Los Edda son coleiciones d'hestories rellacionaes cola mitoloxía nórdica.

Edda
grupo de obras literarias (es) Traducir, obra lliteraria y Heldenlied (es) Traducir
Datos
Fecha 1270
Llingua de la obra Islandés
Formáu por Edda poética (es) Traducir
Edda prosaica (es) Traducir
Obres derivaes Der Ring des Nibelungen
Cambiar los datos en Wikidata

Conteníu editar

Son partes fragmentaries d'una antigua tradición escáldica de narración oral (anguaño perdida) que foi arrexuntada y escrita por eruditos que caltuvieron una parte d'estes hestories.

Les compilaciones son dos: la Edda prosaica (conocida tamién como Edda menor o Edda de Snorri) y la Edda poética (tamién llamada Edda Mayor o Edda de Saemund). Puramente'l títulu de Edda foi dau a los recién por Snorri, pero depués aplicáu a la poética.

Na Edda poética arrexuntar poemes bien antiguos, de calter mitolóxicu y heroicu, realizada por un autor anónimu hacia 1250.

La Edda de Snórri foi compuesta por Snorri Sturluson (1179–1241) escontra los años 1220 ó 1225. Nun son poemes sinón que tán en prosa. Y tien munchos encamientos pa poetes, una y bones el poeta guerreru islandés Snorri intentaba, con esa escoyeta en prosa, ayudar a la formación de poetes nel estilu tradicional escáldico, una forma de poesía que data del sieglu IX, bien popular n'Islandia.

Esiste un númberu de teoríes referentes al orixe del términu Edda. Una teoría sostién que ye idéntica a la pallabra que paez significar 'La gran güela' (vease Ríg). Otra teoría argumenta que Edda significa 'Poética'. Una tercer teoría axusta que significa 'El llibru de Oddi', onde Oddi ye'l llugar en que Snorri Sturluson foi educáu.

Ver tamién editar

Bibliografía editar

Referencies editar

Enllaces esternos editar