Mean Girls

película de 2004 dirixida por Mark Waters

Mean Girls (Moces males n'asturianu) ye una película de comedia adolescente d'Estaos Xuníos de 2004 protagonizada por Lindsay Lohan, Rachel McAdams, Amanda Seyfried y Lacey Chabert. Foi dirixida por Mark Waters. El guión, escritu por Tina Fey, ta basáu na novela Queen Bees and Wannabes de Rosalind Wiseman.

Mean Girls
Datos
Títulu orixinal Mean Girls (en)
Xéneru cine adolescente, película basada nun llibru, comedia romántica y cine LGBT
País d'orixe Estaos Xuníos
Estrenu 19 abril 2004
26 agostu 2004 (Alemaña)
2004
8 xunetu 2004 (Tailandia)
Idioma orixinal inglés
Duración 97 min
Llugar de la narración Evanston
Rodaxe Toronto, Nueva Jersey y Universidá de Toronto
Color en color
Ficha téunica
Direición Mark Waters[3]
Producción Lorne Michaels
Guión Tina Fey
Música Rolfe Kent
Fotografía Daryn Okada
Edición Wendy Greene Bricmont
Repartu Lindsay Lohan[4], Rachel McAdams[4], Lizzy Caplan[4], Lacey Chabert[4], Amanda Seyfried[4], Tina Fey[4], Jonathan Bennett[4], Tim Meadows[4], Amy Poehler[4], Ana Gasteyer[4], Luke Hemmings, Daniel Franzese[5], Neil Flynn[5], Laura de Carteret[5], Krysta Carter[5], Jonathan Malen[5], Clare Preuss[5] y Ely Henry[5]
Ver llista completa
Compañíes
Productora SNL Studios (es) Traducir
Distribuidora Paramount Pictures y Netflix
Calificaciones
CNC tolos públicos[6]
FSK pa mayores de seis años
Medierådet apto para una audiencia general (es) Traducir[7]
MPAA PG-13
Mean Girls Mean Girls 2 (es) Traducir
Enllaces esternos
Ficha n'IMDb
Ficha en FilmAffinity
Cambiar los datos en Wikidata

Argumentu editar

Una moza adolescente, Cady (Lindsay Lohan), dempués de vivir 12 años n'África, va per primer vegada a les sos 16 años a la secundaria, onde conoz a dos chicos: Janis (Lizzy Caplan) y Damian (Daniel Franzese). Dambos esplíquenlu cómo estremar en grupos la Preparatoria y fálen-yos de los trés chiques más populares, o tamién llamaes "Les Plástiques" o "Les Divines" n'España, describiéndoles como chiques ensin corazón que namái piensen nelles, pero Cady a la hora de la xinta ye fadiada por un mozu y Regina George (Rachel McAdams) la líder de Les Plástiques defender y convidar a sentase con elles, Gretchen Weiners (Lacey Chabert) y Karen Smith (Amanda Seyfried), Cady acepta y cuando fala con Janis y Damian, queden en que Cady cuntará-yos les tontes coses qu'elles falen. Cady, al tercer día, empieza la so clase de matemátiques, onde conoz a Aaron Samuels (Jonathan Bennett) y namórase d'él; esi mesmu día a la hora de la xinta cuntar a Gretchen y Karen, y afaya que Aaron ye ex-noviu de Regina. Cady va a la casa de Regina onde conoz "El Llibru del Mal", onde les moces escriben sobre toles moces qu'estudien na Preparatoria, viendo'l llibru ven una semeya de Janis y Damian y pregunten quién ye l'home, y Cady diz quien ye y definir como "Demasiao gai pa funcionar", n'alusión a lo que Janis bromia sobre él, y escriben eso. Más tarde Regina llama a Cady, onde-y diz que Gretchen cuntó-y sobre'l so namoramientu y diz-y que la va a ayudar con Aaron, pero en cuenta de eso besar nuna fiesta de Halloween en frente de Cady.

Por causa de esto Cady enóxase y xunto a Janis deciden face-y la vida imposible a Regina quitar tou (Aaron Samuels/ Bon físicu/ Amigues), cuntándo-y a Aaron sobre una infidelidá de Regina, dándo-y barres pa xubir 5000 kilo caloríes diarios que la madre de Cady dába-y a los neños d'África, y Regina feliz una y bones ella pensaba que la barra yera pa baxar de pesu empieza a tener más enfotu en Cady y cúntalu por qué son tan enemigues con Janis y diz-y que ye lesbiana (rumor). Dempués terminen echando a Regina de la mesa de populares pola ropa qu'usa yá que namás quéda-y, les ex-amigues de Regina empiecen a siguir a Cady y esta vuélvese la líder de grupu, y con esto, la más mala (Regina 2). Inclusive dempués d'un incidente cola profesora de matemática Cady escribe nel llibru cuesas d'ella, y que viende drogues.

