Küçükçekmece

distritu de la provincia d'Istanbul (Turquía)

Küçükçekmece ye un gran distritu de la provincia d'Istambul, Turquía, asitiáu na parte europea del distritu. Atopar a 23 km de la ciudá, al otru llau del Aeropuertu Internacional Atatürk. Cuenta con una población de 669.081 habitantes (2007) y una superficie de 118 km².

Küçükçekmece
Alministración
PaísBandera de Turquía Turquía
Provincia provincia d'Istanbul
Tipu d'entidá distritu de Turquía
Xeografía
Coordenaes 41°01′19″N 28°46′38″E / 41.02184°N 28.77731°E / 41.02184; 28.77731
Küçükçekmece alcuéntrase en Turquía
Küçükçekmece
Küçükçekmece
Küçükçekmece (Turquía)
Superficie 118.45 km²
Más información
Estaya horaria UTC+03:00
Llocalidaes hermaniaes Topoľčany
kucukcekmece.gov.tr
Cambiar los datos en Wikidata

Llocalización editar

Küçükçekmece atópase na mariña del mar de Mármara, na mariña oriental d'un entrante del mar llamáu Küçükçekmece Gölü. Al otru llau del entrante atopa'l distritu d'Avcıllar y el campus de la Universidá d'Istambul. L'entrante comunicar col mar de Mármara por aciu una estrecha canal, polo que l'agua nun ta salada. Los regatos que desagüen nel entrante tán bien contaminaos, yá que contienen les agües residuales de les industries de la zona; sicasí, tán desenvolviéndose planes pa llimpialo, y adulces tase recuperando la vida animal que d'antiguo esistía.

Historia editar

La llaguna tuvo casi siempres so control del poder imperial, fora cual fora ésti, una y bones la vía que conectaba la ciudá con Europa pasaba pellí.

Hasta los años 1950, Küçükçekmece foi un destín habitual de los habitantes d'Istambul, quien llegaben en tren pa bañase, pescar anguiles o sentase na vera.

El terrén ye llanu, alzándose llevemente según allóñase de la mariña. Por esta razón, llevantáronse numberosos edificios nos qu'allugar fábriques y viviendes. Na actualidá, esti desenvolvimientu urbanísticu sigue produciéndose, que viose aceleráu pola construcción de l'autopista TEM escontra Europa. En particular, la zona de Ikitelli ye bien industrial y síguense construyendo numberoses fábriques. El centru d'investigación nuclear atópase xunto al llagu.

Küçükçekmece na actualidá editar

La población de Küçükçekmece crez rápido, polo que se tán construyendo colexos, supermercaos, centros comerciales, etc. Sicasí, la mayor parte del distritu carauterizar por ser probe y de clase obrera. Gran parte de los edificios construyéronse de manera illegal.

Equí atópase'l club de remu Galatasaray.

Llugares d'interés editar

Esiste una ponte antigua de gran guapura que crucia la entrada de la llaguna, construyíu por Acoricar Sinan, el famosu arquiteutu otomanu. Restauróse y caltiénse en bon estáu.

Referencies editar

Enllaces esternos editar