Lost ye una serie de televisión d'Estaos Xuníos que foi emitida orixinalmente por American Broadcasting Company (ABC) ente 2004 y 2010, hasta completar un total de seis temporaes. La serie narra les vivencies de los pasaxeros sobrevivientes del vuelu 815 de Oceanic Airlines Sidney- Los Angeles nuna islla aparentemente erma, na cual asoceden coses bien estrañes. Depués del accidente aereu y con frecuencia vuelve a la historia específica de los protagonistes antes del accidente pa esplicar les decisiones que tomen na islla, lo que los llevó a tomar esi avión, y p'amosar qu'ellos, ensin sabelo, taben "perdíos" nes sos vides.

Lost
Datos
Títulu orixinal Lost
Xéneru Programa de televisión paranormal (es) Traducir, ciencia ficción, serie de televisión dramática, robinsonada (es) Traducir y drama sobrenatural (es) Traducir
País d'orixe Bandera de Estaos Xuníos d'América Estaos Xuníos
Añu 22 setiembre 2004
Idioma orixinal inglés
Duración 42 min.
Direición Jack Bender, Stephen Williams y J. J. Abrams
Guionista Damon Lindelof, Carlton Cuse, Edward Kitsis, Adam Horowitz, Elizabeth Sarnoff y Brian K. Vaughan
Compositor Michael Giacchino
Númberu de temporaes 6
Llista de temporaes
Númberu d'episodios 121
Llista d'episodios episodios de Lost (es) Traducir
Repartu
Llista de personaxes Anexo:Personajes de Lost (es) Traducir
Primer emisión 22 de setiembre de 2004
Última emisión 23 de mayu de 2010
Emisora orixinal American Broadcasting Company
Productora ABC Signature (es) Traducir y Bad Robot Productions
Distribuidora Buena Vista Home Entertainment, Hulu y Disney+
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

L'episodiu piloto foi escritu por Jeffrey Lieber, J. J. Abrams y Damon Lindelof, y empobináu por Abrams. Foi rodáu na islla d'Oahu, Ḥawai, como'l restu de la serie, convirtiéndose nel episodiu más caru de la historia de la televisión al momentu del so estrenu (anguaño solo foi superáu polos pilotos de Terra Nova y Boardwalk Empire).[1] La serie terminó tres 121 episodios el 23 de mayu de 2010, con un episodiu final emitíu simultáneamente en nueve países.[2] Pa satisfaer a los fanáticos de la serie produció un epílogu nel que se resolvíen dellos misterios de la islla que quedaron pendientes.

Foi un ésitu xeneralizáu nos países nos que s'emitió, llegando a tener nel so primer temporada una media de 16,1 millones de telespectadores n'Estaos Xuníos, y entró a formar parte con rapidez de la cultura popular d'Estaos Xuníos (foi referenciada n'ensame de programes de televisión, cómics, canciones, etc.). Tamién ganó numberosos premios, ente los que se cunten un Globu d'Oru y seis Premios Emmy.[ensin referencies]

Sinopsis editar

Estructura editar

Lost ye una serie dramática que se centra nes vivencies de los "sobrevivientes" d'un accidente aereu nuna islla llena de misterios. Polo xeneral, cada episodiu narra una historia principal que tien llugar na islla, entrepolada con dellos segmentos d'una historia secundaria.

