La contraintelixencia ye l'actividá d'evitar que l'enemigu seya quien a algamar información secreta, como la clasificación y el control de les informaciones sensibles y crear desinformación.

El contraespionax empobina escontra'l sistema d'espionax enemigu, por exemplu, reclutando axentes n'órganos d'intelixencia estranxero.

Los más de los gobiernos y de los militares tienen oganizaciones que valen pa cumplir esti papel. Los métodos válense d'axentes tapecíos supervisando'l comportamientu del "personal diplomáticu llegalmente acreditao" (dalgún ye dacuando un verdaderu espía o tratante d'espíes) y medios asemeyaos.

Cuando se descubre un espía, les axencies de contraespionax xeneralmente puen arrestalos. Sicasí, les más de les vueltes ye más adecuao vixilar con procuru a los espíes enemigos pa saber qué ye lo que saben, ónde van y con quién falen. Arriendes d'esto, la desinformación pue emplegase pa engañar a les organizaciones hostiles (como grupos terroristes). Les actividaes del espionax y la contravixilancia soceden non solo nos gobiernos, tamién nes industries lo mesmo que no criminal y nos grupos terroristes.

Referencies editar

Enllaces esternos editar