Final Fantasy VIII (ファイナルファンタジーVIII, Fainaru Fantajī Eito) ye un videoxuegu de tipu RPG desenvueltu por Squaresoft en 1999 pal sistema PlayStation, anque darréu salió una versión pa PC. Ye la octava entrega de la serie de videoxuegos Final Fantasy y el primeru en cuntar con una tema musical cantáu pal xuegu. El xuegu costó en total pa la so realización unos trés mil millones de Yenes en Xapón. A solu trelce selmanes de ser llanzáu al mercáu, Final Fantasy VIII atropaba más de 50 millones de Forgares en ventes nos Estaos Xuníos.[1] Esta octava entrega de la serie a diferencia de l'anterior, usa personaxes dafechu realistes dexando parcialmente de llau los elementos fantásticos de la serie y ye tamién unu de los pocos títulos que s'alloñar del esquema de xugabilidá de la serie yá que los personaxes aumenten el so poder al traviés de la xubida de nivel. Amás, nun tien un sistema basáu en puntos de maxa yá que tien un nuevu sistema de llanzamientu de conxuros, por aciu estraición a los enemigos. A diferencia d'otres entregues de la serie, Final Fantasy VIII nun depende del aumentu de nivel pa faer más fuertes a los personaxes, sinón qu'en cuenta de eso, conforme vaigamos llogrando maxes más poderoses y dir forniendo a los nuesos personaxes, estos van aumentar los sos parámetros. Asina mesmu, les invocaciones nesta ocasión tamién van poder ganar esperiencia y xubir de nivel.

Final Fantasy VIII
Desendolcador Squaresoft
Distribuidora Squaresoft
Compositor Nobuo Uematsu
Plataforma Microsoft Windows, PlayStation, Android y iOS
Publicación 11 febreru 1999
5 avientu 2013
Serie Final Fantasy (en) Traducir
Xéneru videoxuegu de rol, videoxuegu con personaxes LGBT y science fantasy video game (en) Traducir
Mou un xugador
Preséu d'entrada mandu de videoxuegos y pantalla táctil
Clasificaciones
CERO Adolescentes (es) Traducir
ESRB Adolescentes (es) Traducir
PEGI PEGI 16 (es) Traducir
USK USK 12
Más información
Páxina web oficial ffviiipc.com
Final Fantasy VII Final Fantasy VIII Final Fantasy IX
Cambiar los datos en Wikidata

Argumentu editar

Nel mundu de Final Fantasy VIII esisten ciertes academies, llamaes xardinos, especializaes na formación de determináu tipu de soldaos, llamaos SeeD, nel continente de Balamb atópase'l más antiguu ya importante de los xardinos, nél atopa l'aspirante a SeeD, y protagonista de la historia, Squall Leonheart. Los SeeD son mercenarios que realicen misiones per encargu en tol mundu. Cada xardín entrena a los sos SeeD basaos en distintos tipos de téuniques, nel Xardín de Balamb utilízase'l poder ciertes criatures llamaes GF (Guardianes de la Fuercia), que pueden ser llamaos en combate y enllazase a los guerreros p'aumentar los sos poderes y habilidaes.

Resume de la trama editar

La historia empieza cuando Squall Leonhart y Seifer Almasy tán teniendo un duelu de práutica colos sos sables-pistola n'unu de los terrenes predresos cercanos al Xardín de Balamb. Mientres el duelu, Seifer llanza un conxuru a Squall y tando este nel suelu, provóca-y un fondu corte na cara, lo que provoca que Squall enoxáu pol deshonroso y cobarde actu, ataque de la mesma a Seifer aprovechando que baxara la guardia y como resultancia, el duelu acaba n'empate.

En recuperándose del duelu, la primer misión pa Squall, ye asignada pola so profesora Quistis Engate, con quien tien de dir a la Covarón de Fueu, y tratar de consiguir al GF Ifrit nun tiempu determináu. Depués d'esto Squall ta llistu pal so exame de graduación, con mires a convertise en SeeD, l'equipu de Squall ye escoyíu pola instructora Quistis Engate. Depués de presentase Squall col so nuevu equipu, compuestu por Zell Dincht y Seifer Almasy (esti postreru como capitán del grupu), dirixir a una misión de que'l so ésitu depende algamar el rangu de SeeD pal equipu. Dollet, una ciudá nel continente Oeste foi invadida por Galbadia la potencia d'esti continente, la misión consiste en desembarcar en Dollet, controlar la ciudá, y esaniciar el remanente de soldaos de Galbadia. La misión del grupu ye curiar la Plaza Central y esperar ellí, pero Seifer faciendo gala de la so impulsividá fuercia al equipu a xubir a la torre de comunicaciones. Depués de lluchar con enemigos poderosos, ordenar la retirada. Al volver a Balamb, anúnciase que del grupu Squall y Zell llograron aprobar l'exame, pero Seifer por cuenta de que desobedeció la orde d'esperar na Plaza central nun aprueba l'exame.

Nel baille de graduación, Squall conoz a Rinoa Heartilly, y a una moza misteriosa llamada Eleone. A la mañana siguiente ye-y asignada una misión na cual tien de sofitar a un grupu rebalbu: Los Búhos del Monte, na so llucha pola independencia de Timber. Timber ye un pequeñu país, que tuvo sometíu por Galbadia mientres dalgún tiempu. La misión consiste n'ayudar a Los Búhos del Monte a secuestrar al tiranu presidente de Galbadia. Mientres el viaxe a Timber, Squall y los sos dos compañeros, Zell y l'acabante tresferir del Xardín de Trabia, Selphie, esmorécense y tienen un estrañu suañu nel que son un grupu de soldaos de Galbadia, llamaos Llaguna, Kiros y Ward. Al espertar, afayen que los trés tuvieron el mesmu suañu, pero deciden nun da-y más vueltes. Al llegar, afayar qu'unu de los miembros del grupu rebalbu ye la mesma Rinoa la cual asistió al baille de graduación pa convencer a los SeeD p'asistir na so organización rebalba. Tres un fallíu intentu de secuestrar al presidente de Galbadia, esti dirixir al estudiu de televisión de Timber p'anunciar a una nueva embaxadora de la paz del so país. Entós Seifer apruz nel estudiu de televisión ya intenta prindar al presidente pola so cuenta, pero ye abruxáu pola embaxadora, quien resulta ser una bruxa llamada Edea. Edea sume xunto con Seifer.

En fuxendo de Timber, Squall y el so equipu deciden abellugase nel Xardín de Galbadia, pero mientres la travesía vuelven esmorecese y a tener otru suañu onde son los mesmos trés soldaos de Galbadia. Yá nel Xardín de Galbadia, el direutor, asígna-yos una misión conxunta ente'l Xardín de Balamb y Galbadia p'asesinar a la bruxa, amás preséntase al francotirador que va asesinar a la bruxa, Irvine Kinneas, quien dende esti puntu va faer parte de los personaxes principales. La misión resulta ser un engañu, pero'l grupu, ensin sabelo, viaxa a Galbadia y coopera col xeneral Heartilly, el padre de Rinoa.

