó dempués del matrimoniu de Guillermo con María Ana de Portugal, que yera católica.

Soberanos de la Casa de Nassau-Weilburg editar

Casa de Nassau-Weilburg
(de 1344 a 1806)
condáu
   
Alministración
Llingües oficiales alemán
Xeografía
 
 

Nassau editar

Condes de Nassau-Weilburg editar

Condes principescos de Nassau-Weilburg editar

Duques de Nassau editar

Gran Duque de Luxemburgu editar

Casa de Borbón-Parma-Nassau-Weilburg editar



Referencies editar

Enllaces esternos editar