Eurosport 1 ye una cadena deportiva paneuropea, operáu por Eurosport, una División de Discovery Communications. Opera delles canales de televisión européu especializáu en deporte, que s'emite por televisión de pagu. Ta disponible en 59 países y distribúyese en 20 idiomes, incluyíu'l español. El grupu de señales cunta colos derechos de competiciones como los torneos europeos de la UEFA y la Conmebol, les lligues de fútbol de Chile, Colombia, Ecuador, Estaos Xuníos, Arxentina, Méxicu y Uruguái, el Rally Dakar Arxentina-Chile, los Xuegos Olímpicos de branu ya iviernu, tenis y motociclismu, ente otros.

Eurosport 1
cadena de televisión y Canal temática
Llocalización
Sede Issy-les-Moulineaux
Direición Francia
Historia
Fundación1989
Organigrama
Dueñu Warner Bros. Discovery (es) Traducir (2022)
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

Eurosport 1 perteneció hasta 2015 a la empresa francesa Groupe TF1, que tamién xestionaba Eurosport 2 (dedicáu a deportes con menor cobertoria) y la cadena informativa Eurosport News. Eurosport 1 cuenta dende 2008 con una versión n'alta definición, Eurosport 1 HD. Toles canales de Eurosport son de pagu salvu la versión n'alemán, qu'emite en señal abierta. La canal de televisión col nome "Eurosport", foi rebautizado en Eurosport 1 nel 13 de payares de 2015.

Historia editar

Les emisiones regulares de Eurosport empezaron el 5 de febreru de 1989. La canal nació como una empresa conxunta de la Unión Europea de Radiodifusión (UER) y Sky Television, y podía sintonizarse vía satélite en territoriu européu. Cuando Sky fundir con BSB en 1991, el nuevu grupu enfocó la so programación deportiva en Sky 1 y Sky Sports.

En 1993 la cadena francesa TF1 asumió'l paquete accionarial que pertenecía a BSkyB. Eurosport fundióse'l 1 de marzu de 1993 cola canal Screensport, del qu'asumió les sos frecuencies de cable y satélite. La UER vendió les sos participaciones, y Eurosport convertir nuna canal participada pol grupu TF1, Canal+ y ESPN. Esti postreru retirar del capital en xunu de 2000. La situación caltener hasta xineru de 2001, cuando TF1 facer col control del 100% de los títulos.

Col pasu del tiempu, Eurosport caltuvo la so canal paneuropeo y llanzao versiones n'otros idiomes. El 1 de setiembre de 2000 llanzó una televisión informativa, Eurosport News, y el 10 de xineru de 2005 punxo en marcha Eurosport 2, segunda canal enfocada a deportes alternativos y minoritarios.

A finales del añu 2005 la so canal hermana Eurosport News robló un alcuerdu con Mediaset pa suministrar noticies al recién llegáu Telecinco Sport. Coles mesmes, la nueva canal deportiva emitió numberosos boletinos informativos. A pesar de los grandes entusiasmos na llegada de Telecinco Sport per parte de la cadena de Fuencarral, l'acabante llegar cadena cesó les sos emisiones el 17 de febreru de 2008.[1][2][3]

En mayu de 2007 Eurosport aliar con Yahoo! n'España, Alemaña, Italia, Reinu Xuníu y Irlanda pa fundar el portal de noticies Yahoo! Eurosport, tamién conocíu como Yahoo! Deportes. Nesta unión, Eurosport sería'l suministrador de noticies, ente que Yahoo! encargar de publicar.[4]

El 1 de setiembre de 2012 tres nun algamar un alcuerdu de renovación de canales, l'operador de cable español ONO, decidió esaniciar de la so ufierta dambes canales Eurosport y Eurosport 2.

El 1 de xineru de 2013 la plataforma Canal+ dexó d'emitir la canal al nun algamar un alcuerdu de renovación, tando disponible n'España en Euskaltel, Movistar TV, Telecable y R.[5]

El 20 de xineru de 2016 la plataforma Movistar+ reincorporo a los satélites Astra y Hispasat la señal de Eurosport.

Eventos deportivos editar

  • Estos son los eventos deportivos, que la canal emite anguaño na so programación.

Xuegos editar

Fútbol editar

Tenis editar

Baloncestu editar

Deportes Motor editar

Ciclismu editar

Atletismu editar

Comentaristes editar

Les emisiones de Eurosport International n'Español tienen un equipu de comentaristes y espertos en diverses disciplines.

Referencies editar

Enllaces esternos editar