Nickelodeon (o a cencielles llamáu Nick) ye una canal de televisión per suscripción infantil y xuvenil d'Estaos Xuníos empobináu principalmente a los neños, preadolescentes y adolescentes de 7-19 años d'edá; amás de los sos programes de preescolar d'orientación dirixíos a los neños de 2-6 años, nun bloque (darréu convertíu canal) de Nick Jr.

Nickelodeon
canal de televisión
Llocalización
Sede One Astor Plaza (es) Traducir
Direición Estaos Xuníos
Historia
Fundación1r abril 1979
Orixe del nome nickelodeon (es) Traducir
Organigrama
Dueñu Paramount Media Networks (es) Traducir
Participación empresarial
Organización matriz Nickelodeon Group (en) Traducir
Filiales
Propietariu de
Varios
Premios
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

Dende 1985 hasta 2014, compartió la so frecuencia con Nick at Nite, la radiodifusión de serviciu nocherniegu mientres les hores entemedies que cunta coles reposiciones de comedies d'horariu estelar de más edá, xunto con delles series orixinales y películes, que se trata como una canal independiente de Nickelodeon por AC Nielsen Co. pa fines de calificación.[1][2] Dambos servicios dacuando denominar colectivamente como "Nickelodeon / Nick at Nite", por cuenta de la so asociación común como dos canales individuales que comparten un únicu espaciu de canal. Dende 2006, Nickelodeon foi dirixíu por Cyma Zarghami como presidenta y direutor executivu de la canal.

N'agostu de 2013, Nickelodeon/Nick at Nite ye vistu n'aproximao 98 799 000 televisiones (86.5 1% de los llares) n'Estaos Xuníos. Los sos principales competidores son Disney Channel y Cartoon Network.[3]

Historia editar

Pinwhell (1977-1979) editar

La historia de Nickelodeon remontar al 1 d'avientu de 1977, cuando QUBE, el primeru de dos víes interactivas televisión per cable sistema poner en marcha en Columbus de Warner Cable (propiedá de Warner Communications y un antepasáu de Warner-Amex Satélite Entertainment). Una de les canales especializaes a disposición de los suscriptores del sistema QUBE yera The Pinwell Network,[4] una canal pa neños.

Empieza la espansión a nivel nacional (1979-1989) editar

Pinwheel foi rellanzáu como Nickelodeon el 1 d'abril de 1979; a pesar de la so historia previa nel sistema QUBE sol nome de Pinwell, Nickelodeon designáu en 1979 como l'añu de llanzamientu oficial de la canal. La canal empezó a tresmitir en dellos sistemes de cable Warner, a partir de Buffalo y espandióse rápido'l so públicu accesu.[5][6][7] Orixinalmente una canal de cable ensin comerciales, tresmitiendo amuesa como parte del so día d'emisión (que funcionó primeramente de 10 am a 10 pm ET de llunes a vienres y de 9 am a 8 pm ET les fines de selmana) qu'incluyó Video Comic Book, PopClips y de llarga duración Pinwheel (qu'agora s'hai formateado como una serie d'una hora diaria que corría nun bloque de trés a cinco hores de formatu, y foi un precursor nel bloque de Nick Jr.), amás d'otros programes como America Goes Bananaz; Niquel Flicks y By the Way. En 1980, amestáronse nuevos programes a l'alliniación, incluyendo Dusty's Treehouse, First Row Features; Special Delivery; What Will They Think Of Next?; Livewire y Hocus Focus.

 
Tercer logo de Nickelodeon, usáu dende 1981 hasta ochobre de 1985.

El primer logotipu de la canal cuntaba con un home que mira sobre una máquina de Nickelodeon que tenía una N. Nel mediu del programa de televisión, la carga sería un home que diba xirar el rabil en Nickelodeon asina'l próximu programa taba a puntu d'empezar. A midida que la canal despidíase pela nueche, Canal Star (más tarde llamáu The Movie Channel en payares de 1979) fadríase cargu del espaciu de canal. El segundu logo tenía la pallabra "Nickelodeon" nel logo de fonte de Pinwheel. El tercer logo yera un pinball de plata col títulu de "Nickelodeon" en multicolor. La primer serie popular de Nickelodeon foi You Can't Do That on Television, una serie de Canadá tipu comedia que fixo'l so debú n'Estaos Xuníos a finales de 1981. El 12 d'abril de 1981, la canal movió les sos hores de programación a 8 am a 9 pm ET, nesti puntu, The Movie Channel convertir na so propia canal de 24 hores separáu y Nickelodeon empezó a pasar el so espaciu de canal a la "Alpha Repertory Television Service" (ARTS) mientres les sos hores llibres; ARTS convirtiéndose n'A&Y en 1984, dempués de ARTS fundir a NBC The Channel Entertainment.

En 1983, Warner-Amex Satélite Entertainment, empezó a esprendese y dixebró a Nickelodeon y a otros dos canales, MTV y la sumida estación de televisión Radio (RTS) afiliar de la nueva creación de MTV Networks; col fin d'aumentar los ingresos, Nickelodeon empezó a aceptar la suscripción corporativa PBS-estilu pa la so programación.[8] El slime verde orixinalmente apaeció en You Can't Do That on Television, foi depués adoptáu pola canal como una carauterística primordial de munchos de los sos shows, incluyendo Double Dare.[9] Nos primeros años, otros programes como Livewire, Standby: Lights, Camera, Action, The Third Eye, Mr. Wizard's World y Space Star fueron parte d'horariu regular de Nickelodeon.

La canal lluchó dende'l principiu, dempués d'haber perdíu $10 millones de dólares en 1984, principalmente por cuenta de la falta de programes d'ésitu como'l fracasu de Against the Odds y Going Great, y terminó nel últimu llugar ente les canales de cable. Dempués de despidir al so personal anterior, el presidente de les canales acomuñaes a MTV Robert Pittman volvió con Fred Seibert y Alan Goodman, quien xuntos crearon los hits de MTV ID's unos años antes, pa dar un nuevu impulsu a Nickelodeon. La empresa Seibert y de Goodman, "Fred/Alan" (agora Frederator Studios), acomuñóse con Tom Corey y Scott Nash de la empresa de publicidá Corey McPherson Nash pa sustituyir el logotipu de "Pinball", con un "splat orange" logo col nome de "Nickelodeon", escritu col tipu de lletra Balloon, que s'utiliza en cientos de distintes variaciones de los postreros 25 años. "Fred/Alan" tamién cuntó cola ayuda de los animadores, escritores, productores del grupop The Jive Five pa crear nuevos ID's pa la canal. Dientro de los seis meses siguientes al cambéu de marca, Nickelodeon convertir na canal dominante na programación infantil y caltúvose asina mientres 26 años, inclusive metanes la creciente competencia nos últimos años a partir d'otros neños empobináu a canales de cable como Disney Channel y Cartoon Network. El mesmu añu de camudar na marca, Nickelodeon empezó a aceptar la publicidá tradicional.[8] Tamién empezó a promover a sigo mesmu como "The First Kids' Network", por cuenta del so estatus como la primer canal de televisión americanu destináu a los neños.

En xineru de 1985, A&Y termina cola so asociación con Nickelodeon ,y esti convertir nuna canal propia de 24 hores de duración. A&Y realizó un bloque nocherniegu d'a prueba que funcionaba dientro dientro de la programación de Nickelodeon peles nueches. En xunetu d'esi mesmu añu, Nickelodeon añade un nuevu bloque nocherniegu llamáu Nick at Nite, y convirtióse nun serviciu de 24 hores. Esi mesmu añu, American Express vendió la so participación en Warner-Amex a Warner Communications, en 1986, Warner volvió a MTV Networks como una empresa privada, y viéndese a MTV, RTS, Nickelodeon y la nueva canal VH1 a la rede de Viacom por un total de $685 millones de dólares. En 1988, Nick sacó al aire la primer edición de los Nickelodeon's Kid's Choice Awards (enantes conocíu como The Big Ballot) ya introdució un nuevu bloque llamáu Nick Jr., que ye destináu pa los neños n'edá de preescolar. Nick Jr. facer pa reemplazar al ex bloque preescolar de Nickelodeon, Pinwell.

Ésitu nes décades de 1990 y de 2000 (1989-2009) editar

 
Cuartu logo de Nickelodeon

En 1990, Nickelodeon abrió Nickelodeon Studios, un estudiu de televisión allugáu en Universal Studios Florida d'Orlando, onde fueron filmadas munches de les sos comedies y espectáculos de xuegos, y entró nuna comercialización conxunta de dellos millones de dólares acordies cola cadena de restoranes internacionales Pizza Hut, que siempres apurríen les ediciones de Nickelodeon Magacín de forma gratuita por más de trés años.[10] En 1991, Nickelodeon desenvolvió la so primer serie de dibuxos animaos, Doug, Rugrats y The Ren & Stimpy Show; estes series seríen conocíes como Nicktoons, siendo estrenaes el 11 d'agostu de 1991.[11] La canal negárase a producir series d'animación cada selmana debíu al altu costu.[11] Los trés Nicktoons atoparon l'ésitu en 1993, dándo-y resultáu a Nickelodeon producir la cuarta serie animada Rocko's Modern Life, que tamién foi un ésitu. Más tarde, acomuñóse con Nickelodeon, Sony Wonder, lliberando meyores cintes de videu de venta de la programación de la canal hasta 1997. Doug y The Ren & Stimpy Show cesaríen la so producción d'episodios nesos años, pero entá asina se tresmitiríen repeticiones hasta alredor de 2001. Sicasí, Doug atopa l'ésitu unos años más tarde, cuando ABC mercó los derechos de la serie pa tresmitila en Disney Channel los sábados pela mañana, tendiendo más ésitu que na canal orixinal. Rugrats, pela so parte, tornó del hiatu nel 9 de mayu de 1997 (reestrenos siguieron al aire hasta esi puntu).

En 1992 Nickelodeon soterró una cápsula del tiempu nos estudios Nickelodeon Orlando, la cápsula esta anguaño nel Nickelodeon hotel resorts, por cuenta de la compra per parte d'otra empresa de les instalaciones de dichos estudios. La cápsula contién alredor de venti objetos los cualos son: una gorra, una playera de los personaxes de la famosa serie Ren y Stimpy, un par de patinos de la dómina, un paquete de Twinkies, unos tenis Reebok, un llapiceru, dos películes en formatu VHS, una patineta, un par de discos de música, una muñeca barbie, ente otros. Dicha cápsula del tiempu va ser abierta 50 años dempués del so entierru, esto ye, nel añu 2042.