Argumentu editar

La primer temporada empieza col accidente del vuelu 815 de Oceanic Airlines no que paez ser una islla inhabitada del océanu Pacíficu. Los sobrevivientes llogren comunicar un SOS (llamada de socorru), consiguir comida, agua y un llugar seguru y con esto van formando roles de mandu, de caza, colo que más tarde el grupu dixebrar nos que se camuden a la cueva con manantial con Jack y los que se queden na sablera esperando un rescate, con Sayid. La so sobrevivencia vese amenazada por una serie d'entidaes misterioses, incluyendo osos polares, un ente de fumu negro qu'analaya pola selva —llamada polos sobrevivientes el Fumu Negro»— que depués s'enteren que ye un sistema de seguridá de la islla, y los habitantes de la islla, conocíos como «Los Otros». Los perdíos escuchen la señal de socorru d'una muyer francesa llamada Danielle Rousseau que, según oise, repitióse na islla 16 años antes del accidente, col transceptor que recuperaron del avión; tres esos, el perdíu Sayid Jarrah sigue una señal que lu lleva a que Danielle Rousseau tómelu prisioneru. Per otru llau, John Locke -interpretáu por Terry O' Quinn- xunto con Boone Carlyle atopen una estación de la Iniciativa Dharma desconocida pa ellos, mientres Jack Shepard y John abren la escotilla con dinamita pa escondese del ataque de "Los Otros", otros cuatro intenten salir de la islla nuna balsa fecha por Michael Dawson, pa ser rescataos n'alta mar. Per otra parte, los flashbacks amuesen escenes de les vides de Jack, Locke, Kate, Sawyer, Claire, Charlie y los demás antes del accidente, cuntando les sos histories o esplicando les sos aiciones.

La segunda temporada sigue'l conflictu creciente ente los sumíos y «los Otros» y afayar nuevos sobrevivientes de la seición de cola del avión, ente los cualos atópase'l Señor Eko, que congeniará con John Locke; la pareya d'una de les sumíes y Ana Lucía Cortez que ye conocida de Jack y ex-policía. Revélase que la escotilla ye un centru construyíu pola Iniciativa Dharma décades antes, y que nesi momentu habitar Desmond Hume, un home que llevaba trés años ingresando una serie de númberos nun ordenador cada 108 minutos para según la orientación de Dharma salvar el mundu, misión que los sobrevivientes siguen. Otra exa de la historia ye'l de Claire Littleton que va ser raptada por un doctor (Ethan) de Los Otros pa faer revisiones al so ñácaru por nacer; depués la fía de Danielle Rousseau y ésta van ayudar a escapar a Claire, Kate Austen va ayudar na selva a dar a lluz al neñu. Darréu, Claire va buscar recordar esi tiempu que tuvo raptada y va dir en busca de medicines en cuantes que se atopa enoxada con Charlie Pace. Amás, a la fin de la primer temporada construyeren una balsa pa salir de la islla, Walt Lloyd ye raptáu nel mar por Los Otros, na segunda, el so padre, depués de llegar prisioneru de los del llau de la cola a la sablera comunicar col so fíu pol ordenador del centru Dharma, depués roxura na so busca y terminara traicionando a los sos compañeros, matando a dos d'elles y apurriéndo-yos a Los Otros, a cuatro d'ellos, Jack, Kate, Sawyer y Hugo, por que-y devuelvan al so fíu. Finalmente nes analepsis afondar na historia de Locke, que na primer temporada amuésase-y como cazador, esplorador, enigmatico, y relixosu de los poderes de la islla, nel so casu curatibles para cola so incapacidá pa caminar, na segunda temporada va llograr, xunto a Jack Shephard, abrir la escotilla y afondara nos misterios del proyeutu de la Iniciativa Dharma. Sicasí, escontra'l final de la temporada, depués d'atopar col Sr Eko la estación de monitoreo, La Perla, y creer que primir el botón del ordenador ye solo un esperimentu, va dexar de primilo lo que causara un eventu electromagnéticu que va ser captáu nel mundu esterior. Esa actitú atayada qu'amuese dacuando o la so condescendencia va ser esplicada nos flashbacks pol abandonu que tuvo de los sos padres y el robu d'un reñón pol padre apaecíu yá adultu mayor, depués d'asonsañar amor pol so fíu.

Na tercer temporada los sobrevivientes empiecen a conocer más sobre «los Otros» y la so historia na islla. Desmond y unu de «los Otros» xunir a los náufragos. Los sobrevivientes entren en contautu con un equipu de rescate a bordu del cargueru Kahana.

La cuarta temporada centrar na llegada a la islla de les persones que diben a bordu del cargueru, que fueron unviaos a la islla non como parte d'un equipu de rescate, sinón con otres intenciones. Los flashforwards revelen la identidá y les aiciones de los Seis de Oceanic», un grupu de sobrevivientes que llogra salir de la islla y que traten de siguir coles sos vides.

