Mark Pellegrino

actor estauxunidense

Mark Ross Pellegrino (9 d'abril de 1965Los Angeles) ye un actor d'Estaos Xuníos de cine y televisión. Ye principalmente conocíu polos sos papeles como Paul Bennett en Dexter, Jacob en Perdíos, Lucifer en Sobrenatural y Bishop en Casi Humanos.

Mark Pellegrino
Vida
Nacimientu Los Angeles9 d'abril de 1965 (58 años)
Nacionalidá Bandera de Estaos Xuníos d'América Estaos Xuníos
Fíos/es 2
Estudios
Llingües falaes inglés[1]
Oficiu actor de cine, actor de televisiónLucifer
Creencies
Relixón ateísmu
IMDb nm0671032
Cambiar los datos en Wikidata

Biografía editar

Pellegrino nació en Los Angeles, California. Definir a si mesmu como objetivista, afirmando que ve un llugar pal gobiernu na sociedá. Ta casáu con Tracy Aziz, y ye el padrastru de la so fía Tess.

Carrera editar

Pellegrino interpretó al ex-home de Rita Paul na serie estauxunidense Dexter; y más tarde fixo'l papel de Lucifer en Sobrenatural; y como'l misteriosu Jacob casi inmortal en Perdíos de la cadena ABC. Apaeció tamién en series de televisión como Northern Exposure, Without a Trace, The X-Files, Castle, CSI: Las Vegas y Knight Rider (2008). Tamién ye conocíu como'l "gamberru roxu" que mete la cabeza de The Dude dientro del retrete y ruempe los azulexos del pisu del so bañu, na película de cultu The Big Lebowski. Tamién tien la so apaición na película protagonizada por Nicolas Cage La Busca, como l'axente Johnson del FBI.

En marzu de 2009, Pellegrino llogró un papel na serie de la ABC Perdíos, apaeciendo nel episodiu final de la 5ª temporada, nel papel del misteriosu Jacob. Anque la prensa referir al so personaxe a cencielles como "L'home Nᵘ1", l'episodiu revela a la fin el nome del so personaxe, Jacob, un misteriosu personaxe fundamental pa la trama de la serie. El 26 de xunu de 2009 tamién s'anunció l'apaición del actor na 5ª temporada de la serie Sobrenatural, como Lucifer.

Amás, retrató al vampiru Bishop na serie de comedia-terror de SyFy Casi Humanos (Being Human), mientres la 1ª temporada. Anque tamién tien apaiciones nes temporaes 2 y 3 al traviés de pequeños flashbacks y allucinaciones.

Actuó como Jedikiah Price na serie de la CW The Tomorrow People.

Filmografía editar

Cine y televisión editar

Referencies editar

1. Lost Casts Dexter Baddie as Mysterious "Man Non. 1" [1]

2. ‘Lost,’ ‘Tomorrow People’ actor Mark Pellegrino hits Obamacare’s attack on freedom of conscience [2]

3. Mark Pellegrino on Twitter [3]

4. Mark Pellegrino - Biography [4]

Referencies editar

  1. Identificador CONOR.SI: 173287011. Afirmao en: CONOR.SI.

Enllaces esternos editar