El Kia Picanto ye un automóvil de turismu urbanu del segmentu A producíu pol fabricante surcoreanu Kia Motors. Tien motor delanteru tresversal, tracción delantera y carrocería hatchback de cinco puertes. Dalgunos de los sos similares son el Chevrolet Spark, el Hyundai i10, el Toyota Aygo, y el Suzuki Celerio.

Empresa matriz Hyundai Motor Group
Fabricante Kia Motors
Periodu 2004-presente
Tipu Automóvil de turismu
Segmentu Segmentu A
Carroceríes

Urbanu 3 puertes

Urbanu 5 puertes
Paecíos Hyundai i10
Hyundai Atos Kia Picanto
Cambiar los datos en Wikidata

La primer xeneración del Morning llanzar nel añu 2004 y sufrió un primera rediseño en 2007 y un segundu en 2010.[1] La segunda xeneración foi presentada nel Salón del Automóvil de Xinebra de 2011.[2]

Primer xeneración (2004-2011) editar

[[Imaxe: |285px]]
Empresa matriz Daihatsu
Fabricante Kia Motors
Periodu 2004-presente
Tipu Automóvil de turismu
Segmentu Segmentu A
Hyundai Atos Kia Picanto
 
 
Kia Picanto primer xeneración vista posterior

El Picanto basar nuna plataforma encurtiada del Daihatsu Cuore. Mide 3495 milímetros de llargu. Ta disponible con motores de gasolina de cuatro cilindros y 1.0 ó 1.1 llitros de cilindrada, y un motor diésel de tres cilindros, basáu na unidá de cuatro cilindros del Kia Cerato 1.5 CRD, forníu con inyeición direuta.

Rediseños editar

El primer rediseño foi llanzáu n'Europa en 2007. Caltién los motores del so predecesor siendo los cambeos principalmente estéticos y d'equipamientu. Destaca frente a la versión anterior la inclusión del ESP, climatizador, entrada USB.

El segundu rediseño foi llanzáu n'Europa na seronda de 2010. Camuda exteriormente con una imaxe más moderna. Se rediseña dafechu'l frontal. Nel interior sustitúi'l volante por unu de cuatro radios -similar al del modelu Soul-, inclúyese un nuevu cuadru de preseos y anuévase y ameyora la tapicería de los asientos. Tocantes a los cambeos téunicos, según datos de la marca con iguales prestaciones los motores de gasolina y diésel del Picanto van ameyorar un 3% el consumu y les emisiones de CO2, que nel casu del 1.1 CRDi amenorgar a 109 g/km.

Segunda xeneración (2011-2017) editar

[[Imaxe: |285px]]
Fabricante Kia Motors
Periodu 2011-2017
Tipu Automóvil de turismu
Segmentu Segmentu A
Configuración Motor delanteru tresversal, tracción delantera
Hyundai Atos Kia Picanto ION
 
 
Kia Picanto de segunda xeneración vista posterior

La segunda xeneración del Picanto foi llanzada nel añu 2011. El so estrenu oficial foi nel Salón del Automóvil de Xinebra de 2011.[2] Los sos motores van ser una gasolina de 1,0 llitros y 69 CV, un 1,25 llitros de 85 CV respeutivamente) y un bicombustible gasolina/gas llicuao de petroleu de 1,0 llitros y 82 CV.

Rediseñu editar

Pal modelu de 2014 añader otra entrada d'aire (similar a la del Fiat 500 al igual qu'una nueva parrilla y lluces retocaes, los esploradores camudaron agora xúnense hasta llegar a la parrilla baxa .N'aspeutu de motores tien 3 distintos, toos a gasolina y caxa automática o manual de 5 velocidaes, que son: 1,0 llitros 1,1 llitros, y 1,25 llitros

Tercer xeneración (2017-presente) editar

[[Imaxe:
 
Kia All New Picanto
|285px]]
Fabricante Kia Motors
Periodu 2017-presente
Tipu Automóvil de turismu
Segmentu Segmentu A
Configuración Motor delanteru tresversal, tracción delantera
Hyundai Atos Kia All New Picanto
 

N'ochobre de 2014, Kia Motors anunció que la tercer xeneración Picanto va poner en marcha dientro de la segunda metá de 2015. El nuevu modelu va tar usando fueya de metal de pesu llixeru que'l so predecesor. En xineru de 2016, semeyes espía del nuevu modelu fueron publicaos en llinia. N'avientu de 2016, Kia Motors lliberaos bocetos de la tercer xeneración Picanto en llinia y anunció que'l nuevu modelu va faer el so debú oficial nel 2017 Salón de Xinebra .

El Picanto va tar forníu con una opción de trés motores: del modelu saliente 1,0 llitros Kappa II motor de tres cilindros nes versiones normales y con turbocompresor de 67cv y 100cv, y el 1,2 llitros Kappa II motor de cuatro cilindros de 84cv. Dambes 1.0 llitros motores va tar acomuñáu puramente con una tresmisión manual de 5 velocidaes, ente que'l motor de 1,2 llitros va ufiertar con una tresmisión automática opcional.

El coche tamién va cuntar con tolos nuevos elementos de seguridá como Torque Vectoring Brake Based (TVBB) del sistema, la llinia recta d'estabilidá (SLS) , de choque fronteru Sistema d'Alerta (FCWS) y Autónoma de frenáu d'emerxencia (AEB) .

Receición editar

Matt Saunders d'Autocar dio la tercer xeneración Picanto trés y media estrelles de cinco, al comentar que "establez un altu estándar nel refinamientu, el envasado y dinamismu fora-de-la ciudá, pero evitar el motor de la versión más baxa".

Referencies editar

Enllaces esternos editar