Nefritis

inflamación de los reñones


La nefritis ye una inflamación del reñón. Términu del idioma griegu nephro- "del reñón" y -itis "inflamación". Ye frecuentemente causada por infeición, toxines o enfermedá autoinmune.

Nefritis

Nefritis lúpica proliferativa difusa.
Clasificación y recursos esternos
MeSH D009393
Especialidá uroloxía
Wikipedia nun ye un consultoriu médicu Avisu médicu 
[editar datos en Wikidata]

Subtipos editar

Síntomes editar

  • Sangre na orina (orina escura, de color óxidu o marrón)
  • Orina esplumosa *

Perda de pesu (involuntaria)

  • Estomagaes y vómito
  • Sensación de malestar xeneral (indisposición)
  • Ganes de mexar frecuentemente *

Dolor de cabeza * Quedase con ganes de mexar

  • Pruyiciu xeneralizáu *

Amenorgamientu del gastu urinariu * Necesidá de mexar mientres la nueche * Enclín al sangráu * Amenorgamientu del estáu d'alerta * Suaño mientres el día, somnolencia, letargo

  • Dolor de reñones

Veterinaria editar

Los animales ensin tresllechar, beben lleche en polvu pudiendo traer problemes intestinales llevando a una nefritis, y posible decesu. Nefritis, denominación común pa los procesos inflamatorios del reñón. Esisten delles formes de nefritis, les más habituales son la glomerulonefritis y, en menor midida, la pielonefritis y la nefritis tubulointersticial.

Ye frecuente que los pacientes con glomerulonefritis aguda sufrieren nos díes o selmanes previos una infeición estreptocócica (por casu, una infeición de gargüelu). L'apaición de la glomerulonefritis manifestar por cansanciu, perda de mambís, inflamación de la cara, dolor abdominal o na banda, y amenorgamientu del volume d'orina, qu'amás ye más escura de lo habitual. Por cuenta de la variedá de formes de les glomerulonefritis agudes, el pronósticu ye tamién variable. Les formes que son más frecuentes en neños, son tamién les de meyor pronósticu polo xeneral. Otres formes pueden terminar en nefritis crónica, que produz una mancadura progresivo y destructivo del reñón. Munches formes de glomerulonefritis son producíes por mecanismos autoinmunes.

Les nefritis tubulointersticiales son consecuencia en munches ocasiones de la ingesta abusiva de salicilatos tales como l'ácidu acetilsalicílico (aspirina) y otros fármacos anti inflamatorios non esteroideos (AINES).

Les nefritis cróniques suelen ser asintomáticas, pero l'analís d'orina revela la presencia d'albúmina y célules coloraes (eritrocitos). Cuando la destrucción del texíu renal ye avanzada, el déficit de la función renal traducir nel cuadru denomináu insuficiencia renal crónica, nel qu'apaecen hipertensión arterial y otros procesos que son consecuencia de la falta de función depuradora del sangre.

Ver tamién editar


Referencies editar

Enllaces esternos editar