Left 4 Dead 2 ye un videoxuegu de disparos en primer persona cooperativu de tipu survival horror creáu pola compañía Valve Software. Ye la secuela de Left 4 Dead y llanzóse al mercáu'l 17 de payares de 2009 n'Estaos Xuníos y Llatinoamérica. N'Europa llegó trés díes depués, el 20 de payares. Esta secuela ta disponible para PC y pa la consola Xbox 360.

Left 4 Dead 2
Desendolcador Valve Corporation
Distribuidora Valve Corporation
Compositor Mike Morasky
Motor Source
Plataforma Linux, Xbox 360, Microsoft Windows y macOS
Publicación 17 payares 2009 (América del Norte)
19 payares 2009 (Xapón)
20 payares 2009 (Xunión Europea)
5 setiembre 2010
2 xunetu 2013
Serie Left 4 Dead (es) Traducir
Xéneru disparos en primer persona, survival horror (es) Traducir y videojuego posapocalíptico (es) Traducir
Mou un xugador, multixugador y mou cooperativu
Preséu d'entrada tecláu, mur y Xbox 360 Controller (es) Traducir
Clasificaciones
CERO Maduro +17 (es) Traducir
ESRB Maduro +17 (es) Traducir
PEGI PEGI 18
USK USK 18
Más información
Páxina web oficial l4d.com
Left 4 Dead Left 4 Dead 2 '
Cambiar los datos en Wikidata

El 14 d'avientu de 2009 foi anunciáu'l primer conteníu descargable pa esta secuela: una nueva campaña llamada The Passing, que se desenvuelve ente les dos primeres campañes del xuegu. Equí axúntense los protagonistes del primer Left 4 Dead (Francis, Bill , Louis y Zoey) colos sobrevivientes d'esta secuela. Bill apaez ensin vida, yá que se sacrificó por que los demás pudieren escapar. Salió a la lluz el 22 d'abril de 2010.[1]

Desenvolvióse una versión pa Linux (utilizando Ubuntu nes pruebes) que la so beta publica llanzar en mayu de 2013.

