Día Internacional pa la Tolerancia

L'Asamblea Xeneral de les Naciones Xuníes convida a los Estaos Miembros a que'l 16 de payares de cada añu reparen el Día Internacional pa la Tolerancia.

Día Internacional pa la Tolerancia
Día de celebración 16 de payares
Llugar de celebración Día Internacional
[editar datos en Wikidata]

Celebración editar

El 12 d'avientu de 1996, na 82 sesión plenaria, l'Asamblea Xeneral de les Naciones Xuníes na Resolución 51/95 "convida a los Estaos Miembros a que'l 16 de payares de cada añu reparen el Día Internacional pa la Tolerancia con actividaes fayadices empobinaes tanto a los centros d'enseñanza como al públicu polo xeneral".[1]

La tolerancia ye'l cimientu más firme de la paz y la reconciliación y nunca tuvo tanta importancia como nesta dómina, na que vivimos cambeos vertixinosos. Asina lo resalta'l Secretariu Xeneral nel so mensaxe d'anguaño y llapada a toos a fomentala, promoviendo la comprensión y el respetu ente toles cultures, dende los parllamentos a los patios de recréu nes escueles.
La tolerancia ye daqué que tien d'aprendese dende la infancia y que tienen qu'amparar los Estaos, lo que contribuyiría a un mundu más xustu, ensin violencia y ensin discriminación.
La Declaración de Principios sobre la Tolerancia, qu'adoptaron los países miembros de la UNESCO el 16 de payares de 1995, resalta esos aspeutos y afirma, ente otres coses, que la tolerancia reconoz los derechos humanos universales y la diversidá de los pueblos.

Referencies editar

Ver tamién editar

Enllaces esternos editar

Ye obligatoriu indicar l'idioma de Wikisource.

UNESCO

Oficina del Altu Comisionado pa los Derechos Humanos