La Sidra

revista asturiana

La Sidra ye una revista mensual qu'edita l'Asociación Cultural Ensame Sidreru dende 2003 col Depósitu Llegal AS-03324-2003. El primer númberu asoleyóse en setiembre de 2003 convirtíéndose na primer revista temática sobre la sidra n'Asturies. La Sidra ye una publicación con conteníos n'asturianu y castellán y recueye noticies de l'actualidá del mundu la sidra, información d'echadores de sidra y concursos, sobre la sidra n'otres partes del planeta, entrevistes a chigreros y llagareros, artículos d'opinión, d'investigación, d'etnoloxía y de divulgación, recetes... en definitiva de tolo que se mueve nel mundu sidreru. La revista pasa les 140 páxines a tou color y tien una tirada de 3.000 a 5.000 exemplares[necesita referencies], poro, la mayor espublización de cualesquier tipu sobre cultura sidrera tanto en tirada como en númberu de páxines[necesita referencies].

La Sidra
Datos
Tipu revista
Fundación 2003
Estáu  Principáu d'Asturies
Cambiar los datos en Wikidata

Anguaño ye la mayor revista de temática sidrera del mundu, el cualesquier llingua y la so páxina web ye la más visitada del sector[necesita referencies], convirtiéndose na referencia tanto n'Asturies como n'otros países que tienen cultura sidrera. La páxina ufierta conteníos n'asturianu, castellán y n'inglés, lo que fai entá mas grande la so presencia a nivel internacional[necesita referencies].

Esta revista apaez en versión escrita n'alta calidá y tamién en formatu pdf afayable na so páxina web.

Otres revistes sidreres editar

Tres l'apaición de La Sidra en 2003 y el so afitamientu, vendríen otros proyeutos como la revista bimensual Sicera asoleyada pola Asociación de Llagareros d'Asturies dende finales de 2005 y que sería la segunda publicación sobre la bebida asturiana por escelencia enantes d'abandonase'l proyeutu y esapaecer. Más tarde en xunu de 2006 aparecería la revista Vivir la Sidra qu'edita Editora del Norte y por últimu'l proyeutu empresarial Sabor de Sidra (finales de 2006) periódicu mensual de baldre que tamién fora abandonáu al pocu tiempu d'editase.

Referencies editar

Enllaces esternos editar