Campañes editar

  • Dead Center (Puntu Muertu): Tou empieza na ciudá de Savannah (Georgia), na azotea d'un hotel. Los sobrevivientes reparen cómo un helicópteru d'evacuación alloñar ensin velos. Pero la "CEDA" informara d'otru centru d'evacuación nel Centru Comercial Liberty, polo que tenemos de dirixinos hacia pa ellí. Pa ello tenemos de salir del hotel (que se ta desmoronando por cuenta de les quemes qu'hai nel so interior), travesar les cais bloquiaes por vehículos y barreres policiales y entrar nuna tienda d'armes onde'l dueñu ayúdanos a desbloquiar la cai que lleva a dichu centru comercial (non ensin antes apurri-y unos refrescos como previu pagu). Una vegada dientro del edificiu, afayamos que yá fuera invadíu polos infestaos, polo que tenemos que lluchar contra los infestaos hasta llegar al antepar, onde atopamos l'automóvil de Jimmy Gibbs Junior n'exhibición. Va Haber que coyer los bidones de gasolina cercanu pa enllenar el depósitu del coche y una vegada llenu, usalo pa escapar.
  • The Passing (Fallecimientu): Dempués d'escapar en "Dead Center", detenemos frente a una ponte zarrada nel pueblu de Rayford (Georgia), una comunidá con una vibrante vida nocherniega. Ellí atopamos con unu de los sobrevivientes del anterior xuegu, quien nos saluda y diznos qu'ellos nun pueden baxar la ponte, una y bones los xeneradores tán na otra vera. Debemos entós llegar hasta ellí. Va Haber que percorrer la zona costera de la ciudá, siguiendo les sos cais y alamees, travesar tiendes, un centru nocherniegu, una cai n'obres ya inclusive pasar al traviés d'un llugar onde se taba celebrando una boda. Tamién tenemos de percorrer el sistema de drenaxes que pasa per debaxo del ríu. Yá nel otru llau, atopamos con Francis, Zoey y Louis. Tamién afayamos el cadabre de Bill, que se sacrificó polos sos amigos. El xenerador nun tien combustible y nun puede funcionar, polo que tenemos de buscar tanques de gasolina pola contorna pa poder utilizalo. Una vegada llenu de combustible, vamos tener qu'esperar hasta que la ponte baxe. Cuando tea llistu, volvemos al automóvil y retomamos el viaxe, ente que los protagonistes del primer xuegu despidir de nós. Esta campaña ye la más curtia de toes, y ye la única campaña del primer conteníu descargable: "Fallecimientu". Nesta campaña podemos ver una witch vistida de novia. Tamién atopamos el cadabre de Bill, onde podemos recoyer la so arma, pero nun ye posible alicar col desfibrilador.
  • Dark Carnival (Feria Siniestra): Llegamos al Condáu Griffin, entá en Georgia. L'automóvil qu'usamos pa fuxir nun puede siguir por cuenta de un gran embotellamientu de vehículos, polo que tenemos de siguir a cuerpu. Agora hai que dirixise al parque d'atraiciones "Whispering Oaks", percorriendo l'autopista llena de coches abandonaos y pasando por un motel igualmente ermu. Una vegada nel parque d'atraiciones, tenemos de travesalo (pasar poles pequeñu atraiciones y por ente puestos de comida, entrar y percorrer el túnel del amor ya inclusive xubir per un monte rusa) hasta llegar al escenariu del conciertu de los Midnight Riders. Ellí activamos la música y les lluces del conciertu por que un helicópteru que sobrevuela la zona decatar de la nuesa presencia y vénganos a rescatar.
  • Swamp Fever (Banzaos): El pilotu del helicópteru que nos salvó en "Dark Carnival" taba infestáu col virus y estrellamos en dalgún llugar cercanu a los banzaos. Agora tenemos d'escapar pasando per dellos caminos entablaos, per zones onde l'agua lléganos hasta les rodíes, por construcciones sobre pilotes y travesar tamién los restos d'un avión comercial hasta llegar a un antiguu plantíu abandonáu. Equí atopamos una radio encendida y pidimos ayuda. Respuéndenos un tal "Virgil", dende un pequeñu barcu, que llega unos minutos dempués pa sacanos d'ellí con vida.
  • Hard Rain (El Diluviu): Llegamos a "Ducatel" (Misissippi), un pueblu construyíu en redol a una antigua azucrera que diba ser baltada. Virgil diznos que'l so bote precisa más combustible si queremos llegar a Nueva Orleans, polo que baxamos nel pueblu pa buscar el combustible. Al afayar que la gasolinera más cercana ta vacida, tendremos de percorrer la ciudá aparentemente despoblada, dir pol complexu azucreru "Ducatel" (que ta en ruines y abandonáu dende va años) y travesar los campos de caña d'azucre hasta llegar a una gasolinera que ta a casi tres quilómetros de distancia del nuesu puntu de partida. Ellí atopamos bidones con diésel. Agora, y colos bidones ataos al llombu, hai que volver pol mesmu camín que tomamos, pero sumíos nun fuerte temporal de vientu y agua. Volvemos al puntu d'entamu y encendemos el lletreru lluminosu d'un restorán por que Virgil detéctenos y venga a salvanos del furacán y de los infestaos que s'averen.
  • The Parish (La Parroquia): Por fin tamos en Nueva Orleans, pero la infeición llegó primero que nós. El nuesu amigu Virgil déxanos nun muelle, a poca distancia de la ponte que coneuta la ciudá con un centru d'evacuación (al otru llau del Ríu Misissippi). Colos F-18 amenaciando con bombardear la ciudá, tenemos de travesar el famosu Cuartel Francés de la urbe sureña, dir poles sos cais y xardinos y tamién pelos interiores de dellos edificios y restoranes. Va Haber inclusive que pasar por un campusantu de la ciudá y por dalgún qu'otru sitiu más llenu de zombies hasta llegar a la ponte. Una vegada sobre él, tenemos de travesalo hasta llegar al otru estremu (primero que los caces bombardeen la ponte), n'ónde nos espera un helicópteru pa llevanos a una base militar n'alta mar, fora del algame de los infestaos.
  • The Sacrifice (El Sacrificiu): Esta campaña toma lugar antes de "The Passing", coles mesmes que "Dead Center" y ye la continuación direuta de "Blood Harvest" de Left 4 Dead. Cunta la hestoria de cómo Bill, Zoey, Francis y Louis, dempués d'un llargu viaxe en tren dende Pensylvania lleguen finalmente a la ciudá de Rayford (Georgia). Una vegada ende los sobrevivientes tiense qu'abrir pasu al traviés d'un tarrecible accidente ferroviariu, una fábrica de lladriyos y un gran barcu apináu d'infestaos hasta atopar un veleru pa dirixise a unes islles que Bill suxurió. Una vegada atopáu'l veleru y atropáu provisiones abondes, el grupu tendrá d'encender trés xeneradores p'alzar la ponte pa estenar el pasu del veleru al mar, pero una vegada ende, el ruiu provocáu pela ponte atrai a cientos d'infestaos. Casi a media xera, un xenerador falla y un sobreviviente tien de sacrificar la so vida pa re-encender (nel cómic oficial, ésta xera realizar Bill), mientres los otros sobrevivientes nun pueden faer nada pa rescatalo. Esta campaña forma parte del Segundu Conteníu Descargable: "El Sacrificiu".

Sobrevivientes editar

Los sobrevivientes d'esta nueva entrega vuelven ser cuatro (Nick, Ellis, Rochelle y Coach) y los antiguos personaxes (Louis, Francis, Bill y Zoey) tamién van tar en delles campañes. Al igual que nel primer xuegu, son tres homes y una muyer, depende quien seleiciones, pa la versión de PC pueden modificar y sustituyir a los 8 sobrevivientes con Add-Ons.

Paquetes de Conteníu (DLC) editar

DLC #1: Fallecimientu: Inclúi namái una campaña de 3 capítulos llamada "Fallecimientu", con nuevos infestaos cómo "El sobreviviente cayíu", nuevos modelos d'infestaos normales y un nuevu modelu de Witch (vistida de Novia). Nueves armes como la M60, el bate, el palu de Golf y nuevos recursos como los "Lockers". Tamién inclúi les Maneres de xuegu "Mutaciones" y otres lligues menores. Disponible dende'l 22 d'abril de 2010.

