Hulu ye un serviciu de suscripción de videos so demanda d'Estaos Xuníos propiedá de Hulu LLC, una empresa formada por Walt Disney (al traviés del grupu televisivu de Disney–ABC)[1] nun 30%, 21st Century Fox (al traviés de Fox Entertaintment Group) n'otru 30% y Comcast (al traviés de NBCUniversal)[2] en tamién 30% y dende el 10 d'agostu de 2016, Warner Bros (al traviés de Turner Broadcasting System) nel restante 10%. Ye un sitiu web de pagu, sofitáu por publicidá, streaming de programes de televisión y películes de NBC, FOX, y munches otres redes y estudios.[3]

Hulu
sitiu web, servicio streaming de video (es) Traducir y difusora
Llocalización
Sede Santa Monica
Direición Estaos Xuníos
Forma xurídica filial
Historia
Fundaciónmarzu 2007
Fundador Beth Comstock (es) Traducir
Jason Kilar
Organigrama
Dueñu The Walt Disney Company
Comcast (es) Traducir
Nippon Television (es) Traducir
Sector
Industria videu so demanda
Participación empresarial
Organización matriz Disney Media and Entertainment Distribution (es) Traducir
Forma parte de
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

Hulu ufierta videos en formatu Flash Video nun resolución más altu que YouTube, pero inferior a la de definición estándar de televisión, anque munches películes y otros espectáculos tán disponibles en 480p.

Ta empobináu principalmente a la ufierta de series televisives, arrexuntando tolos episodios de les series de televisión que los sos socios producen. Nun primer momentu, Hulu estremar en dos partes: una gratuita, que contenía una serie de conteníos llindaos namái accesibles por PC, y una de pagu, que contenía una biblioteca muncho más grande que dexaba'l so accesu al traviés d'aplicaciones móvil y otros dispositivos. Aun así, en 2016, Hulu treslladó tol so conteníu gratuito a Yahoo! y Yahoo! Vista y estrenó un serviciu de televisión en direutu'l 3 de mayu de 2017.

Hulu namái s'ufierta a usuarios dientro de Xapón y Estaos Xuníos, y los sos territorios estranxeros.

El nome de Hulu provién de dos pallabres del mandarín, húlú (葫芦/葫蘆), "calabaza", y hùlù (互录/互錄), "grabación interactiva".[4][5] Nel blogue de la empresa esplica'l por qué:

En mandarí, Hulu tien dos significaos interesantes, cada unu de los dos altamente pertinentes a la nuesa misión. El significáu primariu de la pallabra interesónos enforma porque Hulu ye bien utilizáu en China como un proverbiu antiguu que significa "el sofitu de coses precioses". Trátase d'una traducción lliteral de "calabaza", cuidao qu'en tiempos antiguos, los hulus yeren baleraos y emplegaos darréu pa soportar coses precioses. El significáu secundariu de la pallabres ye "grabación interactiva". Vimos dambes definiciones bien apropiaes y altamente pertinentes cola actividá de Hulu.

Los executivos instrumentales clave na fundación de Hulu fueron Bruce Campbell, Peter Chernin, JB Perrette, Michael Lang, Beth Comstock y Jason Kilar. La creación de la empresa foi anunciada en marzu de 2006 con AOL, Comcast, Facebook, MSN, Myspace, y Yahoo! como principales socios de distribución anunciaos.[6] Ello ye que Kilar foi denomináu'l CEO de la empresa a xunu de 2006.[7]

El nome de Hulu foi escoyíu a finales d'agostu de 2007, cuando la páxina web estrenóse, con un únicu anunciu y nengún tipu de conteníu. El sitiu web pidió a distintos usuarios les sos direiciones de corréu electrónicu pa convida-yos darréu a una prueba beta.[8] N'ochobre, Hulu unvió distintes invitaciones privaes a munchos usuarios pa probar la versión beta, y más tarde dexó que los usuarios convidaren a más amigos. Hulu estrenar nos Estaos Xuníos el 12 de marzu de 2008. El primer productu que llanzaron foi'l HULU Syndication Network, diseñáu y desenvueltu pola NBC Universal Team de Nueva York, el 29 d'ochobre de 2007, que vieno siguíu de la páxina oficial Hulu.com.[9]

Hulu empezó la so campaña publicitaria cola emisión d'un anunciu de la NBC na Super Bowl XLIII, protagonizáu por Alec Baldwin y tituláu como "Alec a Huluwood". L'anunciu intentaba revelar de forma risible "l'impresionante secretu detrás de Hulu", diciendo que se trataba d'un llugar en que se taba entamando un plan pa destruyir el mundu, y que Baldwin realmente yera unu alien amarutáu. De magar, el restu d'anuncios que salieron fueron protagonizaos por actores o celebridaes como Eliza Dushku, Seth MacFarlane, Denis Leary y Will Arnett.

En xunetu de 2007, Providence Equity Partners, el propietariu de Newport Television, convertir n'unu de los primeros inversores "esteriores" al adquirir una décima parte del porcentaxe total de la empresa por 100 millones de dólares, primero que la empresa fuera conocida como "Hulu". Col so inversión añadió un nuevu asientu na xunta direutiva de Hulu, onde se dixo que Providence tenía qu'actuar como una "voz independiente nel tableru". N'ochobre de 2012, Providence vendió'l capital qu'adquiriera enantes a los propietarios de medios de comunicación de Hulu, y dexó por rematada la so participación nel tableru.

