Llista de personaxes de Pokémon

artículu de llista de Wikimedia

Esta ye una llista de personaxes del anime, manga y los xuegos Pokémon. Salvo por Pokémon específicamente notables como Pikachu les especies de Pokémon non tán llistaes equí; detallanse con más información en Llista de Pokémon.

Llista de personaxes de Pokémon
artículo de lista de personajes de Wikimedia (es) Traducir
Cambiar los datos en Wikidata

Pa ver la llista completa de los personaxes qu'intervien na serie d'anime, véase Personaxes de Pokémon (anime)

Personaxes Principales editar

Antagonistes editar

Los rivales editar

  • Gary Oak, conocíu en Xapón como (シゲル Shigeru Ōkido?): El principal rival d'Ash dende la niñez, y nietu del Profesor Oak. Como Ash, viaxa pa ser un Maestru Pokémon, pero abandona la so prometedora carrera pa siguir los pasos del so abuelo. Nel orixinal xaponés, el so nome vien de Shigeru Miyamoto, el creador de los xuegos de Mario y Legend of Zelda, y mentor de Satoshi Tajiri.
  • Ritchie, conocíu en Xapón como (ヒロシ Hiroshi?): Un Entrenador Pokémon que comparte gustos similares en Pokémon como Ash. Tien munchos Pokémon como los d'Ash, y amás los noma con distintos motes amás de etiquetar les sos Pokéballs. El so nome en xaponés, Hiroshi, ye una referencia al presidente de Nintendo, Hiroshi Yamauchi. Richie nun ye unu de los nomes por defectu nos xuegos, anque él puede tar basáu nel protagonista de Pokémon Yellow Version.
  • Drew, conocíu en Xapón como (シュウ Shū?): Nel anime, Drew ye un coordinador Pokémon y unu de los principales rivales de May. Les habilidaes de Drew son una continua inspiración por May pa ameyorar como coordinadora, pero la so actitú despreocupada y altanera tiende a enoxala. Nel Gran Festival de Coordinadores en Hoenn, Drew ganó a May nos cuartos de final, pero perdió ante'l campeón defensor Robert nes rondes finales. Más tarde, nel Gran Festival de Kanto, es vencíu por May nos cuartos de final. Tien cinco Pokémon, Roselia, Masquerain, Flygon, Absol y Butterfree. Drew tá actualmente viaxando por la rexón de Johto pa participar nos Concursos Pokémon.


Referencies editar

Enllaces esternos editar