El 15 d'agostu de 1992, la canal estendió l'horariu los sábados de 6am a 10pm ET, col bloque de televisión llamáu SNICK.[12] que foi'l llar de series populares como Are You Afraid of the Dark?, Clarissa Explains It All, All That, The Amanda Show y Kenan & Kel; en 2004 el bloque foi renombráu como TEENick (que'l so debú orixinal foi nel 2000), el bloque de la nueche del sábadu sigue güei ensin un nome de bloque oficial (anque Night of Premieres y "Gotta See Saturdays" utilizáronse pa los programes de sábadu pela nueche de la canal nos últimos años), la marca TEENick, cola so ortografía alteriáu pa TeenNick, yá que s'utilizó na canal hermana de Nickelodeon antes conocíu como The N. en xunu de 1993, Nickelodeon volvió a entamar la so marca na revista Nickelodeon.[13] En marzu de 1993, la canal cuntó cola ayuda de los espectadores a atopar nueves formes p'amosar el so logotipu naranxa icónica y pa les sos promociones de televisión, y los resultaos finales (qu'incluyíen el logo en 3D y en forma d'una gorra, un globu, una mancha, un cohete y un top, ente otres formes) empezó a tresmitir, xunto col nuevu paquete de presentación de la canal, en xunu de 1993. L'ésitu del bloque del sábadu n'horariu estelar llevó a Nickelodeon espandir la so programación n'horariu estelar ente selmana, de 1996, por aciu l'ampliación del so día del espardimientu de les 8:30 pm ET (y que depués s'estendió a les 9 pm ET 1998-2009) el domingu a vienres pela nueche.[14][15]

 
Nickelodeon On Sunset, llugar onde se filman series live-action de la canal.

En 1994, Nickelodeon llanza "The Big Help", que dio llugar a un programa de spin-off de "The Big Green Help" en 2007, el programa ta destináu a fomentar l'actividá y la preservación del mediu ambiente per parte de neños. Esi mesmu añu, Nickelodeon esanició You Can't Do That on Television del so programa dempués d'una carrera de 13 años y, darréu, presentó un nuevu programa de comedia, All That. Mientres munchos años, hasta la so cancelación en 2005, All That llanzó les carreres de munchos actores y actrices como Drake Bell, Kenan Thompson, Amanda Bynes y Jamie Lynn Spears. El productor executivu de la serie, Dan Schneider, pasaría a crear y producir numberoses series d'ésitu pa Nickelodeon incluyendo ente otres como The Amanda Show, Drake & Josh, Zoey 101, iCarly, Victorious, Sam & Cat, Henry Danger y Game Shakers. Tamién en 1994, Nickelodeon debutó otra serie animada Aaahh! Real Monsters, la serie finalmente atoparía l'ésitu en 1996. N'ochobre y avientu de 1994, Nickelodeon vendió episodios temáticos de Halloween y Navidá de les sos Nicktoons al traviés de la sindicación a los mercaos llocales nos Estaos Xuníos, col entós nuevu ex relativa corporativa, Paramount Domestic Television (agora CBS Television Distribution).[16] En 1998, The Rugrats Movie estrenar nos cines; la película llogró recaldar más de $100 millones de dólares nos Estaos Xuníos y convirtióse na primer película d'animación de Nickelodeon Movies en gana-y a Disney en recaldar más dineru. Depués, en mayu de 1999, la canal estrenó la serie animada SpongeBob SquarePants, que se convirtió rápido nuna de les Nicktoons más populares na historia de la canal, y siguió siendo bien popular anguaño, ocupando constantemente como la serie con más audiencia na canal dende l'añu 2000.[17]

 
Avatar, una de les series d'ésitu en Nickelodeon

En marzu de 2004, Nickelodeon y Nick at Nite dixebrar nel horariu estelar y Nielsen calificaciones totales del día, por cuenta de la distinta programación, los anunciantes y audiencies ente los dos servicios, esti discutiniu causáu polos executivos de cable creyendo nes manipulaciones por más audiencies, yá que Nick at Nite día ente día foi ocupando una fraición d'horariu total en Nickelodeon.[1][2] Nickelodeon y Nick at Nite respeutivamente, ocupaben dos partes d'audiencia del día, anque Nickelodeon namái ta clasificáu pa les votaciones mientres el día, lo que ye por cuenta de un fallu de Nielsen en xunetu de 2004, que les redes tienen programes pal 51% o más d'una parte diariu pa calificar pa les calificaciones pa una franxa horaria determinada.[18]

Nickelodeon Studios cerró les sos puertes en 2005 y convirtióse en Blue Man Group Sharp Aquos Theatre en 2007, Nickelodeon agora graba les sos series d'aición en direuto en Nickelodeon On Sunset (antes el Earl Carroll Theatre) en Hollywood y otres instalaciones d'estudiu en Hollywood y n'otros llugares. En 2005 Nickelodeon estrena la serie Avatar: The Last Airbender creada por Michael Dante DiMartino y Bryan konietzko, y conviértese dende'l so estrenu nuna serie hit, llogrando altes midíes de rating.[19] En 2007, Nickelodeon empezó'l desenvolvimientu d'un alcuerdu de cuatro años con Sony Music pa producir series de temática musical pa la canal, y ayudar a financiar y llanzar álbumes en xunto cola etiqueta atada a shows de Nickelodeon y producir cantares orixinales de los programes a ser llanzaos como singles;[20] la única serie producida na sociedá que dio lluz verde foiVictorious debutó en 2010, a pesar d'un ésitu asemeyáu de comedia en temática musical, Big Time Rush que debutó'l mesmu añu cunta con una asociación similar con Columbia Records, anque con Columbia namái ta arreyáu cola música de la serie, Sony Music arreyar cola metá de la producción d'esi programa al traviés de la so primer temporada. Big Time Rush llueu, dempués de menos d'un mes nel aire, convertir nuna esitosa serie, llogrando 6.8 millones d'espectadores pal so estrenu'l 18 de xineru de 2010 y estableciendo un nuevu récor pa la mayor audiencia live action na historia de la canal.[21]

Nueva imaxe y receición a la crítica (2009-2015) editar

 

Nickelodeon anunció en febreru de 2009 que Noggin y The N camudaríen de nomes como Nick Jr. y TeenNick por que dambos bloques tuvieren la so propia canal acomuñaos con Nickelodeon. El 2 de febreru de 2009, Nickelodeon suspendió los bloques TEENick y Nick Jr., anque la programación ufiertada dientro de los bloques caltúvose.[22] Nickelodeon, más tarde, anunció la cancelación de Revista Nickelodeon. En xunetu de 2009, Nickelodeon decidió camudar el logo, depués de 25 años, tamién camudó los gráficos y les promociones, tamién, salen a partir d'esi mes, DVD's de Nickelodeon, el serviciu australianu y Nickelodeon Animation un festival d'esi añu, col enfotu de crear un aspeutu unificáu que meyor se puede tresmitir al traviés de toles canales infantiles de MTV Networks.[23]

El 28 de setiembre de 2009, el nuevu logotipu estrenar en Nickelodeon y en Nick at Nite, xunto cola nueva marca TeenNick, Nick Jr. y Nicktoons (enantes The N, Noggin y Nicktoons Network, respeutivamente) canales en distintes versiones personalizaes pa los propósitos unificaos,[23] un nuevu logotipu pa Nickelodeon Produccions tamién empezó a ser utilizáu nos creitos finales etiquetaes nos shows de Nickelodeon, inclusive n'episodios emitíos antes del nuevu logo entró a valir (etiquetes de creitos finales de los programes al aire en TeenNick, Nick Jr. y dellos espectáculos en Nicktoons namái utilizar el logotipu actual en Nickelodeon Producción y variantes de programación orixinal de la canal nos sos respeutivos episodios de series feches dempués de camudar de marca). Eric Zim un diseñador de Nueva York foi'l que creó los nuevos logos de Nick. Amás de crear el nuevu logotipu de la empresa, creó un nuevu sistema de logotipos conxuntu pa representar a tola familia de sub-marques (incluyíes nes redes dixitales Nick Jr., Nicktoons, TeenNick y Nick at Nite) de la compañía.

Mientres los díes previos a los 2010 Kids' Choice Awards y los 2011 Kids' Choice Awards, el logotipu camudó hasta la so tresmisión, el logotipu tenía diseñu d'un fondu dirixible por que coincida col premiu que s'otorga a cabu na feria, y empezando la selmana del 7 de setiembre de 2010, el logo foi formáu por un diseñu plaf (al estilu del logotipu de 2006 a 2009) nel error de programación en pantalla nos nuevos episodios de la serie orixinal. El nuevu logotipu foi adoptáu nel Reinu Xuníu'l 15 de febreru de 2010, n'España el 19 de febreru de 2010, n'Asia, el 15 de marzu de 2010,[24] y en Llatinoamérica el 5 d'abril de 2010.[25] El bloque "Nickelodeon en ABS-CBN" de ABS y CBN en Filipines, adoptó'l logotipu renombráu'l 26 de xunetu de 2010. El 2 de payares de 2009 llanzóse una versión canadiense de Nickelodeon, n'asociación ente Viacom y Corus Entertainment (propietarios de YTV, qu'emitió programes de Nick mientres dellos años, y va siguir a faelo), y como resultancia, les versiones de Nickelodeon yá esisten na mayoría d'América del Norte.

 
Nuevu logo

El 12 de mayu de 2010, Nick llegó a un alcuerdu con Haim Saban (qu'a principios d'esi mes volviera mercar los derechos de Power Rangers la franquicia de The Walt Disney Company), Nickelodeon alcordó tresmitir una decimoctava temporada de la serie, y la producción volver# a entamar a finales de 2010. El nuevu espectáculu, Power Rangers Samurai, debutó'l 7 de febreru de 2011; como parte del alcuerdu, Nickelodeon tamién entama sacar al aire, 700 episodios esistentes de la serie na canal de cable Nicktoons anguaño.[26]

El 1 de xineru de 2011, Nickelodeon debutó House of Anubis, una serie basada nel show orixinal de Nickelodeon en Países Baxos Het Fuxís Anubis, que se convirtió na primer serie con guión orixinal, que s'emitió nuna franxa de llunes a vienres (similar a un formatu de novela) y la primer serie orixinal producida pol buque insinia de Nickelodeon nos Estaos Xuníos que se produz fora d'América del Norte, que debutó con más de 2.4 millones d'espectadores.[27] En 2011 y 2012, viose l'entamu de la cayida d'audiencies en Nickelodeon, anque tamién nel mesmu añu, Nick llevóse'l primer llugar n'audiencies.[28][29] sicasí, la so racha de 17 años como la canal de cable de mayor audiencia en día foi rotu por Disney Channel mientres esi añu.[30] El 3 d'agostu de 2013, estrenóse Rabbids Invasion una serie basada nel xuegu Rabbids. La serie ye producida por Nickelodeon en co-producción con Ubisoft.[31][32][33] El 1 de xineru de 2014, Nickelodeon estreno la so primer serie del añu, llamada Every Witch Way, una serie basada na novela orixinal de Nickelodeon Llatinoamérica llamada Grachi.[34] Un mes dempués, estrena Breadwinners la primer serie animada del añu, el 17 de febreru de 2014.[35]

Nueves series, medría d'audiencia y futuros planes (2016-presente) editar

En 2014, Nickelodeon confirmó faer una serie de televisión basada na película estrenada en 2003, School of Rock.[36][37] La canal confirmó 13 episodios pa la so primer temporada, que estrenóse'l 12 de marzu de 2016.[38] Nel up-front de 2014, confirmóse que la canal alicaría la serie de xuegos Legends of the Hidden Temple pa una película de televisión.[39] La película ye protagonizada por Isabela Moner, quien actuó como personaxe principal na serie 100 Things to Do Before High School y estrenóse el 26 de payares del mesmu añu.[40][41]