Dempués d'entamar un plan p'acabar con Edea, tanto'l xeneral como los miembros del grupu esclúin a Rinoa, alegando que ye débil pol fracasu na misión anterior que provocó series rocees ente los SeeD y el grupu revolucionariu. Ella decide actuar pola so cuenta ya intenta engañar a la bruxa por que se ponga'l Brazalete de Odín que s'usó pa ganar a la bruxa Adel nel pasáu. Pero Edea afayar y dexar sumida nun estáu hipnóticu. Tres esto, la bruxa ye presentada pol presidente nun gran desfile, pero ella amuesa la so sede de vengación y asesina al presidente en frente de toos, depués de lo cual, proclámase gobernadora de Galbadia. A pesar d'esto, el desfile sigue. La bruxa invoca unes gárgoles p'atacar a Rinoa, polo que Squall y Irvine van salvala. Irvine, depués de ser convencíu por Squall, dispara col so rifle en contra de la bruxa, pero ella crea un campu de fuercia que desintegra la bala ensin nenguna dificultá. Tres el fracasu, Squall usa'l so plan B: lluchar personalmente contra la bruxa Edea y contra Seifer, quien agora ye'l caballeru de la bruxa. Depués de ganar a Seifer, empieza la llucha cola bruxa, quien finalmente manca a Squall, travesando'l so costazu derechu con un cristal. Equí remata'l discu 1.

Nuevamente Squall torna al suañu onde ye un soldáu de Galbadia llamáu Llaguna. Al espertar, Zell, Rinoa, Selphie y Quistis tán prisioneros nuna celda de la Prisión del Distritu D y Squall ta siendo torturáu en dalgún llugar de la mesma prisión. Mientres lo tortura, Seifer diz-y que Galbadia tien misiles preparaos pa destruyir el xardín de Balamb y el xardín de Trabia por tar en contra de la bruxa Edea. Amás pregúnta-y pol verdaderu propósitu de los SeeD. El restu del grupu llogra escapar y rescatar a Squall, pa depués afletase de la prisión. Lamentablemente el Xardín de Trabia ye algamáu por una agua de misiles. Squall toma la decisión de que s'estremen en dos grupos. Unu va a la base militar de Galbadia pa torgar al llanzamientu de los misiles. Mientres, l'otru vuelve al xardín de Balamb p'avisar al direutor, Cid Kramer, del peligru.

El grupu que va a la base de misiles consigue retrasar y esviar un pocu'l llanzamientu de los misiles, amás d'activar el mecanismu de autodestrucción de la base qu'activa un conteo regresivu. Cuando traten d'escapar atopar con una poderosa máquina que los retrasa, el grupu nun llogra salir de basar antes de la autodestrucción y aparentemente muerren na esplosión.

L'equipu de Squall mentanto, llega al xardín de Balamb y atópense con que'l xardín ta estremáu en dos bandos, unos sofiten al direutor Cid Kramer, y otros tán buscar pa matalo. Depués de buscar por tol xardín, atopen a Cid, y él diz que la clave pa salvar al xardín ta nel suétanu. Squall y el so equipu baxen al suétanu y activen un mecanismu que tresforma nuna nave anfibia qu'evita ser cutida polos misiles.

El xardín queda fora de control saleando nel océanu, y topeta col pequeñu pueblu de Fisherman's Horizon. Depués de buscar cómo reparar el xardín, lleguen soldaos de Galbadia buscando a Eleone. Dempués de ganalos apaez la máquina de la base de misiles, al ganala, sale l'equipu de la base de misiles, quien sobrevivieron a la esplosión despintándose dientro de la máquina. Cuando'l xardín ye reparáu, sale de Fisherman's Horizon y Squall ye nomáu comandante SeeD na guerra contra la bruxa Edea.

Mientres el xardín salea pel océanu, Squall vuelve realcontrase con Eleone, y afaya que ye ella quien-y fai tener esos estraños suaños, qu'amás resulten ser el pasáu. Eleone esplícalu que'l so don ye unviar la conciencia de la xente al pasáu dientro de les conciencies d'otres persones. Squall pídelu que dexar, pero ella diz-y que ye l'únicu con quien puede cuntar. Tres eso, abandona'l Xardín.

Deciden dir al destruyíu xardín de Trabia pa recavar pistes sobre les bruxes. Depués de tar ellí, toos empiecen a recordar la so infancia y como toos tuvieron xuntos nel mesmu orfanatu, Irvine comenta que l'usu de los GF borra la memoria y que esa ye la razón pola que nun recordaben que toos conocer dende neños. Amás recuerden a quien los ciudaba y que la llamaben Ma Ede, la mesma bruxa Edea. Qu'amás resulta ser Edea Kramer, esposa del direutor del xardín de Balamb. Depués deciden dir a la casa de Edea nel continente Sur.

Al averase a la casa de Edea, vese que'l xardín de Galbadia ta nel camín. Squall prepara a tol xardín de Balamb pa la supuesta batalla final con Galbadia. Cuando los dos xardinos entren en contautu empieza'l llargu abordaxe al xardín de Galbadia, que remata cola batalla en contra de Seifer y Edea. Al ganar a Edea, daqué raru asocede, y Rinoa paez tar tenida. Esi ye'l final del discu 2.

Al espertar, dirixir a la casa de Edea, onde la atopen xunto con Cid. Ella amuésase cariñosa con toos, y esplica que foi tenida por una bruxa del futuru llamada Artemisa, quien la controló mientres enforma tiempu. L'oxetivu d'Artemisa ye estruyir el tiempu y fundilo nuna sola llinia temporal, de cuenta que solamente esista ella, y pa eso precisa atopar a Eleone pa viaxar más tras nel tiempu. Squall busca la manera de salvar a Rinoa, pero Edea diz que nun hai nada que faer. Agora tienen d'atopar a Eleone que s'atopa'l barcu de los SeeD blancos. Squall ta con Rinoa na enfermería, y de nuevu ye lleváu al suañu del pasáu, onde ye'l soldáu Llaguna de Galbadia. Nesti suañu apaez Edea.

Al espertar vuelve a la casa de Edea y pregúnta-y ónde topar el barcu de los SeeD blancos. Depués de topalo afaya que Eleone nun ta ellí, y que posiblemente s'atope en Esthar. Squall consigue llegar a Esthar. Ellí, busca al profesor Odine, un xeniu que desenvuelve máquines avanzaes y artefautos pa neutralizar bruxes. Odine esplícalu que Eleone foi despintada na estación espacial de Esthar. Mientres Squall viaxa al espaciu con Rinoa y otru compañeru, Edea, Zell y el restu del equipu quedar en Esthar. Entós, l'exércitu de Galbadia ataca Esthar y llogren el Lunatic Pandora.

