Helen Epstein (6 d'agostu de 1961) ye una escritora d'Estaos Xuníos, bióloga molecular, y asesora independiente especializada en salú pública en países en desenvolvimientu. Condució estudios en VIH/sida n'África y salú reproductivos n'África pa organizaciones como Rockefeller Fundación, el Conseyu de Población, y Human Rights Watch, y los sos artículos apaecieron en New York Review of Books, Revista de The New York Times, Granta Revista, y munchos otres publicaciones. Los sos intereses de busca inclúin el derechu al cuidu de la salú en países en desenvolvimientu y la rellación ente probeza y salú en países industrializaos.

Helen Epstein
Vida
Nacimientu 6 d'agostu de 1961[1] (62 años)
Nacionalidá Bandera d'Uganda Uganda
Bandera de Estaos Xuníos d'América Estaos Xuníos
Estudios
Estudios Universidá de Cambridge
Universidá de California en Berkeley
Llingües falaes inglés[2]
Oficiu bióloga molecularescritora
Premios
Cambiar los datos en Wikidata

Biografía editar

Recibió la so BA en 1984 (Física, Universidá de California-Berkeley), la so PhD en 1991 (Bioloxía Molecular, Cambridge) y la so MSc en 1996 (Salú Pública en países en desenvolvimientu, Escuela de Londres d'Hixene y Medicina Tropical). En 1993, foi a Uganda en busca d'una vacuna contra sida y enseñó bioloxía molecular na Escuela médica en Makerere Universidá en Kampala per un añu.

A pesar de los sos esfuercios n'atopar una vacuna falló, guardó de primera esquito'l sufrimientu causáu por VIH, que aportó la tema del so llibru La Cura Invisible: Por qué tamos Perdiendo La Llucha Contra SIDA n'África (2007). Esta hestoria autobiográfica cuenta 15 años de reparar la epidemia y les reaiciones de científicos occidentales, axencies humanitaries, y les comunidaes más afeutaos por muertes por sida. Epstein alderica cómo nos países con golpes más duros por VIH nun son aquellos que los sos ciudadanos son “promiscuos”, pero onde ye común que les persones tengan rellaciones sexuales "concurrentes al llargu plazu" (nes qu'un individuu puede tener más d'un compañeru de llargu plazu coles mesmes) colos compañeros que s'asolapen mientres meses o años .

Foi investigadora visitante becaria nel Centru pa Salú y Wellbeing en Princeton Universidá y de 2013 a 2014 foi miembru de Fundaciones de Sociedá Abiertes.

Bibliografía editar

Libro editar

  • La Cura Invisible: Por qué tamos Perdiendo La Llucha Contra'l SIDA n'África (2007)

Reseñes de llibros editar

  • "Death by the Numbers (Muerte polos Númberos)" La Revisión de Nueva York de Llibros 54/11 (28 de xunu de 2007) : 41-44 [revisiones Steven Johnson, El Mapa de Pantasma: La Historia de La mayoría d'Epidemia de Aterrar Londres– y Cómo Camude Ciencia, Ciudaes, y el Mundu Modernu

Referencies editar

  1. Afirmao en: Google Freebase Data Dump. Editorial: Google.
  2. «idRef» (francés). Agencia Bibliográfica de Enseñanza Superior. Consultáu'l 6 marzu 2020.
  3. Identificador Beca Guggenheim: helen-epstein.

Enllaces esternos editar