Longines ye una histórica firma de relós de luxu suiza, perteneciente al Grupu Swatch.

Longines
negociu y marca rexistrada
Llocalización
Sede Saint-Imier (es) Traducir
Direición Suiza
Forma xurídica sociedad anónima (es) Traducir
Historia
Fundación1832
Fundador Auguste Agassiz
Eslogan Elegance is an Attitude (en)
Organigrama
Dueñu Swatch (es) Traducir
Sector
Industria reloxeru
horología (es) Traducir
Productos destacaos reló de pulsera
Participación empresarial
Organización matriz Swatch (es) Traducir
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

Los sos oríxenes remontar a un taller de reloxería fundáu por Auguste Agassiz en Saint-Imier, Suiza. El so sobrín Ernest Francillon desenvolvió la compañía, dio-y el so nome actual y punxo un logotipu, un reló de sable aláu como marca en 1867. Darréu rexistró esi reló de sable aláu como marca acoyéndose al Sistema de Madrid de marques; y a día de güei ye la marca rexistrada vixente más antigua del Rexistru de Marques de la Organización Mundial de la Propiedá Intelectual.

Longines realizó'l so primer mecanismu en 1867, y al añu siguiente foi'l primer fabricante que llanzó un mecanismu que la so carga realizar al traviés de la corona del propiu reló, ensin necesidá d'una llave.

En 1896 la firma foi la encargada de la midida de tiempos na primera Olimpiada moderna. 14 Olimpiaes tuvieron a Longines como'l cronometrador oficial, según más de 30 Tour de Francia, y campeonatos deportivos de ximnasia, esquí, competición ecuestre o Fórmula 1, na que foi patrocinadora mientres dellos años de la Scuderia Ferrari. En 1952 foi la primer compañía que xunió un sistema de midida de tiempu a una semeya finish.

Longines ye famosa polos sos relós d'aviador. El capitán Philip van Horn Weems diseñó pa la firma un modelu de reló, el Angle Hour Watch, con una esfera central móvil que podía sincronizase con dalguna señal de radio como ayuda pa la navegación. Charles Lindbergh usó un Weems nel so vuelu tresatlánticu y diseñó pa la firma un reló pa pilotar col so nome basáu nel anterior. Dambos modelos, Weems y Lindbergh siguen en producción a día de güei, siendo dalgunos de los modelos más veteranos esistentes nel mercáu. Amelia Earhart tamién usó esos relós. Otros famosos posesores de Longines fueron Albert Einstein, quien tuvo un reló de bolsu y otru de pulsera de la firma, Humphrey Bogart o Audrey Hepburn.

Tamién fueron los primeres en llanzar un reló dixital con pantalla LCD en 1971, como la que depués llevaríen infinidá de marques hasta güei. A mediaos de los '80 presentó'l Longines VHP, primer reló de cuarzu termocompensado, qu'adelantraba o atrasaba menos d'un segundu al mes.

En 2001 Longines produció'l so reló 30 millones, y en 2007 celebró'l 175 aniversariu de la firma.

A día de güei tien delles coleiciones masculín y femenín, colos nomes "Elegancia", "Tradición Reloxera", na que taríen homenaxes a los sos modelos del pasáu y "Deportivos", con delles sublíneas. Dalgunos de los sos modelos más conocíos seríen los Lindbergh, Weems, Legend Diver, Conquest, Hydroconquest o Flagship.

Referencies editar

Enllaces esternos editar