Resulta que'l Lunatic Pandora ye una antigua arma despintada por Esthar no fondero del mar. Trátase d'una inmensa caxa de metal capaz de llexar nel aire gracies a unos dispositivos, y nel so interior despíntase daqué llamáu El Gran Monolitu, un oxetu capaz de provocar la Llárima de la Lluna. La Llárima de la Lluna ye un fenómenu que se da cada 500 años. Trátase de la creación d'un estrañu fluxu gravitatorio ente la Tierra y la Lluna, na cual habiten miles de bisarmes. Cuando se produz esti fenómenu, el fluxu atrai a una gran cantidá de bisarmes a la Tierra. Esti fenómenu foi'l que destruyó'l continente de Centra y a la so civilización.

L'equipu presente na Tierra trata de torgar que'l Lunatic Pandora llegue a Tear's Point, el llugar onde los científicos de Esthar creen que va cayer la próxima Llárima de la Lluna, y que tien dispositivos p'atraer a la mesma, pero nun lu llogren. Mentanto, Squall lleva a Rinoa a la base llunar, pero una vegada ellí, ye tenida por Artemisa y llibera a la bruxa Adel, que foi prindada 17 años tras pol exércitu de Esthar, poniendo fin a la Guerra de la Bruxa. Esta bruxa gobernó Esthar, y dedicóse a secuestrar neñes p'atopar una digna socesora. Una d'eses neñes foi Eleone. Llaguna, quien quería enforma a Eleone, xunto con Kiros y Ward, rescaten a Eleone y confinan a Adel nun nichu que -y drena los poderes y mándenlo al espaciu.

Cuando Adel ye lliberada, la Llárima de la Lluna abasnar hasta'l Lunatic Pandora y Rinoa acaba perdida nel espaciu. En salvándola, Squall afaya qu'ella agora ye una bruxa, y que tien los poderes de Edea. Al volver a la Tierra, afayen que Galbadia secuestró a Eleone. Squall y los suyos son contrataos pol presidente de Esthar, p'acabar con Artemisa. El profesor Odine esplícalos qu'Artemisa ta utilizando una máquina pa unviar la so conciencia al pasáu, y que p'acabar con ella tienen de viaxar al futuru.

N'esplicando'l plan, l'equipu viaxa al Lunatic Pandora, rescaten a Eleone y ganen a Seifer, pero ésti recupérase y secuestra a Rinoa. Seifer lleva a Rinoa xunto con Adel, que fúndese con ella, absorbiendo los sos poderes.

En ganando a Adel, Rinoa absuerbe los poderes d'ésta y ye tenida por Artemisa. Entós, Eleone unvia la conciencia d'Artemisa y de Rinoa al pasáu, a la mente de Adel. La compresión del tiempu empieza y l'equipu viaxa pol fluxu temporal hasta la dómina d'Artemisa.

Una vegada ellí, ganen a les bisarmes d'Artemisa, quien-yos robaren los poderes. Finalmente lluchen contra la bruxa. Tres un llargu combate, Squall ye llanzáu al pasáu. Ellí, afaya que tán nel orfanatu de Edea. Ella apaez y píde-y esplicaciones, pero antes de poder dales, remanez Artemisa, morrebunda. Squall decide atacala, pero Edea esplícalu que les bruxes nun puede morrer ensin trespasar los sos poderes. Edea, que yá tenía los poderes de bruxa de la so mentora, acepta los poderes d'Artemisa por qu'asina nun se tresformen en bruxes el restu de les neñes del orfanatu. Artemisa sume y entós sale del edificiu'l Squall del pasáu. Ésti mira al Squall presente y pregúnta-y a Edea quién ye. Esta respuende: "Non te esmolezas. Solo puede esistir un Squall nesti momentu, y yes tu". Tres eses pallabres, Squall apaez solo metanes un estrañu ermu.

En caminando enforma, empieza a escaecer coses por usar demasiáu los GF A la fin, acaba escaeciéndose de Rinoa y, ente llárimes, esmorezse. Lo que se desenvuelve de siguío queda a la mira del xugador, yá que nun se sabe realmente si Squall ye atopáu y salváu por Rinoa, o que la esistencia de Squall ye borrada y solo recordada por Rinoa (per ende el personaxe principal muerre).

A la fin hai una llarga escena onde apaecen dellos de los personaxes del xuegu, inclusive una a manera de filmación mientres una fiesta en Balamb onde toos tán festexando (lo qu'esplicaría'l fechu de que la esistencia de Squall en verdá foi borrada o que cenciellamente ta vivu), en que les sos imáxenes nun apaez Squall, si non hasta'l final, nun cutscene separáu, onde solo apaez ante Rinoa, tres ella, pidir un deséu nel balcón.

Xugabilidá editar

Final Fantasy VIII ye un Videoxuegu de rol xaponés, con un sistema combati basáu en veces. Nun combate puede remanase hasta tres personaje. Los escenarios son fondos pre renderizados, ente que los oxetos son modelos 3D. El sistema llámase ATB, Active Time Battle y español traducióse como BTC, Batalla en tiempu Continuu, que consiste en que cada xugador tien una barra que se-y enllena en ciertu tiempu, y cuando se-y enllena, puede realizar una aición. Cada vez que realiza una aición, la barra balerar pa volvese a enllenar, y asina socesivamente mientres tola batalla. Esa barra por tanto, representa la rapidez del personaxe, cuanto antes enllénese, más rápidu ye.

La historia ye llinial, anque esisten numberoses submisiones y hestories aisllaes. Los diálogos nun tienen voces, anque'l xuegu ta dafechu traducíu al castellán.

Como en tolos xuegos de rol, los personaxes van ganando esperiencia qu'ameyoren les sos habilidaes y atributos. Sicasí, esti Final Fantasy tien una carauterística que la estrema del restu de la saga: la capacidá de enllazar les maxes a los atributos, y asina modificar. Por casu, si enllaza la maxa Revitalia al atributu Vitalidá, los puntos de vida del personaxe aumenten considerablemente. El xuegu al cuntar con autolevel nun premiaba tanto la xubida de niveles, polo que'l xuegu dexaba terminase'l xuegu a niveles bien baxos, a cencielles concentrándose'l xugador n'estrayer maxes que potenciaren les estadístiques.

Les típiques invocaciones son conocíes nesta entrega como Guardian Forces (GF), n'España traducíos como "Guardianes de Fuercia", que son los encargaos, por dicilo asina, de protexer en combate. Esti guardianes son invocaos y asisten al llamáu dempués d'una curtia espera similar a la del tiempu d'ataque, cuando'l tiempu acaba, el guardián vendrá executar el so ataque especial que puede llegar en ciertos casos (como'l del GF "Edén") a golpes de más de 40 000 de vitalidá. Al igual que coles maxes, puédense enllazar los GF a los personaxes pa dotalos de nueves habilidaes. Nel casu de Diañu, desbloquiando l'habilidá nengún alcuentru, dexaba al xugador, quitando xefes finales y la dungeon secundaria de Bahamut, percorrer el videoxuegu ensin combates alelatorios, y yá que el xuegu cuntaba con autolevel enantes citáu, el xugador nun sufría consecuencia dalguna.