Mientres el up-front de la futura programación de Nickelodeon pal añu 2016, anuncióse la serie The Loud House, que de primeres diba consistir sobre la vida d'una familia de 10 coneyos, siendo 9 femes y 1 machu. Sicasí, el creador de la caricatura replantegó la trama y reemplazóse a los coneyos por humanos. La trama final xira redolada a un neñu llamáu Lincoln Loud, quien vive arrodiáu de los sos 10 hermanes. The Loud House estrenóse'l 2 de mayu de 2016 y esto favoreció a Nickelodeon, volviendo al primer llugar d'audiencia infantil n'Estaos Xuníos.[42] The Loud House convertir en seriar númberu 1 en neños de 6 a 12 años no que va del 2016.[43] El 25 de mayu de 2016, Nickelodeon anovó la caricatura pa una segunda temporada.[44] Mientres los primeros meses de la so emisión, Cyma Zarghami anunció que The Loud House llograba l'audiencia más alta de la canal en contraste col restu de programación de la canal, desbancando a Bob Esponxa.[45][46]

Nickelodeon tamién adquirió Regal Academy, una animación en formatu 2D, que s'estrenó n'Estaos Xuníos el 13 d'agostu de 2016. La canal amontó en menor midida la so audiencia gracies les series Henry Danger, The Thundermans, The Loud House y SpongeBob SquarePants. Kuu Kuu Harajuku, serie creada pola estrella de la música pop Gwen Stefani foi estrenada n'ochobre de 2016. Por cuenta de la bona receición del programa per parte de l'audiencia, la canal anovó a la serie pa una segunda temporada.[47] El 2 de marzu de 2017, Nickelodeon presentó anunció nueves series, temporaes y otres novedaes, incluyendo 2 series derivaes. Una d'elles ye Rise of the Teenage Mutant Ninja Turtles, en diseñu 2D y con 26 episodios yá confirmaos, qu'en sí ye una continuación de la serie Teenage Mutant Ninja Turtles estrenada en 2012.[47] Tamién, debíu al ésitu de Henry Danger, confirmóse una serie animada basada nos personaxes llamada The Adventures of Captain Man & Kid Danger, con un total de 10 episodios.[47] Amusement Park,[47] Pinky Malinky,[48] Glitch Techs[49] y Welcome to the Wayne[50] confirmáronse como nueves series, d'igual manera. Dalgunes de les comedies estreno confirmaes van ser Lip Sync Battle Shorties, I'm Franky y Hunter Street.[47]

Programación editar

La programación de Nickelodeon consiste anguaño -en gran parte- en series empobinaes a neños, adolescentes y pre-adolescentes, incluyendo series animaes como SpongeBob SquarePants, The Fairly OddParents,[51] y otres series como Bunsen is a Beast, The Loud House y Teenage Mutant Ninja Turtles son emitíes dende 2012, 2013, 2014 y 2015 respeutivamente, series preescolares como Team Umizoomi, Peter Rabbit, Dora the Explorer, Bubble Guppies, Dora and Friends, Blaze and the Monster Machines, PAW Patrol, Little Charmers, Wallykazam! y Shimmer and Shine.

 
SpongeBob SquarePants ye la serie con más audiencies de tolos tiempos en Nick

La canal tamién tresmite anguaño series live action como The Thundermans, Henry Danger, Nicky, Ricky, Dicky & Dawn, Game Shakers, Make It Pop y School of Rock. Nickelodeon tamién adquirió Power Rangers Dino Charge y la so nueva temporada Power Rangers Ninja Steel, tamién Ride y, Winx Club, que nuevos episodios salen al aire en Nick Jr.. Anguaño, series que yá dieron fin tamién son tresmitíes, tal ye'l casu de Drake y Josh, iCarly, Sam & Cat y Victorious. Poques vegaes, tamién emite películes de televisión.

A diferencia de la mayoría de les cadenes xeneralistas de cable d'entretenimientu, Nickelodeon n'ocasiones tien dellos programes nos sos intervalos de tiempu designaos por segmentos de formatu curtiu que s'amuesen mientres les cortes comerciales de los programes especiales que s'estienden d'execución del programa, de cutiu causando la programación fora del aire de dellos programes. En tales circunstancies, les poses comerciales son vistos mientres dellos programes en Nick@nite.

Nuevos programes yá s'emiten, como la serie basada na esitosa película de Paramount llamada School of Rock, llamada igual School of Rock, que foi confirmada pa 12 episodios, que s'estrenó'l 12 de marzu de 2016.[52][53][36] Tamién, The Other Kingdom, una nueva serie de comedia máxica, que s'estrenó'l 10 d'abril de 2016, con un estrenu doble. Dos nuevos episodios son emitíos los domingos. Nickelodeon decidió nun anovar a la serie pa una segunda temporada.[54][55][56] Nickelodeon confirmó nueves series, que se van tar estrenando a finales d'anguaño y a principios de 2017 como Ride, The Dunes Club y Jagger Eaton's Mega Life. N'animación, Nickelodeon confirmó Bunsen is a Beast!, que tuvo un pre-estreno'l 16 de xineru de 2017 y estrenóse el 21 de febreru del mesmu añu. Welcome to the Wayne y Pinky Malinky' van ser estrenaes en 2017.[57][58]

Apocayá, Nickelodeon confirmó que va grabar la so primer serie en Miami, Florida y ye tituada I Am Franky, que ye la versión d'Estaos Xuníos de la serie de Nickelodeon Llatinoamérica llamada Yo soi Franky. La canal confirmó 20 episodios y va ser estrenada a mediaos o finales del 2016.[59]

En 2016, Nickelodeon atayó 2 series más, Sanjay y Craig, que dio fin n'Estaos Xuníos el 29 de xunetu de 2016, depués de 3 temporaes y 60 episodios totales, y, tamién, Bella and the Bulldogs. depués de 2 temporaes y 39 episodios, que dio fin el 25 de xunu de 2016. Tamién, la canal estrenó n'anguaño cuatro nueves series, dos d'elles de tipu educativu, tales como All In with Cam Newton y The HALO Effect, una serie tipo recopilación de videos graciosos llamada Crashletes, estrenada'l 7 de xunetu y una serie en formatu sitcom llamada Legendary Duldes, estrenada'l 9 de xunetu.

Apocayá, confirmóse que l'últimu episodiu de Breadwinners va ser emitíu pola cadena hermana Nicktoons, el 8 d'agostu de 2016. Regal Academy xunir a Nickelodeon el 13 d'agostu de 2016, con nuevos episodios cada sábadu, al igual que la nueva temporada de Miraculous: Tales of Ladybug & Car Noir. Dos nueves series Ride y Bunsen is a Beast llegaron a la canal, y tamién una serie live action llamada Hunter Street estrenóse oficialmente'l 13 de marzu de 2017.

Nicktoons editar

 

Nicktoons ye una canal hermana de Nickelodeon, onde se tresmiten toles series animaes, yá sían series orixinales de la canal o series orixinales de Nick, que llegó a la televisión per cable en 2002. Hasta 1991, les series animaes que salieron al aire en Nickelodeon fueron importaos principalmente de países estranxeros, y dalgunos especiales animaos orixinales tamién fueron presentaos na canal hasta esi puntu.[60] Nicktoons sigue representando una parte importante de l'alliniación de Nickelodeon, con aproximao 6-7 hores que se tresmite de llunes a vienres y en redol a nueve hores en fines de selmana incluyendo un bloque pela mañana en fin de selmana de cinco hores. Dende finales del deceniu de 2000, dempués de que la canal llegó a un alcuerdu con DreamWorks Animation en 2006 pa desenvolver películes d'animación del estudiu en serie selmanal,[61] hubo un cambéu gradual escontra series Nicktoon utilizando animación per ordenador en tres dimensiones en llugar de la tinta y de la pintura de dos dimensiones tradicionales o dixitales, les presentaciones de The Penguins of Madagascar y Fanboy and Chum Chum faen un reflexu d'esto. Esti convertir nuna canal col mesmu nome onde pasen o pasaben caricatures y series como La granxa, Invasor Zim, o Sanjay y Craig ente otros.

Películes editar

 

Nickelodeon nun tresmite películes al aire en forma regular, sicasí, produz les sos propies orixinales, que polo xeneral estrenar n'intervalos de tiempu de la nueche de fin de selmana. La canal tresmite dacuando llargumetraxes producíos pola rede de Nickelodeon Movies división de producción de cine (que les sos películes son distribuyíes pola empresa hermana Paramount Pictures). Anque la división de cine lleva'l nome de la marca "Nickelodeon", la canal nun tien accesu a la mayoría de les películes de Nickelodeon Movies llanzaes al traviés de Paramount. Nickelodeon tien derechos de tresmisión de la mayoría de los llargumetraxes basaos n'o que sirvió de base pa faer una serie orixinal producida pola canal (como Barnyard: The Original Party Animals y The SpongeBob SquarePants Movie), la mayoría de les películes d'aición en direuto producíes sol mandu de Nickelodeon Movies, tán autorizaes pa la so emisión per diversu medios d'espardimientu y de televisión per cable n'Estaos Xuníos aparte qu'en Nickelodeon (anque la cadena tresmitió delles películes d'aición en direuto de Nickelodeon como Angus, Thongs, and Perfect Snogging y Good Burger).

Nickelodeon tamién anuncia episodios d'una hora de duración de cada serie orixinal como películes, anque les versiones de "películes de televisión" de cada serie orixinal de Nickelodeon difieren de les películes feches pa la televisión tradicional, yá que tienen tiempos d'execución más curtios qu'un estándar de película fecha pa la TV (aproximao 45 minutos, en comparanza con 75 a 100 minutos d'execución de minutos que la mayoría de películes de la televisión tienen), y l'usu d'un tradicional de multicámara, la configuración de los episodios regulares con dalgún rodaxe en locación. Nickelodeon tamién adquier dacuando llargumetraxes estrenaos pal so espardimientu na canal incluyendo les d'Universal Studios como Barbie: A Fashion Fairytale y Turtles Forever (que más tarde foi lliberáu por Nickelodeon Movies al traviés de Paramount pal llanzamientu o oficial a DVD), coles películes de Barbie xeneralmente emitíos so una programación negociada en formatu Mattel, ellos merquen del tiempu pa promover el llanzamientu de les sos películes en DVD a los pocos díes del estrenu por Nickelodeon.

Estrelles de Nickelodeon editar

 
Ariana Grande, quien ye considerada la estrella más popular de Nickelodeon na actualidá.

Les estrelles de Nickelodeon nacen gracies al ésitu de les sos series d'aición en vivu, tales son los casos de Melissa Joan Hart (Clarissa Explains It All), Kenan Thompson y Kel Mitchell (Kenan & Kel), Amanda Bynes (The Amanda Show), Drake Bell (The Amanda Show y Drake & Josh), y Emma Roberts (Unfabulous), quien fueron unes de les primeres estrelles de Nickelodeon en llegar a tener muncha importancia en Hollywood. En 2010 nueves estrelles llamaron l'atención de los medios, como Jamie Lynn Spears (Zoey 101), Miranda Cosgrove (Drake & Josh y iCarly), Victoria Justice (Zoey 101 y Victorious), Jennette McCurdy (iCarly y Sam & Cat), Ariana Grande (Victorious y Sam & Cat), quien na actualidá ye una de les estrelles más sobresalientes de la canal, y la banda Big Time Rush (Big Time Rush). La mayoría de les estrelles de Nickelodeon han incursionado tamién na industria de la música. Dende'l 2013, cola llegada de nueves series, amestáronse nueves estrelles pa la canal, tal ye'l casu de Brec Bassinger (Bella and the Bulldogs), Jace Norman (Henry Danger), Paola Andino y Nick Merico (Every Witch Way), Isabela Moner (100 Things To Do Before High School), les estrelles de Nicky, Ricky, Dicky & Dawn, y les integrantes de la banda XO-IQ, de la serie musical Make It Pop llamaes Megan Lee, Louriza Tueru y Eika Tham, tamién el DJ de la banda llamáu Dale Whibley. El llexendariu personaxe Bob Esponxa, de la serie col mesmu nome, tamién ye consideráu una de les estrelles más grandes de la cadena. Al momentu, Kira Kosarin, Jack Griffo, de The Thundermans, Benjamin Flores Jr. y Kel Mitchell de Game Shakers y Breanna Yde de School of Rock son consideraos como les estrelles más grandes de Nickelodeon na actualidá. Jace Norman ye consideráu l'actor más popular de Nick, que protagoniza seriar númberu 1 live action na actualidá de la canal llamada Henry Danger, teniendo más de 40 000 subscriptores en YouTube, más de 100 000 siguidores en Twitter y más de 1 000 000 de siguidores en Instagram.