Cady fai una fiesta onde convida a tola secundaria menos Janis, Damian y Regina, onde coquetea con Aaron pero termina devolviéndo-y polo borracha que taba, Regina enterar de la fiesta, y esmolecida come una barra más y ver el so nuevu noviu'l que-y diz qu'eses barres son pa xubir de pesu, y Regina al saber el sabotaxe entra nuna roxura enorme contra Cady, y escribe tou lo que piensa de Cady nel llibru del mal, pero en cuenta de poner una semeya de Cady, asitia una semeya d'ella mesma y se la entrega al direutor diciéndo-y que lo atopó nel bañu y partiendo una fotocopia de cada páxina nel pasiellu de la escuela mientres el direutor fala coles úniques trés que nun apaecen nel llibru, Cady, Gretchen y Karen, pol conteníu nel llibru, desamarrar una guerra ente toles muyeres, dempués el direutor fai una xunta nel ximnasiu con toles muyeres, y píde-y a la profesora que faiga una charra, y que llevanten la mano les afeutaes, les que falaron mal de daquién y cuando Regina dixo que yera inútil y que ella yera una víctima, la profesora diz que llevante la mano quien foi víctima de Regina. George y toes llevanten la mano, cuntando al direutor, na siguiente actividá, cada moza parar nun escenariu, pide perdón por dalguna falta cola so amiga y tírense nel ensame, onde tienen qu'atrapala, cuando lu toca a Janis, y confiesa tol plan que realizó xunto a Cady y preguntar a Regina si siguía creyendo que la amar sabiendo lo que fixeron dambes.

Regina enoxada sale del ximnasiu, y Cady escorrer, y Regina queriendo alloñar recula y pillar un autobús. Toos enoxar con Cady, y ésta cavilga y empieza pidiéndo-y perdón a Regina, a la profesora pol rumor de les drogues, aceptando dir a un concursu de mate atleta en vegada del baille de primavera que realizaríen. Dempués de ganar el concursu diríxense toos al baille coles medayes, y menten a la reina del baille, onde les nomaes yeren Janis, Cady, Gretchen y Regina, y gana Cady, esta pide perdón públicu y ruempe la corona apurriendo pieza per pieza a toos, y dempués bailla con Aaron, bésense y vuélvense novios. Cady dempués rellata cómo les plástiques dixebráronse y cómo terminó caúna.

Repartu editar

Lacey Chabert como Gretchen Weiners

Ana Gasteyer como Betsy Heron

Receición editar

Taquilla editar

Na so primer fin de selmana, la película recaldó $ 24,4 millones en 2.839 cines nos Estaos Xuníos, ocupando'l #1 na taquilla y un permediu de $ 8,606 por asientu.[8] Pal final del so percorríu, Mean Girls recaldaron aproximao $86.1 millones n'Estaos Xuníos y $43 millones a nivel internacional, por un total de $129 millones nel mundu.[8]

Crítiques editar

Mean Girls recibió crítiques xeneralmente positives, los críticos allabaron el rendimientu de McAdams y etiquetaos como Lohan, Seyfried y actuaciones de meyora de Caplan. En Rotten Tomatoes da-y una calificación de 84%, basáu en 176 comentarios, col consensu críticu del sitiu indica que la película ye "más risonderu y más intelixentemente escrita como comedia adolescente permediu."[9] En Metacritic, la película tien una puntuación de 66 sobre 100, basáu en 39 críticos, lo qu'indica "crítiques xeneralmente favorables".[10]

Ann Hornaday de The Washington Post indicó que "cuenta con un punzón unu-dos-tres n'estrella Lindsay Lohan, la guionista Tina Fey y el direutor Mark Waters, y, ello ye qu'ufierta un nocaut". El guión foi bien emponderáu polos críticos con Peter Travers de Rolling Stone calificó de "oru risible".[11] En payares de 2012, Rotten Tomatoes nomar como una Top 50 Greatest Teen Comedies'.[12]

Banda sonora editar

Plantía:Infobox album Plantía:Album ratings

Mean Girls: Music from the Motion Picture foi estrenada'l 21 de setiembre de 2004, el mesmu día que'l so estrenu en DVD.

