Givenchy /ʒivɑ̃ˈʃi/ ye una firma francesa de ropa, complementos, arumes y cosméticos —estos dos últimos so la marca Parfums Givenchy—. Foi fundada en 1952 pol diseñador francés Hubert de Givenchy, quien se retiró de la industria en 1995. John Galliano asoceder como diseñador, pero foi reemplazáu dempués pol inglés Alexander McQueen. Nel añu 2001, el diseñador Julien McDonald foi nomáu Direutor Artísticu de les llinies de ropa femenino, ente qu'en 2003 Ozwald Boateng foi designáu diseñador de la llinia masculina. Les coleiciones de ropa inclúin alta cordura, según priendas prêt-à-porter pa homes y muyeres. Na actualidá (2009) ye Riccardo Tiscci quién lleva les riendes de la maison francesa tantu de prêt-a-porter como d'alta cordura, y magar que'l so estilu más escuru y de un sobriu romanticismu se desenmarca de los iconos y archivos de la firma, paez que'l diseñador italianu sigue al mandu de Givenchy con talentu. En mayu de 2008 Ricardo Tisci foi nomáu direutor artísticu de ropa d'home y accesorios de diseñu de la división de los homes de Givenchy y más tarde , hasta l'actualidá fixo cargu de la marca.

Givenchy
negociu, filial y fashion house (en) Traducir
Llocalización
Sede París
Direición Francia
Forma xurídica public limited company with a board of directors (n.o.s.) (en) Traducir
Historia
Fundación1952
Fundador Hubert de Givenchy
Organigrama
Direutor executivu Renaud de Lesquen (2020)
Sector
Industria Wholesale (en) Traducir
joya de fantasía (es) Traducir
Productos destacaos ropa de diseño (es) Traducir
zapatu
bixutería
bolso (es) Traducir
joya de fantasía (es) Traducir
Participación empresarial
Organización matriz LVMH
Forma parte de
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

Los diseños de la marca fueron bien utilizaos por Audrey Hepburn, tanto en películes como Breakfast at Tiffany's o Charada como fora de la gran pantalla.

So Hubert de Givenchy, 1952-1995 editar

 
Givenchy short dress and hat worn by Audrey Hepburn in 1961 movie Breakfast at Tiffany's

Hubert de Givenchy yera conocíu polos sos modernos y gayasperos diseños, que-y valió munchos veceros lleales. L'embaxador más famosu de la marca yera Audrey Hepburn en películes como Sabrina, pal que Edith Head reclamó'l premiu de l'Academia, Cómo robar un millón y... y Breakfast at Tiffany's. En 1957 Givenchy creó un arume floral aldehído, L `Interdit, pa usu esclusivu de la señorita Hepburn. Otros de los sos veceros famosos inclúin Emperatriz Farah Pahlavi y Marella Agnelli, según les families Guinness, Grimaldi y Kennedy, famosos porque llevaben ropa de Givenchy pal funeral de John F. Kennedy. Hubert de Givenchy retirar en 1995.

 
Madonna usando un diseñu de Givenchy nel entetiempu del Super Bowl 2012

Ropa de muyer, 1995–presente editar

La contratación de Alexander McQueen. En 2001, el diseñador Julien Macdonald foi nomáu Direutor Artísticu de les llinies de les muyeres, que consisten na alta cordura y prêt-à-porter. Adoptáronse les riendes de dambes coleiciones a Riccardo Tisci en 2005, cuando foi nomáu xefe de diseñu de ropa de muyer. Aparente fascinación de Tisci con toques góticos (escuros, vistíos lánguidos sobre modelos d'aspeutu enfermizu d'alta cordura seronda) y el minimalismu de la era espacial (un prêt-à-porter amuesa cuntó con modelos vistíes de blancu al debalu al debalu alredor d'una esfera manera de color blancu) ellaboraron nuevos atención a la marca. Comentarios y salida hasta'l momentu fueron mistos ya inconsistente, pero munchos, inclusive los críticos de moda influyentes (como Cathy Horyn del New York Times y Suzy Menkes del International Herald Tribune) enfocar nel enclinos conceptuales de Tisci, según el so futuru potencial pa la revitalización de la marca Givenchy y el fervinchu cola so precisión y l'imaxinación. Diseños de Givenchy fueron usaos por un númberu de celebridaes n'ocasiones l'alfombra colorada, como Rooney Mara nos Premiu Óscar de 2012. Tamién foi responsable de trabayar cola cantante Madonna pa diseñar el so vestuariu pa la so xira Sticky & Sweet Tour, tamién el diseñu del espectáculu de mediu tiempu del Super Bowl de 2012, onde lucio un traxe con pieces d'oru, según tamién una capa d'oru fecha a mano.[1][2][3]

Ropa d'home editar

Foi llanzáu pa la primavera de 2005 cola midida de Savile Row y diseñador de moda Ozwald Boateng nel timón. Ozwald Boateng introducíu una figura definitiva y l'estilu de la marca francesa al traviés de la so notable comprensión de corte y teles. Pa la primavera de 2009, la xera recayó en ropa de muyer del diseñador Riccardo Tisci, quien traxo les elegantes temes, más escuros que prevalecen nes coleiciones de les sos muyeres a la división masculina tradicionalmente más conservador. Tisci traxo gran ésitu urbanu de la llinia de trabayu col raperu y diseñador, Kanye West.

Campañes publicitaries editar

La coleición Seronda 2010 de Riccardo Tisci, cuntó con un modelu transexual per primer vegada. Lea T. un brasilanu antes conocíu como Leo Cerezo, foi asistente personal del diseñador por llargu un númberu d'años. Alrodiu de la decisión, Tisci dixo: "Ella siempres foi bien femenina".[4]

Direutores creativos editar

Diseñador Años (Temporaes) Llinies Orixe
Hubert de Givenchy 1952-1995 Pret-a-Porter, Haute couture   Francia
John Galliano 1995 Pret-a-Porter, Haute couture   Reinu Xuníu
Alexander McQueen* 1995-2001 Pret-a-Porter, Haute couture   Reinu Xuníu
Julien McDonald 2001 Pret-a-Porter, Haute couture   Reinu Xuníu
Ozwald Boateng 2003 Pret-a-Porter, Haute couture   Reinu Xuníu
Riccardo Tisci 2005-2017 Pret-a-Porter, Haute couture   Italia
Clare Waight Keller

Pret-a-Porter, Haute couture

  Reinu Xuníu
Notes
  • (*) Retirar por conflictos creativos.

Enllaces esternos editar

Referencies editar