Manolo «el del Bombu»

Manuel Cáceres Artesero (15 de xineru de 1949San Carlos del Valle),[1] más conocíu como Manolo «el del Bombo», ye un famosu aficionáu de la seleición española de fútbol y del Valencia C.F. Carauterízase por asistir a tolos partíos que xuega la seleición española per tol mundu, tanto partíos amistosos como oficiales, cola so camiseta de la seleición, la so enorme boina y l'epónimu bombu. Ye bien común velo nes escenes onde s'enfoca al públicu en cualquier partíu de la seleición española. Tamién animó a la seleición española de baloncestu mientres dalgunos de los partíos del Eurobasket 2007 apostáu n'España.

Manolo «el del Bombu»
Vida
Nacimientu San Carlos del Valle15 de xineru de 1949 (75 años)
Nacionalidá España
Estudios
Llingües falaes castellanu
Oficiu
Oficiu músicuentamador
Trayeutoria
Llugares de trabayu Endrinal
Instrumentu musical Bombu
manoloeldelbombo.com
Cambiar los datos en Wikidata

En 2019 mora en Valencia onde rexenta'l chigre Tu Museo Deportivo, al llau del estadiu de Mestalla. A principios de 2011, por cuenta de la nueva normativa municipal valenciana que-y torga emitir partíos de fútbol nes múltiples televisiones que tien instalaes escontra l'esterior de la terraza, y a los efeutos de la nueva llei antitabacu, declaró a los medios que munchos chigres veríense obligaos a zarrar,[2] lo que foi malinterpretado como l'anunciu del so propiu zarru. Manolo «el del Bombo» llindóse a quitar la máquina espendedora de tabacu a manera de protesta.

Vistimientu editar

Suel dir vistíu cola camiseta colorada de la seleición col númberu 12, con una boina, un cachirulo y un gran bombu cola bandera y l'escudu d'España.

Referencies editar

Enllaces esternos editar