Kraft Foods Inc. ye una empresa productora d'alimentos de consumu que cotiza na bolsa de Nueva York. La empresa ye natural de Northfield, Illinois, Estaos Xuníos, un suburbiu de Chicago.

Kraft Foods
empresa de capital abiertu
Llocalización
Sede Northfield (es) Traducir
Direición Estaos Xuníos
Forma xurídica empresa de capital abiertu
Historia
Fundación1923
Disolución 2012
Sector
Industria procesado de los alimentos (es) Traducir
Productos destacaos plato preparado (es) Traducir
Cambiar los datos en Wikidata

Anguaño, Kraft opera en más de 155 países. En 2007, Kraft Foods, biforcar del Grupu Altria, tenedor principal de la empresa tabacalera Philip Morris. En 2012 Kraft Foods Inc. foi estremada en dos compañíes individuales, Kraft Foods Group y Mondelēz International Inc. La compañía de snack, Mondelēz International Inc. ye reconocida llegalmente como la socesora de Kraft Foods, ente que la compañía de comestibles o atarraquites foi nomada Kraft Foods Group, anguaño Kraft Foods Group ye parte d'una nueva fusión,.

Historia editar

Cúntase que'l so fundador James L. Kraft primeramente vendía quesos fechos pola so familia nun carruaxe.

Al cabu del tiempu taría en tou Estaos Xuníos y tendría presencia mundial.Nel añu 2001, Kraft adquirió'l total de les aiciones de Nabisco, empresa dedicada a la fabricación de galletes y bizcuechos. Escontra finales de 2009, Kraft fixo una ufierta pública p'adquirir la totalidá de les aiciones de la empresa de confitería británica Cadbury. El conseyu de Cadbury aprobó por mayoría'l 19 de xineru la ufierta de Kraft, suxuriendo a los accionistes vender les sos aiciones a Kraft. El 2 de febreru de 2010 ye la fecha llende pa completar la transaición.

Reestructuración Internacional editar

Kraft empezó un procesu importante de reestructuración en xineru de 2004, dempués d'un añu de ventes probes (en gran parte por causa del creciente enclín de los norteamericanos a buscar una alimentación sano y curiar la so salú). La compañía anunció'l zarru de 19 instalaciones de la empresa per tol mundu y l'amenorgamientu de 5500 puestos de trabayu, según la venta del 10% de los sos productos calificaos. Envalórase que los directivos de Kraft amenorguen la plantía en 8000 puestos de trabayu, el 8% de la so mano d'obra. Les marques de Kraft fueron vendíes a delles compañíes dempués de la so fusión con Nabisco; la compañía vendió'l so negociu del azucre y el so negociu d'alimentos p'animales domésticos so la marca Milk-Bone a Del Monte Foods.

Crítiques a Kraft Foods editar

Contaminación en Massachusetts editar

En 1992, la fábrica de gelatina na zona atlántica de Woburn, Massachusetts, provisora a Kraft d'esti productu, llogró quexes de los vecinos por golores nocivos, llanzamientos de basura tóxica nel puertu de Boston, y política de secretu corporativu. Por causa de esta erupción de quexes locales, la fábrica de Massachusetts convidó a los representantes ambientales Paul Casey y Carol Donovan a la planta. Sicasí, a éstos torgóse-yos dir más allá de la sala de conferencies. Los constantes pidimientos d'una visita a la planta per parte de los periodistes fueron refugaes. En 1993 la planta foi sancionada con una multa $250.000 por violar el acta d'aire llimpio de 1970.

Productos editar

Los negocios de base de Kraft tán na bébora, el quesu, los lácteos, los snacks, la confitería y les ceberes.

Referencies editar

Enllaces esternos editar