Estatua de la Madre Patria

La Estatua "la Madre Patria" , tamién conocida como ¡La Madre Patria Llapada! (Rusu: "Родина-мать зовёт!", Rodina-Mat' zovyot!) ye una estatua monumental llevantada sobre la llomba Mamáyev Kurgán en Volgográu, antigua Stalingráu, en conmemoración de la Batalla de Stalingráu mientres la Segunda Guerra Mundial. Foi diseñada pol escultor Yevgeny Vuchetich y pol inxenieru estructural Nikolai Nikitin, y foi declarada la estatua más grande del mundu en 1967. Comparada coles estatues nueves más grandes, la Estatua de la Madre Patria ye significativamente más complexa dende'l puntu de vista de la inxeniería, por cuenta de la so carauterística postura cola espada alzada n'alto cola so mano derecha, y la manzorga con un xestu de llamada.

Estatua de la Madre Patria
estatua colosal (es) Traducir, monumentu, atraición turística, estatua y sitiu históricu
Llocalización
PaísBandera de Rusia Rusia
Óblasts Óblast de Volgográu
Ókrug urbano (es) Traducir Volgograd Urban Okrug (en) Traducir
Gran ciudá Volgográu
City district in Russia (en) Traducir Tsentralny District (en) Traducir
Coordenaes 48°44′32″N 44°32′13″E / 48.74228°N 44.53708°E / 48.74228; 44.53708
Estatua de la Madre Patria alcuéntrase en Rusia europea
Estatua de la Madre Patria
Estatua de la Madre Patria
Estatua de la Madre Patria (Rusia europea)
Historia y usu
Apertura1959
Arquiteutura
Arquiteutu/a Iakov Bielopolski (es) Traducir
Q84723799 Traducir
Materiales formigón y cable de acero (es) Traducir
Altor 85 m
2 m
Patrimoniu
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

Esta estatua básase principalmente na personificación de la Madre Rusia anque tamién ye una moderna interpretación de la Victoria o Niké. La estatua ye una alegoría de la Patria qu'encamienta a los sos fíos a batallar contra l'enemigu.

Construcción y dedicación editar

La construcción del monumentu empezó en mayu de 1959 y terminó'l 15 d'ochobre de 1967. Cuando'l monumentu foi inauguráu, yera la escultura más alta del mundu, midiendo 87 metros dende la punta de la espada hasta la base de la plataforma. Doscientos pasos, simbolizando los 200 díes de la batalla de Stalingráu, conducen dende la parte inferior de la llomba hasta'l monumentu.

Inspiración y modelu de la escultura editar

La modelu que posó pa la estatua, Valentina Izotova, nativa de la ciudá, inda ye reconocida pola so paecencia cola estatua. Foi reclutada por Lev Maistrenko, un artista que trabayaba nel complexu al entamu de la década de 1960.

Ver tamién editar

Referencies editar

Enllaces esternos editar