Flightplan

película de 2005 dirixida por Robert Schwentke

Flightplan ye una película de 2005 dirixida por Robert Schwentke y protagonizada por Jodie Foster, Peter Sarsgaard, Erika Christensen y Sean Bean. Estrenar en Norteamérica'l 23 de setiembre de 2005.

Flightplan
Datos
Títulu orixinal Flightplan (en)
Xéneru cine de suspense[1], cine de misteriu y cine dramáticu
País d'orixe Alemaña y Estaos Xuníos
Estrenu 2005
22 setiembre 2005
20 ochobre 2005 (Alemaña)
23 setiembre 2005 (Estaos Xuníos)
21 ochobre 2005 (Estaos Xuníos)
Idioma orixinal inglés
Duración 94 min
Llugar de la narración Berlín
Rodaxe Berlín y Leipzig
Color en color
Ficha téunica
Direición Robert Schwentke[5]
Producción Brian Grazer
Guión Billy Ray
Música James Horner
Fotografía Florian Ballhaus
Edición Thom Noble
Repartu Jodie Foster[5], Peter Sarsgaard[5], Erika Christensen[5], Kate Beahan[5], Greta Scacchi, Sean Bean[5], Forrest Landis[5], Haley Ramm[5], Matt Bomer, Brent Sexton[6], John Benjamin Hickey, Michael Irby[5], Assaf Cohen, Judith Scott, Amanda Brooks, Christopher Gartin, Kirk B. R. Woller, Stephanie Faracy, Jesse Burch, Lois Hall, David Farkas, Marlene Lawston[7], Gavin Grazer[7], Jana Kolesárová[7], Andray Johnson[7] y Hasan Ali Mete[7]
Ver llista completa
Compañíes
Productora Imagine Entertainment y Touchstone Pictures (es) Traducir
Distribuidora Walt Disney Studios Motion Pictures, Netflix y Vudu (es) Traducir
Costu 55 000 000 $
Recaldación 223 387 299 $ (mundial)
Calificaciones
CNC tolos públicos[9]
FSK FSK 12
JMK 12 (es) Traducir
Medierådet pa mayores d'once años[10]
Enllaces esternos
Ficha n'IMDb
Ficha en FilmAffinity
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

Argumentu editar

La hestoria empieza cuando Kyle Pratt (Jodie Foster) enceta un avión de Aalto Airlines pa un viaxe de Berlín a Nueva York cola so pequeña fía de 6 años, Julia. Dempués de dormir cerca de 3 hores, Kyle dase cuenta de que Julia sumió, asina qu'empecipia una busca pol avión (con capacidá pa 426 pasaxeros), pero la tripulación asegura que Julia nunca xubió al avión y nengunu de los pasaxeros ver.

La busca p'atopar a Julia fracasa. El comandante (Sean Bean) pide a la tripulación que busque a la neña, yá que tarrez que Kyle mancar en casu de turbulencia. El capitán y el restu de personal abarrunten que Kyle tien trestornos mentales, una y bones el maríu de Kyle apocayá finó al cayer d'un edificiu y que pudo imaxinar qu'encetó l'avión cola so fía. Kyle nun tien el pase d'encetar de Julia y el so nome nun taba na llista de pasaxeros. Un sobrecargu asegura que l'asientu que supuestamente taba ocupáu pola neña ta sacupáu. Toos cuestionen la esistencia de la neña, d'esta manera Kyle desespérase y aportuna en que traxo a la so fía con ella y que tien de tar ayundes del avión. Por que nun cause más llerza, l'alguacil del vuelu, Carson (Peter Sarsgaard), convertir nel so cuidador por órdenes del comandante.

Kyle empieza a duldar si en realidá encetó cola so fía, dempués de que-y dixeron que Julia morriera xunto col so padre, pero sabe que nun ye ciertu cuando nota un corazón que la neña dibuxó nel ventanu del avión col so deu. Como Kyle ye inxeniera aeronáutica, conoz cada parte del avión y empieza a buscar sola a la so fía. Mientres abre'l ataúd del so maríu, Carson atopar y l'escolta escontra'l so asientu.

Dempués ye reveláu que Carson, Stephanie (una tripulante de la cabina de pasaxeros) y el direutor d'un tanatorio en Berlín son los verdaderos villanos. Carson armó un plan qu'incluyía que l'aereollinia tresfiriera 50 millones de dólares a una cuenta de bancu, a pidimientu de Kyle, afirmando qu'ella ye en realidá una terrorista ya intenta faer esplotar l'avión con un detonador escondíu nel ataúd. Los villanos asesinaren al maríu de Kyle pa poder esconder los esplosivos nel ataúd ensin que los rayos X detectar. Asina, secuestraron a Julia pa faer creer que Kyle inventó la desapaición de la neña y dicir que ye terrorista. Primero que l'avión aterrizara diben faer esplotar los detonantes, agora cerca d'onde s'atopaba la neña, inconsciente, y dexar a Kyle muerta nel avión col detonador na mano.

Los pasaxeros y la tripulación son sacupaos dempués d'un aterrizaxe d'emerxencia en Goose Bay, NL, Canadá. Solamente Kyle, Carson y Stephanie permanecen nel avión. Kyle enterar de los planes de Carson y cutir con un estintor de quemes y quíta-y el detonador del so bolsu. Mientres él asonsaña dolor nel pisu, Kyle escapa pa siguir buscando a Julia, cuando Stephanie interponse y prohíbe-y el pasu, pero Kyle cutir y dexar amoriada. Stephanie entra en llerza, abandona a Carson y dexa l'avión.

Carson va en busca de Kyle, p'asegurase de que nun abandone l'avión cola so fía. Mentanto, Kyle atopó a Julia y llevar a un llugar seguru nel avión. Carson dirixir al área onde dexara a Julia y nota que nun s'atopa. Nesi momentu Kyle españa l'esplosivu matando instantáneamente a Carson.

Kyle, con Julia en brazos sale del avión. El FBI, los pasaxeros y la tripulación dan cuenta de la esistencia de la neña. A la mañana siguiente, Kyle recibe sides per parte del capitán y los pasaxeros.

Repartu editar

Referencies editar

  1. URL de la referencia: http://www.nytimes.com/movies/movie/312440/Flightplan/overview.
  2. «Internet Movie Database» (inglés). Consultáu'l 14 abril 2017.
  3. URL de la referencia: http://www.boxofficemojo.com/movies/?id=flightplan.htm.
  4. URL de la referencia: http://www.svenskfilmdatabas.se/sv/item/?type=film&itemid=61294.
  5. 5,0 5,1 5,2 5,3 5,4 5,5 5,6 5,7 5,8 URL de la referencia: http://bbfc.co.uk/releases/flightplan-2005-0. Data de consulta: 16 avientu 2015.
  6. URL de la referencia: http://www.siamzone.com/movie/m/3419. Data de consulta: 16 avientu 2015.
  7. 7,0 7,1 7,2 7,3 7,4 Afirmao en: ČSFD. Llingua de la obra o nome: checu. Data d'espublización: 2001.
  8. Afirmao en: Box Office Mueyo. Data de consulta: 7 marzu 2019. Llingua de la obra o nome: inglés.
  9. URL de la referencia: https://www.cnc.fr/professionnels/visas-et-classification/113502.
  10. Afirmao en: Filmografía Nacional Danesa.

Enllaces esternos editar