Lliga de les Naciones de la UEFA

La Lliga de les Naciones de la UEFA (n'inglés, UEFA Nations League), tamién llamada Lliga de Naciones, ye un campeonatu de fútbol masculín que se celebra cada dos años les seleiciones nacionales de la UEFA dende la temporada 2018-19. El tornéu realízase mientres les feches internacionales de la FIFA, sustituyendo a los partíos amistosos.

Lliga de les Naciones de la UEFA
Xeneral
Tipu de competición lliga deportiva
Deporte fútbol
País Países Baxos
Organizador UEFA
Historia
Fundación 2018
Competición
Participantes 55
4
Periodicidá Cada añu
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

Nel so primer temporada, la Lliga de les Naciones de la UEFA va tener cuatro divisiones, siendo les dos primeres de 12 equipos caúna, la tercer división va tener 15 equipos ente que la cuarta y última división va tener les 16 restantes. La fase de grupos va cuntar con cuatro grupos por división, y va xugase en formatu toos contra toos ida y vuelta, tomando seis feches internacionales de la FIFA a partir de setiembre de 2018.

Los ganadores de los cuatro grupos de la primer división van avanzar a la fase final, los primeres de cada grupu de la segunda, tercer y cuarta división van xubir, y los postreros de la primera, segunda y tercer división van baxar.

Participantes editar

Participen les 55 seleiciones que formen parte de la UEFA. Dende la primer edición, repártense en divisiones en función de la so posición na clasificación de coeficientes de seleiciones nacionales de la UEFA. Dende esi momentu, a partir de la primer edición, les selecciones van caltenese, van baxar o van xubir de categoría en función de los resultaos deportivos.

Formatu editar

Los 55 participantes van estremar según el so ranking de coeficientes en cuatro divisiones (A, B, C y D), siendo les primeres dos integraes por 12 países, la tercera por 15 y la postrera por 16. De la mesma, estes estremaránse internamente en cuatro grupos, que los sos integrantes van apostar ente sí partíos a ida y vuelta. Los cuatro ganadores de les divisiones B, C y D van llograr un ascensu a la divisional cimera ente que los de l'A van pasar a la ronda de play-off pa determinar un campeón. De la mesma, los 16 ganadores de grupu van llograr el derechu de participar d'una ronda de play-off pa dar un clasificáu a la Eurocopa por división (en casu de qu'un ganador yá tenga'l so cupu pola clasificación regular, el beneficiu va treslladar al segundu del so grupu y asina socesivamente). Finalmente, el peor de cada grupu de primera a tercer división va baxar de categoría.[1]

Ediciones editar

Añu See |width=1%

rowspan=2 bgcolor=ffffff|


Campeón
Final
Resultáu

Subcampeón

Ganador Play-off Lliga A

Ganador Play-off Lliga B

Ganador Play-off Lliga C

Ganador Play-off Lliga D
2018-19
Detalle
 
Por definir
 
Por definir
vs.  
Por definir
 
Por definir
 
Por definir
 
Por definir
 
Por definir

Referencies editar

Enllaces esternos editar