Los Freikorps, ( "cuerpos francos" ) fueron una organización paramilitar d'estrema derecha que surdió n'Alemaña tres la derrota na Primer Guerra Mundial.

Freikorps
unidá militar
Direición República de Weimar
Cambiar los datos en Wikidata

Los Freikorps tuvieron el sofitu del Ministru de Defensa alemán Gustav Noske, , que los usó pa combatir la Lliga espartaquista durante'l sulevamientu de 1919. Los Freikorps destacaron pola violencia de la so intervención y fueron responsables de los asesinatos de Karl Liebknecht y Rosa Luxemburg.

Los Freikorps disolviéronse oficialmente en 1920, anque dellos miembros de la organización participaron nuna tentativa de putsch el mesmu añu, que se saldó con un fracasu.

Algunos miembros y hasta dirixentes del Partíu Nazi como Ernest Röhm (cabezaleru de la Sturmabteilung ) o Rudolf Höss (comandante del campu d'esterminación d'Auschwitz-Birkenau ) yeren antiguos integrantes de los Freikorps. Sicasí, la mayor parte de los miembros refugaron -y el so apoyu a Hitler, al que -y reprochaben nun tener participao nes sos lluches contra los comunistes en 1919/20.


Referencies editar

Enllaces esternos editar