Grace Moore

actriz d'Estaos Xuníos

Mary Willie Grace Moore (5 d'avientu de 1898condáu de Cocke – 26 de xineru de 1947Aeropuertu de Copenḥague-Kastrup), sopranu y actriz de cine d'Estaos Xuníos.

Grace Moore
Vida
Nacimientu condáu de Cocke5 d'avientu de 1898[1]
Nacionalidá Bandera de Estaos Xuníos d'América Estaos Xuníos
Llingua materna inglés
Muerte Aeropuertu de Copenḥague-Kastrup26 de xineru de 1947[1] (48 años)
Causa de la muerte accidente aereu
1947 KLM Douglas DC-3 Copenhagen accident (en) Traducir
Estudios
Estudios Ward–Belmont College (en) Traducir
Llingües falaes inglés[2]
Oficiu actriz, cantante d'ópera, música, actriz de cineactriz de teatru
Premios
Nominaciones
Xéneru artísticu ópera
Mena de voz sopranu
Instrumentu musical voz
IMDb nm0601254
Cambiar los datos en Wikidata
Grace Moore en 1933.

Biografía editar

Nació nun pequeñu pueblu de Tennessee, nel marcu d'una familia de fuertes ideales bautistes que la educó ríxida y relixosamente. A pesar d'ello, con dieciséis años Grace afayó un talentu pa l'actuación, pero, sobremanera, pal cantar, que la llevaríen lloñe.

Foi por ello qu'empezó a estudiar teoría musical en Nashville, y con diecisiete años yá participaba n'importantes recitales como sopranu. Llueu algamó popularidá y llegó a treslladase a París y a protagonizar importantes óperes.

A la llegada del cine sonoru, la gran puxanza de les películes musicales fizo que Louis B. Mayer, vicepresidente de la MGM, afitar nella como la protagonista de A Lady's Morals (1930), una película que retrataba la vida de Jenny Lind y que foi un fracasu de taquilla. A pesar d'esto, la productora nun quixo prescindir d'ella, pero l'escesivu aumentu de pesu que sufrió aquel añu, que la alloñar de los cánones d'heroína guapa y engañadora que la MGM tenía en mente, fizo que fuera despidida en 1931.

Grace volvió a la ópera, acabante casar agora con Valentín Parera, hasta que Harry Cohn, presidente de Columbia Pictures, decidió ufierta-y un contratu, na dinámica de la fuerte rivalidá esistente daquella ente dambos productores. One Night Of Love convirtióse, asina, nuna de les grandes películes de la Columbia, y nel filme que fizo dar a Grace el saltu a la fama más allá de la ópera. Por ella foi nomada al Óscar (que lu arrampuñó Claudette Colbert).

La carrera cinematográfica de Grace foi curtia, apenes siete años de películes que nun volvieron dar el mesmu resultáu que One night of love. En 1938, volvió a los escenarios pa cantar ópera, y mientres la Segunda Guerra Mundial fíxose famosa poles sos numberoses actuaciones a favor de les fuercies aliaes (lo que-y fadría recibir la Lexón d'Honor francesa).

Trágicamente, el 26 de xineru de 1947 finó, con apenes 48 años, nun accidente d'aviación.

Filmografía editar

  • Louise (1939)
  • I'll Take Romance (1937)
  • When You're in Love (1937)
  • The King Steps Out (1936)
  • Love Me Forever (1935)
  • One Night of Love (1934)
  • New Moon (1931)
  • A Lady's Morals (1930)

Trivia editar

  • Hai rumores qu'afirmen insistentemente que Grace solía faer frecuentes comentarios racistes y que, inclusive, negar a actuar con afroamericanos.

Referencies editar

  1. 1,0 1,1 Afirmao en: Gemeinsame Normdatei. Data de consulta: 27 abril 2014. Llingua de la obra o nome: alemán. Autor: Biblioteca Nacional d'Alemaña.
  2. Biblioteca Nacional de Francia. «autoridaes BNF» (francés). Consultáu'l 10 ochobre 2015.

Enllaces esternos editar