NᵘTítuluIntérprete (s)Duración
1.Ensin títuluThe Donnas (Generation X cover) 
2.Ensin títuluPink 
3.Ensin títuluKelis 
4.Ensin títuluAll Too Much 
5.Ensin títuluSamantha Ronson 
6.Ensin títuluBoomkat (Blondie cover) 
7.Ensin títuluKaty Rose 
8.Ensin títuluBlondie 
9.Ensin títuluPeaches 
10.Ensin títuluAnjali Bhatia 
11.Ensin títuluGina Rene y Gabriel Rene 
12.Ensin títuluNikki Cleary 
13.Ensin títuluPierre Henry (Fatboy Slim Malpaso mix) 
14.Ensin títuluRajiv Surendra 

Premios y nominaciones editar

La película foi nomada un númberu de vegaes mientres 200405.[13]

Añu !align="left"|Ceremonia !align="left"|Categoría !align="left"|Nomáu(s)


Resultáu
2004 Teen Choice Awards Choice Movie Actress: Comedy Lindsay Lohan Ganadora
Choice Movie: Female Breakout Star Lindsay Lohan Ganadora
Choice Movie: Blush Lindsay Lohan Ganadora
Choice Movie: Female Breakout Star Rachel McAdams Nom
Choice Movie: Male Breakout Star Jonathan Bennett Nom
Choice Movie – Comedy Nom
Choice Movie Actress: Comedy Rachel McAdams Nom
Choice Movie: Blush Rachel McAdams Nom
Choice Movie: Chemistry Lindsay Lohan y Jonathan Bennett Nom
Choice Movie: Fight/Action Sequence Lindsay Lohan vs. Rachel McAdams Nom
Choice Movie: Hissy Fit Rachel McAdams Nom
Choice Movie: Liar Lindsay Lohan Nom
Choice Movie: Villain Rachel McAdams Nom
2005 MTV Movie Awards Best Female Performance]] Lindsay Lohan Ganadora
Rachel

McAdams

Ganadora
Best On-Screen Team Lindsay Lohan, Rachel McAdams, Lacey Chabert, y Amanda Seyfried Ganadora
Best Villain Rachel McAdams Nom
Kids Choice Awards Favorite Movie Actress Lindsay Lohan Nom
People's Choice Awards Favorite Movie: Comedy Nom
Writers Guild of America Award Best Adapted Screenplay Tina Fey Nom

Remortina editar

Los estudios Paramount estrenaron Mean Girls 2 en xineru de 2011. La película empezó a filmarse a empiezos de xunetu de 2010 en Atlanta. L'únicu actor de la primer película qu'apaez na secuela ye Tim Meadows como'l direutor Ron Duvall. Los escritores fueron Leslie Dixon y Gail Parent y foi protagonizada por Meaghan Martin. La película estrenóse direutamente en TV, n'ABC Family, y darréu salió en formatu DVD y Blu-ray.

Referencies editar

  1. Afirmao en: Google Freebase Data Dump. Editorial: Google.
  2. «Internet Movie Database» (inglés). Consultáu'l 14 abril 2017.
  3. URL de la referencia: http://www.imdb.com/title/tt0377092/. Data de consulta: 1r xunetu 2016.
  4. 4,00 4,01 4,02 4,03 4,04 4,05 4,06 4,07 4,08 4,09 URL de la referencia: https://www.filmaffinity.com/en/film368343.html. Data de consulta: 1r xunetu 2016.
  5. 5,0 5,1 5,2 5,3 5,4 5,5 5,6 Afirmao en: ČSFD. Llingua de la obra o nome: checu. Data d'espublización: 2001.
  6. URL de la referencia: https://www.cnc.fr/professionnels/visas-et-classification/110485.
  7. Afirmao en: Filmografía Nacional Danesa.
  8. 8,0 8,1 «Mean Girls».
  9. «Mean Girls». Consultáu'l 8 de payares de 2016.
  10. Mean Girls en Metacritic (inglés).; Plantía:Retrieved
  11. «Mean Girls - Movie Reviews - Rotten Tomatoes».
  12. «The 50 Greatest Teen Movies Pictures - Rotten Tomatoes».
  13. «Mean Girls Awards – List of awards won by Mean Girls, including award nominations». Whosdatedwho.com. Consultáu'l 16 de xunu de 2013.

Enllaces esternos editar