DLC #2: El Sacrificiu: Inclúi la campaña "El Sacrificiu" de 3 capítulos un pocu más llargos que'l DLC anterior y cola campaña "Alta Médica" del xuegu anterior. Tamién inclúi armes como la M60 y el bate de baseball, amás de volver xugar colos sobrevivientes del xuegu anterior y un nuevu modelu pal Tank. 5 nueves mutaciones pa los que mercaron el primer DLC y un nuevu esplosivu "El barril". Disponible dende'l 10 d'ochobre de 2010.

DLC #3: Agües Aturbolinaes: Inclúi una nueva campaña de 4 capítulos: "Cold Stream", tres campañes de left 4 dead 1: "Toque de difuntos", "Últimu Vuelu", "Collecha de Sangre" y el primer DLC de L4D1, "Terapia de Choque". Cold Stream tuvo en desenvolvimientu dende principios de 2011, sicasí al ser el conteníu más grande que fizo Valve pa Left 4 Dead, la so salida retrasóse dellos meses. Va Tar disponible pa la so descarga a partir del 24 de xunetu de 2012 en Steam y foi llanzáu'l 3 d'agostu de 2012 pa Xbox 360. A diferencia de los primeros dos DLC, esti nun cunta con nueves armes, pero inclúi una opción pa escoyer cualquier mutación a voluntá p'aquellos que mercaron el primer DLC. Cold stream nun ye parte de la historia principal de Left 4 dead y polo tanto ye una campaña col únicu fin de prestar.

Personaxes editar

  • Coach: Ye un home de 44 años,de gran corazón y mayor mambís que solo ye superáu pol so infinitu gustu pol chocolate. Empezó una carrera como defensa nel so equipu de la universidá, pero una mancadura na rodía obligó-y a estremase d'esi futuru y acabó como profesor d'educación física nuna escuela secundaria na so ciudá natal. En viendo como la so querida ciudá foi afarada pola infeición, nun tien más qu'usar les sos conocencies pa emponer a los sobrevivientes pelos enrevesáu caminos escontra Nueva Orleans. Visti un polu d'un equípo de fútbol americanu, unos guantes negros y un pantalón beige con petrina.
  • Ellis: Ye un mozu de 23 años ye mecánicu de Filadelfia. Ama la vida, créese inmortal y puede tratar cualquier contratiempu como una diversión pa impresionar a los sos amigos. Estrema'l so tiempu ente'l so trabayu de mecánicu, salir colos amigos y tar los domingos en casa de la so madre pa comer. ¿Para qué vivir n'otru sitiu colo perfecto que ye ésti? Y entós llegaron los infestaos p'arruinar la so perfecta vida. Asina que agora pasa'l tiempu tratando d'impresionar a los sos nuevos amigos y prestándose coles nueves esperiencies qu'apurren la situación na que'l mundu atópase agora. Lleva puestu'l so monu de trabayu amarráu a la cintura, una playera color mariellu con un logotipu en negru y la gorra del taller en que trabayaba. Nota: el primer gran amor de Ellis foi Zoey, na campaña "Fallecimientu" ver na ponte (nuna de les varies escenes d'esta campaña).
  • Nick:Tien 35 años,ye un ludópata que taba deteníu, arrestáu por fraude. La so vida llevó-y a aprender una gran lleición: nun confiar en naide, yá que gracies a esto atrapar. Llega a Savannah pal so xuiciu, pero atopar con cadabres atropaos y zombis, lo primero que se-y asocede ye entrar a una tienda y robar el traxe más caru qu'atopara (de preferencia blancu), dempués de vistise, dase cuenta de que nun taba solu, había otros 3 sobrevivientes , lo que lu va llevar a forxar una débil alianza con ellos que-y fadrá aprender a confiar cada vez más no que queda de la humanidá. Visti un traxe de color blancu y una camisa azul llétricu; tamién lleva dellos aniellos nos deos.
  • Rochelle:Tien 27 años,ye orixinaria de Cleveland, Ohio. Yera una ayudante nuna gran productora de televisión. El so trabayu consistía en cargar cables y preparar cafés hasta que lu indicaron que tenía que dir hasta Savannah pa rodar un pequeñu reportaxe sobre'l centru d'evacuación asitiáu en dicha ciudá. Obviamente, la situación que topa ye dafechu distinta a la esperada. Cuando taba preparando les cámares, vese somorguiada nuna gran batalla na que lleva les de perder. La guerra nun va parar los sos suaños y agora utilizar como una forma más de demostrar el so inxeniu. Usa unos pantalones vaqueros aparentemente nuevos y una camiseta rosa col logo de la banda Depeche Mode.