Nueves promeses tán por mandar a la canal, tal ye'l casu d'Esther Zynn, que va ser la protagonista de The Other Kingdom, y les estrelles futures de les próximes series de la canal.

Bloques de programación editar

Actuales editar

Eventos editar

 
Escenariu de los KCA
  • Nickelodeon's Kids' Choice Awards - Los Kids' Choice Awards ye un eventu de 90 minutos de duración nel cual apúrrense premios a les series, artistes, películes favorites de los neños, escoyíos por aciu votaciones al traviés de la páxina web de Nick. Realízase l'últimu sábadu de marzu (antes el primer sábadu d'abril hasta l'añu 2008) que se tresmiten en direuto pola canal (anque la so emisión ye un retrasu de 3 hores nel Pacíficu, nel Este y nel Centru). Los ganadores son escoyíos yá sían per mediu de mensaxe de testu o por Internet, na páxina oficial de Nick. L'espectáculu cunta con invitaos famosos como anfitriones y presentadores, y cuenta cola actuación de dos o tres números musicales. Los personaxes famosos y el públicu son, comúnmente, enllamorgaos con una sustancia en color verde llamada "Slime" en dellos puntos dientro de la entrega de premios. Dende la tresmisión en 2009, dellos famosos presenten acrobacies en grandes autos y motos dientro d'un gran charcu llenu de slime. SpongeBob SquarePants tien anguaño'l mayor númberu de victories como "Caricatura favorita" y Rosie O'Donnell como la mayor anfitriona.
  • Worldwide Day of Play - "Worldwide Day of Play" ye un eventu añal emitíu los sábados de setiembre pela tarde, qu'empecipió les sos tresmisiones el 2 d'ochobre de 2004, por cuenta de la conclusión de la campaña "Let's Just Play", qu'empecipió'l mesmu añu, que tán influyíos a que los neños faigan exerciciu y participar n'actividaes al campu, tamién s'afalen a les escueles y organizaciones educatives p'allugar eventos llocales pa promover l'actividá ente los neños. Nickelodeon y les sos respeutives canales hermanos (Nick Jr., TeenNicky Nicktoons) y delles canales internacionales de Nickelodeon suspenden la programación mientres un periodu de tres hores 12pm a 3pm ET/PT (mientres el cual amuésase un mensaxe en pantalla qu'anima a los espectadores a participar n'actividaes al campu mientres esi tiempu y notificóse-yos que les canales van volver# a entamar na so programación normal a les 3pm ET/PT). Dende 2010, "Worldwide Day of Play" convertir en parte del programa de "The Big Help", como parte d'un enfoque amestáu sobre estilos de vida saludables, amás d'enfoque principal del programa sobre temes ambientales. Nuevos episodios de series de Nickelodeon son comúnmente estrenaos mientres l'horariu estelar del sábadu pela nueche.

Bloques de programes de Nickelodeon n'otres canales editar

El 9 de payares de 1998, les versiones n'español de Rugrats, Aaahh! Real Monsters, Hey Arnold!, Rocko's Modern Life, Kablam! y Blue's Clues debutaron en Telemundo. Estos programes de Nickelodeon fueron vistos por Telemundo de llunes a vienres hasta'l 5 de setiembre de 2000, cuando fueron apostraos namái en fines de selmana, pa dar llugar a un programa de noticies de la mañana; la formación de Telemundo cai en payares de 2001, dempués de que NBC mercó esa rede. El 14 de setiembre de 2002, un bloque de dos hores, con Blue's Clues, Dora the Explorer, Little Bill, As Told by Ginger, The Thornberrys, Rugrats, Hey Arnold! y Pelswick debutaron na mayoría de les estaciones de CBS. Depués, en 2005, un bloque de dos hores con Nick Jr. fueron amosaos na mayoría de les canales de CBS hasta setiembre de 2006, dempués de la división de Viacom-CBS. N'abril de 2008, Dora the Explorer, Go, Diego, Go! y Pinky Dinky Doo de Nick Jr. fueron mercaos por Univision, tresmitíos nun bloque llamáu Planeta O. La cadena hermana de Nickelodeon, TeenNick executa un bloque nocherniegu llamáu The '90s Are All That, que s'estrenó'l 25 de xunetu de 2011 por cuenta de la popularidá en década de 1990 con series como All That, Rugrats, The Amanda Show, Doug y más, con una duración de 2 hores.

Otres canales y servicios editar

Nick at Nite editar

 

Nick at Nite (estilizado como Nick@nite) ye un serviciu de Nickelodeon nocherniegu de programación, que s'estrenó'l 1 de xunetu de 1985, y les emisiones de domingu a vienres de 9pm a 7am y los sábados de 10pm a 7am (ET/PT). Orixinalmente con comedies clásiques de los años 1950 y 1960 como The Donna Reed Show, Mr. Ed y The Adventures of Ozzie and Harriet, tamién se tresmite comedies populares de los años 1980 y principios de 2000, como, The Cosby Show y Roseanne. Los programes anguaño al aire en Nick at Nite son: George Lopez, Yes, Dear, Friends, My Wife and Kids, Full House, The Nanny y See Dad Run. En 1996, la programación más orixinal de Nick at Nite foi treslladada a una nueva canal denomada TV Land, qu'anguaño tresmite una variedá d'espectáculos mayores, principalmente comedies de los años 1950 hasta los años 2000.[63] Nueves series de la so canal hermana TV Land tresmítense como Lopez, Younger, Teachers, Impastor y The Jim Gaffigan Show.

Canales hermanos actuales editar

Nicktoons editar

 

Esti canal debutó'l 1 de mayu de 2002 y ye meyor conocíu como Nicktoons TV dende'l so llanzamientu, hasta mayu de 2003 y como Nicktoons Network dende 2005 hasta setiembre de 2009. Nicktoons emite series animaes clásiques y orixinales de Nickelodeon como Invader Zim, Jimmy Neutron: Boy Genius, La robot adolescente y Rugrats, y tamién series actuales como SpongeBob SquarePants, The Fairly OddParents, Sanjay y Craig, Robot and Monster y más. Anguaño tamién, emite series d'aición en direuto como The Troop y Supah Ninjas mientres les hores de la nueche y pela mañana, y tamién se tresmiten series animaes producíes puramente pa la canal y actuales. Ye una canal separada de televisión per cable.

Nick Jr. editar

 

Esta canal de televisión de los Estaos Xuníos ye dirixíu a neños d'edá preescolar, llanzáu orixinalmente como una empresa conxunta ente MTV Networks y Children's Television Workshop (agora Sesame Workshop), antes de Sesame Workshop optó por salir se de la empresa nel añu 2002, namái s'hai de programar promociones y asegurar patrocinios d'estilu en llugar de comerciales regulares (anque apaez la publicidá tradicional na canal nel bloque nocherniegu "Nickmom") y realízase polo xeneral nun nivel de cable dixital y los niveles básicos de los provisores de satélite. La programación de Nick Jr. consiste na programación preescolar empobináu tamién vistu en "Nick Play Date", un bloque de Nickelodeon, onde se tresmiten series orixinales a esclusiva pa la canal y dellos shows atayaos, vistos nel antiguu bloque Nick Jr. de Nickelodeon. Orixinalmente'l llanzamientu foi'l 2 de febreru de 1999, y sobre la base de l'antigua Noggin - que foi llanzáu a partir de 2002, l'espaciu de canal foi compartíu cola canal adolescente empobináu a The N (agora TeenNick, y que funciona como una canal independiente de Nick Jr. dende'l 31 d'avientu de 2007), la canal marcar de nuevu como Nick Jr. el 28 de setiembre de 2009. La canal lleva'l nome del ex bloque Nick Jr., que tranmitía programes preescolars orixinales de Nickelodeon, que corría pela mañana ente la selmana ente xineru de 1988 a febreru de 2009. A diferencia d'otres canales de Nickelodeon d'Estaos Xuníos, con esceición de los programes mientres la nueche y pela mañana al aire en Nicktoons, los creitos de zarru completos ver nos programes al aire en Nick Jr. (secuencies de creitos xenéricos son utilizaos por Nickelodeon, TeenNick y el restu del tiempu, en Nicktoons). Dende 2012, Nick Jr. tresmite un bloque de cuatro hores de programa nocherniegu empobináu a madres, llamada Nickmom;[64] esti bloque foi polémicu nel so entamu por cuenta del so conteníu de programación más indulxente (qu'inclúi groseríes, un pocu d'humor crudo y referencies suxerentes) en comparanza con dexar en Nick Jr. mientres el restu de la so programación, especialmente en Nick Jr., opera una fonte singular d'esplotación al horariu del Este, lo que se traduz nel bloque Nickmom tresmitise coles mesmes en tolos seis zones horaries d'EE.XX. (que se ta emitiendo yá en Ḥawai a les 5:00pm).[65]

TeenNick editar

 

Esta canal de televisión nos Estaos Xuníos ta dirixida a adolescentes y adultos nuevos, y llévase a cabu de normal nun nivel por cable dixital y los niveles básicos de los provisores de satélite. TeenNick, que cunta colos estándares del programa más relaxáu que les otres canales de Nickelodeon (con esceición de Nick at Nite y el bloque Nickmom en Nick Jr.) que dexen la profanidad moderada, diálogos suxerentes y dellos conteníos violentos (anque les series de Nickelodeon y dellos programes fora de la rede a tresmitise na canal nun inclúin esti tipu de conteníu), una vegada compartida la nueche y el periodu de tiempu mientres la nueche a diariu con Noggin como The N (d'una manera similar a Nickelodeon y Nick at Nite) partiendo de llanzamientu inicial de The N el 1 d'abril de 2002, pero'l 31 d'avientu de 2007, fíxose cargu de transpondedor de satélite de Nickelodeon GAS y convirtióse nuna canal independiente. La canal foi renombráu como TeenNick (col actor, comediante y raperu Nick Cannon como'l so "presidente") el 28 de setiembre de 2009.

