La Muyer Invisible (Susan "Sue" Storm-Richards), enantes conocida como la Moza Invisible, ye una superheroína ficticia qu'apaez en cómics estauxunidenses publicaos por Marvel Comics. El personaxe ye miembru fundador de los Cuatro Fantásticos y foi la primer superheroína creada por Marvel mientres la Era de la Plata de los Cómics.

Muyer Invisible
Personaxe de Marvel Comics
Universu Universu Marvel y Earth-616 (es) Traducir
Creador/a/es Stan Lee y Jack Kirby
Interpretáu por Jessica Alba (2005-2007)
Kate Mara (2015)
Información
Nome orixinal Susan "Sue" Storm
Raza Humanu con superpoderes
Sexu femenín
Nacimientu Long Island
Especialidá Invisibilidá, campu de fuercia
Ocupación aventureru, superhéroe, profesor sustituto (es) Traducir, actor, modelu y estudiante
Aliaos Thing, Spider-Man, Reed Richards, Antorcha Humana, Iron Man, Capitan América, Los Vengadores, Silver Surfer, Uatu
Enemigos Doctor Doom, Galactus, Home Atopo, Diablu, Super-Skrull
Afiliaciones actuales Fantastic Four, Civil War, Los Vengadores
Cónxuxe Reed Richards
Padres Franklin Storm (es) Traducir
Fíos Franklin Richards y Valeria Richards
Familiares Johnny Storm (hermanu)
Franklin Storm (padre, fináu)
Residencia Johnny Storm (hermanu)
Franklin Storm (padre, fináu)
Nacionalidá Estaos Xuníos
Estatus actual Activa
[editar datos en Wikidata]

Sue Richards recibió los sos poderes dempués de tar espuesta a una nube cósmica. El so poder primariu ocupar de les ondes de lluz, lo que-y dexa faer se invisible a sigo mesma y a los demás. Tamién puede proyeutar poderosos campos d'enerxía psiónica invisible qu'utiliza pa una variedá d'efeutos ofensivos y defensivos. Richards desempeña un papel central na vida del so hermanu menor flameante, Johnny Storm, el so brillosu home Reed Richards, el so amigu íntimu Ben Grimm, y los sos fíos (Franklin y Valeria).

Un oxetu de infatuation para Doctor Doom y, más notablemente, Namor el Submarinero, el poder pasivo d'invisibilidá de Sue traducir na so esplegue frecuente como una damisela n'apuros mientres les primeres aventures del equipu. Al desenvolver la capacidá de proyeutar poderosos campos d'enerxía, Sue Storm convertir nun miembru más poderosu de los Cuatro Fantásticos, y el segundu al mandu del equipu con un creciente enfotu asertivu. Mientres Sue operaba un tanto a la solombra del so hermanu y el so maríu nos primeros años, agora ye l'alma de los Cuatro Fantásticu y uno de los héroes principales nel Universu Marvel.

The Invisible Woman foi retratada por Rebecca Staab na película de 1994 The Fantastic Four, Jessica Alba na película de 2005 Fantastic Four, y la so remortina de 2007 Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer, y Kate Mara na película de 2015 Fantastic Four.

== Historial de publicaciones Creáu pol escritor Stan Lee y l'artista / coguionista Jack Kirby, el personaxe apaeció per primer vegada en The Fantastic Four # 1 (payares de 1961).

Como Stan Lee quería que Fantastic Four fora impulsáu poles interaiciones familiares ente los compañeros y non pola aición, l'impulsu principal pa la creación de Susan Storm yera ser la protagonista (con Reed Richards alies Mister Fantásticu siendo'l protagonista masculín), pero él tamién se determinó qu'ella sía un miembru de plenu derechu del equipu.[1]Eventualmente enfatizó esto explícitamente a los llectores, con una hestoria na que los Cuatro Fantásticos lleeron el corréu d'un fan que suburdiaba'l valor de la Moza Invisible pal equipu, y respondieron numberando dalgunes de les ocasiones nes que desempeñó un papel clave nes sos victories.[2]El so compañeru d'equipu Johnny Storm, tamién conocíu como l'Antorcha Humana, siendo l'hermanu pequeñu de Sue, convertir nuna de les varies fontes de tensión dientro del grupu,[1]y ella tamién sirvió como'l centru d'un triángulu d'amor con Reed y los Cuatro Fantásticos en dalgún momentu aliáu, en dalgún momentu enemigu de Namor.[3]Sue presentóse primeramente como la única razón por que Ben Grimm, un tipu malu, permaneciera nel grupu, lo que s'amenorgó significativamente na serie publicada.