Otros personaxes editar

  • Zoey
  • Bill
  • Louis
  • Francis
  • Midnight Riders
  • Whitaker
  • Virgil
  • John y Amanda Slater

Infestaos editar

Son con quien vamos atopar en tol xuegu, y va haber que defendenos d'ellos. Hai distintes mutaciones, que son:

  • Infestaos comunes: Tamién conocíos como La Horda entá caltienen la so forma humana; magar-y los puede matar con disparos de pistola, la so fuercia anicia na so arrasante superioridá numbérica. Son bien agresivos,(inclusive, dacuando, ve engarrar ente ellos) y a diferencia de l'anterior entrega, na cual la so vistimienta yera d'oficina (camises, traxes, corbates), pueden atopase infestaos vistíos con ropa informal. Cada unu d'ellos tienen 50 puntos de salú y escarecen de resistencia dalguna al fueu, polo que van morrer al ser algamaos poles llapada del molotov.

Infestaos especiales editar

Nesta entrega apaecen los mesmos de l'anterior y otros nuevos. Los de l'anterior sufrieron deformaciones por cuenta de una esposición enllargada al virus.

  • Boomer: Infestáu gruesu que puede llanzar el so fiel sobre los sobrevivientes. Esta sustancia actúa como feromona qu'atrai una gran cantidá de zombis escontra'l sobreviviente impactáu y -y entorpecera la visión mientres 20 segundos . Cuando muerre, el Boomer esplota trescalando de fiel tou lo qu'hai al so alredor, pudiendo afectar a los sobrevivientes. Nesta entrega perdió'l pelo y puede atopase la versión femenina d'ésti. Ye'l más débil de toos yá que namái tien 50 puntos de vida y solo aguantara 10 segundos amburando.
  • Smoker: Infestáu alto y delgáu qu'atrapa cola so llingua a los sobrevivientes, provocando que la víctima alloñar del grupu, pudiendo llegar a afogala. Cuando muerre, dexa una trupa cortina de fumu qu'aburuya la visión, surdiendo asina'l so nome. Nesta entrega háise-y deformado media cara y saliéron-y delles llingües falses alredor de la cabeza lo que fai más difícil saber cual ye la qu'afuega al sobreviviente. Emite soníos d'un home con tos ronca. Tien 250 puntos de vida.
  • Hunter: Infestáu bien rápido y arteru que puede atacar y estropiar severamente a un sobreviviente, yá que al truñalo dexar indefensu y namái puede lliberar cola ayuda d'unu de los sos compañeros. Ye capaz de saltar dende un edificiu ensin faese dañu. Nesta entrega perdió los zapatos, la parte inferior de los pantalones (de la rodía pa embaxo) y les mangues (del coldu pa embaxo) y saliéron-y pústulas. Al igual que'l Smoker, tien 250 puntos de vida.puede evitase ser atrapáu por esti emburriándolo cuando esti nel aire
  • Tank: Infestáu monstruosu y robezu. Puede llanzar coses pesaes (como roques, vehículos , contenedores de basures ya inclusive árboles enteros) y tiralos a los sobrevivientes. Tamién puede llanzar tanto a zombis como a los sobrevivientes pel aire, faciéndo-yos enforma dañu. Nesta entrega perdió'l pelo, la so llingua amenorgar a la metá, agora ye más rosado y tien los pantalones enllordiaos de sangre. En cada dificultá tien distintos puntos de vida.
  • Witch: Infestáu Femenín Reconocible pol so lloru, tien de tenese curiáu yá que si llegar a asustar, ésta nun va duldar en correr escontra'l sobreviviente que lu asustó, con un solu golpe incapacita a la víctima (o matar en realista y espertu). Una de les meyores escontra ta infestada son la ventaya pa poder caminar y esto notar claramente en Hard Rain (El Diluviu) nel episodiu L'Azucrera, onde hai munches, yá que se sienten atraíes pol golor del azucre y a la ingente cantidá d'agua que cai. Nesta Entrega Revelóse una que Puede Caminar entá llorando llamada Witch Errante. Na Campaña The Passing (Fallecimientu) atópase vistida de novia, onde tenemos que pasar a un llau d'ella pa poder avanzar y esto puede asustar. Esti Infestáu nun tuvo cambeos a diferencia de los demás Tien 1.000 puntos de vida, por cierto ye la única infestada non xugable na versión oficial.
  • Charger: Infestáu deforme que tien un robezu y xigantescu brazu, que'l so tamañu ye inversamente proporcional al otru, que ye bien pequeñu (amás del fechu de que los sos pies tamién tán desequilibraos el más pequeñu debaxo del brazu más grande y viceversa). Ye capaz de correr a gran velocidá escontra unu de los sobrevivientes y anque tenga atrapáu a un sobreviviente mientres embiste tamién puede estropiar a los demás sobrevivientes llanzándolos lloñe o hasta matalos si hai derribadorios y depués abasnar hasta atopar con un llugar col que para (sacantes que la turniada termine polo cual dura 2 segundos y quita 10 puntos de vida), darréu, empezar a entartalla-y contra'l suelu, o si hai derribadorios mandalos lloñe y matalos al intre. Tien una gran cantidá de salú y si atopar en terrén abiertu faise bien difícil sigui-y una vegada abasnó a dalgún de los sobrevivientes. El ruiu que fai ye similar al bramíu d'un toru amás de qu'esti nun apaez na primer entrega. Tien 600 puntos de vida.
  • Spitter: Infestáu femenín que'l so estómagu ta llenu d'un ácidu bien corroyente y puede cuspir a una gran distancia. Al llegar al suelu espándese y estropia a los sobrevivientes asitiaos en dichu charcu, provocando más dañu cuanto más tiempu tean sobre él. N'ocasiones ye bien silenciosa, pero de xemes en cuando emite unos gritíos bien agudos y carauterísticos. Al morrer, dexa al so alredor un charcu d'ácidu, más pequeñu que'l qu'emite, pero igual de corroyente. Esti infestáu nun apaez na primer entrega. Tien 100 puntos de vida.
  • Jockey: Infestáu pequeñu y gorrumbu que se mueve como un monu y emite ruios y rises de hiena. El so poder anicia en que puede saltar enriba de los sobrevivientes y controlalos, pudiendo llevalos d'esa manera fora del algame de los sos compañeros o a otros peligros como les hordas d'infestaos. Da unos saltos que pueden poner nerviosu a más d'unu y una de les desventaxes de cayer presa d'un Jockey ye que los compañeros pueden dispara-y a la so víctima por error. Esti infestáu nun esistía na primer entrega. Tien 325 puntos de vida.