La quinta temporada sigue dos llinies temporales distintos. Per un sitiu, los sobrevivientes que queden na islla saltando al traviés del tiempu y estableciéndose finalmente cola Iniciativa Dharma en 1977. Per otru llau, sigue la llinia temporal orixinal, cola vuelta de los Seis de Oceanic» a la islla a bordu del vuelu 316 de Ajira Airways. Dalgunos de los pasaxeros del Ajira aterrizaron en 2007 y otros en 1977. Los que fueron a 1977 xunir a los otros sobrevivientes que mientres trés años formaren parte de la Iniciativa Dharma ya intentaron camudar el pasáu pa evitar que'l vuelu 815 de Oceanic estrellar na islla faciendo esplotar una bomba sobre la bolsa d'electromagnetismu del centru de la islla. Mientres, los protagonistes qu'aterrizaron en 2007 siguen al supuestu John Locke, quien ye'l nuevu líder de "Los otros", a axuntase con Jacob.

Na sesta y última temporada la historia principal sigue a los sobrevivientes que volvieron al tiempu presente depués de que Juliet fixera esplotar la bomba sobre la bolsa d'electromagnetismu (La lluz de la islla). Esi incidente esplica munches coses, yá que non solo xeneró que los protagonistes volvieren al presente (2007), ye l'incidente pol cual na estación El Cisne tien de primise un botón cada 108 minutos pa evitar una catástrofe por esa fuga d'enerxía. Tamién ye'l fechu que torgaba que les muyeres nun pudieren dar a lluz na islla. Tres la muerte de Jacob a manes de Ben, los náufragos enfrentar al Home de Negru, el so hermanu malváu, que quier abandonar la isla, pa lo que tien de matar a tolos "candidatos" a sustituyir a Jacob. L'incidente introduz una nueva téunica narrativa que sustitúi a los flashbacks y flashforwards —llamada polos guionistes «flash-sideways»— que narra los acontecimientos nuna realidá paralela na que'l vuelu 815 de Oceanic nunca s'estrelló na islla. Finalmente, nel episodiu final, revélase l'auténtica naturaleza de los flash-sideways», un llugar nel que tolos personaxes axúntense dempués de la muerte pa poder «avanzar». Ye Desmond que depués de cayer con charlie nun llagu nun autu dará cuenta qu'eses alcordances fueron trespasaos de la otra realidá y va ponese como fin faer que los demás sobrevivientes dean cuenta d'eses alcordances; tamién nos amuesen como Desmond ye consciente de la esistencia de lo que socede nos flash-sideways».

Producción editar

La cadena ABC decidiera producir seriar antes inclusive de qu'hubiera un guión escritu. Bastó que J. J. Abrams y Damon Lindelof espunxeren un esbozu de la serie por que tomaren esa decisión.

Los guionistes teníen pensáu que'l personaxe de Jack Shephard morriera nel primer episodiu.[3] Sicasí, el papel que desempeña nesos primeros capítulos nun faía conveniente qu'abandonara la serie; esto dexó a Matthew Fox integrase al repartu indefinidamente. L'actor Josh Holloway trató d'azorronar el so acentu sureñu nes sos primeres escenes. Nun dexó de faer esto hasta que'l direutor J. J. Abrams díxo-y que'l so acentu yera precisamente una de les razones poles que fuera contratáu.

Téuniques narratives editar

La mayoría de los episodios de la serie enfocar nun personaxe en particular, que va tener cierta importancia nel episodiu. Mientres la primer temporada, amás d'enfocase nel personaxe na islla mientres l'episodiu, la serie amuesa flashbacks de la so vida antes d'estrellase na islla. Cada episodiu de la primer temporada enfócase namái nun personaxe, sacante pela segunda parte del pilotu, "Especial", y "Éxodu", que s'enfoquen en dos o más personaxes. L'últimu episodiu de la primer temporada encargar d'amosar flashbacks de los personaxes amosando cómo llegaron a encetar l'avión de Oceanic 815, que s'estrellaría na islla.