A entamos del 2010, la cabeza executiva de Hulu, Jason Kilar, dixo que'l serviciu consiguiera un beneficiu de dos cuartos del total, y que la empresa podría consiguir ganar 100 millones de dólares n'ingresos per branu del mesmu añu (más del que consiguiera nel 2009).[10] ComScore reportó que les visualizaciones mensuales de videu llegaron a 903 millones en xineru de 2010, tres veces percima del que consiguieren l'añu pasáu, socediendo la segunda rede más visitada por detrás de YouTube.

El 16 d'agostu de 2010, un informe reveló que Hulu entamaba un Initial Public Offering (IPO), que podría valorar la empresa en más de 2 billones de dólares.

El 21 de xunu de 2011, The Wall Street Journal informó qu'una "ufierta ensin solicitar" propunxera a Hulu vender la empresa. Aun así, el 13 d'ochobre de 2011, Hulu y los sos propietarios anunciaron que nun venderíen la empresa, yá que nengún de los licitadores ufiertara una cantidá de dineru satisfactorio a los sos propietarios.

Nel añu 2011, Hulu consiguió 420 millones de dólares. La cifra foi de 80 millones de dólares menos que los ingresos previstos. La tabla vacante de CEO foi oficialmente sustituyíu pol ex-presidente de Fox Networks Mike Hopkins el 17 d'ochobre de 2013.

Historia empresarial editar

Siguiendo los entamos del so serviciu, Hulu robló alcuerdos con diversos provisores nuevos de conteníu, creando asina material adicional disponible pa los consumidores.

El 30 d'abril de 2009, Walt Disney anunció que formaría parte de Hulu, adquiriendo'l 27% de la empresa nun intentu d'embrivir les perdes de la crisis que ta travesando'l conglomeráu multimedia. Sicasí, esti alcuerdu nun inclúi dellos esitosos programes de Disney y ABC.

El 15 d'agostu de 2011, los espectadores de Fox y otres networks similares fueron informaos que podíen visionar los episodios de la cadena, xusto dempués de les sos respeutives emisiones al traviés del serviciu pagu de cable o de Hulu. Los ensin abonar namái podríen ver aquellos episodios una selmana más tarde de la so emisión.

El 28 d'ochobre de 2011, Hulu anunció que realizara un contratu de cinco años cola cadena The CW, dexando a la plataforma l'accesu al so conteníu a otru día de la emisión.

El 18 de setiembre de 2013, Hulu anunció un contratu cola BBC pa ufiertar 2,000 episodios de 144 títulos distintos nos primeres 12 meses.

En 2015, Hulu empezó ufiertar conteníu de Showtime por unos 8.99$ más al mes, que yera más baratu que'l mesmu serviciu de streaming de Showtime.

El 16 de xunu de 2016, Hulu anunció un contratu con Disney-ABC Television Group polos derechos esclusivos del conteníu de les series de Disney Channel, Disney Junior y Disney XD, y de 20 películes orixinales de Disney Channel. Depués d'esti alcuerdu con Disney/ABC, CBS ye la única cadena importante que nun participa en Hulu.[11]

El 18 de setiembre de 2016, tol conteníu de The CW sumió de Hulu, yá que la mesma páxina web de la cadena estrenara un serviciu de streaming personalizáu, cola esceición de Netflix como únicu serviciu de streaming provisor del conteníu de The CW.

Dende xineru 2017, una cantidá llindada del conteníu de la biblioteca de CBS ta disponible so demanda, mayoritariamente llindáu a aquella serie de productos de la cual yá nun emiten nuevos episodios. El 4 de xineru de 2017, informóse que se llegara a un alcuerdu pa ufiertar emisiones direutes de CBS y otres canales afiliaes al serviciu en direuto de la plataforma.

Productos editar

Serviciu de suscripción de Hulu editar

Nuna conferencia que se produció'l 21 d'ochobre de 2009, l'ayudante del presidente de News Corporation, Chase Carey, declaró que Hulu "precisa evolucionar pa tener un modelu de suscripción significativu nel mercáu" y que probablemente empezaría a cobrar un mínimu pol conteníu de 2010. El comentariu de Carey burllar de los otros direutores de News Corp., ente ellos Rupert Murdoch quien espresó'l so deséu de cargar conteníu con un númberu d'unidaes oline.[12]

El serviciu de suscripción mensual de Hulu, denomináu Hulu Plus, estrenar en formáu beta'l 29 de xunu de 2010 y foi oficialmente estrenáu'l 17 de payares de 2010.[13] Como la versión gratis de Hulu, el conteníu disponible a la plataforma de suscripción tamién contién anuncios. Aun así, ufierta una biblioteca de conteníu muncho más grande qu'inclúi temporaes enteres, accesu nel conteníu del día dempués de distintes cadenes y más episodios respeuto los espectáculos disponibles al traviés del serviciu gratis de Hulu. L'accesu gratuitu a Hulu namái taba disponible en PCs y portátiles, ente que la suscripción por pagu dexa aportar a los espectadores a Hulu al traviés de tolos dispositivos soportaos qu'inclúin set-top boxes, smart TVS, videoconsoles, dispositivos móviles y más. Al poco de cumplise l'añu d'estrenu del serviciu de suscripción de Hulu, el númberu d'abonaos llegó a 1.5 millones. En mayu de 2016, Hulu informó que llograra 12 millones d'abonaos.[14]

El 29 d'abril de 2015, Hulu anunció a la prensa que sacaríen el nome de "Plus" a "Hulu Plus" pa menguar el tracamundiu ente los servicios gratuitos y de pagu.