La canal lleva'l nome del antiguu bloque TEENick, un bloque de fin de selmana pela nueche que tresmitía nuevos episodios de series d'aición en direuto de Nickelodeon, que salió al aire ente xunetu de 2000 hasta febreru de 2009. La serie estrella de la canal ye'l drama adolescente canadiense llamada Degrassi, que se tresmitió ininterrumpidamente na canal dende l'añu 2003 en The N, dos años dempués del so debú oficial en cable, foi tresmitida pola canal canadiense CTV; TeenNick tamién tresmite repeticiones de series de Nickelodeon actuales y antiguos, y adquirió delles comedies y series de ficción. La canal tresmitió daqué de programación orixinal nel pasáu, de manera más prominente, ente que se conocía como The N, a pesar de que series producíes puramente pa TeenNick, tuvieron ausentes dende'l cambéu de marca de los años 2009 (sacante la serie de curtia duración en 2011, Gigantic). El 25 de xunetu de 2011, TeenNick empezó a tresmitise The '90s Are All That, un bloque de programación colos programes más populares de Nickelodeon ente 1990 y principios de 2000, apuntando gran ésitu na canal.[66]

The Splat editar

Ye un bloque onde emiten series animaes y live-action de los 90s, la canal salió al aire'l 5 d'ochobre de 2015 qu'aparte la canal atraxo a millones d'espectadores nel so primer día d'emisión.

NickMusic editar

Canal musical onde s'emiten 24 hores de videos musicales d'artistes xuveniles del momentu, incluyendo artistes esclusivos de la canal, empecipió les sos tresmisiones el 9 de setiembre de 2016 reemplazando a MTV Hits.

TV Land editar

Ye una canal de cable que se basa nel bloque Nick at Nite (y realízase polo xeneral nos niveles básicos de cable y provisores de satélite), TV Land debutó'l 29 d'abril de 1996, y la programación de la televisión ye clásica, emitida a partir de series de la década de 1950 y 1970. A partir de 2004, TV Land treslladar a una programación más modernoa, como reality shows y comedies a partir de 1990. En 2007, TV Land creó un bloque de programación llamáu "TV Land PRIME", que se tresmitía de 9 pm a 12 am ET/PT hasta que s'atayó en 2011 y foi dirixíu a los adultos mayores de 40 a 55 años d'edá. Dende 2008, TV Land incorporó la programación orixinal na so llista, los conocíos son la mayoría de les comedies qu'empezaron al aire na canal a partir de 2010, como Hot in Cleveland, The Exes y Happily Divorced. En 2006, TV Land empezó a operar por separáu de Nick at Nite, anque Viacom sigui funcionando la canal como parte de la so división de Viacom Media Networks.

Canales hermanos antiguos editar

Nickelodeon Games and Sports for Kids editar

Nickelodeon Games and Sports for Kids (comúnmente conocíu nel usu al aire como Nickelodeon GAS o Nick GAS), foi una canal de cable dixital d'América que se llanzó'l 1 de marzu de 1999, como parte de la suite de la teunoloxía dixital d'otres canales por cable de MTV Networks. Nick GAS yera esencialmente una versión pa neños de shoe de xuegos, que se punxera en marcha n'avientu de 1994. La canal cesó les sos operaciones el 31 d'avientu de 2007.

Nick HD editar

 
Nick HD

Nick HD ye'l nome nel aire d'una canal por Nickelodeon pa tresmitir un horariu llindáu de programación, principalmente de la rede dempués de 2008 la serie "Live-Action" y animación dalguna, y gran parte de la programación de Nick @ Nite creáu pa la presentación d'alta definición a partir de 2000 o antes comedies filmadas remasterizada n'HD, n'alta definición 1080i, que ye tresportáu pola mayoría de los provisores de cable importantes d'Estaos Xuníos nun horariu de tresmisión en que los programes sobre la base d'un oriental / central y un horariu del Pacíficu / Monte.

Nick 2 editar

 
Logo Nick 2

'Nick 2 ye'l nome nel aire pa una alimentación proporcionao por Nickelodeon pa los provisores de cable dixital, brindándo-y a los televidentes, según l'allugamientu xeográficu, una segunda oportunidá pa ver la programación de tres hores dempués de la so emisión na mariña este d'alimentación nes zones horaries del este y central, o pa ver el show mui a tiempu de tres hores antes de la emisión orixinal na mariña oeste nel Pacíficu. La rede foi ufiertáu orixinalmente como parte del "MTV Networks Dixital Suite", que tenía la intención d'ufiertar a los provisores de cable dixital les canales esclusives que nun s'ufierten a los provisores de satélite (anque la mayoría d'estes canales d'aire faen agora sobre esos servicios tamién), y ye anguaño l'únicu exemplu de dos alimentos proporcionaos por provisores de cable y de IPTV qu'ufierta a los sos veceros. Nick 2 nun ufierta anguaño una fonte d'alta definición.

Esperiencies editar

 
Nickelodeon Animation Studio

Nickelodeon Universe editar

Nickelodeon Universe nel Mall of America ye'l más grande na puerta del parque temáticu d'América. El 18 d'agostu de 2009, Nickelodeon y Southern Star Amusement anunciaron que'l segundu Universu Nickelodeon atópase en Nueva Orleans, Luisiana y tienen una fecha d'apertura provisional a finales de 2010.[67] Foi creada pa ser el primeru al campu Nickelodeon Universe parque temáticu, pero'l 9 de payares de 2009, Nickelodeon anunció que terminara l'alcuerdu de llicencia con Southern Star Amusements.[68]

Nickelodeon Animation Studio editar

Nickelodeon Animation Studio (enantes Games Animation) ye'l llar de Nicktoons allugaos en Burbank, California, qu'alluga la producción de munchos Nicktoons actuales.

Nickelodeon On Sunset editar

Nickelodeon On Sunset, allugáu en Hollywood, California, que sirve a la planta principal del estudiu de la serie de Nickelodeon, l'estudiu, antes conocíu como'l Earl Carroll Theater y designáu pol Rexistru Nacional d'EE.XX. de Llugares Históricos como un finxu históricu, como resultáu de la so previa esistencia como un teatru de la cena importante, desempeñóse como les instalaciones de producción pa delles series de Nickelodeon inclúin: iCarly (hasta que la serie camudar a Sunset Bronson Studios pola so quinta temporada), All That (de 2002 a 2005, foi producíu en Nickelodeon Studios n'Orlando, Florida nos años anteriores), Victorious y Sam & Cat.

Hoteles editar

 
Nickelodeon Suites
  • Nickelodeon Suites Resort ye un hotel Nickelodeon-temáticu n'Orlando, Florida, asitiada cerca del centru turísticu d'Universal Studios y de un centru turísticu de Disney World del fromWalt de la milla (1.6 quilómetros). La propiedá inclúi unu, dos, y tres habitaciones Nick-temáticos pa los neños. Los suites de Nickelodeon tamién contienen a una habitación Nick@nite pa los adultos. N'abril d'anguaño foi restauráu por Holiday Inn.
  • Nickelodeon Resorts by Marriott yeren una cadena d'hoteles propuesta similar a los suites desusdichos de la familia, ufiertando una zona del waterpark de 10.000 m² y 650 habitaciones d'hotel. Anunciada en 2007,[69] el primer allugamientu yera abrir en San Diego en 2010 pero foi atayada en 2009.[70]

Cruceros editar

Nickelodeon nel mar ye una serie de paquetes Nickelodeon-temáticos del cruceru en collaboración cola naviera Norwegian Cruise Line. Estos cruceros ufierten amenidades especiales y l'entretenimientu temáticos a les diverses propiedaes de Nickelodeon. Norwegian Cruise Line tamién va recibir dellos cruceros de Nickelodeon nos sos barcos Norwegian Jewel y Norwegian Pearl, l'acontecimientu conozse como “Nickelodeon nel mar”.[71][72]

Media editar

Nick.com editar

Nick.com ye'l portal en llinia principal de Nickelodeon; la páxina web puesta en marcha n'ochobre de 1995.[73] Apurre, según los videoclips y los episodios que flúin completos de les series de Nickelodeon. La páxina web yera primeramente accesible solamente con America Online, pero taba más palantre disponible pa tolos provisores de servicios d'Internet. La sonadía de la páxina web creció nun ciertu plazu y en marzu de 1999, Nick.com convertir na páxina web alto-clasificada ente los neños 6-14 años. Nickelodeon utilizó la páxina web conxuntamente colos programes de televisión qu'aumentaron tráficu.[74] En 2001, Nickelodeon tien un parentescu con Networks Inc. p'apurrir los videoxuegos de banda ancha pal arriendu de Nick.com; el movimientu yera otru pasu na direición de les multimedies que los desarrolladores quixeron tomar la páxina web. Skagerlind indicó esi sobre'l 50% de l'audiencia de Nick.com utilizaba una conexón d'alta velocidá, que dexó qu'él ampliara les opciones del xuegu na páxina web. P'acompañar el conteníu de banda ancha, TurboNick foi creáu, que yera primeramente un panel móvil qu'amosó'l conteníu de banda ancha en Nick.com.[75]

Nickelodeon Movies editar

Nickelodeon Movies ye'l brazu de la producción cinematográficu de la canal fundada en 1995, les sos películes son llanzaes pola compañía de Paramount Pictures la hermana de Nickelodeon. La primer película llanzada del estudiu yera Harriet the Spy en 1996. Les películes de Nickelodeon producieron les películes basaes nos programes animaos de Nickelodeon incluyendo la película de Rugrats y la película de SpongeBob SquarePants, según otros proyeutos d'adaptación y orixinales d'animaes y live-action.

Nickelodeon Magacín editar

Nickelodeon Magacín foi llanzada pola canal en 1993, dempués d'un esfuerciu efímeru a partir de 1990. Contuvo cachos informativos de la non-ficción, humor, entevistes, chancies, recetes (tales como torta verde del llimu), y una seición del cómic nel centru qu'ufiertaba los tebeos orixinales llevando dibuxantes según tires soterraños sobre Nicktoons popular. En xunetu de 2009, Nickelodeon, en respuesta a una industria bien afeutada de la revista, anunció que cerraría a Nick Magacín dempués de 16 años;[76] el problema final foi publicáu en avientu de 2009.

Nick Radio editar

Nick Radio ye una estación de radio creada por Nickelodeon (con Viacom) al traviés d'una asociación con Clear Channel Communications, foi llanzáu'l 30 de setiembre de 2013. A diferencia de la competencia Radio Disney, que se distribúi principalmente al traviés d'estaciones de radio afiliaes, Nick Radio distribúyese principalmente al traviés de la plataforma web iHeartRadio de Clear Channel y aplicaciones móviles, y la so programación tamién se tresmite al traviés de la páxina web Nick.com. Nick Radio centra en Top 40 de música (empobináu escontra'l públicu oxetivu de la rede de neños y adolescentes, con radiar ediciones de dellos cantares incorporaos por cuenta de problemes col conteníu desaveniente d'un cantar), xunto coles carauterístiques d'entrevistes de celebridaes. Amás de regular nel aire DJs, Nick Radio tamién va ufiertar dacuando convidaos de DJ. Anguaño, Nick Radio tresmite música de les sos estrelles, como Ariana Grande, Miranda Cosgrove, Victoria Justice, Drake Bell, Max Schneider, Jennette McCurdy, Big Time Rush, One Direction, Austin Mahone, Justin Bieber, ente otros artistes más.[77][78][79]

Audiencia editar

 
Serie con más ésitu na historia de la canal, Bob Esponxa.