La segunda temporada amuesa más flashbacks de los personaxes en distintos puntos de la so vida. Los dos primeros episodios, "Home de ciencia, home de fe" y "Adrift" asoceden coles mesmes unu del otru, llegando al mesmu desenllaz a la fin de cada episodiu. Per primer vegada na serie, amuésense flashbacks d'eventos dempués del accidente, que trescurren na islla: en "Los otros 48 díes", qu'amuesa la vida de los pasaxeros de la cola del avión desque s'estrellaron na islla, hasta'l día presente; "Maternity Leave", qu'amuesa eventos qu'asocedieron mientres la primer temporada; y "Tres minutos", qu'amuesa eventos qu'asocedieron mientres esta mesma temporada. L'últimu episodiu de la segunda temporada amuesa, per primer vegada, flashbacks d'un personaxe que nun taba nel accidente de Oceanic 815. A la fin de la segunda temporada, amuésase una estación yá sía nel Artico o L'Antártida, lloñe de la islla, amosando per primer vegada'l tiempu presente nel esterior.

La tercer temporada sigue amosando flashbacks, pero variando ente los sobrevivientes y los orixinales habitantes de la islla. L'episodiu "Flaxes before your eyes" amuesa un flashback, pero dientro d'ésti amuesa un viaxe nel tiempu mental a 8 años al pasáu. L'episodiu "Exposé" amuesa flashbacks de dos sobrevivientes, de primero que s'estrellen na islla y de dellos eventos de la primera, segunda y l'actual temporada, dende'l so puntu de vista. Una esceición en particular facer n'el final de la temporada: mientres tol episodiu, al paecer son flashbacks d'un personaxe, pero la última escena revela qu'en realidá l'episodiu amosó flashforwards, y que dellos sobrevivientes pudieron escapar de la islla.

La cuarta temporada, na so mayoría, amuesa flashforwards de cada unu de los personaxes qu'escaparía de la islla. Les esceiciones son "Confirmed Dead", qu'amuesa flashbacks de cuatro nuevos personaxes; "La Otra Muyer", qu'amuesa eventos trescurríos dende 3 años tras hasta'l presente; "Meet Kevin Johnson", qu'amuesa un gran flashback, en cuenta de dellos flashbacks asitiaos a lo llargo del episodiu; y "Cabin Fever", qu'amuesa flashbacks paecíos a los de la primer temporada. L'episodiu "La constante" nun amuesa flashbacks, sinón viaxes temporales al pasáu y de vuelta al presente per parte d'unos de los personaxes, nel orde en que los va esperimentando; y "Ji Yeon", que al paecer amuesa flashforwards per parte de dos personaxes, pero a la fin revélase que se taben presentando flashbacks d'unu de los dos personaxes, y flashforwards del otru. El final de temporada amuesa flashforwards de los personaxes que pudieron escapar de la islla, poco tiempu dempués de ser rescataos, ente que nel presente amuésase cómo lleguen a esi puntu.

La primer parte de la quinta temporada dexa d'usar flashbacks o flashforwards al traviés de cada episodiu, y en vegada utiliza un flashback al empiezu del episodiu del personaxe nel cual va enfocase, y nel restu del episodiu amuesa les vides de los personaxes que fueron rescataos trés años depués de selo, y lo que los personaxes que se quedaron na islla viven. El primer episodiu de la temporada, sicasí, amuesa una escena de la islla nos años setentes, onde se ve qu'unu de los personaxes vive ellí por cuenta de viaxes nel tiempu, y nun s'enfoca en nengún personaxe en particular. L'episodiu "This Place is Death" amuesa un pequeñu flashback al empiezu, asitiáu unos minutos antes del momentu en que remató l'episodiu anterior. L'episodiu "316" amuesa a los sobrevivientes tornar a la islla, mientres nun gran flashback amuesa cómo lleguen a esi puntu, pa volver a la escena inicial a la fin del episodiu. L'episodiu "Vida y muerte de Jeremy Bentham" amuesa un gran flashback que s'enfoca n'unu de los personaxes, desque salió de la islla hasta'l tiempu presente. "LaFleur" amuesa eventos nel tiempu presente y trés años dempués, dexando a la narrativa de los trés años dempués, a la fin del episodiu, como'l tiempu presente, onde s'atopa colos eventos vistos en "316". L'episodiu "Namaste" nun s'enfoca en nengún personaxe, en vegada amosando a la islla en 1977 y 2007. A partir del episodiu "He's Our You" amuésense flashbacks al traviés del episodiu, como nes primeres temporaes. Sicasí, esto detiense en "Follow the Leader", que tampoco tien un personaxe enfocáu en particular. L'últimu episodiu de la quinta temporada amuesa flashbacks d'un personaxe orixinal de la islla, y al traviés del episodiu, nos sos flashbacks, atopar colos sobrevivientes del vuelu Oceanic 815.