Lee nun quería que Sue tien súper fuercia, "pa ser la Muyer Maravía y ponche de persones", polo que finalmente llegó a la invisibilidá, inspiráu n'obres como L'home invisible d'Universal Pictures.[4]El so resume orixinal de dos páxina pal primer númberu de The Fantastic Four, reimpreso nes ediciones Marvel Masterworks y Marvel Epic Collection de los primeros diez númberos, remanó los poderes de Susan de manera similar al Home Invisible, lo que riquió que se quitar la ropa, pero alvirtió qu'eso podría ser "demasiao sexy" pa un cómic. Tamién notó que nun podía volvese visible de nuevu, y usaría una mázcara recreando la so cara cuando quixera que la vieren.[5]Pa cuando escribióse y dibuxó el primer númberu, dambos elementos camudaren: Susan podía volvese invisible y visible a voluntá, y al faelo, afectaba la visibilidá de la ropa que llevaba puesta.

La Muyer Invisible apaeció principalmente nos númberos de Fantastic Four. Nel númberu 22 (xineru de 1964), el creadores ampliaron les habilidaes de Sue, dándo-y los poderes pa faer invisibles a otros oxetos y persones y crear campos de fuercia y ​​esplosiones psiónicas fuertes. So l'autoría de John Byrne, Sue volvióse más segura y asertiva nes sos habilidaes, que se volvió más versátil ya impresionante. Atopa que puede usar les sos habilidaes de campu de fuercia pa manipoliar la materia al traviés del aire, inmovilizar enemigos o alministrar ataques de llargu algame. Susan camudó'l so nome de guerra a Muyer invisible.[6]

Historia del personaxe editar

Susan y el so hermanu menor, Jonathan crecieron na ciudá de Glenville, Long Island, son fíos d'un médicu llamáu Franklin Storm y una muyer llamada Mary. Los padres dexaron a los sos fíos solos una nueche pa viaxar a una cena n'honor al Dr. Storm. Nel camín, un neumáticu esplotó pero solu Mary resultó mancada. Franklin escapó a la mancadura y aportunó n'operar a la so esposa. Él nun pudo salvala y ella morrió. Dempués de la muerte de la so esposa, el Dr. Franklin Storm convertir nun xugador y un borrachu, perdiendo la so práctica médica, lo que lo llevó a la muerte accidental d'un emprestador. Franklin nun se defendió na corte, porque entá se sentía culpable pola muerte de Mary. Col so padre en prisión, Susan tenía que convertise nuna figura materna pal so hermanu menor.

Susan vivió cola so tía, y a los 17 años, conoció y namoróse del científicu Reed Richards, quién asistió a la universidá. Cuando se graduó de la escuela secundaria como la gallardoniada capitana del so Equipu de natación Varsity pa neñes, camudar a California p'asistir a la universidá, onde siguió una carrera como actriz y atopóse con Richards nuevamente. Empezaron a arreyase sentimentalmente ente ellos.

Nesi momentu, Reed Richards, trabayando nel campu de la inxeniería aeroespacial, taba diseñando una nave espacial pa viaxes interestelares. Tou diba bien hasta que'l gobiernu detuvo'l financiamiento del so proyeutu. Richards, queriendo ver el so proyeutu, decidió faer un vuelu de prueba ensin programar. Orixinalmente, solo diben ser Reed y el so meyor amigu, Ben Grimm, pero Susan foi fundamental pa convencer a Reed de dexar que'l so hermanu y ella xuniérense a ellos na peligrosa misión espacial. Nel espaciu, el cuartetu tuvo espuestu a cantidaes masives de radiación cósmico. Como resultancia, tuvieron qu'albortar la misión y tornar a la Tierra. Dempués del aterrizaxe forzosu, diéronse cuenta de que llograron poderes sobrehumanos; la suya yera la capacidá de volvese invisible a voluntá. Al dase cuenta del usu potencial de les sos habilidaes, los cuatro convertir nos Cuatro Fantásticos, pal beneficiu de la humanidá.[7]Susan adoptó'l nome clave, Moza Invisible.[7]

Moza Invisible editar

Como los Cuatro Fantásticos, l'equipu estableció la so primer see nel Edificiu Baxter en Manhattan. Fantastic Four atopar con munchos villanos na primer parte de la so carrera, pero nengunu d'ellos llucha pol ciñu de Susan más que Namor el Submarinero. Sue siente una gran atraición por Namor, pero'l so corazón pertenez a Reed,[8]una situación que foi llamada'l primer triángulu amorosu de Marvel.[9]