Nel mapa hai 2 locaciones onde pueden atopase GF que naturalmente nun tán nel "camín" del xuegu, exemplos son Odín y Bahamut. Odín ye un GF especial, pos nun puede invocase; el so invocación ye aleatoria al entamu de cada batalla (pero nunca apaez mientres una batalla contra xefes). Si consiguir antes del CD4, depués va ser reemplazáu por Gilgamesh. El so métodu ye cuasi igual que'l de Odin, pero tien 4 ataques (incluyida la muerte como Odin) y el si puede apaecer contra los xefes. A Bahamut atopar nel centru d'investigación Océanu Fondu.

Incorporóse amás un minixuegu de cartes, la Triple Triada, que resultó ser bastante popular ente los aficionaos a la saga.

Maxa editar

Final Fantasy VIII introduz un nuevu conceutu nel usu de la maxa. Nos xuegos previu y posterior de la serie los personaxes tienen accesu a conxuros que s'utilicen consumiendo un recursu usualmente llamáu MP Magic Points (Puntos de Maxa). En Final Fantasy VIII cada personaxe puede almacenar 100 conxuros de cada tipu qu'esiste nel xuegu. Al utilizalos mengua la cantidá almacenada por unu. Los conxuros llógrense "extrayendolos" d'enemigos o puntos especiales nel mapa, o creándolos al traviés de la conversión de materiales o tarxetes. Una vegada estrayíos nun personaxe estos conxuros pueden treslladase a otru personaxe de manera completa o parcial funcionando en si mas como items coleicionables.

La maxa d'esti Final Fantasy clasificar en dellos grupos:

  • Maxa negro: Son conxuros destinaos a causar dañu máxicu nos enemigos basándose nos elementos.
  • Maxa blanco: Conxuros que s'utilicen pal sanamientu de los estaos alteriaos n'aliaos y el reestablecimientu de la VIT, ente otros.
  • Magia espacio-temporal: Utilizar pa crear diversos estaos, positivos o negativos, basaos nel tiempu y nel espaciu. A esti grupu pertenecen tamién maxes basaes nel elementu Gravedá.
  • Maxa de sofitu: Conxuros diversos basaos en causar efeutos positivos nos aliaos p'aumentar los sos parámetros tales como defensa física o defensa máxica.
  • Maxa d'estáu: Conxuros diversos basaos en causar efeutos negativos nos enemigos, como ceguera, maldición, zombi o mudez.
  • Maxa azul: Son conxuros basaos en téuniques enemigues. Esti tipu de maxa namái puede utilizalo Quistis cola so llende.
  • Maxa prohibida: Son un conxuntu de conxuros que teóricamente tán prohibíos en tol mundu de Final Fantasy VIII por cuenta de la so alto poder.
  • Maxa especial: Ye'l conxuntu de conxuros que namái pueden utilizar ciertos personaxes, como'l Maelstrom de Edea o'l The End de la llende de Selphie. Tamién pertenecen a esti grupu maxes que nun pueden encuadrase nes categoríes anteriores y otros tipos de conxuros.

Llista de les maxes de Final Fantasy VIII: Maxa negro

  • Piro: Causa un pocu de dañu d'elementu fueu.
  • Piro+: Causa dañu d'elementu fueu.
  • Piro++: Causa enforma dañu d'elementu fueu.
  • Xelu: Causa un pocu de dañu d'elementu fríu.
  • Xelu+: Causa dañu d'elementu fríu.
  • Xelu++: Causa enforma dañu d'elementu fríu.
  • Electro: Causa un pocu de dañu d'elementu rayo.
  • Electro+: Causa dañu d'elementu rayo.
  • Electro++: Causa enforma dañu d'elementu rayo.
  • Aqua: Causa dañu d'elementu agua.
  • Aero: Causa dañu d'elementu aire.
  • Tornáu: Causa enforma dañu d'elementu aire.
  • Seísmu: Causa enforma dañu d'elemento tierra.
  • Sanctus: Causa enforma dañu d'elementu sacru.
  • Reblaneda: Causa dañu non elemental.
  • Drenaxe: Absuerbe vitalidá d'un enemigu, qu'utiliza p'aumentar la so propia vitalidá.

Maxa blanco

  • Cura: Devuelve daqué de vitalidá.
  • Cura+: Devuelve vitalidá.
  • Cura++: Devuelve muncha vitalidá.
  • Lázaro: Alica a un personaxe n'estáu KO con daqué de vitalidá.
  • Lázaro+: Alica a un personaxe n'estáu KO cola vitalidá al tope.
  • Esna: Cura la mayoría de los estaos alteriaos.
  • Revitalia: Restablez la vitalidá d'un personaxe en dellos intervalos de tiempu.

Magia espacio-temporal

  • Gravedá: Amenorga 3/4 de la vitalidá d'un enemigu.
  • Frenu: Amenorga la rapidez d'un enemigu.
  • Prisa: Aumenta la rapidez d'un personaxe.
  • Paru: Detien a un enemigu. Si tolos enemigos terminen col tao Paru gánase la batalla.
  • Llibra: Puedes ver la vitalidá, debilidaes y fortaleces de les bisarmes.

Maxa de sofitu

  • Antimagia: Esanicia los efeutos de cualquier maxa de sofitu o espaciu-temporal, sacante gravedá, nun enemigu o aliáu.
  • Aura: Dexa qu'un personaxe utilice les sos téuniques especiales ensin tener baxa la vitalidá.
  • Coraza: Aumenta la defensa física d'un personaxe.
  • Escudu: Aumenta la defensa máxica d'un personaxe.
  • Doble: Dexa llanzar dos magia nuna mesma vez.
  • Triple: Dexa llanzar tres magia nuna mesma vez.
  • Espeyu: Reflexa les maxes llanzaes sobre un personaxe y devolver contra l'enemigu.
  • Lévita: Evita qu'un personaxe seya estropiáu con elemento tierra.

Maxa d'estáu

  • Confu: Aplica'l tao tracamundiu a un enemigu; so esti estáu, l'individuu executa comandos al azar contra enemigos y/o aliaos.
  • Dolor: Causa los estaos venenu, ceguera y mudez a un enemigu.
  • Fusión: Causa dañu non elemental y l'estáu RST0 (Resistencia Cero)
  • Llocura: Aplica'l tao llocura a un enemigu; so esti estáu, l'individuu ataca físicamente a un enemigu y nun se-y puede controlar.
  • Morfeo: Aplica l'estáu suaño a un enemigu; so esti estáu, l'individuu nun puede aplicar nengún comandu.
  • Muerte: Causa l'estáu KO a un individuu, matándolo instantáneamente. Nun funcionar colos xefes.
  • Mutis: Causa'l tao mudez a un enemigu; so esti estáu, l'individuu nun puede utilizar maxes nin GF.
  • Petra. Causa'l tao piedra a un enemigu; so esti estáu l'individuu nun puede aplicar nengún comandu. Si tolos enemigos acaben en tao piedra gana la batalla.
  • Tiniebla: Causa'l tao ceguera a un enemigu; so esti estáu l'individuu ve amenorgada la so puntería d'ataque físicu.
  • Zombie: Causa l'estáu zombie a un enemigu; so esti estáu l'individuu vese afeutáu con oxetos, maxes o comandos de sanamientu.
  • Bio: Causa dañu d'elementu venenu y aplica el tao venenu; so esti estáu l'individuu ve amenorgada la so vitalidá progresivamente cada vez qu'executa un comandu.

