Nordeste d'Inglaterra

El Nordeste d'Inglaterra (n'inglés: North East England) ye una de les nueve rexones d'Inglaterra. Ta formada polos condaos de Northumberland, Durham, Tyne y Wear y l'antiguu condáu de Cleveland (Yorkshire del Norte). Llenda al norte con Escocia, al este col mar del Norte, al sur con Yorkshire y Humber y al oeste cola rexón Noroeste. La so capital ye Newcastle. Con una población de 2 596 886 habs. en 2015 ye la rexón menos poblada, y con una área de 8592 km², la segunda menos estensa, solo per delantre de Gran Londres.

Nordeste d'Inglaterra
Alministración
PaísBandera del Reinu Xuníu Reinu Xuníu
Nación constitutivaBandera de Inglaterra Inglaterra
Tipu d'entidá rexón d'Inglaterra
Capital Newcastle upon Tyne
División
Xeografía
Coordenaes 55°00′N 1°52′W / 55°N 1.87°O / 55; -1.87
Superficie 8592 km²
Llenda con Yorkshire y Humber y Noroeste d'Inglaterra
Demografía
Población 2 669 941 hab. (2019)
Densidá 310,75 hab/km²
Más información
Estaya horaria UTC±00:00
Cambiar los datos en Wikidata

El nome históricu del Nordeste d'Inglaterra ye Northumbria qu'inda ye usáu por delles empreses y organizaciones, anque bien pocu utilizáu pola población. Les ciudaes importantes de la rexón son: Newcastle, Sunderland, South Shields, Durham, Middlesbrough, Stockton-on-Tees, Hartlepool y Darlington.

Historia editar

La rexón foi creada en 1994 y estremada orixinalmente como Northumberland, Tyne and Wear, Durham y Cleveland. Como parte d'una reforma del gobiernu llocal dellos disitritos fueron abolíos y creaos.

Agora constá de cuatro sub-rexones distintes:


Referencies editar

Enllaces esternos editar