God of War: Betrayal

God of War: Betrayal, tamién conocíu como God of War Mobile, ye un videoxuegu 2D de desplazamientu llateral basáu na saga God of War, llanzáu'l 20 de xunu de 2007 por Sony Pictures Entertainment pa los dispositivos móviles. Cronológicamente trescurre darréu dempués del primer God of War, anque por error informóse que la hestoria siguía a God of War II.

God of War: Betrayal
Desendolcador Javaground (en) Traducir
Distribuidora Sony Pictures Digital (es) Traducir
Plataforma Java Micro Edition (es) Traducir y máquina virtual Java (es) Traducir
Publicación 20 xunu 2007
Serie God of War
Xéneru hack and slash (es) Traducir, aición-aventura y videoxuegu de movimientu llateral
Mou un xugador
Clasificaciones
CERO Maduro +17 (es) Traducir
ESRB Maduro +17 (es) Traducir
' God of War: Betrayal '
Cambiar los datos en Wikidata

A diferencia de los otros xuegos de la serie, ésti xuégase nos teléfonos móviles. Anguaño ta disponible pa los operadores y portales de tol mundu. Hai una demo para PC que puede descargase de forma gratuita.

Argumentu editar

Tres los acontecimientos del primer God of War, Kratos ta al mandu del so exércitu espartanu coles mires de conquistar Grecia. Magar llucha xunto a los sos guerreros, ye atacáu por un númberu de criatures empobinaes pol xigante Argos, que ye unviáu por Hera pa detener la guerra que Kratos ta llevando a cabu. Sicasí, primero que Kratos pueda ganar a la bestia, Argos ye asesináu por un desconocíu, nun esfuerciu pa destruyir la reputación del anti-héroe ante los Dioses del Olimpo. Kratos escorrer al traviés de Grecia col fin d'afayar la identidá del líder del asesín, que ta tratando de poner a los Dioses nel so contra. Sicasí, el fíu de Hermes, Cérix, ye unviáu a apurrir un mensaxe a Kratos de parte de Zeus, que ta cada vez más esmolecíu cola cantidá de destrucción que dexa tras Kratos. Cérix ordena detenese a Kratos, pero'l Dios de la Guerra niégase y empecipia una gran batalla contra'l mensaxeru. Aprovechando la situación, l'asesín escápase. Kratos mata a Cérix y los soldaos espartanos celebrar, pero al reparar el cuerpu del dios muertu dase cuenta de que Zeus va tomar midíes d'esti actu de rebeldía. Polo cual Kratos decide torgar que Zeus acabe cola so vida nes siguientes entregues del God of War

Xugabilidá editar

Al igual que los trés apurres de la saga nes consoles de Sony, los combates con llixeros toques de plataformes son les principales carauterístiques de God of War: Betrayal anque, obviamente y dau el potencial de les plataformes móviles, el desenvolvimientu ye puramente en 2D, como un beat'em up de la dómina de los 16 bits pero con infinidá d'enemigos y les sangrientes batalles qu'identifiquen la serie.

Los diez niveles de los que consta'l xuegu, d'una duración y rejugabilidad bastante alta dada l'afecha dificultá de los mesmos, pueden superase fácilmente en cuatro o cinco hores, muncho más de lo estándar d'otros títulos del xéneru anque delles fases pequen de cierta repetitividad por ciertos escenarios bien paecíos o pautes de los enemigos pocu trabayaes. Esto postreru ye por cuenta de que dalgunos nun ataquen hasta que nun efeutuemos nós un primer golpe, polo que munches vegaes Kratos yá empieza con cierta ventaya. De toes formes tolos combates realizar a una velocidá vertixinosa y en munches ocasiones vamos tar arrodiaos, lliteralmente, por enemigos, non bien variaos, pero bastante resistentes.

Pa vencelos cuntamos con munchos de los combos yá vistos na primer entrega de la saga, d'una alta facilidá de realización, y con un bon surtíu d'armes o poderes, que nos van dir otorgando a midida que ganemos a los enemigos finales. Ente los poderes atopamos munchos del primer God of War, tales como la Roxura de Poseidón, que fai cayer un rayu alredor de Kratos; la Mirada d'Aguamala, que petrifica a los enemigos; la Roxura de Zeus, pa llanzar rayos a llarga distancia; y l'Exércitu de Hades, pa invocar a delles almes del inframundu. Cada unu d'estos ataques especiales efeutuar con unu de los botones de les esquines del móvil polo que n'ocasiones resulta llixeramente cafio escoyer l'ataque más efeutivu, sobremanera contra los xefes finales de fase, muncho más resistentes que les hordas de llacayos.

