Hypocoliidae

especie de páxaru

Les especies d'aves con nome común en llingua asturiana márquense como NOA. En casu contrariu, conséñase'l nome científicu.

Hypocoliidae
Estáu de caltenimientu
Preocupación menor (LC)
Esmolición menor (IUCN)
Clasificación científica
Reinu: Animalia
Filu: Chordata
Clas: Aves
Orde: Passeriformes
Familia: Hypocoliidae
Delacour y Amadon, 1949
Xéneru: Hypocolius
Bonaparte, 1850
Especie: H. ampelinus
Bonaparte, 1850
Consultes
[editar datos en Wikidata]
Hypocolius ampelinus

Hypocolius ampelinus [1] ye una especie ave paseriforme que vive n'Oriente Mediu. Ye l'únicu miembru del xéneru Hypocolius y de la familia Hypocoliidae. Ye un páxaru migratoriu que cría nel área d'Iraq, Irán, Paquistán y Turkmenistán, y pasa l'iviernu principalmente cerca del mar Roxu, el golfu Pérsicu y les mariñes d'Arabia.

Alcuéntrase en arbustos y carbes, tamién en palmerales y en xardinos. Nun son especialmente raros.

La forma y el plumaxe nidiu del hipocolio recuerden los de los Bombycillidae. Son mayormente d'un color gris uniforme, los machos con una mázcara triangular negra alredor de los güeyos. Tienen plumes remeres primaries negres con puntes blanques y nes plumes de la cola puntes negres.

Estes aves comen bayes y dellos inseutos. Ponen 3 a 4 güevos en niales que constrúin en arbustos. Les sos rellaciones de parentescu nun son clares. Podríen tar rellacionaos colos Bombycillidae y delles autoridaes poner nesa familia, pero otros creen que los parientes más próximos son los Pycnonotidae.

Referencies editar

Enllaces esternos editar