El Wall Street Journal informó en xunetu de 2015 que Hulu taba esplorando una opción de suscripción llibre de publicidá p'alredor de 12$ a 14$ al mes.[15] Esto foi confirmáu escontra'l 2 de setiembre, 2015, con un plan "ensin anuncios" a un preciu de 11,99$, 4$ más de la tarifa mensual de 7,99$ pa una suscripción de "anuncios llindaos", anque delles series de networks más destacaes (menos de 10) retendríen anuncios pre-roll y post-roll.[16]

El 8 d'agostu de 2016, Hulu anunció que pondría fin a la disponibilidad del so serviciu de streaming gratuitu al traviés de la so propia plataforma, faciendo que s'empobinara puramente a los servicios de suscripción. De la mesma, la compañía anunció una asociación con Yahoo! pa mover esti conteníu llibre, que consiste principalmente n'episodios recién d'ABC, Fox, y NBC series, a un nuevu sitiu web conocíu como Yahoo! View.[17][18]

Hulu con TV en Direutu editar

En mayu de 2016, Hulu anunció qu'entamaba empezar a ufiertar un serviciu de IPTV over-the-top con "programación en direutu de les marques de broadcast y cable" en dalgún momentu del 2017. A finales de 2016, los copropietarios de la 21st Century Fox y la compañía Walt Disney alcordaron abastecer les sos canales al serviciu de streaming, xuniéndose tamién Time Warner, que primeramente algamó un alcuerdu con Hulu.[19]

El serviciu, comercializáu namái como "Hulu con TV en Direutu", que s'acopla a les ufiertes de televisión en direutu cola biblioteca esistente de Hulu de la serie de televisión y películes, llanzar en beta'l 3 de mayu de 2017. El serviciu consiste en pagar 39,99$ per mes y apurre soporte pa Xbox One, Apple TV, Chromecast, iOS y dispositivos Android. Ufierta secuencies en direutu de más de 50 canales d'espardimientu y cable d'orixe, incluyíos los noticiarios de los cinco principales cadenes d'espardimientu – ABC, CBS, NBC, Fox y el CW– según canales de cable propiedad de Hulu Co-Parents, NBCUniversal, 21st Century Fox y la Walt Disney Company , xunto con CBS Corporation, Turner Broadcasting System, Scripps Networks Interactive y A+Y Networks (que toma redes como CNN, Food Network, Disney Channel, A&Y, MSNBC y ESPN), col serviciu OTT de Showtime disponible como complementu por un suplementu. Na actualidá, el conteníu en direutu de les principales cadenes de televisión llindar a les estaciones de propiedá y operaes y afiliaos con sede en Nueva York, Los Angeles, Chicago, San Francisco y Philadelphia; los representantes de Hulu afirmaron que se propón axustar alcuerdos de tresporte con grupos de radiodifusión de propiedá independiente pa llograr derechos de distribución a les estaciones locales d'otros mercaos.[20][21] Les carauterístiques inclúin la capacidá de crear seis perfiles de cuentes d'usuariu por una sola suscripción (con encamientos personalizaos del programa basaes nos programes favoritos d'un usuariu y distintes secuencies simultánees dependiendo del paquete)Audiència, deportes personalizaos, encamientos y una nube DVR con ente 50 y 200 hores d'almacenamientu dependiendo del nivel de serviciu (el DVR de nivel inferior nun tien funcionalidad de saltase los anuncios).[22][23][24]

Audiencia editar

Los númberos d'audiencia pal sitiu son rastrexaos por empreses de midida como ComScore, Nielsen ratings y Quantcast. En collaboración con ComScore, Hulu ye la primer empresa dixital en recibir midíes multiplataforma a un nivel individual qu'inclúi la co-visión de los dispositivos de los salones. Al factorizar esto, l'algame de Hulu ente los adultos (ente 18 y 49 años) aumenta un 50%.

Sicasí, la fiabilidá d'estes métriques foi cuestionada, en parte por cuenta de les estimaciones llargamente diverxentes. Por casu, ente mayu y xunu de 2010, ComScore actualizó la so metodoloxía de puntuación y les sos estimaciones pa Hulu cayeron de 43,5 millones d'espectadores a 24 millones nun solu mes.[25] Nun informe de ComScore d'enclinos dixitales en 2010, l'informe de la ComScore Dixital Year in Review atopó que Hulu foi vistu'l doble de vegaes que los sitios web de los cinco redes principales de televisión combinaes.[26]

A partir del 2016, el 69% de les visualizaciones de Hulu tienen llugar en televisiones regulares al traviés de dispositivos coneutaos.[27]

Programación editar

Socios de conteníu editar

Hulu distribúi videu nel so propiu sitiu web y sindica el so agospiamientu a otros sitios web,[28] y dexa a los usuarios encuallar clips de Hulu nos sos sitios web.[29] Amás del NBC, programes y películes de la ABC y la Fox, Hulu lleva programes de networks tales como A&Y, Big Ten Network, Bravo, Y!, Fox Sports 2, FX, PBS, NFL Network, Oxygen, RT America, Fox Sports 1, Esquire Network, SundanceTV, Syfy, USA Network, NBCSN, y fontes de comedia online como Onion News Network.[30] Hulu retién ente'l trenta y el cincuenta per cientu de los ingresos publicitarios xeneraos polos programes que distribúi.[31] En payares de 2009, Hulu tamién empezó a establecer aliances con sellos discográficos p'allugar videos musicales y actuaciones de conciertos nel sitiu web, incluyendo EMI en payares de 2009,[32] y Warner Music Group n'avientu de 2009.[33]

