Norbert Haug

periodista alemán

Norbert Haug (24 de payares de 1952Engelsbrand) ye un periodista alemán d'automovilismu y antiguu xefe d'automovilismu de Mercedes-Benz.

Norbert Haug
Vida
Nacimientu Engelsbrand24 de payares de 1952 (71 años)
Nacionalidá Bandera d'Alemaña Alemaña
Residencia Stuttgart
Estudios
Llingües falaes alemán
Oficiu
Oficiu periodistapilotu d'automovilismu
Emplegadores Mercedes-Benz
Cambiar los datos en Wikidata
Norbert Haug a la izquierda con Mika Häkkinen nel DTM 2005.

Entamos como un periodista editar

Haug empezó la so carrera en 1973 como emplegáu insalariado col diariu "Pforzheimer", pasando en 1975 como periodista a la prensa del motor de Stuttgart. Un añu más tarde él fixo líder de la provincia "el deporte" pa la revista "Automotor und Sport". Ellí él ye designáu en 1988 xefe de redaición.

Xefe d'automovilismu en Mercedes Benz editar

En 1990 llegó a Mercedes-Benz onde ye designáu como nuevu xefe d'automovilismu. De primeres de la so etapa con Mercedes Benz, Haug encargar del grupu C y más tarde tamién nel DTM según el ITC. En particular los títulos del conductor DTM de Klaus Ludwig nos años 1992 y 1994 según el títulu DTM y el de pilotos de ITC de Bernd Schneider. A partir del añu 1995 llega a la posición más importante tres los esitosos primeros años: Norbert Haug pasa a ser xefe deportivu de Mercedes.[1] Nos años siguientes, Haug y la marca de la estrella ganaron notoriedá gracies a la so asociación con McLaren.

Mercedes vuelve a la Fórmula 1 editar

El 16 de payares de 2009, cuando Mercedes-Benz anunció la compra del equipu Brawn GP, que pasó a llamase Mercedes GP,[2] colo que McLaren convertir nun equipu al que Mercedes-Benz namái-y suministra motores.

So la direición de Norbert Haug, Mercedes-Benz vuelve a la Fórmula 1 dempués de casi 40 años d'ausencia. La so vuelta a la máxima categoría del automovilismu vieno pola compra de Daimler-Mercedes de la escudería Brawn GP, que apenes tenía patrocinadores y llegóse a dicir que tenía problemes financieros a la d'evolucionar el coche. Brawn GP heredó la escudería Honda Racing F1 dempués de que decidiera dar los envaloraos 60 millones d'euros que gastaría en despidos y esmantelamientu. Brawn GP crear col dineru apurríu por Honda, por dineru personal de Ross Brawn y Nick Fry y por dineru apurríu por Bernie Ecclestone en conceutu de derechos televisivos adelantraos.

Nel ámbitu deportivu los pilotos escoyíos por Mercedes pa la temporada 2010 fueron Nico Rosberg, procedente de Williams; y la mediática vuelta de Michael Schumacher, qu'abandonó'l so puestu como asesor en Ferrari y apostró al otru gran aspirante Nick Heidfeld a tercer pilotu, anque depués pasaría a ocupar la plaza de Pedro Martínez de la Rosa en BMW Sauber dempués de faer de probador pa Pirelli. A priori l'equipu cuntaba con tou lo necesario pa llograr bonos resultaos pero tanto'l mesmu Michael Schumacher, qu'en numberoses ocasiones terminó por detrás de Nico Rosberg, como la monoplaza del equipu nun tuvieron al altor de les mires.

Haug condució na Porsche Carrera Cup inclusive pilota inda y conoz de primera esquito l'escenariu tanto como conductor, xerente y observador (periodista). Ta casáu y tien una fía.

N'avientu de 2012, tres 22 años, abandonó'l so cargu como direutor deportivu de Mercedes.[3]

Referencies editar

  1. «Mercedes critica a Mansell y Blundell puede sustituyi-y» (en castellanu). Mundo Deportivo:  p. 48. 23 de mayu de 1995. http://hemeroteca-paginas.mundodeportivo.com/EMD01/HEM/1995/05/23/MD19950523-048.pdf. «El xefe del departamentu de Competición de Mercedes, Norbert Haug...». 
  2. «Mercedes merca Brawn GP» (castellanu). El Mundo (16 de payares de 2009). Consultáu'l 17 de payares de 2009.
  3. Grau, Pablo (13 d'avientu de 2012). «Norbert Haug va dexar el so cargu en Mercedes-Benz a finales de 2012» (castellanu). F1 al día. Consultáu'l 13 d'avientu de 2012.