En 2008, la serie Avatar: The Last Airbender llogra la meyor audiencia pa una serie animada de la canal en final de temporada, convirtiéndolo en seriar númberu unu en neños y adolescentes mientres una selmana del 2008, y fizo que Nickelodeon tenga un bon desempeñu n'audiencia nel mesmu añu.[19] El nuevu episodiu estreno de la serie iCarly, "iSaved Your Life" que llogró un total de 11.2 millones d'espectadores,[80] fizo que Nickelodeon sía la canal infantil más vistu mientres el 2010, amás, dicha serie foi nomáu serie númberu unu en neños de 2-11 años y 9-11 años d'edá mientres aquel añu.[81] Nel 2010, Big Time Rush llogró la meyor audiencia de Nickelodeon nun episodiu piloto con 6.8 millones d'espectadores.[82]

Según TV.com, mientres el 2009 calificó a SpongeBob SquarePants con 10.7 millones d'espectadores, la segunda serie meyor asitiada sería Avatar: The Last Airbender con 9.3, y el terceru son The Fairly OddParents con 8.8, sicasí mientres el 2012 a 2013 la serie animada Avatar: The Last Airbender atópase meyor asitiáu que los dos series anteriores, ya inclusive meyor asitiáu que iCarly; a pesar de rematar en 2008, según los críticos de TV.com, convirtiendo a Nickelodeon nuna canal pa neños con bona aceptación del públicu, llogrando bones puntuaciones nes sos series orixinales.[83][84][85] SpongeBob SquarePants, tien les meyores audiencies pa una serie animada de la canal n'episodios especiales d'una hora. Nel 2012, La serie derivada de Avatar: The Last Airbender, The Legend of Korra, llogró la mayor audiencia permediu pa una serie animada nos Estaos Xuníos con 4.3 millones d'espectadores, faciendo que Nickelodeon, tenga un bon desempeñu n'audiencia mientres esi añu.[86] En 2011 a 2013, IMDb califica a Avatar: The Last Airbender con 8.9 puntos sobre la base d'usuarios, síguelu 039;'SpongeBob SquarePants con 7.6, depués, The Penguins of Madagascar con 7.1.[87][88] Muncho depués, The Fairly OddParents con 7.0, sígenlu 039;'Victorious y iCarly con 6.2 y 5.9 respeutivamente.[89] [90]

Les series qu'indicaron aceptables audiencies pa la canal son: Kenan & Kel, The Amanda Show, Zoey 101, Ned's Declassified School Survival Guide, Big Time Rush, iCarly, Victorious y Drake & Josh, mientres en series animaes son: Rugrats, Hey Arnold!, SpongeBob SquarePants, The Fairly OddParents, Avatar: The Last Airbender, The Penguins of Madagascar, Fanboy & Chum Chum, CatDog y Rocko's Modern Life. Nel 2012 y 2013 les sos nueves series tienen bona aceptación pol públicu, tantu en live action como en series animaes, tales son los casos de The Legend of Korra, Teenage Mutant Ninja Turtles, Sanjay y Craig, The Haunted Hathaways y Sam & Cat. Según IMDb y TV.com, los usuarios califiquen a Sam & Cat con 7.1 sobre 10 y 7.6 sobre 10 respeutivamente, siendo escelentes puntuaciones pal show. Mientres al entamu d'añu, en xineru de 2014, Nickelodeon llogró ganar tol mes, per primer vegada dende 2012, teniendo como a series con más audiencia a SpongeBob SquarePants y la serie live action Sam & Cat, col so especial d'una hora, llogró un total de 4.8 millones d'espectadores,[91] l'audiencia más llarga llograda dende l'especial de SpongeBob SquarePants en payares de 2013 con un total de 5.2 millones d'espectadores.[92]

Descensu progresivu editar

Depués de que Nickelodeon dixebrar en mayu de 2012 de DirecTV, la compañía de cable con más contrataciones n'Estaos Xuníos, la sintonía de Nickelodeon foi menguando, cayendo a más de 40% de la so audiencia en 2010 y 2011. Esto fixo de que la canal perdiera la so racha de 17 años consecutivos en ser la canal preferida polos neños y n'audiencies, pasando'l llugar númberu unu al so mayor rival Disney Channel per primer vegada.[30]

Los resultaos fueron baxando al entamu de mayu y xunu de 2012, con una decadencia del casi 40% nes sos series que tuvieren non menos de 4 millones d'espectadores n'episodios estrenaos con anterioridá como iCarly, The Legend of Korra, Big Time Rush y SpongeBob SquarePants. Series afeutaes como Victorious y iCarly mientres esi añu, fizo que les audiencies d'estos dos series baxaren a más del 50%, cayendo del 4 millones d'espectadores que promediaban al 2.4 millones d'espectadores. Llevando al caos total reflexáu en 2012, l'estrenu de Robot and Monster llogró un total de 2.9 millones d'espectadores,[93] faciendo esto, un bien mal resultancia a Nickelodeon nun estrenu d'animación, yá que de cutio teníen un resultáu mayor al 3.5. Robot and Monster foi atayada y non siguida n'estrenos, al cayer del 2.9 a 1.5 millones d'espectadores.[94][95]

Otres series que reflexaron la mal resultancia de Nickelodeon fueron How to Rock que foi atayada con una temporada y 26 episodios,[96] Marvin Marvin, que foi atayada con solo una temporada y 20 episodios,[97] Wendell & Vinnie, que foi atayada con solo una temporada y tamién con 20 episodios,[98][99] dicha serie nun superó audiencies de 2 millones llegando al episodiu más vistu, que foi de 2.4 millones d'espectadores, desbancando a Bucket & Skinner's Epic Adventures. Series animaes reflexaes na baxa audiencia, son The Penguins of Madagascar que nun emite nuevos episodios dende payares de 2012, yá que les sos audiencies baxaron de 4 a 1.9 millones d'espectadores, tamién Kung Fu Panda, T.O.F.F. Puppy y Rocket Monkeys.

A finales d'agostu de 2013, Nickelodeon menguo la so audiencia más de lo normal, reflexando baxones nes sos series estrelles como The Haunted Hathaways, The Legend of Korra, Monsters vs. Aliens, Rabbids Invasion y Power Rangers Megaforce que dieron un baxón fuerte, llegando a aproximao toes elles a 1 millón d'espectadores.[100][101]

En 2014, Nickelodeon confirmó faer una serie basada na película School of Rock.[36] colos mesmos nomes de la película y personaxes School of Rock,[37] y estrenóse el 12 de marzu de 2016.[38] Tamién se confirmó una película televisiva basada na serie de xuegos Legends of the Hidden Temple,[39] protagonizada por Isabela Moner, protagonista de 100 Things to Do Before High School y qu'estrenó en payares del presente añu.[40][41] Dee Bradley Baker, quien dio vida a la voz de Olmec, la piedra xigante, va tar de regresu nesta película.[102] Kirk Fogg, el conductor d'esti show nos años 90, va tar como guiador de turistes nesta cinta.[40]

Coles mesmes estrenóse The Loud House, la serie que xira en redol a Lincoln Loud, un mozu que vive arrodiáu de los sos 10 hermanes, y tien que pasar por distintos retos p'aprender a vivir ente muyeres y que la so vida nun camude. Sy estrenó el 2 de mayu de 2016 y esto favoreció a Nickelodeon, volviendo al primer llugar d'audiencia infantil n'Estaos Xuníos ganando a Disney Channel.,[42] llogrando anovase pa una 2da temporada.[43][44]

Internacional editar

En 1995, Nickelodeon namái tenía canales internacionales nel Reinu Xuníu, Australia y Alemaña, amás de la cadena americana insinia, pero creara bloques o poner los sos programes n'otros bloques en 70 países. Dende mediaos de la década de 1990 y principios de 2000, Nickelodeon, como marca, espandióse a incluyir llinguaxe o cultura específicos de canales de Nickelodeon pa dellos otros territorios en distintos partes del mundu, incluyendo n'Europa, Oriente Mediu, Rusia, Asia, Llatinoamérica y apocayá en Canadá, y autorizó dalgunes de les sos caricatures y otros conteníos, n'inglés y nos idiomes llocales, a les estaciones de televisión y cable, como KI.KA y Super RTL n'Alemaña, RTÉ Two (faláu n'Inglés) y TG4 (fala n'irlandés) n'Irlanda, YTV (n'Inglés) y Vrak.TV (en francés) en Canadá, Canal J en Francia, Alpha Kids en Grecia, CNBC-y en Turquía y en Canal 5 (faláu n'español en Méxicu. Amás de la insinia de la canal n'Estaos Xuníos y les versiones orixinales internacionales nel Reinu Xuníu, Australia y Alemaña, a principios de marzu de 2010, la canal tamién emite nel sureste d'Asia, Nueva Zelanda, Escandinavia, Polonia, República d'Irlanda, Países Baxos, España, Portugal, Bélxica, Xipre, India, Italia, Israel, Paquistán, Bangladex, Turquía, Hungría, Francia, Rusia, Grecia, Canadá, Suiza, República Checa, África, Brasil, Colombia, Méxicu y Llatinoamérica. Una versión en xaponés de la canal esistiera tamién, pero foi cerráu en 2009, anque la so páxina web permanez en llinia. En setiembre de 2010, Nickelodeon Xapón agora tresmítese en bloque en Animax, llamáu Nick Time.

El 11 d'ochobre de 2006, la subsidiaria de Viacom, MTV Networks Asia Pacific creó una nueva unidá pa remanar Nickelodeon Asia Sudoriental a TV con sede en Singapur.[103] Nickelodeon foi llanzáu en Singapur y amplió los sos servicios nel sureste d'Asia, el sur d'Asia y Polinesia. Na actualidá, Nickelodeon Filipines, Nickelodeon Paquistán y Nickelodeon India empezaron a trabayar de forma independiente. Empezaron la so nueva páxina web, Nicksplat.com en 2003. El 1 d'abril de 2011, Nickelodeon llanzó un feed dedicáu en Filipines. Na India, Nickelodeon ta disponible nel ramu Una Alianza, al traviés de Dish, en servicios DTH Tata Sky televisión. En Filipines, atópase disponible nel oru SkyCable, Plata y Platino canal 45, Sun Cable canal 34 y la canal de destín Cable Global 52. En Ḥong Kong, ta disponible agora na TV, ente qu'en Malasia, ta disponible al traviés de más d'Astru Canal 612. En Singapur, ta disponible al traviés de StarHub TV y n'Indonesia, Nickelodeon ta disponible na canal Astru Nusantara 14, Global TV, una canal de televisión n'abiertu, y tamién se tresmite na canal Indovision 33. En Paquistán, Nickelodeon ye disponible en PTCL Smart TV, worldcall CATV y Redes del Sur, según nel satélite Paquistán Paksat-1.