Primeramente, los sos poderes llindar a faese invisible. Sicasí, primero que Sue afaye que puede faer qu'otres coses sían invisibles, según crear campos de fuercia d'enerxía invisible.[10]Dempués de que Susan mancar na batalla col Home Atopo, el so padre escapa de la prisión y opera con ella pa salva-y la vida. Franklin fai les paces colos sos fíos antes de tornar a prisión; sicasí, el Super-Skrull atopa una forma de secuestrar al Dr. Storm, asonsañar la so apariencia, y depués lluchar contra los Cuatro Fantásticos como l'Home Invencible. Nel procesu de ganar al Super-Skrull, el Dr. Storm sacrifica la so propia vida pa protexer a los Fantastic Four d'una trampa esplosiva del Skrull.

La rellación de Reed y Sue progresa, y los dos deciden casase. La boda ye l'eventu del sieglu, cola asistencia de dellos de los superhéroes más importantes de la ciudá de Nueva York.[11]Non muncho dempués d'eso, Sue y los Cuatro Fantásticos atopar con Galactus y Silver Surfer.[12]Sue queda embarazada del so primer fíu.[13]Como resultancia, ella toma tiempu llibre como miembru activu del equipu. La novia de Johnny, la Elementalista Inhumana Crystal, xunir al equipu y toma el llugar de la llista de Susan.[14][15]

Les célules sanguínees irradiaes con rayos cósmicos de Susan sírven-y de torga pa llevar al fetu a términu. Sabiendo esto, Reed, Johnny y Ben viaxen a la Zona Negativa p'adquirir varar de Control Cósmicu d'Annihilus. Utilizando de manera efeutiva'l dispositivu, el ñácaru ye apurríu de manera segura y llámase Franklin, en memoria del padre de Susan y Johnny.[16]Por cuenta de la estructura xenéticamente alteriada de los sos padres, Franklin ye un mutante, que tien vastos poderes. Buscando utilizar los talentos del neñu pa los sos propios propósitos sádicos, Annihilus desencadena una lliberación completa prematura de les capacidaes latentes de Franklin, que yá taben nel procesu d'emerxencia gradual. Tarreciendo que'l so fíu pudiera lliberar abonda enerxía psiónica pa esaniciar tola vida na Tierra, Reed apaga la mente de Franklin. Enoxada con Reed por non buscar la so opinión nel asuntu, Susan dexa a los Fantastic Four y tien una separación marital de Reed.[17]Aguamala de los Inhumanos toma'l so llugar nel roster. Cola ayuda de Namor, Susan reconciliar con Reed y vuelve a los Fantastic Four acompañada por Franklin.[18]

Muyer Invisible editar

Susan finalmente queda embarazada per segunda vegada. Sicasí, esti segundu fíu naz muertu por cuenta de que Susan tuvo espuesta a radiación dientro de la Zona Negativa.[19]El Home Psicópata manipolia a Susan ablayada por que se convierta en Malicia. Como Malicia, Susan ataca a los sos amigos y familiares en Fantastic Four, utilizando les sos habilidaes en niveles de poder que nunca amosara enantes. Reed salva a Susan obligándola a odialo llexítimamente.[20]Susan (fuera del panel) fai-y daqué a Psycho-Man, lo que-y fai soltar un berru apavoriante.[21]Dempués d'axuntase coles sos compañeres d'equipu, Susan diz que Psycho-Man nunca volverá mancar a naide. Susan vese fondamente afeutada pol episodiu completu, y camuda el so nome en clave de Moza invisible a Muyer Invisible.[22]Xunto con Reed, dexa de volao a los Cuatro Fantásticos[23]y xúnese a los Vengadores.[24]Los dos reincorporar a los Cuatro Fantásticos mui a tiempu.[25]

Mientres la Guerra del Infinitu, Susan enfrentar a Malicia, quien resurdió nel so subconsciente. Susan absuerbe a Malicia na so propia conciencia. Darréu, la personalidá de Susan ta influyida por Malicia, lo que la fai ser más agresiva na batalla, inclusive creando campos de fuercia invisible como cuchielles d'afaitar qu'usa pa cortar a los enemigos. El so fíu Franklin, que viaxó escontra alantre y escontra tras nel tiempu, convertir nel héroe adultu Psi-Lord, llibera a la so madre y absuerbe la influencia de Malicia dientro de sigo mesmu. Eventualmente gana a Malice proyeutándola a la mente del Dark Raider, una contraparte del universu alternativu insana de Reed Richards que depués muerre na Zona Negativa.

