Estadiu Nuevo Arcángel

(Redirixío dende Estadiu Nuevu Arcánxel)

L'Estadiu Arcángel ye un estadiu de fútbol de Córdoba, España. Ye de propiedá municipal, anque'l Córdoba Club de Fútbol tien una cesión d'usu por 50 años, y utilizar pa xugar los sos partíos como llocal. Na temporada 2012-2013 consiguió'l llenu absolutu per primer vegada na so historia, nun partíu ente la Córdoba C.F y el F.C. Barcelona de la ida d'octavos de la Copa del Rei y nel partíu contra'l Real Madrid na Lliga BBVA.

Estadiu Nuevo Arcángel
estadiu de fútbol
Llocalización
País España
Autonomíasimple Andalucía
Provincia provincia de Córdoba
Conceyu Córdoba
Coordenaes 37°52′20″N 4°45′53″W / 37.8723°N 4.7646°O / 37.8723; -4.7646
Estadiu Nuevo Arcángel alcuéntrase n'España
Estadiu Nuevo Arcángel
Estadiu Nuevo Arcángel
Estadiu Nuevo Arcángel (España)
Historia y usu
Apertura7 payares 1993
Dueñu Córdoba
Xestión Córdoba
Deporte fútbol
Usuariu Córdoba Club de Fútbol
Córdoba CF (en) Traducir
Aforu 21 822
Cambiar los datos en Wikidata

Historia editar

Dempués de baltar l'antiguu estadiu de "Arcángel", asitiáu a unos 500 metros del so allugamientu actual, y onde el Córdoba Club de Fútbol xugó mientres 39 años, incluyíos los sos 8 temporaes en Primer División, construyóse un nuevu estadiu, col mesmu nome oficial de "Arcángel", nel añu 1993. Cuntaba con pistes d'atletismu, capacidá pa 15.500 espectadores sentaos.

Remodelación editar

Nel 2005 empezó una remodelación completa una y bones les instalaciones yeren insuficientes pa una ciudá y un equipu con aspiraciones importantes nel fútbol. Amás, la visibilidá yera bien deficiente pola distancia ente terrén de xuegu y graderíos. Al rematar l'añu, terminárase la nueva grada de preferencia, que tien una capacidá de 8.726 espectadores en dos altures. Esta grada construyir con un edificiu d'oficines de 8 plantes xunto a ella, col fin de poder construyir les instalaciones por aciu empreses privaes, que pudieren esplotar les oficines.

A partir de setiembre de 2007 empezó la construcción del gol norte con 3.983 asientos, que s'estrenó en setiembre de 2008. Apocayá construyóse'l gol sur con 2 altores, esti gol tien nel so techu una pantalla usada como marcador y p'amosar anuncios ya información. Darréu va terminase el campu cola creación de la grada oeste, esto ye, tribuna cubierta, de carauterístiques similares a la yá esistente preferencia, pero con un hotel amiesto, que va esplotar la empresa que la construya. Amás, va rematase l'edificiu d'oficines de la grada de preferencia (grada esti), que se va caltener en brutu hasta que se decida la compañía que la utilice mientres los próximos 50 años.

Tres les obres remataes de Fondu Sur, con más de 3.500 asientos, l'aforu actual del estadiu ye de 21.822

Actualidá del estadiu editar

 
Partíu de Segunda División ente'l Córdoba C.F. y el C.D. Leganés (2:3) en xineru de 2016.

El fondu norte tien unos plazos de construcción de menos d'un añu. Dende setiembre de 2007 hasta agostu de 2008. Na actualidá, inda naide sabe con exactitú cuántos niveles va tener la nueva grada, si van ser dos, o namái unu. Puesto que la desinformación prevalez sobre'l cuidu de los ciudadanos comenenciudos nel proyeutu. Los datos sobre'l nuevu estadiu son bien escasos, y pocos saben con exactitú detalles sobre'l futuru campu de fútbol.

La nueva preferencia contemplaba la construcción d'un edificiu d'oficines amiesto. Esti edificiu ye la fachada visible de tol llateral del campu. Anguaño atópase ensin terminar, un edificiu de 9 plantes totalmente en brutu, que va esplotar la empresa axudicataria de la última fase del proyeutu.

La última fase contempla'l pasu más grande de toos, pos la empresa encargada, tendrá de baltar los restos de fondu sur (yá en desusu), y l'actual tribuna, el pasu más complicáu de baltadera, yá que cunta con dos niveles, voladizu, y toles dependencies del club, que van pasar al fondu norte cuando ésti seya rematáu.

De siguío, va tener que construyir tanto fondu sur, como fondu norte, en principiu cola mesma fisonomía, tocantes a asientos refierse, que la grada de preferencia y fondu norte, polo que va ser un estadiu simétricu interiormente.

Nel esterior de la grada de tribuna, va atopase un hotel. Amás, esta mesma empresa va terminar y va esplotar l'edificiu d'oficines amiesto a la preferencia. El voladizu que va cubrir la grada de tribuna, va siguir hasta tapar parte de la cai, que va ser l'accesu al hotel.

Tolos accesos del estadiu van atopar nos cuatro esquines de la cortil, en puertes A, B, C y D.

Dambos fondos van cuntar con un voladizu que va cubrir toles llocalidaes, polo que l'estadiu al completu va tar techado.

El diseñu del estadiu ye d'estilu inglés, tou zarráu y con formes cuadraes. La grada baxa va ser la única que tenga continuidá nos cuatro costaos. Les graes altes van cortar nes esquines del campu de fútbol.

El proyeutu, amás contempla, como broche final, la meyora de los accesos, un cambéu na fisonomía de la zona de l'autovía aledaña al campu, que va dexar el fácil pasu d'un llau a otru de la carretera. Al otru llau, va atopase'l futuru recintu ferial, ente que nel actual allugamientu d'ésti, van construyise edificios d'usu comercial, qu'ensin dulda van dar más vida a la zona.

Finalmente, l'estadiu va cuntar con 25.822 asientos,cuasi la totalidá cubiertos.

Ver tamién editar

Referencies editar

Enllaces esternos editar