Fulgentius Ferrandus

Fulgentius Ferrandus (sieglu de V – 546) foi un canonista y teólogu de la Ilesia africana que vivió na primer metá del sieglu sestu.

Fulgentius Ferrandus
Vida
Nacimientu sieglu de V
Muerte 546
Estudios
Llingües falaes llatín[1]
Oficiu canonista (es) Traducir, teólogu, diáconuescritor
Cambiar los datos en Wikidata

Biografía editar

Yera diáconu en Cartago y, probablemente, acompañó al exiliu en Cerdeña a Fulgencio de Ruspe, el so maestru y proteutor, cuando los obispos de la Ilesia n'África fueron espulsaos ​​de les sos sedes pol rei arriano de los vándalos Trasamundo. Tres la muerte de Trasamundo y el advenimiento de Hilderico en 523, dexóse volver a los exiliaos y Fulgencio, anque diáconu, ganóse llueu una posición importante na Ilesia d'África y foi consultáu con frecuencia en complexos problemes teolóxicos de la dómina, siendo conocíu como unu de los más tarrecibles campeones de la ortodoxa na cristiandá occidental.

Ensin deséu de discutiniu, viose obligáu a tomar partíu na de los Tres capítulos pola mor del emperador Justiniano; oponer al emperador (Ep. vi, y Ep. ad Pelagium diaconos Anatolium), pero declarar contra la condena de la Carta de Dibes y asistió cola aprobación de Rústicu, Arzobispu de Cartago, al concilio africanu qu'esti presidió, en que s'alcordó cortar toa rellación col papa Vigilio. Ferrando morrió pocu dempués, primero que el Segundu Conciliu de Constantinopla convocar en 553.

Escritos editar

Les sos obres pueden atopase na Patroloxía Llatina de Migne, t. LXVII, y son na so mayoría de calter doctrinal; per otra parte, atribúyese-y una biografía del so maestru, la Vida de San Fulgencio. Defendió les doctrines trinitaries contra los arrianu y fixo trataos sobre los dos naturaleces en Cristu, el Bautismu y la Eucaristía. Ellaboró ​​un Breviatio Canonum Ecclesiasticorum en que resumió en doscientos trenta y dos cánones la enseñanza de los primeres concilios ecuménicos sobre la forma de vida de los obispos, sacerdotes, diáconos y otros eclesiásticos, y la conducta que tien de reparase escontra xudíos, paganos y herexes.

Tamién escribió, a pidimientu del comes Reginus, (probablemente'l gobernador militar del norte d'África) un tratáu sobre la vida cristiana de los soldaos en que punxo siete regles qu'esplica y inculca, dando pruebes de la so piedá y sabiduría práutica.

Fuentes editar

  • Herbermann, Carlos, ed. (1913). "Fulgencio Ferrando", Enciclopedia Católica. Robert Appleton Company.

Referencies editar

  1. Afirmao en: Mirabile: Digital Archives for Medieval Culture. Llingua de la obra o nome: italianu. Editorial: SISMEL – Edizioni del Galluzzo.