Dempués de l'aparente muerte de Reed, Susan convertir nuna líder capaz. Susan sigue buscando a Reed, sintiendo qu'inda ta vivu, a pesar de les meyores romántiques del so antiguu amor, Namor el Submarinero. Fantastic Four eventualmente van rescatar a Reed, movíu nel tiempu, quien s'atopa perdiendo temporalmente l'enfotu nes sos habilidaes de lideralgu, yá que Susan tamién ye un líder capaz.

Tres el so regresu al so Tierra d'orixe, los Cuatro Fantásticos atopar con Valeria von Doom. Esta nueva Marvel Girl vieno d'un futuru alternativu, onde yera fía de Susan y Doctor Doom. Susan eventualmente acepta a la moza como amiga. Mientres un conflictu con Abraxas, Franklin revela qu'utilizó les sos habilidaes pa salvar al neñu nacíu muertu orixinal de Susan y asitialo n'otru futuru alternativu. Dempués de la dura prueba qu'arreya a Abraxas, Marvel Girl vuelve ser un ñácaru dientro del úteru de Susan. Susan nuevamente tuvo un partu difícil. Gracies a l'ayuda de Doctor Doom, Susan da a lluz a una neña sana, que Doom noma a Valeria, el so preciu por ayudar a Sue. Doom pon-y un conxuru al ñácaru, lo que la fai so espíritu familiar, pa ser usáu contra los Cuatro Fantásticos. Fantastic Four lluchen contra Valeria llibre del control de Doom y ganar.

Sue, l'Antorcha Humana editar

Zius, líder d'un grupu de refuxaos de Galactus, secuestra a Susan. La so intención yera usar los sos poderes pa esconder planetes de Galactus. Reed atopa una forma d'engañar a Zius, al camudar los poderes de Susan y Johnny. Susan ayuda nuna aventura onde Johnny convertir nun heraldu de Galactus. Blandiendo una versión cósmica de los sos poderes, Johnny puede ver al traviés de les persones hasta los mesmos nucleos de la so personalidá.

Tanto Sue como Johnny llogren un nuevu respetu pol otru y la forma en que remanen los sos poderes. Llueu, Reed intenta camudar los poderes. Los poderes completos de FF otorgar a cuatro civiles al azar antes de ser restauraos a los sos llexítimos posesores.

Esto ye paralelu a una tortura anterior por Doom, onde a Sue dióse-y una versión desaxeradamente doliosa de l'habilidá piroquinética de Johnny.

Movimientu Anti-Rexistru editar

L'hermanu de Sue, Johnny, esfrutando d'una nueche na ciudá con una cita, ye cutíu frente a un club nocherniegu polos locales enoxaos porque'l so estatus de superhéroe / celebridad déxa-y ingresar fácilmente al club mientres se ven obligaos a faer fila, xunto con pensar yá nun ye dignu del so estatus dempués del incidente de Stamford.

Anque Sue foi primeramente parte de la fuercia de Pro-Rexistro que sofita la Llei de Rexistru de Superhumanos, ella falla dempués de que'l clon de Thor, creáu pol so maríu Mr. Fantásticu y Tony Stark, matu al famosu superhéroe Bill Foster. Metanes la batalla, Sue llega y crea un escudu de fuercia invisible alredor de los Vengadores secretos del Captain America, protexéndolos de los rayos de Thor y dexándo-yos escapar mientres ella detener, desenvolviendo una hemorraxa nasal nel procesu.

Más tarde esa nueche, Sue dexa l'Edificiu Baxter y atópase con Johnny. dexó-y una nota a Reed dormiendo, informándo-y que los neños tán dafechu al so cuidu, una y bones ella tien la intención de pasar a la clandestinidá y xunise a les fuercies de resistencia del Capitán América. El so últimu mandamientu al so maríu ye un pidimientu sinceru: " Por favor, igua esto ".

Los hermanos Storm escapen por pocu d'un equipu d'axentes de S.H.I.Y.L.D. empeñaos en prindalos na Guerra Civil # 5. Los dos refuguen más la detección operando baxu falses identidaes d'home y muyer proporcionaes por Nick Fury, convirtiéndose en miembros de los Vengadores Secretor del Capitán América.