El Lepotista, Ogroman y el Nepad provenientes de Resident Evil 6, son variantes del Boomer/Boomette, Tank y Charger disponibles en Steam Community.

Infestaos pocu comunes editar

Formen parte de La Horda, pero tienen ciertes carauterístiques que los estremen del restu les cualos dependen del traxe (amás por que sían fáciles de reconocer les sos prendes tienen partes fluorescentes) y tampoco puede xugase con ellos na manera Versus. Esiste un tipu per cada campaña, que son:

  • Axente de VENCER: Son axentes de la CEDA que fueron infestaos col virus, entá llevando traxes especiales que los diben a protexer contra la infeición. Cuando muerre, puede escuchase como'l so traxe desénchese. Pueden traer consigo frascos con vultura del Boomer (de xuru pa llevala a científicos y desenvolver una posible cura). El traxe que lleven puestu ye a prueba de fueu, polo que nun se ven afeutaos poles quemadures que'l molotov pueda causa-yos. Atopar na campaña Dead Center (Puntu Muertu), El Sacrificiu y "No Mercy" (Alta Médica).
  • Jimmy Gibbs Junior: Ye un famosu pilotu de carreres que tampoco pudo evitar la infeición. Tien 1000 puntos de salú(al igual que la Witch) y si cutir puede nublar la nuesa visibilidá, yá que enllordia a los sobrevivientes con combustible de motor. Solo podemos atopar nel últimu capítulu de Dead Center(Puntu Muertu), anque hai bien poques posibilidaes de dar con él (concretamente un 5%).[2]
  • Sobreviviente cayíu: Yeren sobrevivientes preparaos pa face-y frente a la horda de zombis, pero desgraciadamente nun yeren inmunes al virus como los protagonistes del xuegu, polo que cayeron víctimes de l'andada. Estos a pesar de cayer presa de la infeición , caltienen les sos ganes y/o esperances de vivir yá que al sufrir el mínimu dañu estos van fuxir queriendo caltener a salvo los sos oxetos. Cuando estos infestaos sían derrotaos, dexen cayer el so equipu de sobrevivencia (botiquinos, píldores, cócteles molotov y/o bombes caseres). Tán presentes na campaña Fallecimientu. Tamién los zombis ataquen a los sobrevivientes cayíos.
  • Payasu: Son payasos infestaos que trabayaben nel parque d'atraiciones Whispering Oaks. Usen unos enormes zapatos qu'emiten un ruiu al caminar, lo qu'atrai a más infestaos. Si cutímos-yos na cara, vamos faer que la so ñariz de payasu emita un interesáu soníu. Namái atopar en Feria Siniestra.
  • Enllamorgáu: Son habitantes de los banzaos tamién infestaos pol virus. Tán cubiertos de fango (faciendo la función de camuflaje) polo que son difíciles de detectar. Caminen nos sos cuatro estremidaes y son más rápidos que los demás. Cuando un Enllamorgáu te cute, te chisca folla. Si te sigue cutiendo, va llegar a nublar la to visibilidá. Tán na campaña Swamp Fever y Cold Stream.
  • Obreru de la construcción: Son emplegaos d'una compañía demoledora (al cargu de desmantelar l'antiguu inxeniu azucreru Ducatel) que tamién fueron atacaos pol virus. Lleven puestu unos cascos de construcción que los protexen de los disparos a la cabeza. Tamién usen oreyeres industriales que los faen inmunes a los ruios qu'emiten les bombes caseres. Vamos Dar con ellos en El Diluviu,"El Sacrificiu" y No Mercy.
  • Antidisturbios1: son policías antidisturbios contrataos pola CEDA pa caltener l'orde ente los sacupaos en Nueva Orleans, pero que tamién cayeron víctimes de la infeición yá que nun yeren inmunes y porque los zombis superaben en demasía a los axentes antidisturbios. Lleven puestu cascos y traxes antibales que los protexen de los disparos de les armes, pero solu de frente, yá que per tras tán desarimaos. Lleven porres de policía, lo que nos apurren armes de cuerpu a cuerpu al morrer. Podemos atopar na campaña La Parroquia y Cold Stream.