La sesta temporada empieza a utilizar una téunica llamada flashsideways, qu'amuesa un escenariu nel cual el vuelu de Oceanic 815 enxamás s'estrella. Asina mesmu, cada episodiu enfocar nun personaxe en particular, amosando la so vida na islla y en paralelu les sos aiciones na otra llinia temporal. L'episodiu "LA X", sicasí, enfocar en dellos personaxes amosando les sos vides alternatives. L'episodiu "Ab Aeterno", en cuenta de amosar esto, amuesa trés flashbacks: unu al empiezu del episodiu, enfocáu nuna de los personaxes; un gran flashback enfocáu nun personaxe, y un pequeñu flashback a la fin, qu'asocede unos minutos dempués de que'l flashback anterior terminara. L'episodiu "Felices pa siempres" amuesa a la conciencia d'unu de los personaxes viaxar a la otra llinia temporal y ser consciente d'ella; a la fin del episodiu, sicasí, amuésase un flashsideways como nel restu de la temporada. L'episodiu "Across the sea" amuesa eventos miles d'años primero que l'avión Oceanic 815 estrellárase. A la fin del episodiu amuésase una escena del quintu episodiu de la primer temporada. L'últimu episodiu de la serie encargar d'amosar flashsideways de dellos personaxes, y nuna de les últimes escenes, revélase la naturaleza d'esa llinia temporal alterna. La última escena de la serie amosar a unu de los personaxes morriendo na islla nel mesmu llugar onde s'espierta nel primer episodiu, mientres se ven los sos postreros flashsideways.

Repartu y personaxes editar

De les 324 persones a bordu del vuelo 815 de Oceanic,[4] primeramente hai 70 sobrevivientes (más un perru) partíos nos trés seiciones del avión accidentáu.[5][6][7] A pesar de qu'un repartu grande fai qu'una serie sía más cara de producir, ufierta per otra parte más posibilidaes de coneutar colos espectadores.[8] Según el productor executivu de la serie Bryan Burk, «Puedes tener más interaiciones ente los personaxes y crear más personaxes diversos, más histories de fondu y más triángulos amorosos».[8]

La intención yera tener una serie multi-cultural con un repartu internacional. Exemplu d'ello ye, la pareya de Corea del Sur, l'oficial iraquín Sayid Jarrah, Jack Shepard que ye d'Estaos Xuníos.[9]

Conexones editar

La serie ta llarada de diverses coincidencies "casuales" que los creadores introducieron nel guión supuestamente col motivu de dar pie a los espectadores a decidir cuálos son significatives y cuálos non. Ente estes coincidencies cúntense:

  • Rellaciones casuales ente los personaxes antes del accidente. Nos flashbacks amuésase cómo les vides de dellos personaxes cruciar coles d'otros, inclusive anque ellos nun lo sepan.
  • Apaiciones de "Los Númberos". "Los Númberos" son una serie de cifres que nun principiu s'emitíen al traviés del radiotresmisor esistente na islla. Foi esti mensaxe'l que condució a la espedición de Rousseau hasta la islla. A pesar de qu'ella camuda más tarde el mensaxe, los númberos fueron oyíos por otres persones, ente elles Hurley, que cree que tán malditos. A lo llargo de la serie los Númberos apaecen xuntos o por separáu n'ensame d'ocasiones.
  • Nos flashbacks de los personaxes amuésense dacuando oxetos o animales que na islla faen presentes, o de la mesma, persones que pue que esistan namái na so imaxinación.