Antes d'asaltar la prisión de la Zona Negativa, Sue visita a Namor pa pidir ayuda. Él niégase ya indica qu'ella inda se siente atraida por él, una acusación qu'ella nun niega.

Mientres la batalla final representada na Guerra Civil # 7, cuando Susan ta a puntu de recibir un disparu del Xefe de Xera, Reed Richards salta delantre d'ella y llévase la peor parte del ataque, sufriendo una mancadura importante. Indignada, Susan cute al capataz nel suelu, dexando una gran hendidura circular na Tierra. Dempués del final de la guerra, Susan ayuda cola llimpieza de la ciudá de Nueva York. Ella, xunto colos otros Vengadores Secretos, recibió amnistía y torna a la so casa en Reed. Tratando de reparar el dañu causáu al so matrimoniu como resultáu de la guerra, Sue y Reed tómense un descansu de los Cuatro Fantásticos, pero piden a Storm y la Pantera Negra qu'ocupen el so llugar mentanto.

La Guerra Mundial de Hulk editar

Nel segundu númberu de World War Hulk, los Fantastic Four enfrentar a Hulk. Reed diseñó una máquina que recrea'l aura de Sentry. Hulk, solu momentáneamente calmu, afaya la artimaña. Sue esplega los sos campos de fuercia pa defender a Reed contra Hulk, que ruempe los sos campos de proteición con tal fuercia que se derrumbar, dexando a Reed vulnerable. Reed sufre una brutal paliza a manes de Hulk; Sue llama per teléfonu al Centinela pa pidir ayuda.[26]

Hulk tresforma'l Madison Square Garden nun sable de gladiadores. Sue y los otros héroes derrotaos tán cautivos nun nivel inferior. Los héroes tán forníos colos mesmos discos d'obediencia que s'utilizaron pa suprimir los poderes de Hulk y obligalo a lluchar contra los sos compañeros en Sakaar.[27]

Muerte editar

Dalgún tiempu dempués de la Segunda Guerra Mundial Hulk, pero antes de la Invasión Secreta, la familia Richards contrató a una nueva neñera pa los sos fíos, Tabitha Deneuve. Coles mesmes, un nuevu grupu misteriosu, que se fai llamar Nuevos Defensores, comete robos, y unu de los sos miembros, Psionics, empieza una rellación con Johnny. Dempués d'una mala separación, Johnny ye secuestráu polos Defensores, xunto col Doctor Doom y Galactus, p'alimentar una enorme máquina que ta diseñada pa salvar a les persones del futuru en 500 años d'equí p'arriba, un plan orquestado por Tabitha, que ye reveláu pa ser Susan Richards de 500 años nel futuru. Eventualmente, los Cuatro Fantásticos actuales pueden salvar tantu a la Tierra presente como a la Tierra futura unviando a los futuros habitantes al Nu-Tierra dobláu priváu del Enfotu de la Tierra, pero dempués de lliberar al Doctor Doom, la futura Sue va esculpase y lletrocútase por Doom.[28]

Invasión Secreta: Fantastic Four editar

Mientres Susan ta nuna xira de conferencies en Vancouver, Columbia Británica, un Skrull que se fai pasar pol Señor Fantastico la embosca, aplicando presión sobre'l so craniu con un campu de fuercia invisible y dexándola inconsciente. Depués, un Skrull se infiltra nel Edificiu Baxter amarutáu de Susan y abre un portal na Zona Negativa, forzando los trés pisos cimeros del edificiu a la Zona Negativa, y atrapándose a sigo mesma, Johnny, Ben y los dos neños Richards ellí. El Skrull que se fai pasar por ella revélase más tarde como la ex esposa de Johnny, Lyja,[29] qu'una vegada se infiltró nos Cuatro Fantásticos al faese pasar por Alicia Masters, l'amor interés de Ben Grimm.[30]La verdadera Susan Richards ye recuperada viva d'una nave Skrull baltada dempués de la batalla final de la invasión.[31]

Fundación Futura editar

Reed empezó la Fundación Futura pal beneficiu del mundu y pa la ciencia.[32]Cuando l'Antorcha Humana morrió, los Cuatro Fantásticos eslleiéronse y les fazañes heroiques de Sue moviéronse dafechu so la bandera de la Fundación Futura.