* Nome n'español según la traducción oficial del xuegu.

1 Traducción lóxica al español (al nun disponer de traducción oficial).

Sistema de Xuegu editar

El xuegu cunta colos cuatro maneres del so predecesor: el Single player (nel que se xuega un solu xugador), el Cooperative (xugamos en llinia con otros xugadores), el Versus (podemos xugar como infestaos) y el Survival (nel qu'hai que sobrevivir el mayor tiempu posible). Tamién se crearon dos nuevos maneres de xuegu: el primeru llamáu Busca, nel cual los sobrevivientes tienen d'atopar tanques de gasolina pa faer funcionar un xenerador, ente que los infestaos tienen qu'evitar de toes toes que los sobrevivientes llogren el so cometíu (tou esto col tiempu en contra). El segundu ye la manera Realismu, nel qu'hai que xugar les mesmes campañes, pero cola diferencia de que los sobrevivientes nun rellumen si atópense bien lloñe, nin tampoco s'avisa al equipu quien ta siendo atacáu por un infestáu especial. Cola salida de The Passing, apaeció una nueva manera multixugador de nome Mutación, onde cada selmana altériase unu de les maneres pa dinamizar entá más el xuegu.

Les campañes de Left 4 Dead 2 tienen la mesma estructura básica que les de Left 4 Dead: una cantidá determinada de capítulos per campaña (caúna separada por un abellugu) y el Clímax, que dura ente cinco y diez minutos hasta ser rescataos.

Pero lo que fai qu'esti xuegu sía más curiosu al respective de el so predecesor ye l'ameyorada intelixencia artificial, moteyada'l AI Direutor 2.0. Ésta non yá ye la responsable de regular la cantidá d'infestaos por campaña, sinón qu'amás alteria los caminos que los sobrevivientes tienen de tomar pa llegar a un abellugu y tamién controla'l clima de forma radical. Y ye responsable de les decisiones del ordenador al tomar armes cuerpu a cuerpu, coles mesmes cola desventaxa de nun poder usar oxetos refundizos. Con estos cambeos de la intelixencia artificial, esta secuela ye muncho más dinámica que la so predecesora.

Mutaciones de la manera de xuegu editar

  • VS-Realista: ye la manera enfrentamientu namái cola diferencia de que los sobrevivientes y oxetos nun tienen les figures que los marquen onde tán, nin apaecen los sos nomes enriba d'ellos, asina que nun deben de dixebrase yá que si asocede pueden morrer más fácilmente, per otra parte los infestaos sufren menos dañu nel cuerpu asina qu'hai qu'apuntar na cabeza.
  • Hemorraxa: campaña común y corriente namái que nun hai botiquinos y vas perdiendo vida col tiempu. Lo únicu que puedes atopar son les píldores y adrenalines que te brindaren vida temporal.
  • Hemorraxa versus:
  • Llitru a llitru: ye un cambéu de la manera busca, onde tienes que dir xuntando los tanques de gasolina d'ún por ún y los sobrevivientes nun van poder dixebrase.
  • Gnomu traumatúrgico: ye una manera campaña onde la única diferencia ye que te van dar al Gnomu Chomspky ensin importar la campaña que sía tienes vida temporal y col Gnomu te cures, lo único importante ye llevalo contigo a la fin de la campaña.
  • L'últimu home sobre la tierra: solamente disponible en manera d'un xugador, esta mutación ye un pocu difícil, yá que yes el to solu contra tolos infestaos especiales (a esceición del Boomer).
  • L'home de fierro: Campaña en manera esperta, ensin resurrección y munición llindada. Una vegada piérdese la partida, va reiniciase la campaña.
  • Masacre con motosierras: nesta mutación namái se dexen usar motosierras. Tolos sobrevivientes lleven una consigo y ye ilimitada .
  • Masacre: ye una manera campaña onde solo se dexen usar l'ametralladora M60 y ye ilimitada.
  • Espaciu pa unu: ye una campaña normal, solo que nos últimos mapes de cada campaña solo un supervivente puede fuxir nel vehículu de rescate pa eso toos al postreru engarrar pa llegar.
  • Tiru a la cabeza: ye la manera campaña cola diferencia de que los infestaos comunes namái pueden morrer de tiros a la cabeza (nesta mutación nun apaecen infestaos especiales por cuenta de la dificultá qu'amuesa).
  • VS-Sobrevivencia: manera de sobrevivencia onde los infestaos son xugadores humanos y gana l'equipu que dure más tiempu.
  • Cuatro espadachines: modo campaña onde namái se pueden usar la katana y onde namái apaecen los infestaos especiales.
  • Doble 4: campaña na cual los infestaos especiales son 8 y remanecen más rápidu
  • ¡Taaannnk!: ye una manera VS nel que los infestaos (xugadores) son siempres Tank y nun hai botiquinos.
  • Versus ensin vida: ye una manera vs nel cual nun hai píldores, adrenalina nin botiquinos lo cual facer un retu.
  • Temporada de gripe: ye una manera con una campaña normal solo que salen boomers, spitters, tanks ya infestaos normales pero ye bien difícil una y bones los boomers y les spitters salen más rápidu y los boomers nun dexen de devolver.
  • Partida de caza: Campaña onde los infestaos especiales son hunters, amás d'haber tanks y witches en ciertos puntos.
  • Pistoleru solitariu: Una campaña onde s'utiliza puramente la mágnum como arma principal, tamién tán presentes los oxetos refundizos y píldores. Los únicos infestaos especiales son el tank, la witch y el boomer. A pesar d'haber casi siempres infestaos comunes en tola campaña, éstos tienen un dañu mayor por golpe: en dificultá normal causen 20 puntos de dañu y n'espertu te incapacita nel actu.
  • Confogl: Manera enfrentamientu onde los sobrevivientes namái pueden llevar armes de primer nivel (escopeta corrediza, metralletes y pistoles (escluyendo'l mágnum). Nun hai botiquinos y namái hai píldorasa y adrenalina.

