El cabu Nordkinn, tamién llamáu pol so nome en noruegu, Kinnarodden, ye'l puntu de territoriu continental más septentrional de Noruega y, por tanto, de toa Europa continental. Ta asitiáu na península Nordkyn, a unos venti quilómetros del pueblu de Mehamn, ente los términos municipales de Lebesby y Gamvik, na provincia de Finnmark.

Kinnarodden
Kinnarodden (nb)
Kinnarodden (nn)
Gidnegeahči (se)
Situación
PaísBandera de Noruega Noruega
Condáu Finnmark
Conceyu Gamvik
Tipu cabu
Asitiáu en Mar de Barents
Coordenaes 71°08′02″N 27°39′00″E / 71.1339°N 27.65°E / 71.1339; 27.65
Kinnarodden alcuéntrase en Noruega
Kinnarodden
Kinnarodden
Kinnarodden (Noruega)
Datos
Cambiar los datos en Wikidata

Con una llatitú de 71° 08′ 02″ Norte,  atopar a un par de minutos al sur de Knivskjelodden y de cabu Norte, los puntos más septentrionales d'Europa si nun se tienen en cuenta islles alloñaes como les del archipiélagu Svalbard, tamién perteneciente a Noruega. Dambos llugares  atopar na isla de Magerøyá y nun son, consecuentemente, territoriu continental. La distancia ente Kinnarodden y el Polu Norte ye de 2106,6 km, unos 6 km más lloñe de lo que ta cabu Norte. Kinnarodden ta asitiáu a unos 70 km al este de cabu Norte.

Nun claru contraste con cabu Norte, que cunta con instalaciones turístiques pa les sos 200.000 visitantes añales aproximao, el cabu Nordkinn ye más bien un llugar solitariu que namái se puede visitar caminando per un senderu d'unos 23 km que parte de Mehamn, lo que supón un día de camín pa llegar ellí. Amás, el terrén nun ye'l más fayadizu pal senderismo y pueden precisase más de dos díes pa la visita. Sicasí, Kinnarodden tamién puede #algamar per vía marítima. Pue ser vistu dende los Hurtigruten que percuerren la mariña de Noruega y tamién s'ufierten escursiones en barcu sobre les que ye posible informase na oficina de turismu de Gamvik.

Referencies editar

Enllaces esternos editar