Maxa azul

  • Güeyu láser: Causa dañu non elemental a un enemigu.
  • Biometralla: Causa dañu non elemental a un enemigu.
  • Láser autoguiado: Causa dañu non elemental a un enemigu.
  • Rayo bomba: Causa dañu non elemental a tolos enemigos.
  • Megavibración: Causa dañu non elemental a tolos enemigos.
  • Onda espansiva: Ataque masivu non elemental a tolos enemigos.
  • Electroshock: Causa dañu d'elementu rayo a tolos enemigos.
  • Vaho acuáticu: Causa dañu d'elementu agua a tolos enemigos.
  • Fogaral: Causa dañu d'elementu fueu a tolos enemigos.
  • Micromisiles: Causa dañu d'elemento gravedad a un enemigu.
  • Muerte Nivel ¿?: Dexa n'estáu KO a los enemigos d'un determináu nivel.
  • Desintegrador: Fai sumir al enemigu, nun siendo eficaz contra enemigos zombis, o xefes.
  • Agua acedo: Aplica diversos estaos alteriaos a un enemigu.
  • Aliendu fediento: Aplica diversos estaos alteriaos a tolos enemigos.
  • Vientu blancu: Restablez vitalidá a tolos aliaos.
  • Barrera total: Aplica les maxes escudo y coraza a tolos aliaos.

Maxa prohibida

  • Meteo: Causa dañu non elemental aleatoriu a tolos enemigos.
  • Artema: Causa dañu non elemental a tolos enemigos.

Maxa especial

  • Apocalipsis: Causa dañu masivu non elemental a tolos enemigos. Esta maxa ye esclusiva d'Artemisa, y puedes estrayer pa utilizala na so contra pero nun enllazala a nengún parámetru yá que se trata del combate final del xuegu.
  • Cura Total: Restablez la vitalidá al completu de tolos aliaos y cura los sos estaos alteriaos. Esta maxa ye esclusiva de la llende Ruleta de Selphie.
  • Muriu: Aplica les maxes escudo y coraza a tolos aliaos. Esta maxa ye esclusiva de la llende Ruleta de Selphie.
  • Lévita++: Fai sumir al enemigu, nun siendo eficaz contra enemigos zombis según contra jefazos y xefes. Esta maxa ye esclusiva de la llende Ruleta de Selphie.
  • The end: Fai sumir al enemigu, siendo eficaz inclusive contra jefazos y xefes. Esta maxa ye esclusiva de la llende Ruleta de Selphie.
  • Ultragravedad: Amenorga a 1/4 la vitalidá de tolos enemigos. Esta maxa ye esclusiva de Diañu, Ente Omega y Ente Artema. Nun puede estrayese nin enllazar.
  • Maelstrom: Causa dañu non elemental a tolos enemigos y aplíca-yos el tao maldición, sol cual nun pueden utilizar téuniques especiales. Esta maxa ye esclusiva de Edea, y namái la utiliza cuando lluchamos contra ella nel Xardín de Galbadía a finales del segundu CD del xuegu.

Elementos y Estaos editar

En Final Fantasy VIII esisten nueve elementos. Toos ellos tienen un elementu opuestu sacante Gravedá.

  • Fueu: Ye'l contrariu de Xelu.
    • Maxes: Piro, Piro+, Piro++, Fogaral.
    • GF: Ifrit, Boko, Fénix.
  • Xelu: Ye'l contrariu de Fueu.
    • Maxes: Xelu, Xelu+, Xelu++.
    • GF: Shiva.
  • Rayu: Ye'l contrariu d'Agua.
    • Maxes: Electro, Electro+, Electro++, Electroshock.
    • GF: Quetzal.
  • Agua: Ye'l contrariu de Rayu.
    • Maxes: Aqua, Vaho Acuáticu.
    • GF: Leviatán.
  • Aire: Ye'l contrariu de Tierra.
    • Maxes: Aero, Tornáu.
    • GF: Eolo.
  • Tierra: Ye'l contrariu d'Aire.
    • Maxes: Seísmu.
    • GF: Hermanos.
  • Sacru: Ye'l contrariu de Venenu.
    • Maxes: Sanctus, Dolor.
    • GF: Alejandro.
  • Venenu: Ye'l contrariu de Sacru.
    • Maxes: Bio, Agua acedo, Aliendu fediento.
    • GF: Helltrain.
  • Gravedá: Nun tien contrariu.
    • Maxes: Gravedá, Ultragravedad.
    • GF: Serena, Diañu.

Tamién hai estaos alteriaos positivos, cabo añader que cualesquier s'esanicia col conxuru Antimagia:

  • Revitalia: Aumenta la VIT (HP) del personaxe adulces n'intervalos regulares de tiempu.
    • Causar con: El conxuru Revitalia.
    • Esaniciar con: El pasu del tiempu.
  • Aura: Dexa utilizar la llende anque la VIT actual nun seya baxa.
    • Causar con: El conxuru Aura.
    • Esaniciar con: El pasu del tiempu y el tao Maldición.
  • Coraza: Aumenta la defensa física.
    • Causar con: Los conxuros Coraza, Blindaxe y Muriu.
    • Esaniciar con: El pasu del tiempu.
  • Escudu: Aumenta la defensa máxica.
    • Causar con: Los conxuros Escudo, Blindaxe y Muriu.
    • Esaniciar con: El pasu del tiempu.
  • Doble: Dexa utilizar dos magia na mesma vez.
    • Causar con: El conxuru Doble y el GF Cerbero.
    • Esaniciar con: El pasu del tiempu o'l conxuru Mutis.
  • Triple: Dexa utilizar tres magia na mesma vez.
    • Causar con: El conxuru Triple y el G.F. Cerbero.
    • Esaniciar con: El pasu del tiempu o'l conxuru Mutis.
  • Espeyu: Reflexa toles maxes que s'apliquen sobre'l personaxe contra l'enemigu, y tamién a favor si tratar d'una maxa blanco o de sofitu.
    • Causar con: El conxuru Espeyu o'l GF Rubín.
    • Esaniciar con: El pasu del tiempu.
  • Prisa: Aumenta la velocidá d'enllenáu de la barra d'aición, dexando executar comandos más rápido.
    • Causar con: El conxuru Prisa.
    • Esaniciar con: El pasu del tiempu o los conxuros Frenu y Paru.