Los númberos editar

Los númberos 4, 8, 15, 16, 23, 42 apaecen en dellos capítulos y tien gran significáu na trama. Los númberos apaecen per primer vegada nel episodiu "Numbers" (númberos) de la primer temporada, estos númberos son colos que Hurley faise multimillonariu. L'oyer por primer vegada nun hospital psiquiátricu de la boca de Leonard, al ganar la llotería cree atraese un maleficio, lo que lu lleva a investigar n'Australia. Al entamu de la segunda temporada, dempués de poner dinamita a la escotilla y abrir, los sumíos, atopen a un home, Desmond de la Iniciativa Dharma qu'ingresa nun ordenador estos mesmos númberos. Nel cuartu capítulu de la sesta temporada, apaecen nuna cueva los nomes de los protagonistes con un númberu asignáu: 4 pa John Locke, 8 pa Hugo Reyes, 15 pa James Ford (Sawyer), 16 pa Sayid Jarrah, 23 pa Jack Shepard y 42 pa los maríos Kwon. Éstos van ser los candidatos a ocupar el puestu de, Jacob, proteutor de la islla, antes la islla camudáralos. Desque Locke cai a la islla, la islla introducir nél pa dexa-y caminar; Hugo va arriesgar la so vida pa demostrar que nun hai un maleficio nos númberos actuando cerca d'él; James va atopar cola persona que causó, cuando yera neñu, la muerte de los sos padres; Kwon va ser dixebráu por un tiempu de la so esposa.

La Iniciativa Dharma editar

La Iniciativa Dharma ye un misteriosu proyeutu con una amplia presencia na islla onde tán perdíos los sobrevivientes del vuelu 815 d'Oceanic Airlines. Lo elemental sobre esti proyeutu derivar de los videos d'orientación atopaos en delles estaciones allugaes na islla.

La Iniciativa supónse que foi fundada en 1970 por Gerald y Karen DeGroot, estudiantes de doctoráu na Universidá de Michigan. Tuvo o ta financiáu pol industrial danés y magnate de les armes Alvar Hanso y la so Fundación Hanso. El supuestu propósitu de la Iniciativa foi crear "una cortil d'investigación a gran escala onde científicos y llibrepensadores de tol mundu dedicar a la investigación en meteoroloxía, psicoloxía, parasicoloxía, zooloxía, electromagnetismu y utopía social".

Los Otros, lideraos por Ben, fíu d'un miembru de la mesma Iniciativa Dharma, terminaron matando a tolos integrantes de la organización con un gas venenoso proveniente de la estación La Torbonada.

Los Otros editar

Los Otros ye'l nome xenéricu col que los sobrevivientes del accidente del vuelu 815 de Oceanic llamen a los que s'atopaben na islla primero que ellos cayeren. La Iniciativa Dharma soler llamar "Los Contrarios"

Tratar d'una comunidá empobinada por Benjamin Linus, y lleven tola so vida naquel llugar. Nun s'esclarien les sos intenciones exactes o les sos motivaciones, pero al paecer sobreviven na islla utilizando les estructures que Dharma dexó tras dempués d'esterminar la Iniciativa, y viven na mesma zona residencial qu'ésta ocupó.

Según pallabres de Benjamín Linus, solo busquen a les bones persones y a los neños, motivu pol cual se infiltraron ente los sobrevivientes con oxetu d'identificalos y secuestralos darréu.

Los Otros (n'especial el médicu ciruxanu Ethan y la doctora especializada en fertilización, Juliet) sol mandu de Benjamin Linus realizaben investigaciones y pruebes médiques en muyeres embarazaes por cuenta de qu'en la Islla nel sieglu XXI estes morríen mientres l'embaranzu, sobremanera les muyeres qu'habíen quedáu embarazaes na Islla. Por eso "Los Otros" intentaron secuestrar a les embarazaes sobrevivientes del accidente aereu, col fin d'estudiales.

"Los Otros" conocen perfectamente tolos secretos de la islla según les investigaciones que realizó Dharma y cómo salir y entrar d'ella.

