Natalia Sánchez

actriz española

Natalia Sánchez Molina (27 de marzu de 1990Madrid) ye una actriz y cantante española[2] que llogró una gran popularidá pol so papel de Teté na serie Los Serrano.

Natalia Sánchez
Vida
Nacimientu Madrid27 de marzu de 1990 (33 años)
Nacionalidá España
Familia
Pareyes Víctor Elías
Marc Clotet
Fíos/es 2
Estudios
Llingües falaes castellanu
inglés
catalán[1]
francés
Oficiu cantante, modeluactriz
Instrumentu musical voz
IMDb nm1361837
Cambiar los datos en Wikidata

Biografía editar

Televisión editar

Fízose famosa al interpretar a Tete, la fía adolescente de Los Serrano (Telecinco, 2003-2008) na cual conoció a Víctor Elías, la so pareya sentimental mientres 6 años. Amás, trabayó en Compañeros (Antena 3), Periodistas (Telecinco), Un llugar nel mundu, Javier ya no vive solo (Telecinco). Tamién protagonizó la campaña institucional contra'l tabaquismu en 2004 y dellos anuncios d'El Corte Inglés.

En 2010 participó en Acusaos (Telecinco) como la fía de la protagonista (Blanca Portillo) y en La roxura (Telecinco), xunto a Marián Álvarez, Patricia Vico, Ángel Pardo y Tamar Novas, inspirada nel doble crime de Betanzoois y empobinada por Daniel Calparsoro. En 2011 participa nun episodiu de Ángel o demonio (Telecinco) ya incorpórase a la séptima y última temporada de la serie de sobremesa Amar en tiempos revueltos de (La 1), na qu'interpreta a Cecilia Armenteros Marín, la fía del Teniente Coronel Armenteros. Tres el final de Amar en tiempos revueltos, incorporar a la repartida de la miniserie La memoria de l'agua, tamién para La 1, basada na novela homónima de la escritora Teresa Viejo, encarnando a Amada Montemayor.

Cine editar

Debutó nel añu 2001 con papel secundariu nel llargumetraxe Clara y Elena de Manuel Iborra xunto a Verónica Forqué y Carmen Maura. El so siguiente trabayu foi'l curtiumetraxe Dum Dum (2003), de María Casal.

Nel añu 2004 interpreta un papel importante (anque mudu) en Hipnos, película de terror psicolóxico del direutor David Carreres Solè. El so personaxe ye una neña que guardó l'asesinatu de la so madre, y que a resultes del trauma queda ingresada nuna clínica psiquiátrica.

Tres el telefilme Les alcordances d'Alicia (2005) de Manuel Estudillo, nel qu'interpretó a una neña amnésica, participó na película Los aires difíciles (2006) de Gerardo Herrero, adautación de la novela homónima d'Almudena Grandes.

En primavera de 2006 rodó xunto a Geraldine Chaplin Los Totenwackers, un llargumetraxe que pretende ser la primer parte d'una triloxía sobre'l Más allá.

Trabayó nel curtiumetraxe ID xunto a Víctor Elías.

=== Teatru estrena sobre los escenarios en payares de 2010, cola obra Los ochenta son nuesos, d'Ana Diosdado y xunto a Víctor Elías, con direición d'Antonio del Real. En 2014 protagoniza xunto a Marta Belaustegui y Marc Clotet nel Centru Dramáticu Nacional la obra Amantes, adautación teatral dirixida por Álvaro del Amo de la película homónima de Vicente Aranda, realizando Natalia'l papel de Trini que nel filme interpreta Maribel Verdú. En de 2015 participa na obra La pechuga de la sardina, onde volvió coincidir con Víctor Elías. Esi mesmu añu encabeza el repartu de Ninette y un señor de Murcia, de Miguel Mihura, dando vida al personaxe que da títulu a la obra.

Como cantante editar

Natalia formó'l grupu xuvenil SJK, xunto a Víctor Elías (Guille), Adrián Rodríguez (DVD) y Andrés de la Cruz (Boliche), dalgunos de los actores más nuevos de la serie Los Serrano. Col so primera compactu, A toa mecha, consiguieron un doble discu de platín. Pel branu del 2006 presentaron el so segundu discu, D.P.M. que contién cantares nes que Natalia cobra más protagonismu, cantando sola Soi la caña y Piensu en ti (SJK) y Ente muñeques (DPM). Con esti grupu fixo dos xires nacionales, actuando y enllenando estadios como La Cubierta de Leganés en Madrid y el Palau Sant Jordi de Barcelona. Tamién participó como cantante nel grupu Naakaro. Tamién canta cantares ella sola, como por casu Ente muñeques.

Estudió solféu y toca el pianu, el clarinete, el saxofón, el corno inglés, el fagó y el violín.

Discografia
Cantares
SJK
Metrosexual
La Profesora de inglés
Del 1 Al 10

Filmografía editar

Series de televisión editar

Series de televisión
Añu Títulu Personaxe Cadena Notes
2002 Compañeros Vero Antena 3 1 episodiu
Periodistas

Telecinco

1 episodiu
2003 Un llugar nel mundu

Antena 3

2 episodios
Javier ya no vive solo Inés Telecinco 1 episodiu
2003-2008 Los Serrano María Teresa Teté Capdevila Gómez Telecinco 148 episodios
2009 Acusaos Marina Domènech Ballester Telecinco 10 episodios
La roxura

Telecinco

2 episodios
2011 La duquesa Eugenia Martínez de Irujo Telecinco 1 episodiu
Ángel o demonio

Telecinco

1 episodiu
2011-2012 Amar en tiempos revueltos Cecilia Armenteros La 1 256 episodios
2012 La memoria de l'agua

La 1

2 episodios
2016 ¿Qué fue de Jorge Sanz?

Canal+

1 episodiu
2018 D. O. Y

La 1

Repartu principal

Películes editar

Películes
Añu Títulu Personaxe Notes
2001 Clara y Elena

Papel menor

2003 Dum Dum

Curtiumetraxe

2004 Hipnos

Papel principal

2005 Les alcordances d'Alicia

Película de televisión

2006 Los aires difíciles Charo Papel secundariu
2007 The Totenwackers Raquel Papel principal
2010 I.D

Curtiumetraxe

2015 Fora de Campu

Curtiumetraxe

2017 L'añu de la plaga Bego Papel principal

Referencies editar

Enllaces esternos editar