Más tarde revelóse que Johnny foi alicáu ya inda ta vivu.[33]

Guerres Secretes editar

Sue y el restu de los Cuatro Fantásticos crean una balsa salvavides que los salvará de la próxima muerte del universu. Sicasí, xustu antes de la incursión final ente'l so universu y l'Universu Supremu, la parte de Sue del barcu dixébrase. Reed y Pantera Negra entamen recuperar el so barcu, con Sue sosteniendo la so parte xunto col so campu de fuercia. Sicasí, la muerte del universu ye demasiáu, inclusive pa ella, y ella, Ben y los sos fíos muerren a manes del olvidu, con Reed glayando de dolor pola muerte de la so esposa y los sos fíos. El Capitán Marvel diz-y que precisen dise, y dexen tras la parte destruyida del barcu de Sue.[34]

Cuando Hombre Molécula tresfirió'l so poder a Reed, quién lo usó pa resucitar a la so familia, incluyida Sue, y empezaron a reconstruyir tol Multiverso.[35]

La Muyer Invisible y foi más tarde con Mister Fantastico y la Fundación Futura  cuando s'enfrentaron al Griever a la fin de toles coses.[36]

Poderes y habilidaes editar

  • Susan puede volvese invisible cuando manipolia y tora la lluz sobre ella. Tamién puede faer invisibles a otres persones o oxetos.
  • Susan tamién puede xenerar mentalmente campos de fuercia sólidu, qu'ella manipolia pa una variedá d'efeutos:
    • Puede espulsar el so campu de fuercia y cutir cualquier oxetu.
    • Tamién puede usar el so campu, pa contener oxetos o persones, según levitarlos.
    • Puede usalo pa formar oxetos o materiales de construcción como barreres, columnes, conos, cilindros, dardos, discos, bóvedes, plataformes, ramples, diapositives y esferes, al igual qu'armes como espaes, hachos o mases picudes.
    • Puede xenerar una placa o una esfera del so campu de fuercia y utilizala pa poder volar.
    • Sue ye capaz de crear un campu de fuercia dientro d'un oxetu o persona, pa depués espandilo, pa estropialos o faer qu'esploten, siendo unu del so ataques mas mortales.
    • Puede tresformar el so campos de fuercia en rabaseres de fuercia pa depués espulsalos y provocar daños a lo que s'apunta.

Susan tien una gran intelixencia, lo que la fai una científica esperta.

Otres versiones editar

1602 editar

Na miniserie Marvel 1602, Susan Storm ye miembru de The Four from the Fantastick, en referencia al barcu nel qu'ella y otros trés persones llograron los sos poderes nel Mar de los Sargazos. A diferencia del Universu Marvel, nun tien pesu y nun puede faese visible. Ella ta rellacionada col elementu alquímico del aire según declarar por Neil Gaiman.

Al empiezu de Marvel 1602: Fantastick Four, Susan ta visiblemente embarazada del fíu de Sir Richard Reed. Él prohíbe-y a ella xunise a él na so busca de Otto von Doom mientres ta nesta condición, pero ella va sía comoquier. Pa sorpresa de la señorita Doris Evans, Sir Richard y Susan nun tán casaos.

Adam Warlock editar

En Tierra Contraria, les contrapartes de los Cuatro Fantásticos secuestren una nave espacial esperimental pa ser los primeros humanos nel espaciu. Hombre Bestia niega los efeutos de la radiación cósmico pa toos ellos, sacante Reed Richards, quien vence a los efeutos una década más tarde. Cuando la so nave estréllase, Sue Storm cai en coma y non despierta.[37]

Yera d'Apocalipsis editar

Na realidá alternativa conocida como la Yera d'Apocalipsis, Susan nunca se convirtió na Muyer Invisible, sinón qu'ayudó al so noviu Reed Richards nel so intentu de sacupar a un gran grupu d'humanos de Manhattan cuando Apocalipsis llegó al poder. Xunto con Ben Grimm como pilotu y el so hermanu Johnny como tripulación, usaron unu de los prototipos de cohetes de Reed pa volar dende la isla. Sicasí, un mutante saboteó el llanzamientu y tanto Reed como Johnny sacrificar pa dexar que los otros desapegaren de manera segura.[38]