Premios y nominaciones editar

Temporaes editar

Temporada Día d'emisión (ET) Episodios Estrenu Final Ranking Espectadores
en permediu
Emisión Espectadores
nel estrenu
(en millones)
Emisión Espectadores
na final
(en millones)
Temporada 1 miércoles, 20:00 25 23 de setiembre de 2004 18.65[10] 25 de mayu de 2005 20.75[11] #15 15.69[12]
Temporada 2 miércoles, 21:00 24 21 de setiembre de 2005 23.47[13] 24 de mayu de 2006 17.84[14] #15 15.50[15]
Temporada 3 miércoles, 21:00
(episodios 1-6)
miércoles, 22:00
(episodios 7-23)
23 4 d'ochobre de 2006 18.82[16] 23 de mayu de 2007 13.86[17] #14 15.05[18]
Temporada 4 xueves, 21:00
(episodios 1-8)
xueves, 22:00
(episodios 9-14)
14 31 de xineru de 2008 17.77[19] 29 de mayu de 2008 13.99[20] #17 13.40[21]
Temporada 5 miércoles, 21:00 17 21 de xineru de 2009 13.32[22] 13 de mayu de 2009 9.43[23] #28 10.94[24]
Temporada 6 martes, 21:00 18 2 de febreru de 2010 14.30[25] 23 de mayu de 2010 13.57[26] #31 10.08[27]

Tresmisiones editar

Lost emítese, n'Estaos Xuníos, pola ABC dende'l 22 de setiembre de 2004.

País Cadena(s) de TV Emisión Sitiu oficial en cada país
  Arxentina AXN
El Trece
TNT Series

2007
2017
[1]
[2]
  Australia Channel 7
FOX8
111 Hits
2005
2005
2008
[3]


  Bolivia AXN
TNT Series
7 de marzu de 2004 [4]
  Canadá A Channel
Société Radio-Canada
[5]
[6]
  Chile AXN
Canal 13
UCV Televisión (1° a 3° temporada)
TNT Series
7 de marzu de 2005 - 30 de mayu de 2010 (AXN)
14 de mayu de 2006 - 13 de marzu de 2011 (Canal 13)
16 de marzu de 2007 - 29 de febreru de 2008 (UCV)
AXN
Canal 13
  Colombia AXN
RCN Televisión
Caracol Television

20042015
20092012
2004
  Costa Rica AXN
TNT Series
[7]
  Cuba Cubavisión
  Ecuador AXN
TNT Series
[8]

  Estaos Xuníos ABC 29 de setiembre de 2004 [9]
  España FOX
La 1
La 2
Cuatro
SET
El Siete
2005
2006



2011
[10]

[11]

  Méxicu AXN
TV Azteca
7 de marzu de 2004
18 d'ochobre de 2005
[12]
[13]
  Nueva Zelanda TV2, de TVNZ 2 de febreru de 2005 [14]
  Panamá AXN [15]
  Paraguái AXN
SNT
Paraná TV
TNT Series
2006
  Perú AXN
Red TV
TNT Series
  Reinu Xuníu Channel 4
Sky 1
10 d'agostu de 2005
payares de 2006
[16]
[17]
  Uruguái AXN
Monte Carlo TV
TNT Series
2006 [18]