A principios de marzu de 2010, Viacom anunció que taba llanzando dos de los espectáculos más populares del sitiu web, The Colbert Report y The Daily Show, fora de Hulu.[34] Los programes tuvieren emitiéndose en Hulu dende finales de 2008. Un voceru de Viacom señaló que "nel modelu económicu actual, nun hai enforma por que sigamos nestos momentos. Si pueden llegar al puntu onde'l modelu de monetización seya meyor, entós podríamos volver." En febreru de 2011, dambos programes fueron disponibles para streaming en Hulu de nuevu. The Daily Show foi retiráu de Hulu en marzu de 2017 col fin d'emburriar a los espectadores a ver el programa nes aplicaciones de Viacom y Comedy Central.

Conteníu orixinal editar

Dende'l 17 de xineru de 2011 hasta'l 24 d'abril de 2014, Hulu tresmitió la so propia serie The Morning After, un espectáculu de noticies de la cultura pop. Foi producíu por Hulu en conxunción col HDFilms de Jace Hall y les estrelles Brian Kimmet y Ginger Gonzaga. Producir el programa foi un primer pasu pa la empresa, que nel pasáu foi principalmente una distribuidora de conteníu.[35]

El 16 de xineru de 2012, Hulu anunció que se tresmitiría'l so primer programa orixinal basáu en guiones, tituláu Battleground, que s'estrenó en febreru de 2012. El programa emitir nel serviciu web gratuitu de Hulu en llugar d'en la suscripción basada en Hulu Plus. Battleground descríbese como un drama políticu al estilu documental.[36]

Más tarde esi mesmu mes, Hulu anunció qu'emitiría The Fashion Fund, una serie reality de seis partes, y el ganador del espectáculu recibiría 300.000$ pa empezar la so carrera.[37]

Pa siguir col so movimientu de programación orixinal, Hulu anunció qu'habría un total de siete programes orixinales que s'entamaron pa emitir nel so serviciu:Battleground, Day in the Life, y Up to Speed fueron mentaos primeramente; y el 19 d'abril, Hulu amestó cuatro espectáculo más a la so llista: Don't Quit Your Daydream, Flow, The Awesomes, y We Got Next. Dalgunos d'estos programes empezaron a emitise en 2012, ente qu'otros estrenáronse nos próximos años.[38]

El 21 de mayu de 2012, Hulu anunció que traería a Kevin Smith a la so llinia de programación orixinal. Smith presenta un programa de discutiniu sobre películes tituláu Spoilers, que s'empezó a emitir a mediaos de 2012.[39]

En marzu de 2016, Lionsgate Premiere y Hulu adquirieron conxuntamente los derechos de distribución de la película Joshy,[40] que foi llanzada más palantre el 12 d'agostu de 2016.[41]

El 4 de mayu de 2016, Hulu adquirió The Beatles: Eight Days a Week, como la so primer adquisición documental, como parte d'una coleición de películes documentales de Hulu.[42] La película estrenóse teatralmente el 15 de setiembre, antes de debutar nel serviciu de streaming el 17 de setiembre.[43]

South Park editar

El 12 de xunetu de 2014, anuncióse que Hulu roblara un contratu de trés años de compra de derechos de tresmisión en llinia esclusivos de la biblioteca South Park. Al traviés del alcuerdu, el sitiu web de South Park Studios foi alimentáu por Hulu videu y la publicidá destacao.[44] Xunto con esto, el nome del dominiu camudó de "SouthParkStudios.com" a "southpark.cc.com".[45][46] Enantes, el programa había estáu disponible en Netflix.[47] El llanzamientu del nuevu sitiu causó dellos problemes téunicos, que fueron resueltos dexando que los fans vieren episodios y clips ensin censura[48]. Pa los espectadores fora de los Estaos Xuníos, dellos episodios y clips inda circulen al traviés de los "clásicos" xugadores de South Park y nada camudó aparte del nuevu diseñu del sitiu. Un puñáu de países tamién tienen les sos propies versiones alcontraes de sitios de South Park, cola antigua esperiencia.[49]

Anuncióse qu'a partir de setiembre de 2014, dempués del estrenu de la temporada 18, namái 30 episodios escoyíos ufiertar pa la visualización gratuita nun momentu nel sitiu web, con nuevos episodios que taríen disponibles pa un mes enteru a partir del día siguiente a la so emisión orixinal. Tola serie ta disponible pa ver nel serviciu de suscripción de Hulu.