Susie y Ben xunir al Altu Conseyu Humanu como músculu contratáu. Son unviaos al Centru de Comandu de Seguridá del Campu de Eurasia pa recuperar a Bruce Banner, el científicu que trabayó nel proyeutu de ojivas nucleares que fizo l'ataque nuclear preventivu del Conseyu posible. Atoparon les instalaciones bombardeadas por una Cosa. Los dos son capaces de vencer a la bisarma y recuperar Banner por que puedan encetar la nave nodriza de Mikhail Rasputin como unu de los pocos representantes selectos a los que se-yos dexa encetar el barcu del Caballeru como parte d'un falsu convói de paz. Los humanos son engañaos y calteníos cautivos na nave hasta que Tony Stark, otru cautivu na nave de Mikhail, cortocircuita la nave col so corazón mecanizado. Dempués de que son lliberaos, Ben y Susan ayuden cola evacuación de los humanos, piloteando les naves dempués de Banner pa unificar toles arques de tresferencia nuna sola flota utilizada pa fuxir de la Tierra.[39]

N'otros medios editar

Serie TV editar

  • Apaeció na serie de Spider-Man, la Serie Animada. Ella y los Cuatro Fantásticos atopar ente los héroes que Spider-Man convoca a un planeta por que lu ayude contra los villanos que'l Beyonder traxo ellí.
  • Apaez na serie de The Super Hero Squad Show.
  • Tamién apaeció en Los Vengadores: Los héroes Más Poderosos del Planeta de la segunda temporada. Ella apaez nun curtiu cameo nel episodiu "L'Home que robo la Mañana". Más tarde apaez nel episodiu "La Guerra Privada del Doctor Doom", onde ye amiga d'Wasp y dambos fueron prindaes por Doombots del Doctor Doom y llevaes a Latveria onde fueron asitiaos nuna máquina. Los Vengadores y los otros miembros de los Cuatro Fantásticos pudieron salvales a los dos. Los escaneos de la máquina del Doctor Doom revelaron que la Muyer Invisible ye un Skrull amarutáu. Nel episodiu "Prisioneru de Guerra", el Capitán América atopa a la Muyer Invisible real na nave Skrull. A diferencia de los otros prisioneros, ella caltién inconsciente en tou momentu porque ye más poderosa que'l restu d'ellos combinaos. Dempués de ser lliberada, ayuda a los demás a escapar del barcu. Nel episodiu "Invasión Secreta", Muyer Invisible salva l'Edificiu Baxter del so contraparte de Skrull.
  • Tamién apaeció en Hulk and the Agents of S.M.A.S.H. de la primer temporada en "Bisarmes nunca más".

Cine editar

  • Sue Storm ye interpretada por Rebecca Staab na adautación cinematográfica de 1994 Fantastic Four. Esta película retrata a Sue enforma como ella taba nos comics orixinales; cobarde, reservada y namorada de Reed. La película conclúi col matrimoniu de Reed y Sue.
  • Sue Storm ye retratada por Jessica Alba na película de 2005 Fantastic Four. Sue, una brillosa científica, dirixe'l Departamentu de Xenética de Victor Von Doom Investigación. Ella ta saliendo con Von Doom al empiezu de la película. Darréu antes de la llegada de la nube cósmica que-y da la capacidá de manipoliar la lluz (lo que-y dexa sumir y xenerar campos de fuercia semi-visibles), Victor propón-y: ella refugar. A diferencia d'otros medios, Sue nun pudo volver invisible la so ropa normal, lo que resultó nun momentu embarazoso cuando Sue trató de desvistise pa colase ente l'ensame, solo pa remanecer mientres inda taba en ropa interior. Anque los sos poderes tán influyíos poles sos emociones, ella llogra controlar les sos habilidaes mientres la batalla climática del equipu con Von Doom. Sue acepta la propuesta de matrimoniu de Richards a la fin de la película.
  • En Fantastic Four y Silver Surfer, la boda de Sue Storm con Mister Fantastic vese atayada pola llegada del Silver Surfer. Cuando los sos poderes camúdense temporalmente colos de Johnny, tola ropa que Sue tenía puesta quémase y al camudar los sos respeutivos poderes, termina dafechu esnuda n'acerar frente al so edificiu, fotografiada pol ensame, marmullando "¿Por qué siempres me pasa esto? ". Sue recuérda-y al Silver Surfer de la muyer qu'amaba nel so mundu natal. Esta asociación, y l'amistá con Sue que sigue, lleva al Surfer a volvese contra'l so maestru, Galactus. Mientres intenta protexer al Silver Surfer con un campu de fuercia, Sue ye apuñalada al traviés de l'arca por una llanza creada por un Doctor Doom de poder cósmicu, y muerre nos brazos de Reed. Sicasí, Silver Surfer usa los sos poderes cósmicos pa sanar a Sue, avafándose a sigo mesmu nel procesu. Antes de partir pa enfrentase a Galactus, Silver Surfer diz-y a Reed qu'atesore cada momentu con Sue. Reed y un quimonu --clad Sue tán casaos ​​nuna ceremonia en Xapón a la fin de la película, momentos antes de volar con Ben y Johnny pa salvar a Venecia del fundimientu.
  • Kate Mara interpretó a Sue nel reinicio de la película Fantastic Four 2015, dirixida por Josh Trank. Na película, Susan ye albanesa de Kosovo, la fía adoptiva de Franklin Storm y hermana adoptiva de Johnny Storm. Dempués de llograr los sos poderes del planeta cero, Susan desenvuelve la invisibilidá y les habilidaes de campu de fuercia. Los científicos que trabayen al pie de Franklin Storm pudieron crear un traxe especial p'ayudar a Susan a apoderar les sos habilidaes. Cuando Víctor von Doom torna del Planeta Cero y vuélvese llocu intentando tornar al Planeta Cero, Susan queda afarada cuando Víctor asesina al so padre adoptivu. Más tarde, ayuda a Reed, Ben y Johnny a ganar a Victor.

