Era de la información

La Era de la Información (tamién conocida como Era Digítal o Era Informática) ye'l nome que recibe'l periodu de la historia de la humanidá que va amestáu a les teunoloxíes de la información y la comunicación. L'empiezu d'esti periodu acomuñar cola revolución dixital, magar tien los sos antecedentes en teunoloxíes como'l teléfonu, la radio o la televisión, que fixeron que'l fluxu d'información volviérase más rápidu que'l movimientu físicu.

Historia editar

El desenvolvimientu de la comunicación y de la tresmisión d'información ye una de les carauterístiques especiales de la nuesa civilización desque s'inventó la imprenta de tipos móviles escontra 1450 por Johannes Gutenberg, que al dexar producir llibros masivamente supunxo un gran impulsu al caltenimientu y tresmisión d'información, idees y cultura.

Esti impulsu viose reforzáu nel sieglu XIX cola apaición de la prensa escrita y la comunicación por cable (telégrafu y teléfonu), siguíos nel sieglu XX pola apaición de medios de comunicación de mases como la radio y la televisión, y finalmente la informática y el internet, que favorecen una sociedá basada na conocencia (y paralelamente, una economía de la conocencia).

A nivel académicu desenvuélvense les teoríes de la información, que son teoría xeneral de sistemes y teoría de la cibernética, que tienen como función estudiar cómo llograr faer llegar los mensaxes con mayor eficacia a un públicu cada vez mayor, más críticu, esixente o a cencielles enchíu ya insensible. La unión de les telecomunicaciones y el tratamientu de la información crean la disciplina conocida como telemática.

Ver tamién editar

Referencies editar

Enllaces esternos editar