Armes y oxetos editar

Podemos atopar una gran variedá d'armes a lo llargo del xuegu pa combatir colos enemigos:

  • Glock 171 Capacidá de 15 bales y tien bales infinites según una recarga rápida, puede combinase con otra pistola si atopar mientres el nivel o nos abellugos. Son imprecises a distancia, pero con dos bales un infestáu común va cayer si tar a la distancia correuta. Ye l'arma por defectu del xugador y nun va poder camudala.
  • SIG P220 Ye la segunda pistola que llevamos coles mesmes carauterístiques.
  • Desert Eagle/Mágnum ye la pistola más potente y precisa con munición infinita con cargadores de 8 bales
  • Uzi 480 municiones a lo más, en cargadores de 50 bales. Tien un bon rangu de precisión, especialmente en distancies llargues
  • Mac-10
  • FN Scar
  • H&K MSG90
  • Escopeta táctica Benelli M4: Proveniente de la primer entrega. Amenorgóse la so capacidá de 127 a 90 bales en depósitu recargable de 10.
  • Escopeta de combate SPAS 12 90 cartuchos nun depósitu tubular de 10. Ideales p'ataques a curtia distancia. Increíblemente imprecisa en llargues distancies.
  • Metralleta MP5: Esclusivu de la versión alemana.
  • Rifle d'asaltu SIG SG 552: Esclusivu de la versión alemana.
  • M16 Arma precisa y dañible. Tien una capacidá máxima de 360 bales, en cargadores de 50
  • AK-47 Arma de llargu algame que tien una capacidá de 60 bales
  • Ametralladora M60 Nun puede recargase, tien un clip de 150 bales, ye imprecisa, pero con una mira láser ye bien bona.
  • Granada de mano de fiel³ Un frascu de fiel que al llanzar a cualesquier enemigu tolos zombies normale atacáren-yos.
  • Ametralladora pesada Browning M2 Solo atópense en finales de campaña, nun s'atopa en campañes de la primer entrega, ye bona contra zombies de too tipu, si tiense disparando mientres enforma tiempu caleciérase y vamos tener qu'esperar 1 minutu pa volver usala.
  • Lanzagranadas M79 Causa gran esplosión esaniciando a dellos Zombies al empar, de carga lenta, con 30 granaes y nun puede recargase, sustitúi a la to pistola secundaria.

Sicasí, la mayor novedá nel arsenal del xuegu con respectu al del so predecesor ye la incorporación d'armar cuerpu a cuerpu. Son desaxeradamente potentes:

Otros Oxetos editar

  • Botiquín de primeros auxilios: Ye una pequeña mochila con una cruz colorada que devuelve gran parte de la barra de vida (80 per cientu), solo basta con llevala fornida y caltener pulsiáu'l botón asignáu per dellos segundos pa usalo. Ye d'usu únicu ya instantáneu.
  • Píldores analxésiques: proveniente la primer entrega. Nun curen realmente al xugador, sinón que'l so efeutu analxésicu va enllenar parcialmente la barra de vida, pero col correr del tiempu esta dirá esmoreciendo, quedando'l xugador con una barra cada vez más amenorgada.
  • Inyeición d'adrenalina: Como'l so nome indicar, ye una pequeña xeringa que, al usase recupera parcialmente la salú del sobreviviente que l'usu y otorgára-y dellos segundos de mayor velocidá. Usu únicu ya instantáneu.
  • Desfibrilado desechable: utilizar p'alicar a un compañeru muertu. Apurre 50 puntos de vida sólida al compañeru fináu dempués del so usu..
  • Munición incendiaria: quemen a tou zombi que reciba impautu, va quemar momentáneamente a los infestaos especiales. Una vegada adquiríu, va apurrise un cargador con dicha munición. Vienen en paquetes de color naranxa.
  • Munición esplosiva: Ye lo mesmo que les incendiaries, la única diferencia ye que al impautar va faer una pequeña esplosión, va amoriar/emburriara a cualesquier infestáu especial que tenga a una víctima.

