Mecachrome ye una firma francesa de motores, que trabaya anguaño en xunto con Renault F1, como ensambladora de motores de felicidá robla. La rellación ente dambes nacería depués de la incursión de Mecachrome na Fórmula 1 en 1998, cuando tomó al so cargu la provisión de motores d'aquelles escuadres que yeren abastecíes por Renault hasta 1997.

Mecachrome
negociu
Llocalización
Sede Montreal
Direición Francia
Forma xurídica société par actions simplifiée (es) Traducir
Historia
Fundación1937
Sector
Industria Q112165367 Traducir
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

Esta empresa, participó na Fórmula 1 como provisora de motores, heredando la posición dexada por Renault tres la so retirada de la máxima al rematar 1997, utilizando como base pa los sos propios impulsores, al motor RS9 de Renault col que Williams F1 llograra'l campeonatu de pilotos y de constructores en 1997.

Foi emplegáu por Benetton y Williams ente 1998 y 1999. El motor yera básicamente'l Renault RS9 qu'utilizaren Williams y Benetton en 1997, pero modificáu. El mesmu motor, con ciertos retoques, foi denomináu Supertec en 1999 (montar Williams, Benetton y British American Racing). Darréu estos motores fueron utilizaos polos equipos Arrows y Benetton nel añu 2000, llogrando Arrows la séptima posición nel campeonatu de constructores.

En 2001, Renault volvió a la Fórmula Unu al adquirir l'equipu Benetton Formula, unu de los postreros teams que forníen motores de la Mecachrome. Los motores diseñaos dende esi añu, nuevamente llevaron el nome de Renault. La rellación caltener ensin cambeos, con Renault responsable del diseñu y Mecachrome del montaxe; esta rellación ayudó a ganar a Renault seis campeonatos de constructores y de pilotos; dos nel periodu 2005-2006 con Fernando Alonso y los cuatro restantes nel periodu 2010-2013 con Sebastian Vettel como motorista del equipu Red Bull Racing.

GP2 Series editar

En 2005, la GP2 Series llanzóse como la categoría inferior a la Fórmula 1. A midida que la idea de Bernie Ecclestone y Flavio Briatore, la nueva serie diba ser propulsado por motores Renault, y Mecachrome foi l'encargáu de la producción. Les unidaes de GP2 Series fueron fabricaos na mesma base que'l Renault F1 en Aubigny, Francia, con direición en Suiza. La caxa de cambeos de los GP2 Series tamién seríen creaos por Mecachrome, al traviés d'una caña conocida como GearTek.

A pesar d'un problema d'axuste que vieron les unidaes d'alimentación y caxes de cambeos algamar lo que munchos observadores dicía ser un nivel inaceptablemente alto de falta de fiabilidá, Mecachrome foi una parte integral y vital del ésitu de la GP2 Series, apurriendo'l poder qu'amosó'l talentu emerxente de la futuros pilotos de F1 como Nico Rosberg, Heikki Kovalainen, Lewis Hamilton, Nelson Piquet Jr y Timo Glock.

La empresa va siguir suministrando motores y caxes de cambéu pa la GP2 Series na so segunda xeneración (2008-2010) coles mesmes que'l suministru de la nueva GP2 Asia Series con versiones llixeramente desafinaes de la unidá de poder que tuvo nel centru de la GP2 Series dende 2005.

Referencies editar

Enllaces esternos editar