Catherine Bell

actriz británica

Catherine Lisa Bell (14 d'agostu de 1968Londres) ye una actriz d'Estaos Xuníos d'orixe inglés que protagonizó la esitosa serie JAG dende 1997 a 2005.

Catherine Bell
Vida
Nacimientu Londres14 d'agostu de 1968 (55 años)
Nacionalidá Bandera del Reinu Xuníu Reinu Xuníu
Bandera de Estaos Xuníos d'América Estaos Xuníos  (1980 -
Llingua materna inglés
Familia
Casada con Brooke Daniels (2012 – )
Fíos/es 2
Estudios
Estudios Universidá de California en Los Angeles
Duke University School of Law (en) Traducir
Llingües falaes inglés
Oficiu actriz, modelu, actriz de televisiónactriz de cine
Creencies
Relixón ciencioloxía
IMDb nm0004738
catherinebell.com
Cambiar los datos en Wikidata

Biografía editar

Bell ye fía de padre escocés y madre iranina. Los sos padres divorciáronse y ella camudóse a Los Angeles, California cuando tenía 3 años. Llogró la nacionalidá norteamericana a los 12 años. Actuó en dellos anuncios siendo neña. Asistió a la Universidá California, en Los Angeles (UCLA) amosando gran interés en aportar a bioingeniería o doctora pero dexar pa ser modelu. Unu de los sos primeros trabayos de modelu realizar en Xapón.

La so primer apaición nuna película foi como doble de cuerpu pa Isabella Rossellini en Death Becomes Her de 1992. En 2003, Bell realizó un papel de repartu na comedia Bruce Almighty que protagonizaba Jim Carrey. Dende entós hasta'l 29 d'abril de 2005, Bell interpretó a la Teniente Coronel del Cuerpu de los Marines Sarah MacKenzie na serie de televisión JAG. Apocayá ver como co-protagonista na mini serie El Triángulu de les Bermudes xunto a Sam Neill, Lou Diamond Philips y Eric Stoltz. Esta serie foi producida en 2006 por Brian Singer.Y tres estos actuó como protagonista na tv movie Small Still Voice. Anguaño podemos vela na esitosa serie norteamericana Army Wives nel papel de Denise Sherwood, y nel 2008 estrenó una nueva película pa la TV: 'The Good Witch'.

Fala con fluidez el persa y l'inglés.

Casóse con Adam Beason el 8 de mayu de 1992, tien una fía, Gemma, que nació'l 16 d'abril de 2003. Bell superó un cáncer de tiroides que-y foi extirpado a los 20 años, de la que caltién un repulgu nel pescuezu.

Ciencioloxía editar

Bell tuvo afiliada a la Ciencioloxía/Dianética dende 1990 y algamó lo qu'ella llamó un Estáu de Claridá”. Contribuyó a la Ciencioloxía dende'l Proyeutu Hollywood d'Educación y Lliteratura. N'avientu de 2005 ayudó a promover la gala d'apertura del revesosu ”Muséu de Psiquiatría: Una Industria de muerte” qu'espublizaba una teoría conspiratoria que conectaba a Adolf Hitler col oficiu psiquiátricu.

En febreru de 2006, Bell apaeció nun videu musical de la Ciencioloxía llamáu “Xuníos”. El reporteru de Fox News Roger Friedman anunció que recibiera una copia per corréu que lu unviaron personalmente Tom Cruise y Katie Holmes, con un repertoriu de máximes de la Ciencioloxía como “Nunca temes estropiar a otru por una causa xusta”. Friedman dixo del videu que Bell y otres celebridaes como Jenna Elfman y Isaac Hayes apaecíen “dando cabezadas y aplaudiendo nuna especie de trance”.

Carauterístiques editar

  • Altor: 1,78 m
  • Güeyos marrones
  • Pelo: Castañu
  • Ascendencia: Iranina-Escocesa
  • Votada'l númberu 20 como la muyer más sexy del mundu en 2004 na revista internacional FHM.
  • Tien un piercing umbilical.
  • Les sos midíes naturales son 86 – 61 – 89

Filmografía editar

Referencies editar

Enllaces esternos editar