Asina mesmu atopamos oxetos especiales col fin d'asitialos en dalgún llugar estratéxicu y causar una esplosión o una quema al disparar contra ellos (quitando los 2 postreros):

  • Bombona con propanu produz una esplosión considerable y por que funcione tien de disparase dos veces al tanque, una p'abrir la válvula y una más pa realizar la esplosión.
  • Tanque con osíxenu esplota, anque l'impautu que produz nun ye tan dañible como'l tanque de gas propanu. El xugador primeru tendrá de dispara-y pa lliberar el gas, y depués faelo de vuelta pa producir la esplosión.
  • Bidón con gasolina produz fueu instantáneo y de gran magnitú y estensión. Ye una alternativa al cóctel Molotov.
  • Caxa con fueos artificiales produz fueos artificiales de mediana magnitú y estensión. Ye una alternativa al cóctel Bidon de Gasolina.
  • Caxa con refrescos Solo disponible en Dead Center, úsase como mediu de pagu pa Whitaker pa siguir el camín.
  • Gnomu Chompski Solo disponible na Feria Siniestra, desbloquiar nun minixuegu algamando los 760 puntos o más, si llevar hasta'l nivel final y que nos rescate col gnomu, desblóquiase un llogru "Non ensin el mio gnomu".

Al igual que nel primer xuegu, vamos poder dar golpes (independientemente del oxetu que teamos llevando na mano) p'amoriar y esvalixar un pocu a los infestaos nos momentos delicaos. Hai que destacar tamién la posibilidá d'atopar mires láser pa les nueses armes de fueu, que van ameyorar considerablemente la nuesa precisión.


1 Namái puede portase combinándola cola pistola P220 (una en cada mano).

2 Solamente disponible na campaña The Passing y "The Sacrifice".

³ Nun provoca dañu dalgunu, pero puede faer que los infestaos engarrar ente ellos.

4 Nun vamos poder llevala con nós (ta afitada al suelu).

5 Nun vamos poder llevala con nós (ta afitada al suelu) y solamente ta disponible en No Mercy.

6 Tien un usu llindáu.

7 Solamente disponible pa los usuarios que mercaron el xuegu en preventa.

8 Apúrrenos namái salú temporal.

9 Apúrrenos namái salú temporal y déxanos ser más rápidos y fuertes (momentáneamente).

10 Devuelve a la vida a los sobrevivientes yá finaos (Nun siendo que morrieren d'una cayida).

11 Atopar en Dead Center y hai qu'apurri-y la al dueñu d'una tienda d'armes por que nos ayudar a llegar al centru comercial.

12 Nanu de xardín que namái apaez en Dark Carnival. Ganar si llogramos una puntuación de 760 o superior nun xuegu de tiru al blancu na segunda fase de la campaña. Si amás llevar con nós mientres tola campaña hasta ser rescataos desblóquiase un llogru (al igual qu'en Half-Life 2: Episode Two).

Crossover editar

Capcom, Marvel, Tekken, Street Fighter, DC Comics y Mortal Kombat, el subxéneru crossover tan popular últimamente va abandonar la llucha pa saltar al Survival Horror, entemeciendo les creaciones de Capcom y Valve: Resident Evil 6 y Left 4 Dead 2

Left 4 Dead nun se quedó solo con esa apaición, en Minecraft (específicamente na versión del Xbox 360 y Xbox One) puedes adquirir a los personaxes de la serie, inclusive a los infestaos especiales pa poder utilizalos como lo son Ellis, Rochelle, Zoey, Francis, Bill, Louis, Nick, Coach, The Witch, Hunter, Smoker y The Boomer.

En dos tales ampliaciones gratuites esclusives pa les versiones de PC de cada títulu, dende'l 5 d'abril los usuarios de PC pueden escoyer dientro de la manera The Mercenaries No Mercy (Resident Evil 6) a Coach, Nick, Ellis y Rochelle de L4D2, con armes creaes pa la ocasión, amás del cameo de dos de los enemigos más icónicos: la Witch y el Tank.

En primavera tamién, anque ensin fecha exacta, Left 4 Dead 2 va dexar combatir dientro del so universu colos enemigos Lepotitsa, Napad y Ogroman de Resident Evil 6 , enfrentándonos a un nuevu desafíu cuando les criatures de Capcom infesten l'universu de L4D2.[3]

Nel videoxuegu Zombie Army Trilogy tán disponibles como personaxes jugables los ocho protagonistes de Left 4 Dead (Bill, Coach, Ellis, Francis, Louis, Rochelle, y Zoey).

Nel videoxuegu Dead By Daylight ta disponible'l personaxe de Bill como "Sobreviviente". Pero a comparanza d'otros crossovers este paez ser la continuación direuta de lo que lu pasó a Bill dempués de Left 4 Dead.

En Payday The Heist hai una misión titulada "No Mercy" na cual los protagonistes del mesmu tien que dir al hospital Mercy (Qu'apaez en Left 4 Dead) y tienen que robar el sangre d'un paciente infestáu y escapar, na misión pueden usar les mázcares de los infestaos del xuegu pa los personaxes, te puedes atopar con Bill nun elevador, y hai un final alternativu nel que paez ser que los protagonistes de Payday empecipien la infeición de Left 4 Dead.

Ver tamién editar

Referencies editar

Enllaces esternos editar


Predecesor:
Left 4 Dead
Left 4 Dead 2
actual
Socesor:
Posible Left 4 Dead 3