Una versión Saudita de Nickelodeon foi rellanzáu en 2008, en países como Arabia Saudita, Exiptu, Emiratos Árabes Xuníos y El Líbanu. De 1996 a 2002, lo que solía ser Showtime Arabia y los servicios de la órbita del satélite, foi esaniciáu pa establecer Nickelodeon.[104] La versión polaca de Nickelodeon púnxose en marcha'l 10 de xunetu de 2008 na plataforma N, en sustitución d'una alimentación polaco de Nickelodeon Rusia que foi prohibíu en 2002. En setiembre de 2009, Corus Entertainment, propietaria de YTV y Treehouse TV, anunció la realización de Nickelodeon Canadá'l 2 de payares de 2009.[105] Antes d'eso, y de magar, YTV sirvió como una toma de facto pa la programación de Nickelodeon en Canadá, y tamién marques d'un bloque de la mañana del domingu llamáu "Nickelodeon Sunday". N'Ecuador, dende'l 2011, la canal Teleamazonas tien dos espacios de programación esclusiva de Nickelodeon llamaos SuperNick, un bloque matutín del Sábadu, y OiE!, un bloque vespertín de los díes Sábados y Domingos en tol país, sacante Guayaquil. Asina mesmu, la canal Citytv en Colombia tresmite un programa llamáu Nick City, onde se tresmiten dalgunes de les series más esitoses y populares de Nickelodeon dientro de la canal llocal de televisión abierta en Bogotá, y nel restu del país emítese al traviés de dellos operadores de cable. Nickelodeon llanzó canales específiques para Serbia y Eslovenia n'abril de 2013.[106]