AT&T editar

El 14 de mayu de 2015, AT&T dio con un alcuerdu con Hulu que daría a los sos veceros accesu al serviciu de streaming tantu en graes regulares como Premium.[50] El 22 d'ochobre de 2016, AT&T anunció un alcuerdu pa mercar Time Warner, que tien el 10% de Hulu, por 108,7 mil millones de dólares.[51][52][53]

Neon Alley editar

Al entamu d'abril de 2014, Neon Alley, un serviciu de streaming empobináu al anime 24/7 de Viz Media qu'empezó'l 2 d'ochobre de 2012,[54] coles mesmes nos mercaos d'Estaos Xuníos y Canadá (similar a Æsir Media Group LLC y Valkyrie Media Partners LLC ' s, Anime Network, The Chernin Group y el CrunchyRoll de TV Tokyo y el Aniplex of America del Aniplex Channel), descontinuó el so formatu de rede web y rellanzóse como un serviciu gratuitu de videu en demanda (FVOD) en streaming d'anime al mercáu d'Estaos Xuníos al traviés del so sitiu web o dispositivos coneutaos a Internet al traviés de Hulu. Como resultancia, con Hulu siendo incapaz de tresmitir al mercáu canadiense, Neon Alley dexó de tresmitir a esi mercáu y acutó el so serviciu al mercáu d'Estaos Xuníos solamente. Esto dexa a Anime Network, CrunchyRoll, Daisuki y Aniplex Channel como los únicos servicios de streaming centraos nel anime que tresmiten al mercáu canadiense coles mesmes que'l mercáu d'Estaos Xuníos, anque estos cuatro siguen güei. El 21 de xunetu de 2016, Tubi TV anunció qu'empezaren a tresmitir ciertos títulos viz en Canadá.[55]

Tien De tenese en cuenta que Hulu ye conocíu por streaming de títulos d'anime de munchu distribuidores, incluyendo Funimation, TMS Entertainment, y Bandai Visual, amás de Viz Media.

Networks editar

Productores y distribuidores editar

Disney-ABC Domestic Television, ABC Studios

Plataformes internacionales editar

  • DramaFever (programes asiáticos y llatinos)
  • Viki (programes asiáticos)

Hulu Esclusivu editar

  • Please Like Me (TBA) (US Only, Season 4–Onwards)
  • The Dam Keeper (TBA) (Xapón solo)
  • Marvel's Runaways (2017-presente)
  • There's...Johnny! (TV series) (2017-presente)
  • Dimension 404 (2017-presente)
  • The Handmaid's Tale (2017)
  • Shut Eye (2016)
  • Chance (2016)
  • Freakish (2016)
  • The Path (2016)
  • 11.22.63 (2016)
  • All My Children (2013)
  • The Booth at the End (2011 US yJapón)
  • Casual (2015–presente)
  • Coronation Street (2013–presente)
  • Deadbeat (2014–presente)
  • Difficult People (2015–Presente)
  • East Los High (2013–presente)
  • Endgame (2011)
  • Fresh Meat (2012 US namái
  • Filthy Rich (2016 US namái[56]
  • Home and Away (2015–presente)
  • The Hotwives (2014–presente)
  • Line of Duty (2012–2014)
  • Little Mosque on the Prairie (2007–2012)
  • The Mindy Project (2015–2017) (Season 4–en cursu)
  • Misfits (2011 US namái
  • Mongrels (2011 US namái
  • Moone Boy (2013–presente)
  • Mother Up! (2013–presente)
  • Neighbours (2014–presente)
  • One Life to Live (2013)
  • The Only Way Is Essex (2010–presente)
  • Pramface (2012 US namái
  • Prisoners of War (2010–presente)
  • The Promise (2013)
  • Rev. (2011 US namái
  • Spy (2011 US namái
  • The Straits (2012)
  • The Thick of It (2012 US namái
  • Whites (2011 US namái
  • The Yard (2011 US namái

Disponibilidad editar

A partir de xunu de 2015, l'accesu a Hulu nun ta disponible internacionalmente fuera de los Estaos Xuníos y Xapón.

Espansión internacional editar

En xunetu de 2010, el Financial Times reveló que Hulu tuviera trabayando en planes pa un llanzamientu internacional de Hulu Plus mientres dellos meses, ya identificara al Reinu Xuníu y Xapón como mercaos onde la so páxina web gratuita y modelu de suscripción podría funcionar.[57] El direutor executivu de Hulu, Jason Kilar, espresó'l so convencimientu de que'l modelu de los Estaos Xuníos podría retrucar en cualesquier parte, diciendo: "Nun vamos conformar hasta qu'esti seya un serviciu global".[58] La primer espansión de Hulu nun mercáu internacional tuvo llugar col llanzamientu d'un serviciu en Xapón el 1 de setiembre de 2011.[59]

Nippon TV adquier el serviciu xaponés de Hulu editar

El 27 de febreru de 2014, Nippon Television Network Corporation (Nippon TV) adquirió'l negociu xaponés de Hulu. La transaición, que ta suxeta a ciertes condiciones regulatorias, marcó la entrada de Nippon TV nel negociu SVOD (Subscription Videu On Demand). Al traviés de l'adquisición, el serviciu de Hulu sigue ufiertando a los consumidores xaponeses conteníu premium, qu'inclúi películes de Hollywood y xaponeses, drames y programes de televisión populares. Amás, los populares programes de Nippon TV y el so conteníu orixinal esclusivu llanzar nel serviciu Hulu en Xapón, ampliando la so ufierta de conteníu.[60] Los usuarios xaponeses tienen accesu a una biblioteca de populares programes de televisión como la franquicia de CSI, Grey's Anatomy, Prison Break y Ugly Betty, y tamién películes como Armageddon, Men in Black y Pirates of the Caribbean.

