Eva Lesmes

guionista asturiana

Eva Lesmes (3 d'agostu de 1961Xixón) ye una direutora de cine, realizadora de televisión, guionista de cine y televisión española.[1]

Eva Lesmes
Vida
Nacimientu Xixón3 d'agostu de 1961 (62 años)
Nacionalidá España
Estudios
Llingües falaes castellanu
Oficiu guionista, direutora de cineprofesora
IMDb nm0504208
Cambiar los datos en Wikidata

Formación editar

Graduada en Direición de cine y televisión nel American Film Institute (Los Angeles). Formada n'Interpretación y Direición d'actores con John Strasberg, Dominique de Faccio, William Layton y José Carlos Plaza, en Madrid y nel Llei Strasberg Theatre Institute de Los Angeles. Diversos cursos de guión en UCLA, Los Angeles, y seminariu de Robert Mackee. Graduada en Direición Cinematográfica na escuela TAI de Madrid

Llogra una beca pa escritura del guión La Conversa d'Indies del European Script Found, y tamién una Beca Fullbright d'estensión d'estudios artísticos n'EE. XX. del Comité Conxuntu de Cooperación Hispanu-Norteamericanu. Foi Convidada al V.I.P. (Visitor International Program) pola Embaxada de los EE.XX.

Trayeutoria Profesional editar

En cine trabayó como guionista y direutora de: El palu (2000), Pon un hombre en tu vida (1996), En cantu (1986), Ejercicio para dos manos (1981), Diariu de seronda (1981). Tamién pa la gran pantalla foi script en 10 llargumetraxes, ente los que figuren Congoxa de Bigas Luna, y Solar Babies, producida por Mel Brooks. Amás exerció como ayudante de Direición en Publicidá nes productores Vector Albi y Tesauro Publicidá dende (1982 a 1988).

Dirixó series de televisión, ente elles: Maitena: Estados alterados, serie basada nes tires de Maitena para Cuatro Cabezas (2008-2010); El comisario pa Tele 5 (2.009), 4 capítulos de Ellas y el sexo débil , Boca Boca p'Antena 3 (2006); 3 capítulos de Códigu fueu (2003); primer temporada de Ana y los siete para TVE (2002); A las once en casa 34 capítulos pa TVE (1998-1999); segunda temporada de La casa de los líos, 13 capítulos p'Antena 3 (1997) y Delirios de amor nel capítulu "L'escritor de los escritores" TVE (1988).

Hai guionizado y empobináu, amás, el telefilme La noche del escorpión pa La Forta 2002.

Dende 1988 compaxina la so actividá profesional cola enseñanza. Participó en cursos entamaos pola Conseyería de Cultura d'Asturies, Institutu Andaluz de la Muyer, Comunidá de Madrid, Unión d'Actores, L'aviespa, TAI, La base, NIC, y ECAM. Dende 2005 dirixe Central de cine un espaciu dedicáu a la formación avanzada de cine ónde dirixe los talleres d'Interpretación pa la Cámara. En 2003 funda xunto con Javier Gancedo Central de Guiones, axencia de desenvolvimientu de proyeutos audiovisuales de ficción. Central de guiones collabora con productores como Drive, BRB, Oberón y col CDA (Centre de Desenvolupament Audiovisual, I.C.I.C. ).

Desenvolvieron guiones de cine como Un franco, 14 pesetas, o de televisión como'l pilotu de Maitena: Estados alterados pa Cuatro Cabezas o Serrallonga, la llegenda del bandoler pa Oberón.

Ye miembru de l'Academia de les Ciencies y les Artes de Televisión d'España[2] y de l'Academia de les Artes ya Industries Cinematográfiques. Ayuda a la escritura de guiones de llargumetraxe del Ministeriu de Cultura 2005 a 1OO% Animal. Amás ye una de les socies fundadores de VISU (Asociación de muyeres cineastes y de medios audiovisuales).

En 1999 ganó'l Premiu Pilar Miró de l'Academia de les Ciencies y les Artes de Televisión d'España al meyor guión de películes pa televisión por A güeyu[3]

Filmografía como direutora editar

Estados alterados]] (Serie TV)

Referencies editar