Ver tamién editar

Referencies editar

  1. 1,0 1,1 «Nielsen's 51% Solution Nixes Nicks - 2004-07-19 00:00:00 | Multichannel News». Multichannel.com. Consultáu'l 2 de xunu de 2010.
  2. 2,0 2,1 Collins, Scott (25 de marzu de 2004). «Nickelodeon Squeezes 2 Ratings Out of 1 Very Diverse Network». Los Angeles Times. http://articles.latimes.com/2004/mar/25/business/fi-nick25. Consultáu'l 20 de mayu de 2010. 
  3. Seidman, Robert (23 d'agostu de 2013). «List of How Many Homes Each Cable Networks Is In - Cable Network Coverage Estimates As Of August 2013». Consultáu'l 6 de setiembre de 2013.
  4. «iTV | Warner's Qube». Media Visions. Consultáu'l 2 de xunu de 2010.
  5. Jay Bobbin. "Nickelodeon 20th Birthday from Green Slime to Prime Time, The Kids Network Celebrates with Lots of Special Events", The Buffalo News, June 20, 1999. Retrieved March 10, 2011 from HighBeam Research.
  6. «New Look for Kids' TV». The Bryan Times (17 de mayu de 1979). Consultáu'l 2 de febreru de 2010.
  7. «Nickelodeon Breaks New Ground as TV Show». The Free Lance–Star (16 de xunetu de 1979). Consultáu'l 2 de febreru de 2010.
  8. 8,0 8,1 TELEVISION; Hey There, Duldes, the Kids Have Grabbed a Network, The New York Times, October 21, 1990.
  9. «Video: Letting Kids Just Be Kids Nickelodeon». Time. 26 d'avientu de 1988. http://www.time.com/time/magazine/article/0,9171,956599,00.html. Consultáu'l 14 d'agostu de 2010. 
  10. Lewin, Tamar (21 d'ochobre de 1990). «Hey There, Duldes, the Kids Have Grabbed a Network». The New York Times. http://www.nytimes.com/1990/10/21/arts/television-hey-there-duldes-the-kids-have-grabbed-a-network.html?pagewanted=2. Consultáu'l 20 d'agostu de 2009. 
  11. 11,0 11,1 «Nickelodeon to offer cartoons». Victoria Advocate (10 d'agostu de 1991). Consultáu'l 20 d'agostu de 2009.
  12. Virginia Mann, Record Television Critic. "Kids Take Their Piece of Nick's Prime Time", The Record, August 14, 1992. Retrieved March 1, 2011 from HighBeam Research.
  13. «IN THE NICK OF TIME, A KIDS' MAGACÍN THAT'S REALLY GROSS». NewsLibrary. http://nl.newsbank.com/nl-search/we/Archives?p_product=LB&p_theme=lb&p_action=search&p_maxdocs=200&p_topdoc=1&p_text_direct-0=0EAE8F32D88CB77D&p_field_direct-0=document_id&p_perpage=10&p_sort=YMD_date:D&s_trackval=GooglePM. Consultáu'l 18 d'ochobre de 2009. 
  14. Brown, Rich. "Nick at Nite becoming Nick at Nite-and-Day; MTV Networks Inc.'s launching of classic TV channel called TV Land", Broadcasting & Cable, October 30, 1995. Retrieved March 1, 2011 from HighBeam Research.
  15. Rice, Lynette; Joe Schlosser. "Family, Nick square off; new Family Channel targets kids, parents; Nickelodeon expands kids into prime time", Broadcasting & Cable, November 17, 1997. Retrieved March 2, 2011 from HighBeam Research.
  16. Katz, Frances (18 de setiembre de 1994). «Tooned Up Hipper characters and computer power are driving the comeback of cartoons». Boston Herald. http://pqasb.pqarchiver.com/bostonherald/access/68278160.html?dids=68278160:68278160&FMT=ABS&FMTS=ABS:FT&type=current&date=Sep+18%2C+1994&author=Frances+Katz&pub=Boston+Herald&desc=JUST+FOR+KIDS+Tooned+Up+Hipper+characters+and+computer+power+are+driving+the+comeback+of+cartoons&pqatl=google. 
  17. Lacher, Irene (26 de marzu de 2000). «Birth of a Nickelodeon Nation». Newsday. http://pqasb.pqarchiver.com/latimes/access/51891061.html?dids=51891061:51891061&FMT=ABS&FMTS=ABS:FT&type=current&date=Mar+26%2C+2000&author=Irene+Lacher&pub=Los+Angeles+Times&desc=EMPIRE+BUILDERS%3A+They+green-light+big-budget+features+and+produz+niche+films.+They+schmooze+with+Julia+Roberts+and+market+the+Rugrats.+And+they%27re+changing+the+course+of+Holly. Consultáu'l 17 d'ochobre de 2009. 
  18. Moss, Llinda (9 de xunetu de 2004). «Nielsen Changes Some Cable-Ratings Rules». Multichannel News. Archiváu dende l'orixinal, el 30 de payares de 2015. Consultáu'l 16 d'ochobre de 2011.
  19. 19,0 19,1 «http://web.archive.org/web/http://pn.newsblaze.com/story/2008072213330300005.pnw/topstory.html».
  20. By (14 de xunu de 2007). Nickelodeon, Sony pact for tunes - Entertainment News, TV News, Media. Variety. http://www.variety.com/article/VR1117966962.html?categoryid=14&cs=1. Consultáu'l 2 de xunu de 2010. 
  21. Nickelodeon is 2010's Top-Ranked Cable Network, Marks 16 Years as Number One PrNewswire.com Dec. 15, 2010
  22. «'Nick' Of Time For Rebrand - 2009-03-01 14:00:00 | Multichannel News». Multichannel.com. Archiváu dende l'orixinal, el 30 de payares de 2015. Consultáu'l 2 de xunu de 2010.
  23. 23,0 23,1 Schneider, Michael (29 de xunetu de 2009). «Nickelodeon unveils new logo». Variety. Consultáu'l 29 de setiembre de 2011.
  24. «Nickelodeon | Kids Games, Kids TV Shows, Videos, Contests, Entertainment Television, Asia». www.nick-asia.com (14 d'ochobre de 2008). Consultáu'l 2 de xunu de 2010.
  25. «http://www.mundonick.com/».
  26. «'Power Rangers ' Franchise Moving to Nickelodeon». Tvsquad.com. Consultáu'l 2 de xunu de 2010.
  27. «Nickelodeon's 'House Of Anubis' Series Premiere Scores Top Spot With Kids And Tweens». Tvbythenumbers.zap2it.com. Archiváu dende l'orixinal, el 30 de payares de 2015. Consultáu'l 28 de febreru de 2012.
  28. Gorman, Bill (29 de xunu de 2010). «Nickelodeon Scores Its Most-Watched Second Quarter Ever». TVbytheNumbers. Consultáu'l 3 d'ochobre de 2011.
  29. Viacom, Nielsen Investigating 'Inesplicable' Nickelodeon Ratings Drop, The Hollywood Reporter, November 10, 2011.
  30. 30,0 30,1 «Disney Channel Earns Historic #1 Total Day Win in Kids 2-11 in 2012; Magical Year Two for Disney Junior Block». The Futon Critic (19 d'avientu de 2012).
  31. «Ubisoft & Aardman to Create Pilot for Animated Television Show Based on Raving Rabbids, IGN».
  32. Keslassy, Elsa (6 d'ochobre de 2011). Nick licenses 'Raving Rabbids'. http://www.variety.com/article/VR1118044007. Consultáu'l 6 d'ochobre de 2011. 
  33. Kondology, Amanda (15 de xunetu de 2013). «Ubisoft's Wacky, Mischievous Raving Rabbids Invade Nickelodeon Saturday, August 3 at 11:30AM During 'Rabbids Invasion' Premiere». TVbytheNumbers.com. Consultáu'l 15 de xunetu de 2013.
  34. «Every Witch Way ye la versión d'Estaos Xuníos de Grachi» (castellanu) (26 de setiembre de 2013). Consultáu'l 19 d'avientu de 2013.
  35. «Breadwinners». Biz.viacom.com (26 de xineru de 2014). Consultáu'l 26 de xineru de 2014.
  36. 36,0 36,1 36,2 Blistein, Jon (5 d'agostu de 2014). «'School of Rock' TV Series Headed to Nickelodeon». RollingStone. Consultáu'l 1 d'abril de 2015.
  37. 37,0 37,1 Wagmeinster, Elizabeth (26 de marzu de 2015). «Nickelodeon Reveals Cast for 'School of Rock' Series». Variety. Consultáu'l 1 d'abril de 2015.
  38. 38,0 38,1 Grant, Stacey (23 de febreru de 2016). «MEET THE NEW SCHOOL OF ROCK GANG IN THIS EXCLUSIVE FIRST LOOK CLIP». MTV.com. Consultáu'l 23 de febreru de 2016.
  39. 39,0 39,1 Bryant, Jacob (4 de marzu de 2016). «TV News Roundup: Julia Louis-Dreyfus Producing HBO Miniseries, 'Legends of the Hidden Temple' Reboot Casts Young Star». Variety. Consultáu'l 13 de xunetu de 2016.
  40. 40,0 40,1 40,2 Sage, Alyssa (23 de marzu de 2016). «'Legends of the Hidden Temple' Host Kirk Fogg Returning for Nickelodeon Reboot». Variety. Consultáu'l 13 de xunu de 2016.
  41. 41,0 41,1 Bryant, Jacob (8 de marzu de 2016). «Nickelodeon's 'Legends of the Hidden Temple' Reboot Casts Young Lead». Variety. Consultáu'l 13 de xunetu de 2016.
  42. 42,0 42,1 Villarreal, Yvonne (8 de xunu de 2016). «Nickelodeon veteran Russell Hicks exits as Viacom executive drain continues». Los Angeles Times. Tribune Publishing. Consultáu'l 10 de xunu de 2016.
  43. 43,0 43,1 Flores, Terry (25 de mayu de 2016). «Nickelodeon Greenlights Season 2 of 'Loud House,' Picks Up New Game-Themed Toon». Consultáu'l 25 de mayu de 2016.
  44. 44,0 44,1 «Nickelodeon Greenlights Second Season of The Loud House as It Hits Number One on TV» (25 de mayu de 2016). Consultáu'l 25 de mayu de 2016.
  45. Starr, Michael (1 de xunu de 2016). «'Loud' Nick 'toon beats 'SpongeBob'». New York Post. News Corp. Consultáu'l 2 de xunu de 2016.
  46. Sandberg, Bryn Elise (7 de xunu de 2016). «Nickelodeon President Russell Hicks Exits Post». The Hollywood Reporter. Prometheus Global Media. Consultáu'l 10 de xunu de 2016.
  47. 47,0 47,1 47,2 47,3 47,4 Lynch, Jason (2 de marzu de 2017). «At Its Upfront Event, Nickelodeon Touts Global Branding Opportunities Outside of TV». Consultáu'l 2 de marzu de 2017.
  48. «Nick Greenlights A Weiner: 'Pinky Malinky'». Consultáu'l 11 de setiembre de 2015.
  49. «Nickelodeon Picks Up Season Two of "The Loud House" & New Series "Glitch Techs"». Consultáu'l 26 de mayu de 2016.
  50. «Nick Greenlights 'Welcome to the Wayne,' First TV Series Based On Digital Series [Exclusive]». Consultáu'l 11 de setiembre de 2015.
  51. «The Mirage Group Sells Teenage Mutant Ninja Turtles(TM) to Nickelodeon».
  52. Andreeva, Nellie (4 d'agostu de 2014). «Nickelodeon Orders 'School Of Rock' Series From Paramount TV». Deadline. Consultáu'l 1 d'abril de 2015.
  53. Goldberg, Lesley (9 d'ochobre de 2014). «Nickelodeon Taps Hot Comedian for 'School of Rock' Lead». The Hollywood Reporter. Consultáu'l 1 d'abril de 2015.
  54. Pena, Jessica (22 de marzu de 2016). «The Other Kingdom: New Live-Action Series Coming to Nickelodeon». TV Series Finale. Consultáu'l 23 de marzu de 2016.
  55. Regular, Vids (14 de marzu de 2016). «'The Other Kingdom' - Brand New Series - 1st Official Trailer». Youtube. Consultáu'l 23 de marzu de 2016.
  56. Regular, Vids (20 de marzu de 2016). «'The Other Kingdom' - Official Trailer #2». Youtube. Consultáu'l 23 de marzu de 2016.
  57. Andreeva, Nellie (18 de payares de 2014). «Nickelodeon Orders Beach Club, Futuristic Family Comedy Pilots». Deadline.com. Consultáu'l 3 de xunetu de 2015.
  58. Gerard, Jeremy (2 de marzu de 2016). «Nickelodeon Adds NFL Star Gronk And Skateboard Champ Eaton To Lineup – Upfronts». Deadline.com. Consultáu'l 2 de marzu de 2016.
  59. «Nickelodeon Greenlights 'I Am Frankie', First New Global Series to be Produced in the Viacom International Studios in Miami». NickelodeonNewsAndMore.Blogspot.com (26 de xineru de 2016). Consultáu'l 23 de febreru de 2016.
  60. Nickelodeon ventures into cartoons, Chicago Sun-Times (via HighBeam Research), August 10, 1991.
  61. «Nickelodeon and Dreamworks teaming up». Tvsquad.com (25 d'ochobre de 2006). Consultáu'l 2 de xunu de 2010.
  62. Nick TV Schedule Nickelodeon/MTV Networks/Viacom International. Subject to change.
  63. TV LAND OPENS UP ON MONDAY. 23 d'abril de 1996. http://nl.newsbank.com/nl-search/we/Archives?p_text_direct-0=0EAE90B826926DA2&p_field_direct-0=document_id. Consultáu'l 3 de febreru de 2008. 
  64. «Nick Jr.'s NickMom Primetime Comedy Block Sets Launch Date, Adds Docu Series». Archiváu dende l'orixinal, el 30 de payares de 2015. Consultáu'l 29 d'agostu de 2012.
  65. Hoffman, Sybil (15 d'ochobre de 2012). Sexual comedy show airs on toddler network. KTVK, Phoenix. http://www.azfamily.com/news/Sexual-comedy-show-airs-on-toddler-network--173937121.html. Consultáu'l 16 d'ochobre de 2012. 
  66. «Nick's New Nineties Señardá Block Is a Ratings Smash». New York Magazine (26 de xunetu de 2011). Consultáu'l 9 d'ochobre de 2011.
  67. White, Jaquetta (18 d'agostu de 2009). «Nickelodeon signs on to help turn around Six Flags amusement park, Nagin says». nola.com. The Times-Picayune. Consultáu'l 3 d'ochobre de 2011.
  68. «Nickelodeon ends licensing agreement with Southern Star». NOLA.com. Consultáu'l 2 de xunu de 2010.
  69. «SpongeBob splashing into family vacations». money.cnn.com. CNN (31 de mayu de 2007). Consultáu'l 2 d'ochobre de 2011.
  70. De Lollis, Barbara (25 de mayu de 2010). «Marriott hotels to woo families this summer with help from Nickelodeon, SpongeBob and Dora». travel.usatoday.com. USA Today. Consultáu'l 3 d'ochobre de 2011.
  71. «Most Popular». USA Today. http://www.usatoday.com/travel/cruises/item.aspx?ak=44763096.blogue&type=blogue. Consultáu'l 20 de mayu de 2010. 
  72. «Family Cruises with Nickelodeon | Norwegian Cruise Line». Ncl.com. Consultáu'l 25 de payares de 2011.
  73. «Nick History». Nickelodeon. Archiváu dende l'orixinal, el 27 de xineru de 2005. Consultáu'l 3 d'ochobre de 2011.
  74. «Nickelodeon TV & Online Are Perfect Together as Nick.com Takes Top Ratings Spot in March.». Entertainment Wire (19 de mayu de 1999). Archiváu dende l'orixinal, el 30 de payares de 2015. Consultáu'l 28 de payares de 2008.
  75. Brown, Karen (12 de payares de 2001). Nick Looks to Gaming As High-Speed Revenue Play. MultiChannel News. http://www.accessmylibrary.com/coms2/summary_0286-10219501_ITM. Consultáu'l 28 de payares de 2008. 
  76. «Nickelodeon Magacín Closing» (4 de xunu de 2009). Archiváu dende l'orixinal, el 30 de payares de 2015. Consultáu'l 28 de xunetu de 2009.
  77. «Nickelodeon And Clear Channel Launch Nick Radio». Radio Ink (30 de setiembre de 2013). Consultáu'l 1 d'ochobre de 2013.
  78. «Clear Channel's iHeartRadio Unveils Nick Radio». MediaPost (30 de setiembre de 2013). Consultáu'l 1 d'ochobre de 2013.
  79. «Nickelodeon And CCM+Y Launch First Ever Nick-Branded Radio Station On iHeartradio And Nick.Com». All Access Media Group (1 d'ochobre de 2013). Consultáu'l 1 d'ochobre de 2013.
  80. Gorman, Bill (21 de xineru de 2013). Nickelodeon's iCarly Topples All Broadcast TV In Time Slot, Bests Basic Cable Overall. TVbytheNumbers.com. http://tvbythenumbers.zap2it.com/2010/01/21/nickelodeons-icarly-topples-all-broadcast-tv-in-time-slot-bests-basic-cable-overall/39649/. Consultáu'l 27 de setiembre de 2013. 
  81. Gorman, Bill (19 de xineru de 2013). Nickelodeon Scores Record-Breaking Night with Brand-New iCarly and Big Time Rush Debú. TVbytheNumbers.com. http://tvbythenumbers.zap2it.com/2010/01/19/nickelodeon-scores-record-breaking-night-with-brand-new-icarly-and-big-time-rush-debú/39381/. Consultáu'l 27 de setiembre de 2013. 
  82. Seidman, Robert (26 de xineru de 2013). Cable ratings: iCarly, Hannity, Big Time Rush and On The Record w/Greta Top Weekly Cable Charts. TVbytheNumbers.com. http://tvbythenumbers.zap2it.com/2010/01/26/cable-ratings-icarly-hannity-big-time-rush-and-on-the-record-wgreta-top-weekly-cable-charts/40196/. Consultáu'l 27 de setiembre de 2013. 
  83. «The Last Airbender on TV.con».
  84. «iCarly on TV.com».
  85. «SpongeBob SquarePants on TV.com».
  86. «New Animated Series The Legend of Korra Make inroads with 4.3 millions total viewers in the Season One Finale».
  87. «Avatar: The last airbender» (inglés). IMDb. Consultáu'l 18 de setiembre de 2013. «Avatar»
  88. «Bob esponxa» (inglés). IMDb. Consultáu'l 18 de setiembre de 2013. «Bob Esponxa»
  89. «Victorious». IMDb. Consultáu'l 18 de setiembre de 2013. «Victorious»
  90. «iCarly» (inglés). IMDb. Consultáu'l 18 de setiembre de 201. «iCarly»
  91. Bibel, Sara (21 de xineru de 2014). «Nickelodeon's 'Sam & Cat' Special Scores 4.8 Million Total Viewers». TVbytheNumbers. Consultáu'l 23 de xineru de 2014.
  92. Bibel, Sara (12 de payares de 2013). «Monday Cable Ratings: Monday Night Football Wins Night, Love & Hip Hop, WWE Raw, Real Housewives of Beverly Hills & More». TV by the Numbers. Zap2it. Consultáu'l 12 de payares de 2013.
  93. «Sunday Cable Ratings:'True Blood' Wins Night, 'Keeping Up With the Kardashians', 'Falling Skies', 'Breaking Bad', 'Army Wives', 'Leverage'& More». Tvbythenumbers.zap2it.com (7 d'agostu de 2012). Consultáu'l 10 d'ochobre de 2012.
  94. «Sunday Cable Ratings: 'True Blood' Wins Night, 'Fallling Skies', 'Breaking Bad', 'Army Wives', 'The Newsroom','Leverage' & More». Tvbythenumbers.zap2it.com (21 d'agostu de 2012). Consultáu'l 10 d'ochobre de 2012.
  95. «Sunday Cable Ratings». Archiváu dende l'orixinal, el 5 d'abril de 2017.
  96. «How to Rock future - David Israel - August 26, 2012».
  97. Cruikshank, Lucas (26 de xunu de 2013). «Tweet 350056101502386178». Twitter. Consultáu'l 16 d'agostu de 2013.
  98. «Wendell & Vinnie cancelled». Deadline Hollywood.
  99. «'Wendell & Vinnie Cancelled: Nickelodeon Axes Series». Huffington Post. Consultáu'l 16 d'agostu de 2013.
  100. «http://www.thefutoncritic.com/ratings/2013/10/08/saturdays-cable-ratings-and-broadcast-finals-college-football-snares-top-spots-841413/cable_20131005/».
  101. Yanan, Travis (7 d'ochobre de 2013). «Friday's Cable Ratings & Broadcast Finals: CBS Tops Viewers, ABC Leads Demos». The Futon Critic. Consultáu'l 8 d'ochobre de 2013.
  102. Error de cita: La etiqueta <ref> nun ye válida; nun se conseñó testu pa les referencies nomaes :5
  103. "MTV Networks Asia Pacific Announces A New Structure To Advance Its Localization Strategy", Viacom, 11 October 2006
  104. Nickelodeon Arabia. 16 d'ochobre de 2007. http://www.digitalspy.co.uk/broadcasting/a77868/mtv-to-launch-nickelodeon-arabia.html. 
  105. Nickelodeon comes to Canada. CBC News. 28 de setiembre de 2009. http://www.cbc.ca/arts/tv/story/2009/09/28/nickelodeon-corus.html. Consultáu'l 29 de setiembre de 2009. 
  106. «Viacom Spain names new boss | News». C21Media. Consultáu'l 16 de xunu de 2013.

Enllaces esternos editar