Ausencia nel mercáu canadiense editar

Hulu nun puede llanzase en Canadá debíu al tamañu relativamente pequeñu del mercáu publicitariu online[61] de Canadá y porque les cadenes de televisión yá tienen los derechos esclusivos de tresmisión online en Canadá con dellos títulos ufiertaos en Hulu, incluyíos munchos programes de la rede de televisión d'Estaos Xuníos.[62] L'ausencia de Hulu nel mercáu canadiense xeneró esmolición ente los fanáticos de la serie The Mindy Project cuando foi atayada por Fox na primavera de 2015 y darréu recoyíu por Hulu; la emisora canadiense del programa, City, darréu anunció que siguiría tresmitiendo la serie en Canadá.[63] Na actualidá, los consumidores canadienses tienen accesu a dellos sistemes de tresmisión, incluyida una versión canadiense de Netflix, Amazon Prime Videu, CraveTV y Crackle, pero con CraveTV tresmitiendo dellos programes de plataformes inaccesibles pa espectadores canadienses como Hulu.

Referencies editar

  1. John Paczkowski (30 d'abril de 2009). «Finally: Disney, Hulu Deal Announced» (inglés). All Things Digital. Consultáu'l 24 de marzu de 2010.
  2. «NBC Universal and News Corp. Accounce New Online Videu Venture». Press Room (Hulu). 22 de marzu de 2007. Archivado del original el 25 de marzu de 2008. https://web.archive.org/web/20080325022723/http://www.hulu.com/press/new_video_venture.html. Consultáu'l 28 de marzu de 2008. 
  3. «Hulu.com Account signup page». Hulu. Consultáu'l 3 d'abril de 2008.
  4. Tim Stack (28 de marzu de 2008). «Hulu: Five Burning Questions». Entertainment Weekly. http://www.ew.com/ew/article/0,,20185419,00.html. Consultáu'l 27 de marzu de 2008. 
  5. «M.M.P.N.D. - Sorting Lagenaria names».
  6. Nat Worden (22 de marzu de 2007). «Google's Still on Top». TheStreet.com. http://www.thestreet.com/s/googles-still-on-top/newsanalysis/technet/10346071.html. Consultáu'l 29 d'agostu de 2007. 
  7. «Jason Kilar Named Chief Executive Officer». Press Room (Hulu). 28 de xunu de 2007. http://www.hulu.com/press/jason_kilar_ceo.html. Consultáu'l 28 de marzu de 2008. 
  8. Nat Worden (29 d'agostu de 2007). «Google's New Foe: Hulu» (n'inglés Hulu presenta dellos tipos de programes, de les distintes cadenes yá mentaes, tamién puede atopase material de WWE.). TheStreet.com. http://www.thestreet.com/s/googles-new-foe-hulu/newsanalysis/mediaentertainment/10376991.html. Consultáu'l 29 d'agostu de 2007. 
  9. «Hulu Debúes Via Private Beta». Press Room (Hulu). 29 d'ochobre de 2007. http://www.hulu.com/press/private_beta.html. Consultáu'l 28 de marzu de 2008. 
  10. , Hulu tamién ufierta material de WWE. Shirley Brady (29 d'agostu de 2007). «NBC and Fox Jump Through Hulu Hoop». Cable360.net. http://www.cable360.net/competition/web/25376.html. Consultáu'l 29 d'agostu de 2007. 
  11. Michael Learmonth (10 de marzu de 2008). «Why CBS Keeps Dissing Hulu--And Why This Reveals Hulu's Achilles Heel» (inglés). Business Insider. Consultáu'l 24 de marzu de 2010.
  12. (n'inglés) More signs Hulu subscription service is coming. CNET. https://www.cnet.com/news/more-signs-hulu-subscription-service-is-coming/. Consultáu'l 11 d'avientu de 2017. 
  13. Stelter, Brian (n'inglés). Hulu Drops Prices to Pertenez With Netflix. Media Decoder Blogue. http://mediadecoder.blogs.nytimes.com/2010/11/17/hulu-drops-prices-to-pertenez-with-netflix/. Consultáu'l 11 d'avientu de 2017. 
  14. Stelter, Brian. Hulu closes in on 12 million subscribers; plans cable-like TV option. CNNMoney. http://money.cnn.com/2016/05/04/media/hulu-subscribers-cable-bundle/. Consultáu'l 11 d'avientu de 2017. 
  15. Ramachandran, Mike Shields and Shalini. «Hulu Explores Adding Ad-Free Option to Its Service». Consultáu'l 11 d'avientu de 2017.
  16. Wallenstein, Andrew (2 de setiembre de 2015) (n'inglés). Hulu Adds (Mostly) Ad-Free Subscription Service. Variety. https://variety.com/2015/digital/news/hulu-adds-mostly-ad-free-subscription-service-1201583375/. Consultáu'l 11 d'avientu de 2017. 
  17. Fung, Brian (8 d'agostu de 2016) (n'inglés). This is the end of Hulu as we know it. ISSN 0190-8286. https://www.washingtonpost.com/news/the-switch/wp/2016/08/08/hulu-is-getting-rid-of-what-made-it-famous/. Consultáu'l 11 d'avientu de 2017. 
  18. (n'inglés) Hulu to End Free TV Service. The Hollywood Reporter. http://www.hollywoodreporter.com/news/hulu-end-free-tv-service-917917. Consultáu'l 11 d'avientu de 2017. 
