Jacinto de Castro

políticu dominicanu

Jacinto del Rosario de Castro (15 d'agostu de 1811Santu Domingu – 13 d'avientu de 1896Santu Domingu) foi un abogáu y políticu dominicanu. De Castro asumió la presidencia de la República provisionalmente, cuando presidía la Suprema Corte de Xusticia. El so nomamientu producir en médio d'una crisis política violenta debíu al descontentu de los caciques políticos de la dómina, al ver qu'Ignacio María González nun cumplió les sos promeses al "Partíu Azul".

Jacinto de Castro
Presidente de la República Dominicana

7 setiembre 1878 - 29 setiembre 1878
Vida
Nacimientu Santu Domingu15 d'agostu de 1811
Nacionalidá Bandera de República Dominicana República Dominicana
Muerte Santu Domingu13 d'avientu de 1896 (85 años)
Oficiu políticuabogáu
Cambiar los datos en Wikidata

Vida personal editar

Jacinto de Castro nació'l 15 d'agostu de 1811 en Santu Domingu, República Dominicana. Fíu de Dolores Ana de Castro Urrutia, quien de la mesma yera fía de Juan María de Castro Guzmán y Mercedes de Urrutia Fox. Desconozse'l nome del padre.

De Castro casóse'l 3 de xunu de 1835 con María de la Concepción de Lara Suazo, y de la unión procrearon 4 fíos Apolina, Juan Pablo, Teresa y José María. Más palantre conoció a la Sra. Juana Francisca Mañón con quien procreó 8 fíos, Jacinto, Juan Francisco, Darío, Mario, Ercilia, Jorge Rogelio, Ana Graciela y Luis Enrique Gregorio. Tamién se-y atribúin dos fíos más cola Sra Monserrat García, esto son: Mercedes y Ramón María. Gran parte de los sos descendientes procreaos cola Sra. Juana Francisca Mañon tienen asentamientu na parte este del país, específicamente en La Romana, República Dominicana.

Vida pública editar

La so calidá de persona respetable ya ilustrada valió-y pa desempeñar cargos d'importancia na República Dominicana, ente ellos: diputáu, plenipotenciario, fiscal de la "Suprema Corte de Xusticia" y "ministru de Xusticia ya Instrucción Pública". En 1861 sofitó l'anexón a España.

Presidencia interina editar

Exercía la función de presidente de la Suprema Corte de Xusticia cuando'l 2 de setiembre de 1878, el Presidente de la República, Ignacio María González Santín arrenunció a la so posición, coxuntura que causó que constitucionalmente ocupara provisionalmente la primer maxistratura de la nación, para, dientro de los plazos consagraos pola Constitución, convocar la eleición del sustitutu definitivu del Presidente González. El 29 de setiembre del mesmu añu, Jacinto de Castro arrenunció a la presidencia de la República. Tomó les riendes del país un Conseyu de Secretarios d'Estáu, hasta'l 27 de febreru de 1879, cuando foi escoyíu Cesáreo Guillermo y Bastardo.

Fallecimientu editar

Jacinto de castru morrió'l 13 d'avientu de 1896 en Santu Domingu.

Referencies editar

Enllaces esternos editar