De toes formes los ataques simples munches vegaes son los más eficaces y pallos Kratos sigui cuntando coles sos conocíes Espaes del Caos, coles que puede realizar ensame de combos combinando'l botón d'ataque (el botón central del móvil) cola cruceta, que sirve pal movimientu del nuesu personaxe. Un control bien simple y efeutivu y que nun suel dar demasiaos problemes. Igualmente les situaciones mientres los combates son bastante variaes y tan llueu tamos moviéndonos nuna cuerda enterriada mientres esaniciamos enemigos que superando a cientos de hordas que nos ataquen per toos llaos. Obviamente la dificultá de los enemigos va aumentando gradualmente y los últimos niveles son bastante complicaos magar en ciertos casos la Intelixencia Artificial rival nun ye demasiáu alta y los rivales nun actúen de la meyor manera posible, fadiándose ente ellos por cuenta del so altu númberu o nun atacándonos cuando tienen oportunidá.

Pa dir aumentando'l poder y/o la vitalidá del nuesu personaxe cuntamos coles Plumes de Fénix y los Güeyos de Gorgona, respeutivamente (al recoyer seis de cada tipu aumenta la so barra), que van dexando cayer dellos enemigos al morrer anque tamién pueden atopase por llibre albedríu nel escenariu o escondíos en ciertes arques. Tamién hai n'ocasiones dellos orbes azules, que nos faen recuperar un pocu de poder máxicu, que vase restaurando pasu ente pasu, fundamental pa utilizar más asiduamente los comentaos poderes de Kratos.

Finalmente, amás de los momentos de plataformes, que de normal nun ufierten demasiaos problemes (sacante dalgún saltu bien afechu) tamién hai una serie de senciellos puzzles mientres l'aventura, que se basen na so mayoría n'asitiar ciertes caxes o activar dellos mecanismos nun afechu llende de tiempu, daqué non demasiáu orixinal pero abondu dada la intensa aición del títulu.

Aspeutos téunicos editar

Gráficamente God of War: Betrayal ye unu de los títulos que más partíu saca a les 2D gracies a unos escenarios llenos de detalles y un eleváu númberu de frames per segundu, según los sos desarrolladores tres veces cimeru al de los xuegos actuales. Amás d'un móvil bastante potente'l xuegu rique una resolución de 176 x 220 o de 240 x 320 pero en dambes el framerate ye bien estable, casi ensin ralentizaciones (apaecen dacuando cuando hai munchos enemigos en pantalla).

Pero onde más destaca l'aspeutu visual ye nes animaciones de Kratos, cerca de 100 según los sos creadores, que cumplen a la perfeición y cunten con una gran variedá, non asina les de los enemigos, nin demasiáu numberoses nin variaes, al igual que'l so aspeutu. Sicasí la paleta de colores ta perbién escoyida y el xuegu cunta con una gran ambientación, que nos fai recordar fácilmente a la de los xuegos en PlayStation 2.

Dientro del aspeutu sonoru nun hai demasiáu que destacar yá que, tantu nes melodíes como nos efeutos sonoros el xuegu cumple ensin llegar a espuntar a pesar de cuntar con cierta variedá de berros y efeutos de les armes. N'este terminó'l xuegu tamién recuerda abondo a los de les sos versiones cimeres anque abondo llindáu, obviamente.

Sistema de Xuegu editar

Armes editar

  • Espaes de Atenea: Espaes que fueron apurríes por Atenea sustituyendo les espaes del caos. Ye l'arma principal de Kratos.
  • Espada d'Artemisa: Espada apurrida por Artemisa en God of War Ye una gran espada, de manexu lentu pero devastador.

Poderes editar

  • Mirada d'Aguamala: Poder apurríu por Afrodita cola condición de corta-y la cabeza a Aguamala en God of War. Puede petrificar a los sos enemigos.
  • Exércitu de Hades: Poder apurríu por Hades en God of War. Kratos puede invocar a delles almes del Inframundu, qu'atacaren nun periodu curtiu a los sos enemigos.

Reliquies editar

  • Güeyos de Gorgona: Per cada güeyu, la vitalidá de Kratos va aumentar.
  • Plumes de Fénix: Per cada pluma, el poder máxico de Kratos va aumentar.

Intereses editar

  • Les especulaciones surdieron en rellación a la verdadera identidá del asesín. Fuentes non confirmaes aseguren de que se trata de Hermes amarutáu, lo que suxure que tola trama contra Kratos foi orquestada por Hades, quien se xunió a Hermes y de la mesma el restu de los dioses contra Kratos.
  • Este ye'l primera y únicu xuegu de God of War que nun foi puestu en venta pa la plataforma PlayStation de Sony. Al igual que l'únicu ensin traxes de bonificación y, xunto con God of War: Ascension, ensin minixuegos sexuales.
  • Según el resolución de pantalla del teléfonu móvil, ciertos niveles del xuegu son modificaos na so estensión o en casu contrariu pueden ser omitíos.
  • El xuegu tamién inclúi una manera llamada Arena, nel cual Kratos tien de ganar a una cierta cantidá d'enemigos p'algamar los niveles más altos del escenariu.

Ver tamién editar

Referencies editar

Enllaces esternos editar