Referencies editar

  1. «Guiness World Records 2007» (inglés). Guinness World Records (27 de setiembre de 2006). Consultáu'l 1 de xunetu de 2011.
  2. Stephen Kurczy (24 de mayu de 2010). «Lost finale broadcast live in eight countries but Australians outraged» (inglés). The Christian Science Monitor.com.. Consultáu'l 1 de xunetu de 2011.
  3. Before They Were Lost (documental). Lost: The Complete First Season: Buena Vista Home Entertainment
  4. «{{{título}}}». LostTemporada 4. ABC. 7 de febreru de 2008. 
  5. Abrams, J.J. (guionista/direutor), Lindelof, Damon (guionista) & Lieber, Jeffrey (guionista) (29 de setiembre de 2004). «{{{título}}}». LostTemporada 1. ABC. 
  6. Taylor, Christian (guionista) & Hooks, Kevin (direutor) (20 d'ochobre de 2004). «{{{título}}}». LostTemporada 1. ABC. 
  7. Lindelof, Damon (guionista) & Cuse, Carlton (guionista) & Laneuville, Eric (direutor) (16 de payares de 2005). «{{{título}}}». LostTemporada 2. ABC. 
  8. 8,0 8,1 Keveney, Bill (11 d'agostu de 2005). «TV hits maximum occupancy» (inglés). USA Today. Consultáu'l 1 de xunetu de 2011.
  9. «It's Not About the Dinosaur: The EXCLUSIVE Damon Lindelof Interview (Part Two)» (inglés). Lost-TV (14 de setiembre de 2004). Archiváu dende l'orixinal, el 23 de payares de 2015. Consultáu'l 4 de xunetu de 2011.
  10. «Weekly Program Rankings». ABC Medianet (27 de setiembre de 2004). Consultáu'l 16 d'ochobre de 2011.
  11. «Weekly Program Rankings». ABC Medianet (1 de xunu de 2005). Consultáu'l 16 d'ochobre de 2011.
  12. «Season Program Rankings from 09/20/04 through 05/19/06». ABC Medianet (21 de xunu de 2005). Consultáu'l 16 d'ochobre de 2011.
  13. «Weekly Program Rankings». ABC Medianet (27 de setiembre de 2005). Consultáu'l 16 d'ochobre de 2011.
  14. «Weekly Program Rankings». ABC Medianet (31 de mayu de 2006). Consultáu'l 16 d'ochobre de 2011.
  15. «Season Program Rankings from 09/15/05 through 05/31/06». ABC Medianet (31 de mayu de 2006). Consultáu'l 16 d'ochobre de 2011.
  16. «Weekly Program Rankings». ABC Medianet (10 d'ochobre de 2006). Consultáu'l 16 d'ochobre de 2011.
  17. «Weekly Program Rankings». ABC Medianet (30 de mayu de 2007). Consultáu'l 16 d'ochobre de 2011.
  18. «Season Program Rankings from 09/18/06 through 06/10/07». ABC Medianet (12 de xunu de 2007). Consultáu'l 16 d'ochobre de 2011.
  19. Robert Seidman (16 de xunu de 2008). «Top Time-Shifted Broadcast Shows, January 28–February 3». TV by the Numbers. Consultáu'l 16 d'ochobre de 2011.
  20. Bill Gorman (24 de febreru de 2008). «Top Time-Shifted Broadcast Shows, January 28–February 3». TV by the Numbers. Consultáu'l 16 d'ochobre de 2011.
  21. «Season Program Rankings from 09/24/07 through 06/15/08». ABC Medianet (17 de xunu de 2008). Consultáu'l 16 d'ochobre de 2011.
  22. Bill Gorman (10 de febreru de 2009). «Wednesday's American Idol Has Most DVR Viewers, 90210 Has Greatest Share Of Viewing By DVR». TV by the Numbers. Consultáu'l 16 d'ochobre de 2011.
  23. Robert Seidman (19 de mayu de 2009). «Top ABC Primetime Shows, May 11–17, 2009». TV by the Numbers. Consultáu'l 16 d'ochobre de 2011.
  24. «Season Program Rankings from 09/22/08 through 05/17/09». ABC Medianet (19 de mayu de 2009). Consultáu'l 16 d'ochobre de 2011.
  25. Robert Seidman (22 de febreru de 2010). «"Lost Premiere Sees Big Gains with DVR Viewing». TV by the Numbers. Consultáu'l 16 d'ochobre de 2011.
  26. Robert Seidman (25 de mayu de 2010). «TV Ratings Top 25: Dancing Tops Idol With Viewers Again, Lost Finale Wins With Adults 18-49». TV by the Numbers. Consultáu'l 16 d'ochobre de 2011.
  27. «Final 2009-10 Broadcast Primetime Show Average Viewership - TV Ratings, Nielsen Ratings, Television Show Ratings». TV by the Numbers (16 de xunu de 2010). Consultáu'l 16 d'ochobre de 2011.

Enllaces esternos editar