Ligue de Football Professionnel

La Ligue de Football Professionnel, conocida en Francia como "la Ligue", ye una competición deportiva de fútbol que cada temporada celébrase nel país galu. Caltiénse como tal dende hai 60 temporaes (1945), data de la so postrera gran modificación inesperada.

Ligue de Football Professionnel
Xeneral
Tipu de competición organización deportiva
Deporte fútbol
País Francia
Competición
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata
Artículu revisáu

Sistema de competición editar

A imaxe y semeyanza d'otres lligues europees, la lliga francesa ta formada por delles divisiones: La Ligue 1, la Ligue 2, la National, la CFA y la CFA 2.

Los puntos repártense de la siguiente forma: L'equipu que gana un partíu consigue trés puntos y l'equipu perdedor nun consigue nengunu, ente que si dambos equipos empaten consiguen un puntu cada unu. Trescurríu tol campeonatu, l'equipu con más puntos consigue'l troféu que lu proclama como campeón:

  • Nel casu de la Ligue 1, l'equipu que se proclame campeón d'ésta, clasifícase automáticamente pa la Lliga de Campeones. Asina mesmu, tanto'l segundu como'l tercer clasificáu clasifíquense pa la Lliga de Campeones, magar qu'esti postreru tien de pasar primero per tercer ronda pa clasificase definitivamente. El cuartu clasificáu clasifícase direutamente pa la Copa de la UEFA, ente que'l quintu, el sestu y el séptimu clasificáu apuesten la Intertoto. Los trés últimos equipos baxen a segunda división o Ligue 2.
  • Nel casu de les otres divisiones, el primer clasificáu de cada grupu (CFA y CFA 2) o los trés primeros clasificaos (Ligue 2 y National) xuben a la división darréu cimera y los trés (Ligue 2 y CFA y CFA 2) o cuatro (National) postreros baxen a la división darréu inferior.

Los equipos de les divisiones de la Lliga Francesa distribúinse de la siguiente forma:

  • Ligue 1: 20 equipos
  • Ligue 2: 20 equipos
  • National: 20 equipos
  • CFA (Championnat de France Amateur): 4 grupos de 18 equipos cada grupu.
  • CFA 2 (Championnat de France Amateur 2): 8 grupos de 16 equipos cada grupu.

La lliga francesa de fútbol ta entamada pola FFF (Fédération Française de Football), que dirixe per un llau a los campeonatos profesionales y per otru, a los amateurs.

Ver tamién editar

Referencies editar

Enllaces esternos editar