  19. Lieberman, David (1 de payares de 2016) (n'inglés). Disney And Fox Agree To Provide Sports And Broadcast Channels To Hulu. Deadline. http://deadline.com/2016/11/disney-fox-agree-provide-sports-other-channels-hulu-1201846186/. Consultáu'l 11 d'avientu de 2017. 
  20. (n'inglés) You can now watch 50-plus channels of live TV on Hulu with $39.99 upgrade. USA TODAY. https://www.usatoday.com/story/tech/news/2017/05/03/net-videu-streamer-hulu-gets-3999-live-tv-upgrade/101218510/. Consultáu'l 11 d'avientu de 2017. 
  21. (n'inglés) Hulu Live TV launches in beta: What you need to know. TechHive. http://www.techhive.com/article/3193912/streaming-services/hulu-live-tv-launches-in-beta-what-you-need-to-know.html. Consultáu'l 11 d'avientu de 2017. 
  22. (n'inglés) Hulu just launched its $40-a-month cable-TV competitor — here are all the details. Business Insider. http://www.businessinsider.com/hulu-live-tv-package-details-pricing-channels-features-2017-5. Consultáu'l 11 d'avientu de 2017. 
  23. Gonzalez, Sandra. Hulu launches live TV service. CNNMoney. http://money.cnn.com/2017/05/03/media/hulu-live-tv-service/index.html. Consultáu'l 11 d'avientu de 2017. 
  24. Spangler, Todd (3 de mayu de 2017) (n'inglés). Hulu Live TV Bundle: Full Channel Lineup. Variety. https://variety.com/2017/digital/news/hulu-live-tv-full-channel-lineup-1202407833/. Consultáu'l 11 d'avientu de 2017. 
  25. Chmielewski, Dawn C. (26 de xunetu de 2010) (n'inglés). Hulu's sharp torne in viewership underscores inconsistency in measuring size of online audience. Los Angeles Times. ISSN 0458-3035. http://articles.latimes.com/2010/jul/26/business/la-fi-ct-hulu-20100721. Consultáu'l 11 d'avientu de 2017. 
  26. Schonfeld, Erick (n'inglés). ComScore: Hulu Is Watched Twice As Much As The 5 Major TV Networks Online Combined. TechCrunch. https://techcrunch.com/2011/02/07/comscore-hulu-tv-networks/. Consultáu'l 11 d'avientu de 2017. 
  27. «Broadcasting & Cable» (n'inglés). Wikipedia. 28 de payares de 2017. https://en.wikipedia.org/w/index.php?title=Broadcasting_%26_Cable&oldid=812480486. Consultáu'l 11 d'avientu de 2017. 
  28. Dana, Rebecca (11 de marzu de 2008) (n'inglés). Can Hulu Find Its Mueyo With Viewers?. Wall Street Journal. ISSN 0099-9660. http://www.wsj.com/articles/SB120519822483125987. Consultáu'l 11 d'avientu de 2017. 
  29. «hulu: Hulu.com Opens to Public Offers Free Streams of Hit TV Shows, Movies and Clips» (18 de marzu de 2008). Archiváu dende l'orixinal, el 18 de marzu de 2008. Consultáu'l 11 d'avientu de 2017.
  30. (n'inglés) TV Show News and Ratings - Live Feed. The Hollywood Reporter. http://www.thrfeed.com/2009/04/abc-to-offer-shows-on-hulu.html. Consultáu'l 11 d'avientu de 2017. 
  31. «Business & Technology | Hulu, the online-videu hub, contemplates its future | Seattle Times Newspaper». Consultáu'l 11 d'avientu de 2017.
  32. (n'inglés) Hulu, EMI Strike Deal for Music Videos, Concerts. PCMAG. https://www.pcmag.com/article2/0,2817,2356071,00.asp. Consultáu'l 11 d'avientu de 2017. 
  33. (n'inglés) Hulu, Warner Music Sign Deal for Music Content. PCMAG. https://www.pcmag.com/article2/0,2817,2357529,00.asp. Consultáu'l 11 d'avientu de 2017. 
  34. (n'inglés) Comedy Central yanks 'The Daily Show,' 'The Colbert Report' off Hulu. NY Daily News. http://www.nydailynews.com/entertainment/2010/03/03/2010-03-03_comedy_central_pulls_daily_show_and_colbert_off_hulu.html. Consultáu'l 11 d'avientu de 2017. 
  35. «WebCite query result» (inglés). Archiváu dende l'orixinal, el 21 de xunetu de 2011. Consultáu'l 11 d'avientu de 2017.
  36. Rohter, Larry (n'inglés). Hulu Commissions Its First Original Scripted Programming. ArtsBeat. http://artsbeat.blogs.nytimes.com/2012/01/16/hulu-announces-first-original-script-based-program/. Consultáu'l 11 d'avientu de 2017. 
  37. (n'inglés) Hulu Adds Unscripted Series 'The Fashion Fund,' Accelerating Orixinal Content Effort. http://adage.com/article/mediaworks/hulu-introduces-fashion-fund-original-reality-series/232384/. Consultáu'l 11 d'avientu de 2017. 
  38. Perez, Sarah (n'inglés). Hulu Announces Four More Original Series, Bringing Total Lineup To Seven. TechCrunch. https://techcrunch.com/2012/04/19/hulu-announces-four-more-original-series-will-feature-snl-vets-adrian-grenier-of-hbos-entourage-others/. Consultáu'l 11 d'avientu de 2017. 
  39. Wasserman, Todd (n'inglés). Hulu to Launch New Show With Kevin Smith Plus 9 Other Titles. Mashable. http://mashable.com/2012/05/21/hulu-new-shows-kevin-smith/. Consultáu'l 11 d'avientu de 2017. 