Videoxuegos editar

Referencies editar

  1. 1,0 1,1 Batchelor, Bob Rowman & Littlefield: Stan Lee: The Man Behind Marvel. ISBN 9781442277816.
  2. Plantía:Cite comic
  3. Batchelor, Bob Rowman & Littlefield: Stan Lee: The Man Behind Marvel. ISBN 9781442277816.
  4. (2007) Univ. Press of Mississippi: Stan Lee: Conversations.
  5. Lee, Stan (2011). Marvel Comics: Marvel Firsts: The 1960s. ISBN 978-0785158646.
  6. «History of the Fantastic Four Part Three» (19 d'ochobre de 2011). Archiváu dende l'orixinal, el 13 d'ochobre de 2015.
  7. 7,0 7,1 Fantastic Four #1
  8. Fantastic Four #4
  9. «Prince Namor the Sub-Mariner: Scion of the Deep or Royal Pain?». Back Issue! (Raleigh, North Carolina: TwoMorrows Publishing) (91):  p. 61. Setiembre de 2016. 
  10. Fantastic Four #22 "Return of the Moleman"
  11. Fantastic Four Annual #3
  12. Fantastic Four #48-50
  13. Fantastic Four Annual #5
  14. «Invisible Woman - Marvel Universe: The definitive online source for Marvel super hero bios». Marvel.com (16 de marzu de 2008). Consultáu'l 12 d'abril de 2011.
  15. Fantastic Four #83 - 100
  16. Fantastic Four Annual #6
  17. Fantastic Four #130
  18. Fantastic Four #149
  19. Fantastic Four #267-268
  20. Fantastic Four #280-281
  21. Fantastic Four #283
  22. Fantastic Four #284
  23. Fantastic Four #304-307
  24. Avengers #300
  25. Fantastic Four #326
  26. Plantía:Cite comic
  27. Plantía:Cite comic
  28. Fantastic Four #560. Marvel Comics.
  29. Secret Invasion: Fantastic Four #1. Marvel Comics.
  30. Fantastic Four #357–358. Marvel Comics.
  31. Secret Invasion #8. Marvel Comics.
  32. Fantastic Four #579. Marvel Comics.
  33. Fantastic Four #600. Marvel Comics.
  34. Secret Wars #1
  35. Avengers vol. 5 #37
  36. Fantastic Four Vol. 6 #2. Marvel Comics.
  37. Warlock vol. 1 #6 (Xunu 1973)
  38. X-Universe #1
  39. X-Universe #2
  40. Denick, Thom (2006). Brady Games: Marvel Ultimate Alliance: Signature Series Guide. ISBN 0-7440-0844-1.
  41. «Marvel Costume Kit 3». Sony. Archiváu dende l'orixinal, el 29 d'avientu de 2012. Consultáu'l 30 d'avientu de 2012.
  42. «Invisible Woman - LittleBigPlanet™». Littlebigplanet.com. Archiváu dende l'orixinal, el 22 d'avientu de 2010. Consultáu'l 12 d'abril de 2011.
  43. «Invisible Woman Has Joined Marvel Heroes!». Gazillion Entertainment (30 d'abril de 2014). Consultáu'l 25 d'ochobre de 2016.
  44. The Fantastic Four Characters Are Being Removed From Marvel Heroes
  45. Parsons, Arthur (18 d'abril de 2013). «HULK Smash!!!!». LEGO. Consultáu'l 12 d'abril de 2013.

Enllaces esternos editar