Estaos alteriaos negativos. La mayoría d'ellos puédese esaniciar con Esna, Cura Total y conxuros similares según col oxetu Panacea y similares o'l comandu Sanar; coles mesmes, pueden causase la mayoría d'ellos con maxes como Agua acedo, Aliendu Fediento o'l GF Helltrain:

  • Ceguera: Amenorga la puntería del personaxe, menguando la probabilidá d'executar correutamente'l comandu Atacar.
    • Causar con: El conxuru Tiniebla.
    • Esaniciar con: L'oxetu Coliriu.
  • Mudez: Evita l'usu de maxes per parte del personaxe afeutáu.
    • Causar con: El conxuru Mutis.
    • Esaniciar con: L'oxetu Yerba del Ecu.
  • Tracamundiu: El personaxe executa un comandu al azar contra un enemigu o aliáu.
    • Causar con: El conxuru Confu.
    • Esaniciar con: El pasu del tiempu.
  • Suañu: Pa la barra d'aición y el personaxe nun puede efeutuar comandos.
    • Causar con: El conxuru Morfeo.
    • Esaniciar con: El pasu del tiempu o ataques físicos.
  • Frenu: Mengua la velocidá d'enllenáu de la barra d'aición, de cuenta que se tarda más n'executar comandos.
    • Causar con: El conxuru Freno.
    • Esaniciar con: El pasu del tiempu o los conxuros Prisa y Paru.
  • Paru: Pa la barra d'aición y el personaxe nun puede executar comandos.
    • Causar con: El conxuru Paro.
    • Esaniciar con: Lo dicho al entamu.
  • Llocura: Aumenta'l poder y la defensa físicos del personaxe, y cáusa-y l'estáu positivu Prisa, pero ésti namái puede executar el comandu Atacar.
    • Causar con: El conxuru Llocura.
    • Esaniciar con: Lo dicho al entamu.
  • Maldición: Evita l'usu de téuniques especiales per parte del personaxe afeutáu.
    • Causar con: El conxuru Maelstrom y ciertes téuniques.
    • Esaniciar con: Al rematar la batalla o l'oxetu Agua Bendita.
  • Venenu: Amenorga progresivamente, adulces, y a intervalos regulares de tiempu, la VIT del personaxe.
    • Causar con: El conxuru Bio.
    • Esaniciar con: L'oxetu Antídotu.
  • Piedra: Petrifica al enemigu y evita qu'ésti realice comandos.
    • Causar con: El conxuru Petra.
    • Esaniciar con: L'oxetu Aguyeretia d'Oru.
  • Piedra ->: Petrifica al enemigu cuando la cuenta trás llega a 0, colos efeutos del tao Piedra.
    • Causar con: Diverses téuniques.
    • Esaniciar con: L'oxetu Aguyeretia d'Oru.
  • Zombi: Aumenta la defensa física del enemigu, pero los efeutos de les maxes y oxetos curatibles sobre él inviértense.
    • Causar con: El conxuru Zombi.
    • Esaniciar con: L'oxetu Agua Bendita.
  • RST-0: Amenorga la resistencia del enemigu, de manera que queda espuestu a ataques tanto físicos como máxicos.
    • Causar con: El conxuru Fusión.
    • Esaniciar con: Al rematar la batalla.
  • Condena: Causa l'estáu KO al enemigu al llegar la cuenta trás.
    • Causar con: Diverses téuniques.
    • Esaniciar con: L'oxetu Agua Bendita.
  • KO: L'enemigu queda fora de combate al amenorgase'l so VIT al 0.
    • Causar con: El conxuru Muerte y amenorgando la VIT al 0.
    • Esaniciar con: Los conxuros Lázaro y Lázaro+ y l'oxetu Cola de Fénix.

Guardianes de la Fuercia editar

Los Guardianes de la Fuercia o GF son entidaes poderoses que pueden ser invocaes pa poner en práutica'l so ataque especial mientres les batalles. Nun gastar les maxes de los personaxes. Tienen habilidaes que pueden resultar preseos al grupu y apúrre-yos ciertos tipos d'aición. Mientres más convoques a cada GF la siguiente convocación va faese más rápidu. Pueden ser enllazaos a un personaxe col fin de dexar enllazar maxes a los atributos de cada personaxe. Cada GF dexa realizar distintos enllaces a distintos atributos. Mientres más fuerte seya la maxa, van xubir más los atributos a los que sían enllazaos.

Los GF llograr según unes condiciones especiales. Una vegada que se llogre GF, siempres puede invocase y puede ser enllazáu al traviés del menú principal. Dellos GF ayuden mientres la batalla, pero nun son enlazables. Pueden llograse los GF de la siguiente manera:

  • Estrayéndo-ylos a un oponente nes batalles. Ye'l casu de Serena, Rubín, Leviatán, Eolo, Alejandro y Edén.
  • Lluchando direutamente contra ellos. Ye'l casu de Ifrit, Diañu, Bahamut, Cactilión, Rei Tomberi, Hermanos, Cerbero y Odín.
  • Usando dellos oxetos especiales o una combinación de los mesmos. Ye'l casu de Fénix, Boko y Helltrain.
  • Completando un eventu en particular. Ye'l casu de Quetzal, Shiva y Gilgamesh.
  • Consiguiéndolos del Chocobo World. Ye'l casu de Minimog y Mumba.

Esisten dellos tipos de GF:

  • Aquellos que pueden utilizase na batalla col comandu de invocación «GF». Ye'l casu de Queztal, Shiva, Ifrit, Serena, Hermanos, Rubín, Cerbero, Leviatán, Eolo, Alejandro, Diañu, Helltrain, Bahamut, Edén, Cactilión y Rei Tomberi.
  • Aquellos que, desque se consiguen, se autoinvocan en determinaes batalles al azar. Ye'l casu de Odín, Gilgamesh y Fénix.
  • Aquellos que solo se pueden utilizar en Chocobo World. Ye'l casu de Boko, Minimog y Mumba.

Los GF pueden llegase a tener son los siguientes:

  • Quetzal. Trátase d'un gran páxaru d'elementu Rayo. El so ataque llámase "Nube Llétrica" y ye especialmente efeutivu contra enemigos d'elementu Agua. Consiguir del ordenador de la clase de primeres del xuegu o falando con Quistis antes de dir al Covarón de les Llapaes.
  • Shiva. Trátase d'una diosa de los xelos. El so ataque recibe'l nome de "Polvu de diamantes", y ye especialmente efeutivu contra enemigos d'elementu Fueu. Consíguese xunto con Quetzal.
  • Ifrit. Ye un poderosu demoniu de fueu. El so ataque, "Llapaes del infiernu", ye especialmente efeutivu contra enemigos d'elementu xelu. Consiguir al vencelo nel Covarón de les Llapaes.
  • Serena. Ser mitolóxicu. El so ataque ye'l "Cantar Mesmerizante", que causa dañu non elemental a tolos enemigos y aplicar el tao Mudez. Los sos ataques afecten a gran cantidá d'enemigos, pero tien pocu efeutu contra Xefes, Jefazos o enemigos zombis. Consíguese estrayéndo-ylo al enemigu Elviore na Torre de Comunicaciones de Dollet.
  • Diañu. Ser mitolóxicu. El so ataque denominar "Emisariu de la Nueche", y causa un gran dañu d'elemento Gravedad a tolos enemigos. Los sos ataques afecten a gran cantidá d'enemigos, pero tien pocu efeutu contra Xefes, Jefazos o enemigos zombis. Consíguese venciéndolo na Llámpara Máxica que nos dará Cid antes de dir a la misión de Timber.
  • Hermanos. Poderosos minotauros mitolóxicos. El so ataque, el "Amor Fraternal" causa dañu de elemento Tierra a tolos enemigos. Ye particularmente efeutivu contra enemigos d'elementu Aire, pero nun funcionar contra enemigos voladores o n'estáu Lévita. Consíguese venciéndolo na Tumba del Rei ensin Nome na rexón de Galbadia.
  • Rubín. Pequeña criatura máxica. Causa'l tao Espeyu en tolos aliaos al traviés del so ataque "Resplador de rubín". Consíguese estrayéndo-ylo a les Gárgoles contra les que lluchamos na casona del presidente de Galbadía.
  • Leviatán. Culiebra marina mítica. El so ataque "Ruxíu Oceánicu" causa dañu d'elementu Agua a tolos enemigos, siendo particularmente efeutivu contra enemigos d'elementu Rayo. Consíguese estrayéndo-ylo al Amu Norg nel Xardín de Balamb.
  • Eolo. Criatura Humanoide. El so ataque "Zona Huracanada" causa dañu d'elementu Aire a tolos enemigos, siendo particularmente efeutivu contra enemigos de elemento Tierra. Consíguese estrayéndo-ylo a Vientu en Balamb.
  • Cerbero. Perru de tres cabeces míticu. El so ataque "Custodio del Avernu" causa los estaos Doble y Triple a tolos aliaos. Consíguese venciéndo-y nel Xardín de Galbadia.
  • Alejandro. Máquina santa. El so ataque "Veredictu Final" causa dañu d'elementu Sacru a tolos enemigos, siendo efeutivu contra la práutica totalidá d'enemigos, sacante los qu'absuerben el so elementu. Consíguese estrayéndo-ylo a Edea na batalla contra ella nel Xardín de Galbadía a la fin del CD 2.
  • Odín. Caballero míticu que monta un caballu blancu llexendariu. El so ataque "Sable Xusticieru" matu a tolos enemigos, sacante Xefes. Consíguese ganándolo nes Ruines de Centra.
  • Gilgamesh. Caballero míticu que remana una gran cantidá d'espaes llexendaries. Tien diversos ataques dependiendo de la espada qu'utilice (Excalibur, Excalibur ferruñosa, Masamune y Sable Xusticieru), toos ellos ensin elementu y por tanto siendo efeutivos contra gran cantidá d'enemigos. Consíguese automáticamente tres la muerte de Odín a manes de Seifer nel CD 3.
  • Fénix. Ave máxica mítica. El so ataque "Llapaes de vida" causa daqué de dañu elemental de Fueu a tolos enemigos y alica cola VIT al tope a los aliaos que taben n'estáu KO. Consíguese depués d'utilizar l'oxetu "Ala de Fénix" (la so apaición posterior ye aleatoria), disponible a partir del CD 2 nel Pueblu de los Shumi alcontráu na rexón de Trabia.
  • Bahamut. Dragón llexendariu. El so ataque "Megafulgor" causa un dañu non elemental bien alto, y ye efeutivu contra gran cantidá d'enemigos. Consíguese ganándolo na primer planta de la Plataforma Oculta alcontrada nes esquines del mapamindi, nel océanu.
  • Cactilio. Cactus xigante de la familia de los Cactilio. El so ataque "Miless d'escayos" causa un dañu de 10 000 o cualesquier de los sos múltiplos según el nivel que tenga. Consíguese ganándo-y na Isla Cactilio de la rexón de Centra.
  • Rei Tomberi. Pequeña criatura de la familia de los Tomberi. El so ataque "Cuchiella" causa dañu non elemental a los enemigos; ye efeutivu contra cuasi tolos enemigos, pero'l so poder físicu ye baxu. Consíguese ganándolo nes Ruines de Centra.
  • Helltrain. Tren vivu. El so ataque "Víes de la Eternidá" causa dañu d'elementu Venenu a tolos enemigos y someter a los estaos Venenu, Ceguera, Mudez, Llocura, Suañu, Frenu, Paru, Condena, Maldición, Piedra y Tracamundiu; tamién los amenorga a 0 la resistencia. Consíguese llogrando los oxetos: 6 Panacea+, 6 Tentáculos de Molbol, 6 Tubos de fierro y l'Aniellu de Salomón.
  • Edén. Poderosu Guardían de la Fuercia. El so ataque "Estremaunción" causa un poder devastador a tolos enemigos. Ye efeutivu contra cualquier enemigu, de llogra extrayendolo del Ante Artema, nel últimu pisu de la Plataforma Oculta alcontrada nes esquines del mapamindi, nel océanu, nel discu 4.
  • Minimog. Pequeña criatura de la familia de los Moguri. El so ataque llamáu "Danza" cura tola VIT de los GF anguaño enllazaos.
  • Boko. Páxaru mariellu perteneciente a la familia de los Chocobos. El so ataque denomináu "Chocofuego" causa daqué de dañu d'elementu fueu a los enemigos, siendo efeutivu frente a enemigos d'elementu xelu.
  • Mumba. Criatura entemez de foín y perru. El so ataque, "Garra", causa dañu físicu a tolos enemigos, pero nun ye bien efeutivu dáu'l so baxu poder físicu.