  40. Busch, Anita (2 de marzu de 2016) (n'inglés). Lionsgate, Hulu Acquire Comedy 'Joshy'. Deadline. http://deadline.com/2016/03/lionsgate-hulu-joshy-1201712664/. Consultáu'l 11 d'avientu de 2017. 
  41. (n'inglés) [Sundance Review Joshy]. The Film Stage. 26 de xineru de 2016. https://thefilmstage.com/reviews/sundance-review-joshy/. Consultáu'l 11 d'avientu de 2017. 
  42. Hulu is getting into documentaries, starting with Ron Howard's Beatles filme. The Verge. https://www.theverge.com/2016/5/4/11589950/hulu-documentaries-ron-howard-the-beatles-eight-days-a-week. Consultáu'l 11 d'avientu de 2017. 
  43. (n'inglés) WATCH THE TRAILER FOR 'THE BEATLES: EIGHT DAYS A WEEK - THE TOURING YEARS'. The Beatles. http://www.thebeatles.com/news/watch-trailer-beatles-eight-days-week-touring-years. Consultáu'l 11 d'avientu de 2017. 
  44. «Hulu and South Park Announce Exclusive Multi-Year Content Licensing Deal at 2014 Television Critics Association Summer Press Tour | Business Wire» (inglés). Consultáu'l 11 d'avientu de 2017.
  45. South Park - Watch Full Episodes, Clips & More, http://southparkstudios.com/, consultáu'l 11 d'avientu de 2017 
  46. South Park - Watch Full Episodes, Clips & More, http://southpark.cc.com/, consultáu'l 11 d'avientu de 2017 
  47. (n'inglés) Netflix removes South Park and other titles from its library. Know Your Mobile. http://www.knowyourmobile.com/apps/20082/netflix-removes-south-park-and-other-titles-its-library. Consultáu'l 11 d'avientu de 2017. 
  48. «All Uncensored South Park Episodes Available (Legally) Free Online | Maxim» (19 d'ochobre de 2014). Archiváu dende l'orixinal, el 19 d'ochobre de 2014. Consultáu'l 11 d'avientu de 2017.
  49. South Park – New Site FAQs, http://southpark.cc.com/blogue/2014/07/28/south-park-new-site-faqs, consultáu'l 11 d'avientu de 2017 
  50. (n'inglés) AT&T strikes deal with Hulu to offer subscription service to its customers. The Drum. http://www.thedrum.com/news/2015/05/14/att-strikes-deal-hulu-offer-subscription-service-its-customers. Consultáu'l 11 d'avientu de 2017. 
  51. (n'inglés) AT&T agrees to buy Time Warner for $85.4 billion. USA TODAY. https://www.usatoday.com/story/money/2016/10/22/reports-t-agrees-buy-time-warner-more-than-80b/92589816/. Consultáu'l 11 d'avientu de 2017. 
  52. Gryta, Thomas (23 d'ochobre de 2016) (n'inglés). AT&T Reaches Deal to Buy Time Warner for $85.4 Billion. Wall Street Journal. ISSN 0099-9660. http://www.wsj.com/articles/at-t-reaches-deal-to-buy-time-warner-for-more-than-80-billion-1477157084. Consultáu'l 11 d'avientu de 2017. 
  53. Littleton, Cynthia (22 d'ochobre de 2016) (n'inglés). AT&T Sets $85.4 Billion Time Warner Deal, CEOs Talk 'Unique' Potential of Combination. Variety. https://variety.com/2016/biz/news/att-time-warner-deal-1201897938/. Consultáu'l 11 d'avientu de 2017. 
  54. (n'inglés) Viz Debúes Neon Alley. Anime News Network. http://www.animenewsnetwork.com/press-release/2012-10-02/viz-debúes-neon-alley. Consultáu'l 11 d'avientu de 2017. 
  55. «Stream Naruto, Sailor Moon & More: VIZ Media Partners with Tubi TV to Deliver Free Anime | Tubi» (inglés). Consultáu'l 11 d'avientu de 2017.
  56. «Local drama Filthy Rich sold to US streaming giant Hulu». Stuff.co.nz (24 de mayu de 2016). Consultáu'l 5 de xineru de 2017.
  57. «Subscribe to read». Consultáu'l 11 d'avientu de 2017.
  58. (n'inglés) Hulu 'puts UK launch back on axenda'. Digital Spy. 9 de xunetu de 2010. http://www.digitalspy.co.uk/digitaltv/news/a240992/hulu-puts-uk-launch-back-on-axenda.html. Consultáu'l 11 d'avientu de 2017. 
  59. «- The Washington Post». Consultáu'l 11 d'avientu de 2017.
  60. «Nippon TV Acquires Hulu Service in Japan» (inglés). Consultáu'l 11 d'avientu de 2017.
  61. Mudhar, Raju (4 de xineru de 2016) (n'inglés). Why these five well-known online services snub Canada. The Toronto Star. ISSN 0319-0781. https://www.thestar.com/business/2016/01/04/why-are-these-five-well-known-online-services-snubbing-canada.html. Consultáu'l 11 d'avientu de 2017. 
  62. (n'inglés) Answerman - Life Is Just A Game. Anime News Network. https://www.animenewsnetwork.com/answerman/2015-02-20/.85204. Consultáu'l 11 d'avientu de 2017. 
  63. (n'inglés) Mindy Project staying on City despite being dropped by Fox. The Toronto Star. 25 de mayu de 2015. ISSN 0319-0781. https://www.thestar.com/entertainment/television/2015/05/25/mindy-project-staying-on-city-despite-being-dropped-by-fox.html. Consultáu'l 11 d'avientu de 2017.