Conozse como laminación o laminado (dacuando tamién se denomina rolado) al procesu industrial per mediu del cual amenórgase la espesura d'una llámina de metal o de materiales asemeyaos cola aplicación de presión por aciu l'usu de distintos procesos, como la laminación d'aniellos o'l laminado de perfiles. Poro, esti procesu aplícase sobre materiales con un bon nivel de maleabilidad. La máquina que realiza esti procesu conózse-y como laminador.

Esquema del procesu de laminación.

El laminado puede ser en fríu o en caliente. El laminado en caliente ye'l que se realiza con una temperatura bastante mayor a la de la recristalización que tien el metal.[1] La forma actual del laminado en caliente deriva del procesu patentáu pol británicu Henry Cort en 1783, que ye popularmente conocíu como «el padre de la laminación» debíu al gran impautu de dichu proceso na industria metalúrxico.[2]

Ver tamién editar

Referencies editar

  1. Ferrer Giménez, Carlos; Amigó Borrás, Vicente (2003). Tecnología de materiales. Valencia: Universidá Politéunica de Valencia, páx. 321. ISBN 9788497053631.
  2. Corporación Aceros Arequipa (2007). L'aceru. Lo qu'hai que saber, 2ª, Lima: Grupu Publicidá, páx. 45.

Enllaces esternos editar