Personaxes editar

Protagonistes editar

  • Squall Leonhart: Ye'l protagonista de la historia. Graduáu SeeD de primeres del xuegu, tien como arma un sable pistola. Tien un calter bastante seriu, nun-y gusta que los demás dependan d'él. Squall ye un mozu bastante solitariu, que mientres l'intre del xuegu empieza a abrir a los sos compañeros hasta llegar a namorase de Rinoa. Manifiesta tamién una cierta enemistá con Seifer Almasy, y nuna engarradiella con él, produciéronse dos talos repulgos nel entrecejo, como s'amuesa na introducción del xuegu, Squall ye un héroe taciturno y torno flamante miembru de la brigada SeeD. Pola so actitú retraída y astórdiga, da la impresión de ser un individuu egocéntricu ya incapaz de trabayar n'equipu, repuna que se metan nos sos asuntos y puédese-y describir como un llobu solitariu. Más palantre nel videoxuegu apuerta a el Comandante del Xardín de Balamb.
  • Rinoa Heartilly: miembru y líder de los Búhos del Monte, conoció a Squall y los demás al contratar los sos servicios pa dar un golpe contra'l presidente de Galbadia, una moza bien optimista, que nun-y gusta que los demás atristáyense. A midida que avanza'l xuegu, ella escaez lo irritante que puede aportar# a Squall, y dambos finalmente danse cuenta de que sienten daqué l'unu pol otru; llogrando asina que na última parte del xuegu los dos convertir en pareya. La so arma ye un discu volador, les sos llendes son llevaos a cabu cola ayuda del so perru Angelo. A lo llargo del xuegu Edea tresmíte-y el so poderes de bruxa yá que Rinoa yera la muyer con más capacidá máxica cerca d'ella. Ye la fía de Julia y el Xeneral Calway.
  • Quistis Engate: Profesora del Xardín de Balamb, ye la profesora más nueva enxamás graduada nel xardín, hasta tien un club d'almiradores; y siente un amor fraternal por Squall, fechu que lo revela en Trabia, amás de que dacuando se considere la so hermana mayor. La so arma ye un llátigu; a lo llargo del xuegu va afayar cuálos son los sos sentimientos. Apaez per primer vegada dempués de la recuperación de Squall, pa dir con él al Covarón de les Llapaes, una prueba obligatoria de too SeeD.
  • Selphie Tilmitt: estudiante d'intercambiu del Xardín de Trabia, se gradúa de SeeD en Balamb; ye una moza desaxeradamente allegre, y daqué cacipladora, que siempres tien una sorrisa na cara. Les sos armes son unos nunchakus, que remana con gran habilidá. Apaez per primer vegada en Dollet, como emisaria, pero xunir al grupu tres la marcha de Seifer. La so llende ye la "Ruleta", que va escoyer una maxa al azar, que nun tien por qué tar dientro del repertoriu de la rapaza. Esta maxa efectúalo una o más vegaes. Apaecen maxes pocu vistes, como Lévita++, qu'alza al enemigu hasta dexalo fuera del combate.
  • Zell Dincht: Un lluchador innatu, amigu de los bocatas. Les sos armes son los sos propios puños; al igual que Squall ye un SeeD graduáu del Xardín de Balamb. Vive en Balamb cola so madre y monta un monopatín volador, que lo usa una sola vegada. Apaez per primer vegada cuando se disponen a dir lluchar a Dollet, nel grupu de Squall y Seifer.
  • Irvine Kinneas: Especie de SeeD del Xardín de Galbadia, yá que nesi xardín nun se formen SeeDs, un espertu tirador, pero daqué encegoláu coles muyeres. Xunir al grupu mientres la visita al Xardín de Galbadia nel discu 1 pa la misión d'asesinar a Edea.
  • Llaguna Loire: Ye'l padre de Squall. Personaxe que se controla mientres los suaños de Squall. Más palantre demuestra tener el so papel importante na historia, foi él quien zarró a la bruxa Adel mientres la llamada "guerra de la bruxa". Ye'l presidente de Esthar.
  • Kiros Seagul: Ye un guerreru patillargu, bien bonu nel combate cuerpu a cuerpu. Lluchador y deportista, foi íntimu amigu de Llaguna y Ward mientres munchos años. Como los sos dos amigos, Kiros nun ye'l típicu soldáu de Galbadia, y ye demasiáu independiente pa pertenecer l'exércitu. Confía nes decisiones de Llaguna y síguelu uquier que vaya, les sos armes son les espaes ka-tar, qu'utiliza mediantes cortes llaterales y xiros, demostrándolo asina na so única especial, Carnicería. Estes armes son reales y riquen una gran téunica y muncha práutica.
  • Ward Zaback: Col so poderosu arpón, el grandote de Ward fai tremecer a los sos enemigos. Naturalmente, les apariencies engañen. Ward ye l'amigu fiel y lleal de Llaguna y Kiros. Nun ye una persona agresiva, y tampoco tien aspiraciones propies. Sicasí, pide a Llaguna qu'asuma más autoridá. A pesar de que delles vegaes nun tea acordies con lo que fai Llaguna, encánta-y viaxar colos sos dos amigos y nun s'imaxina les sos aventures ensin ellos.

Antagonistes editar

  • Seifer Almasy: otru estudiante del Xardín de Balamb que nun se pudo graduar. Ye'l rival de Squall, de primeres podríamos dicir que ye de los bonos, yá que ye'l xefe del grupu de Squall pa dir lluchar a Dollet, pero a metá del primer discu, empieza a trabayar pa Edea, convirtiéndose nel so caballeru. La so arma ye'l sable-pistola, ye una arma similar, práuticamente igual, a l'arma de Squall.
  • Edea Kramer: la bruxa que pon les coses difíciles nos dos primeros discos del xuegu, pero dempués afayar que namái ta siendo controlada por Artemisa. Ye la esposa del direutor Kramer, y una bien bona aliada más palantre nel xuegu, namái se controla por un tiempu en sustitución de Rinoa. Puede escoyese como personaxe xugable xustu antes d'entrar na Gran Salina de Esthar, hasta'l vuelu de Lunatic Pandora sobre Esthar. Ye la madre adoptiva de tol equipu controlable menos Rinoa.
  • Artemisa: Conocida como Artemisa n'Europa pola pronunciación en xaponés del orixinal "/Arutemisa/". Ye l'enemigu principal del xuegu. Na traducción d'EE. XX. llámase Ultimecia. Ye una bruxa del futuru, que nel entamu controla a Edea Kramer. El so oxetivu ye estruyir el tiempu p'apoderar el mundu. Tien un GF propiu llamáu Gryphus, el mesmu nome que'l lleón del aniellu de Squall.

Desarrollu editar

Música editar

Álbumes oficiales

Añu !align="left"

valign="top"|Álbum

Información adicional
1999 Final Fantasy VIII Original Soundtrack Versión orixinal del xuegu
1999 Fithos Lusec Wecos Vinosec: Final Fantasy VIII Versión iguada orquestal
2000 Pianu Collections: Final Fantasy VIII Versión iguada al pianu

Receición editar

Final Fantasy VIII ye consideráu como unu de los videu xuegos más populares de tolos tiempos na revista Famitsu ocupando'l puestu ventidós. Asina mesmu Final Fantasy VIII convertir n'unu de los xuegos más vendíos de la serie, llogrando vender 8,15 millones de copies en tol mundu pal 31 de marzu de 2003. Plantía:Analís videoxuegu

Diferencies ente la versión europea y la xaponesa editar

Según la páxina oficial na versión europea del xuegu modificóse un uniforme por tener ciertes carauterístiques nazis. Amás de modificar una arma, ensin especificar cuál, y amestar un pocu más d'información na guía.[2]

Otres apaiciones editar

  • Chocobo Racing (PSOne, 1999): Squall Leonheart y un Mumba apaecen como corredores ocultos seleccionables. Amás, unu de los circuitos ta totalmente basáu en Final Fantasy VIII. El so nome ye "FFVIII Circuit" y la música d'esta pista ye la tema de les batalles de FFVIII remezclado.

Referencies editar

Ver tamién editar

Enllaces esternos editar


Predecesor:
Final Fantasy VII
Serie Final Fantasy
1999 - 2000
Socesor:
Final Fantasy IX